PortalIndex- HpD5Uwn- 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 -

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Eli
.
.
Eli

- UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sansan
Posts : 268
Points : 0
- UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark & Water
Klas:
Partner: I don't have a dirty mind, I have a sexy imagination.

- Empty
BerichtOnderwerp: -   - Icon_minitimema aug 15 2016, 23:57

-


Laatst aangepast door Eli op di okt 18 2016, 22:40; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Aurora

Miss Aurora

- UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
- UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

- Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - Icon_minitimedi aug 16 2016, 09:46

Aurora had over twee dagen een belangrijke meeting op Nova en besloot haar shuttle zijn systemen even te gaan checken. Langzaam liep ze naar de hangar van haar shuttle, het was een mat witte shuttle met mettalic goude accenten en patronen. Gemaakt door de beste shuttle engineers op Erd. Rustig stapte ze op de laadplank van haar shuttle, checklist in de hand. Ah daar was het eerste al, de laadplank kraakte, daar kon ze niet mee op een highprofile landingspad staan, snel maakte ze er een aantekening van. Vervolgens Liep ze verder. Alle lampen in de cockpit deden het, maar de generator maakte een geluid wat die voorheen niet maakte, weer een aantekening. Vervolgens liet ze het systeem een zelfcheck doen. Dit gaf een aantal problemen, Airco offline, Pitch jammed, Yaw disfunctional, Roll over authoritive, Engine fluid low, navigational crystals offline en totslot Gyroscope Unavailable. "Shit!" dacht Aurora, dit gaat misschien wel even niet gefixt kunnen worden. Ze had van alle problemen aantekeningen gemaakt en liep toen rustig naar een van de garages op het landingsplatform. Toen ze naar binnen liep stond er niemand achter de ontvangings balie. Ze had ze gehoord dat je hier moest zijn als je een goede monteur wou hebben. Rustig liep ze verder naar de werkplaats. Zodra ze de deur open deed hoorde ze en monteur vragen: "Be a dear en geef me even een kruiskop aan, alsjeblieft?". Aurora reageerde vervolgens met: "Dat zou ik best willen doen, maar ik heb geen flauw idee wat een kruiskop is en waar die hier zou liggen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Eli
.
.
Eli

- UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sansan
Posts : 268
Points : 0
- UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark & Water
Klas:
Partner: I don't have a dirty mind, I have a sexy imagination.

- Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - Icon_minitimedi aug 16 2016, 13:56

-


Laatst aangepast door Eli op di okt 18 2016, 22:40; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Aurora

Miss Aurora

- UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
- UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

- Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - Icon_minitimedi aug 16 2016, 14:36

Aurora keek naar de jonge monteur die onder de shuttle vandaan kwam. Hij zag eruit als 19 misschien 20. Het had een leerling kunnen zijn van de Academy, echter mochten die hier niet werken, dat had Aurora altijd al een bijzondere regel gevonden, waarom zou je jonge geesten tegenhouden om wat te werken? Kon toch alleen maar goed voor ze zien. Zelf vond Aurora dat leerlingen die 15 of ouder waren prima voor zichzelf konden zorgen en ook verantwoordelijk gehouden konden worden.
De monteur was goed gebouwd, en zag er gezond uit. Aurora had ook niet echt anders verwacht. Wel had ze verwacht dat de monteur zijn werk kleding fatsoenlijk aan had, maar dat maakte haar niet zo veel uit, ze kon zich voorstellen dat het werk erg zwaar kon zijn.
Toen de blik van de jonge man zich in de ogen van Aurora boorde glimlachte ze poeslief. Aurora stond er niet boven om haar vrouwelijke charme in te zetten als het erop aan kwam.
Toen de monteur op Aurora afliep kwam hij toch wel erg dichtbij, voor de zekerheid had Aurora een non-verbale pushback spreuk paraat dit was gelukkig niet nodig geweest aangezien de gereedschapskist van de monteur achter haar stond, en de monteur alleen zijn kruiskop kwam halen. Ze keek even naar de schroevendraaier en zei toen: 'Ohh zo een ding, heb zelf een morphing screwdriver, die zich vormt naar de schroef, veel makkelijker vind ik zelf.'. Aurora keek even poeslief naar de monteur en het leek alsof die even zichzelf moest resetten, hij had vast niet verwacht dat Aurora ooit gereedschap had aangeraakt. Sommige termen kende ze, maar andere niet. Meestal kende ze de meest simpele termen niet omdat ze items had die automatisch bepaalde dingen deden, zoals zichzelf aanpassen om een schroef te matchen.
'Eli is de naam. Wat kan ik vandaag voor je doen, schoonheid?' vroeg de monteur, Aurora glimlachte even, ze genoot altijd van complimentjes. 'Of ben je misschien per ongeluk verdwaald?' vroeg de monteur. Aurora lachte even en grapte toen snel: 'Nee ik ben express verdwaald.'. Gelukkig had de monteur door dat ze grapte en zei hij tot slot: 'Of... ben je speciaal hierheen gekomen om mij te zien?'. 'Of ik hier speciaal voor jou ben weet ik niet, maar ik heb gehoord dat ik hierheen moest gaan als ik snel een kwalitatief goede shuttle reparatie wil, en laat mijn shuttle nu net problemen hebben, mogelijk kan je me verder helpen?' reageerde Aurora die poeslief terug keek, met een hand door haar lange haar ging en vervolgens onschuldig glimlachte, inmiddels was de geur van haar cocos shampoo aanwezig in de ruimte.
Aurora pakte haar checklist en gaf deze aan de monteur. 'Dit zijn de problemen, en ik heb over 2 dagen een high profile meeting op Nova. Je begrijpt natuurlijk wel dat mijn shuttle dan vlekkeloos moet werken. Ik kan hem wel besturen zonder de systemen, maar de Airco is toch wel handig, net als de controls. Nu ben ik dus opzoek naar de beste monteur op Kovomaka, zodat ik snel met een vlekkeloze shuttle kan vertrekken.' vervolgde Aurora met een poeslieve stem. Vervolgens keek ze de monteur met een glimlach en een twinkeling in haar ogen aan. Ze zag der lief en onschuldig uit, maar ook wat ondeugend en speels.

Shuttle concept, iets als dit, maar met duidelijkere cockpit en kleur >.<:
Terug naar boven Ga naar beneden
Eli
.
.
Eli

- UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sansan
Posts : 268
Points : 0
- UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark & Water
Klas:
Partner: I don't have a dirty mind, I have a sexy imagination.

- Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - Icon_minitimedi aug 16 2016, 15:48

-


Laatst aangepast door Eli op di okt 18 2016, 22:41; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Aurora

Miss Aurora

- UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
- UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

- Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - Icon_minitimedi aug 16 2016, 16:55

De monteur, Eli, was wel van het flirten en sinds Aurora nog vrijgezel was vond ze dat helemaal niet erg. Het was tenslotte geen leerling van Starshine, en zo wel, dan was het niet in de schoolse setting. Eli zei dat als Aurora nog in was voor avontuur dat ze zijn droomvrouw was, hier moest Aurora wel wat om lachen. 'Iedereen is toch in voor avontuur? Ik ben net een nieuw avontuur begonnen en sowieso is het leven een avontuur toch?' reageerde ze speels. Toen zei Eli dat hij al jaren morphing tools zou willen hebben. Ze had er nooit echt bij stil gestaan dat de mensