PortalIndex~:Overzicht:~ HpD5Uwn~:Overzicht:~ 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 ~:Overzicht:~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Miss Levina

Miss Levina

~:Overzicht:~ UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moonmoon
Posts : 27
~:Overzicht:~ UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Darkmagic and woodmagic
Klas: My own rules~
Partner: My onw hat baby.

~:Overzicht:~ Empty
BerichtOnderwerp: ~:Overzicht:~   ~:Overzicht:~ Icon_minitimedo sep 29 2016, 22:37


Art Colleges
My name is Levina, welcome to my artclass

Welkom hier, dit is mijn lessenoverzicht voor de komende tijd. De meld je aan in een ander topic.


Introductieles
Deze les begint in de grote kas van de school.
Ik wil jullie hier beter leren kennen in een ruimte die jullie in eerste instantie niet met kunst associëren. Ik zal hier jullie leren kennen, voor wie dat wil. Ik zal ook enkele demonstraties laten zien, hierbij is deze les ook bedoeld om van jullie te horen wat jullie van mij willen leren. Leerlingen kunnen ook altijd nog in latere lessen bijvoegen.


Poisenpaint
Deze les speelt zich wel af in het normale lokaal. Ik ga jullie een drank leren te maken, wat lijkt op verf. Je kunt hier ook daadwerkelijk mee schilderen op alle soorten ondergronden. Het geniepige van deze verf is dat het een spreuk bezit, die de gene die het schilderij bekijkt half verlamt raakt. Dit word echter alleen geactiveerd met een een spreuk, want verder is de verf onschuldig. Dit is dus een zogenoemde sluipspreuk, omdat het slachtoffer geen idee heeft. Dit heeft ook meerdere mogelijkheden, maar dit word in de les zelf uitgelegd.


Schminkedoodle
Deze les gaat over het gebruik van verf om jezelf daarbij te helpen in je verschijning. Dit spreekt voor zich.

Stage 1: Je kunt jezelf op zo’n manier naschilderen met magie dan je heel erg op de achtergrond lijkt en daarom bijna verdwijnt. Dit niet te verwarren met onzichtbaarheid, want bij deze spreuk kan iemand altijd nog een rimpeling van je bewegen zien, daarbij is de weerkaatsing van zonlicht en schaduw.

Stage 2: Hiermee kun je jezelf zo goed mogelijk naschilderen als iemand anders, dus je kunt je als je beste vriend gaan voordoen. Kijk hier echter wel mee uit. Vooral wanneer deze spreuk voor het eerste geleerd is, houd hij maar een kwartiertje.

Stage 3: Het verbeteren van de twee andere spreuken. Combinatie is zelfs mogelijk.

Meer lessen volgen spoedig.

All children are artists. The problem is how to remain an artist once he grows up - Picasso
Lessons
Miss Levina
For Questions send pm
Everything you can imagine is real.
Terug naar boven Ga naar beneden
 

~:Overzicht:~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Overzicht lessen.
» Topic Overzicht||Pandora's Box
» Magisch Tarot || Overzicht
» [+] Topic markt - Overzicht Open Topics

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Teacher Announcements :: Kunst Lessen-