PortalIndexHet onzin topic - Pagina 16 HpD5UwnHet onzin topic - Pagina 16 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Het onzin topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Tári
.
.
Tári

Het onzin topic - Pagina 16 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Betsie
Posts : 4699
Points : 15
Het onzin topic - Pagina 16 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister
Klas:
Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions

Het onzin topic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 16 Icon_minitimedo okt 20 2016, 22:42

Mooi zo!
Beetje moe nu, al zal de alcohol daar ook een rol in spelen. Wel de hele dag geleopen, dus kan ook dubbel zijn. En het is hier in huis heel koud maar mag de verwarming niet aanzetten vanwege de tijd haha XD
En slaaplekker jij ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Graham

Graham

Het onzin topic - Pagina 16 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Sansan
Posts : 331
Points : 0
Het onzin topic - Pagina 16 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water
Klas: I already graduated about eight years ago.
Partner: Can I borrow a kiss? I promise I'll give it back.

Het onzin topic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 16 Icon_minitimedo okt 20 2016, 22:50

Haha awh. Nu maar lekker uitrusten dan ^^ En een dikke trui of deken pakken D: Ik heb hetzelfde. Het is veel te koud hier, maar zonde om zo laat nog de verwarming aan te zetten, dus ik ben verstopt in een dikke deken hahah.
Hoop dat je wel een fijne avond hebt gehad dan in het café haha. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Tári
.
.
Tári

Het onzin topic - Pagina 16 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Betsie
Posts : 4699
Points : 15
Het onzin topic - Pagina 16 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister
Klas:
Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions

Het onzin topic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 16 Icon_minitimedo okt 20 2016, 23:02

Ja precies. Ik ga zo ook maar naar bed. Haha ja, maar dat het gezellig was kan je vrijwel met zekerheid zeggen, anders was ik al veel eerder thuis geweest XD
Ah, zo vaak ga ik niet naar cafeetjes, is meestal niet echt mijn ding, dus ik had zoiets van: het mag wel een keertje wat later worden. Al ben ik wel blij als ik zo in bed lig
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
.
.
Ziva

Het onzin topic - Pagina 16 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linn
Posts : 1678
Points : 76
Het onzin topic - Pagina 16 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Light
Klas: -
Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.

Het onzin topic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 16 Icon_minitimedo okt 20 2016, 23:25

Lol actually, I fucked up ;3; Het ging rampzalig slecht zelfs ha ha. Had te weinig tijd (het pta was of te groot of ik werk te langzaam) dus heb 3 van de 16 opdrachten niet kunnen invullen - die ik overigens wel goed had kunnen maken als ik daar de tijd voor had gehad.

Maar goed, ik kan het altijd herkansen Stare
*huilt diep van binnen*
Terug naar boven Ga naar beneden
Tári
.
.
Tári

Het onzin topic - Pagina 16 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Betsie
Posts : 4699
Points : 15
Het onzin topic - Pagina 16 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister
Klas:
Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions

Het onzin topic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 16 Icon_minitimevr okt 21 2016, 12:59

Ahw dat is echt heel erg balen. Heb je al aan andere mensen in je klas gevraagd of die hetzelfde probleem hadden? Want als meerdere mensen vragen niet hebben in kunnen vullen kan iemand een mail sturen naar de leraar en dan kan het zijn dat de vragen misschien vervallen. Waren het vragen waar je veel punten op kon krijgen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Geralt
...
...
Master Geralt

Het onzin topic - Pagina 16 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Sansan
Posts : 239
Points : 0
Het onzin topic - Pagina 16 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire & Air
Klas: Fire magic
Partner: Grr..

Het onzin topic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 16 Icon_minitimevr okt 21 2016, 16:31

@Linn: Oh man! Dat is balen. Ugh, zo frustrerend als het door tijdgebrek komt, in plaats dat je de antwoorden echt niet wist. Ik ken het.. Echt vervelend voor je. :c En idd, wat hierboven wordt gezegd, vraag vooral ook even na of anderen ook tegen hetzelfde probleem aanliepen!! Wie weet dat er nog iets aan gedaan kan worden. Ik hoop het voor je.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Het onzin topic - Pagina 16 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Het onzin topic - Pagina 16 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Het onzin topic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 16 Icon_minitimevr okt 21 2016, 18:28

Terug naar boven Ga naar beneden
Jayla
.
.
Jayla

Het onzin topic - Pagina 16 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : ~
Posts : 64
Het onzin topic - Pagina 16 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Master Iro
Partner: Nope

Het onzin topic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 16 Icon_minitimeza okt 22 2016, 20:22

Hallo
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kalkstein

Master Kalkstein

Het onzin topic - Pagina 16 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : √Fox
Posts : 585
Points : 0
Het onzin topic - Pagina 16 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water x Woud
Klas: Yes!
Partner: Dies a virgin.

Het onzin topic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 16 Icon_minitimeza okt 22 2016, 22:01

Helleuu~

He he, even chillen.
I fail at adult life, conclusie van de dag

@Linn: Noooo dat meen je niet ;c
Persoonlijk baalde ik er altijd ontzettend van dat ze bij sommige vakken zo weinig tijd gaven; zover ik mezelf ken kon ik antwoorden doelgerichter en helder uiteenzetten dan de persoon aan het examentafeltje naast me, maar daar stond wel tegenover dat ik er echt de aandacht voor de volle honderd procent bij moet houden wilde ik mijn eigen gedachtegang kunnen volgen - en ik kan me dus totaal niet concentreren met snuivende mensen, schuivende stoelen, tappende schoenen en geritsel van papieren om me heen. Het minste of geringste leid me al af en dan ben ik het helemaal kwijt.
Het blijven toch momentopnames (en dat gezegd te hebben vind ik het hele schoolsysteem een slecht, oneerlijk idee omdat je één klas niet kunt afstemmen op één normstelling die gebaseerd is op leeftijdsgroep en niveau, het zijn verschillende individuen met misschien heel andere denkwijzen, moreel besef, concentratiebogen, emotionele gemoedsrust - zelfde verhaal met die ellendige cito-toets die ze veel te vroeg voor je neus schuiven). Je moet ook maar lekker in je vel zitten en helder zijn voor de dag om net dat ene belangrijke onderwerp dat behandeld wordt in de les op niet mis te verstane wijze in je op te nemen - of ervoor te kunnen zorgen dat je niet te lang blijft hangen bij een opdracht tijdens een toets of examen en deze snel genoeg (met grotere risico tot fouten) uitpluist. Dan ook nog eens de geluiden van een klok aan de muur die de tijd intussen haast sarrend aftikt. ohgod maar ik ratel door.
Dat terzijde hoop ik wel voor je dat je herkansing beter zal gaan! Tijdgebrek is zo'n vervelende valkuil als je van jezelf weet dat je het echt wel aankunt (and we know you can  Woot! )

Kailee schreef:
@Noah, https://staracademy.forumtwilight.com/t8330-the-same-decaying-organic-matter-as-everything-else#229312 :3

Goedenavond dear people~

Merci! Ik zal eens even kijken hoe ik Kalk in het topic kan smijten~~
Terug naar boven Ga naar beneden
Nora

Nora

Het onzin topic - Pagina 16 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ruby le Pinksheep~
Posts : 254
Het onzin topic - Pagina 16 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air, and a bit fire.
Klas: Miss Eres's Music class
Partner: Let me be free, for I will always fly back to you.

Het onzin topic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 16 Icon_minitimezo okt 23 2016, 13:02

Ooeeehh new forum layout looks preettyyyyy <3
Eens kijken of ik vandaag wat kan schrijven :33
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayla
.
.
Jayla

Het onzin topic - Pagina 16 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : ~
Posts : 64
Het onzin topic - Pagina 16 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Master Iro
Partner: Nope

Het onzin topic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 16 Icon_minitimezo okt 23 2016, 13:24

Hai
Terug naar boven Ga naar beneden
Kagura
.
.
Kagura

Het onzin topic - Pagina 16 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Nini
Posts : 45
Het onzin topic - Pagina 16 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Master Ryder "We will see what's he got."
Partner: I don't think someone would even want to be with me, so why would I bother looking for one?

Het onzin topic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 16 Icon_minitimezo okt 23 2016, 14:06

Heya~

En ja de nieuwe Layout looks amazing!
A job done right! *Party*
Terug naar boven Ga naar beneden
Nora

Nora

Het onzin topic - Pagina 16 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ruby le Pinksheep~
Posts : 254
Het onzin topic - Pagina 16 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air, and a bit fire.
Klas: Miss Eres's Music class
Partner: Let me be free, for I will always fly back to you.

Het onzin topic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 16 Icon_minitimezo okt 23 2016, 16:35

Terug naar boven Ga naar beneden
Tári
.
.
Tári

Het onzin topic - Pagina 16 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Betsie
Posts : 4699
Points : 15
Het onzin topic - Pagina 16 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister
Klas:
Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions

Het onzin topic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 16 Icon_minitimezo okt 23 2016, 17:32

Haihai

Oeh, de nieuwe layout ziet er inderdaad super uit!
Terug naar boven Ga naar beneden
Caraphernelia
.
.
Caraphernelia

Het onzin topic - Pagina 16 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ez
Posts : 96
Het onzin topic - Pagina 16 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark x fire
Klas: Master Geralt
Partner: all the bruised bodies and the whole heart shrinks

Het onzin topic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 16 Icon_minitimezo okt 23 2016, 20:26

Layout is pretty~

I couldn't resist Cara
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
.
.
Ziva

Het onzin topic - Pagina 16 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linn
Posts : 1678
Points : 76
Het onzin topic - Pagina 16 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Light
Klas: -
Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.

Het onzin topic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 16 Icon_minitimezo okt 23 2016, 21:48

Betsie: Ja er waren inderdaad een paar die zeiden dat ze ook te weinig tijd hadden, maar over het algemeen wordt er meestal nooit iets aan gedaan als je daar iets over zegt, dus helaas :/ De proefwerken zijn volgens onze leraren altijd gewoon in orde lol. En ja ik heb er redelijk wat punten op gemist, maar we zien wel!~

xoxo: Ik betwijfel het tho ;3;

Noah: Geez, de eigenschappen van kalkstein overgenomen? xD Nee grapje, maar wat een lap tekst haha! En jah, school is soms echt een grote onzin als je het goed bekijkt. Bij mij is het zo dat ik pas de geluiden begin te merken als het bijna tijd is, zoals het getik van de klok - wat best zenuwslopend werkt dan.
Bij scheikunde had ik ook al lichtelijk tijdgebrek, maar daar heb ik de rest van het proefwerk wel best okay-ish gemaakt, bij natuurkunde waarschijnlijk niet (of nou ja, bijna zeker niet want ik heb de eindexamens opgezocht op internet en heb niet heel veel 'goed' gedaan ;o)

---

Oehh en die banner <3 Pretty!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tári
.
.
Tári

Het onzin topic - Pagina 16 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Betsie
Posts : 4699
Points : 15
Het onzin topic - Pagina 16 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister
Klas:
Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions

Het onzin topic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 16 Icon_minitimezo okt 23 2016, 22:02

@ Linn, als meerdere het hebben, is het dan niet de moeite waard om toch nog een keer een poging te wagen? De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kalkstein

Master Kalkstein

Het onzin topic - Pagina 16 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : √Fox
Posts : 585
Points : 0
Het onzin topic - Pagina 16 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water x Woud
Klas: Yes!
Partner: Dies a virgin.

Het onzin topic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 16 Icon_minitimezo okt 23 2016, 23:04

Good to know dat de nieuwe banner finger-lickin' good is~

@Linn: Oops, een beetje wel ja - in real life ben ik helemaal niet zo talkative faha. My apologies~

Aww Cara, interesting~ and a bit pitiful because of the bruises :<

Also Graham x Nora is als vanilla en strawberry. Ik wil deze match Stare
Terug naar boven Ga naar beneden
Tári
.
.
Tári

Het onzin topic - Pagina 16 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Betsie
Posts : 4699
Points : 15
Het onzin topic - Pagina 16 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister
Klas:
Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions

Het onzin topic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 16 Icon_minitimezo okt 23 2016, 23:22

Sorry jongens, moet me even uiten. Ik ben echt in staat om een jongen uit mijn klas iets aan te doen. We moeten twee presentaties houden en een werkstuk maken. De eerste presentatie komt 'ie niet opdagen en komt hij achteraf aan met een of andere smoes wat hij klaarblijkelijk niet had kunnen doorgeven voordat we daar ineens zonder hem moesten staan. Voor het werkstuk doet hij bijna niks en is hij de laksheid zelve, er commentaar over krijgen? Oh, dan is de wereld te klein hoor, maar vervolgens wel zeggen dat hij wilt dat je eerlijk tegen hem bent. Morgen is de tweede presentatie en meneers stukje is te kort (zo ervaar ik dat, dat geef ik alleen maar aan), moet hij per se bewijzen dat ik ongelijk heb, terwijl ik al gezegd heb dat ik misschien ongelijk heb en we het morgen met de generale nog wel zullen zien. Blijft hij erover door gaan en zeg ik alleen maar dat het nergens voor nodig is dat hij zich op zijn tenen getrapt voelt. Krijg ik te horen dat het hem niet eens iets interesseert, nee joh, daar waren we al achter. Acht weken geleden al. Geef ik aan dat ik klaar ben met zijn lakse gedrag en dat als hij dat wilt doen in een individuele opdracht hij dat maar lekker zelf moet weten, maar als je dat in een groepsopdracht doet je gewoon sneu bent. Komt meneer aan dat hij klaar is met mij als persoon en of ik verder mijn bek wil houden over wat ik van hem denk, omdat hij dat ook bij mij doet en dat hij niet snapt waar mijn gezeur vandaan komt. Alsof het me iets interesseert wat meneer van me vindt, mij part wisselt hij vandaag nog van klas, van school, van stad of van land, het zal me een worst wezen. Ik ben gewoon zo klaar met het feit dat hij denkt dat hij overal mee weg kan komen omdat hij zijn mond dichthoudt en zijn mening niet geeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Graham

Graham

Het onzin topic - Pagina 16 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Sansan
Posts : 331
Points : 0
Het onzin topic - Pagina 16 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water
Klas: I already graduated about eight years ago.
Partner: Can I borrow a kiss? I promise I'll give it back.

Het onzin topic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 16 Icon_minitimezo okt 23 2016, 23:55

Wauw! De lay-out ziet er zeker gaaf uit zeg! Heel mooi :3

@Linn: It sucks ._. En ik ben het helemaal met Noah eens wat betreft het schoolsysteem, alleen zo jammer dat jij daar nu de dupe van bent. Alvast heel veel succes mocht je een herkansing hebben! Je kan het! En nu hopen dat je ook genoeg tijd hebt om het dan te halen. Maar wie weet heb je het alsnog gehaald! Laten we daarop hopen. Wanneer krijg je de uitslag?

@Noah: Hahaha "vanilla & strawberry". I like it~ ^^

@Betsie: Nah, dat meen je niet! What a twat. Stare Zoooo irritant zulke mensen. Denken dat ze alles kunnen maken en houden geen rekening met anderen. Grr.. Ik snap je frustratie maar al te goed! Is het een idee om de leerkracht in te schakelen? Dat is degene met gezag, dus misschien dat hij daar wel naar gaat luisteren. En zo niet, dan kan de leraar ook actie ondernemen. Als je eerlijk aangeeft hoe de situatie ervoor staat bij de leraar, moet hij/zij dat wel serieus nemen. Dan volgt er waarschijnlijk een gesprek met die jongen en/of jullie beiden. Ik zou er in ieder geval niet zelf mee rondlopen of wachten nadat de beoordelingen binnen zijn. Ik weet wel dat bij mij -dat is dan wel op de hogeschool (ik weet niet of jij nog naar het middelbaar onderwijs gaat of hogeschool of iets)- een standaard regeling is, dat als er een klacht wordt ingediend over een groepslid bij een project, er een peerassessment volgt (in aanwezigheid van de docent), waarbij wordt besproken hoeveel ieder groepslid heeft bijgedragen aan het product. Blijkt dat iemand onvoldoende heeft bijgedragen, volgens de rest van de groep, dan kunnen er gevolgen zijn voor diegene, zoals een lager cijfer dan de rest of zelfs geen beoordeling! In ieder geval succes. Als ik kan helpen om hem even.. "bij te draaien", hoor ik het graag >) mwuahuahua
;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
.
.
Ziva

Het onzin topic - Pagina 16 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linn
Posts : 1678
Points : 76
Het onzin topic - Pagina 16 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Light
Klas: -
Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.

Het onzin topic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 16 Icon_minitimema okt 24 2016, 00:03

Noah: Haha no worries, het was interessant om te lezen :3

Betsie: Uggh, dit is dus de exacte reden waarom ik groepswerk haat. Vooral als je niet je eigen groepje mag bepalen, er zit áltijd wel die ene persoon tussen die niks doet Stare Good luck, that's all I can say.

xoxo: Honestly, ik heb geen flauw idee wanneer ik mijn punt krijg Stare Ik denk waarschijnlijk volgende week, aangezien het nu vakantie is en ik natuurlijk niet van mijn leraren (of school) moet verwachten dat ze het punt online gaan zetten *ahum*
Terug naar boven Ga naar beneden
Tári
.
.
Tári

Het onzin topic - Pagina 16 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Betsie
Posts : 4699
Points : 15
Het onzin topic - Pagina 16 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister
Klas:
Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions

Het onzin topic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 16 Icon_minitimema okt 24 2016, 00:11

Ik zit ook op de hogeschool. De begeleider weet van het probleem en ze heeft er wel een notitie van gemaakt, maar ze wilde dat we eerst zelf gingen kijken voor een oplossing. Ook omdat hij wel 'iets' gedaan had wilde ze er nog geen drastische maatregelen voor nemen. Maar nu dit gebeurd is denk ik dat ik nog eens maar haar toe ga inderdaad. Het is alleen dat ze nu niet veel meer kan doen, omdat we alles 11 november in moeten leveren. Hooguit zou er zoals je al zegt rekening mee kunnen houden met de cijfers, maar ik betwijfel wel een beetje of ze dat zou doen. Maar we zullen dan wel zien als ik bij haar ben geweest.  
Haha ik zal het je laten weten Wink

Het probleem is dat we dit groepje wel zelf mochten maken, maar dit was de eerste groepsopdracht in de eerste week, dus dit konden we nog niet weten helaas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kalkstein

Master Kalkstein

Het onzin topic - Pagina 16 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : √Fox
Posts : 585
Points : 0
Het onzin topic - Pagina 16 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water x Woud
Klas: Yes!
Partner: Dies a virgin.

Het onzin topic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 16 Icon_minitimema okt 24 2016, 00:14

Graham schreef:
@Noah: Hahaha "vanilla & strawberry". I like it~ ^^

Offfff (voor een des te betere match, want fruit)
Banana en strawberry~ :3

@Betsie: Guy moet het aanzien zoals het is: hij heeft zijn verantwoordelijkheden als onderdeel uitmakende van een groep voor zo'n groepsopdracht, het resultaat hangt mede van hem af, je dient je op elkaar af te moeten stemmen - want dat is het hele punt van zo'n opdracht; je leert stapsgewijs van het toegewezen onderwerp, en onderliggend van elkaar en met elkaar - en als hij geen prioriteiten kan stellen zouden jullie daar niet de dupe van moeten zijn (of hij geeft het ruim van tevoren aan dat samenwerken duidelijk niet zijn sterkste kant is). Ik zou het indeed even voorleggen bij een leerkracht, als je dat nog niet gedaan hebt. En het zeker bespreekbaar proberen te maken dat je weigert bij de docent, stel dat je de volgende keer niet je eigen groepje mag samenstellen en je weer met hem zou moeten samenwerken. Stel een verhaaltje op dat je prioriteiten stelt aan je schoolprestaties en dat je absoluut geen wrok hebt jegens de jongen, maar dat je resultaten wel teniet worden gedaan door zijn werkwijze; geeft ze vaak wel een reden om erover na te denken als het je schoolprestaties betreft.
Sowieso mag je daarin wel iets te zeggen hebben, vind ik.
oops ga ik weer
Terug naar boven Ga naar beneden
Tári
.
.
Tári

Het onzin topic - Pagina 16 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Betsie
Posts : 4699
Points : 15
Het onzin topic - Pagina 16 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister
Klas:
Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions

Het onzin topic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 16 Icon_minitimema okt 24 2016, 00:37

Nee je hebt gelijk, maar als ik hem zo hoor willen we geen van beide hierna nog bij de ander in het groepje, dus dat is wellicht alleen maar positief voor in het vervolg, hoe lullig dat misschien ook klinkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Graham

Graham

Het onzin topic - Pagina 16 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Sansan
Posts : 331
Points : 0
Het onzin topic - Pagina 16 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water
Klas: I already graduated about eight years ago.
Partner: Can I borrow a kiss? I promise I'll give it back.

Het onzin topic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 16 Icon_minitimema okt 24 2016, 00:56

@Noah: Oeh~
Hahaha

@Betsie: Hm, lastig.. Goed idee om het sowieso nog een keer met je leerkracht te bespreken inderdaad. Niet geschoten..
Ik hoop dat er een oplossing gevonden kan worden! En anders dat je in ieder geval hierna niet meer met hem samen hoeft te werken. En ja is goed! Ik hoor graag hoe het afloopt, ook voor een eventuele.. "plan B" >}

@Linn: Heerlijk altijd dat leerlingen alles stipt op tijd moeten inleveren (want anders..!) en school en de leraren soms zo immens laat de resultaten pas hebben Stare
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Het onzin topic - Pagina 16 UTL8oxA PROFILE
Het onzin topic - Pagina 16 UTL8oxA MAGICIAN

Het onzin topic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 16 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Het onzin topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 16 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Het onzin topic
» Het onzin topic
» Het onzin topic
» Het onzin topic
» Het onzin topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Chatzone-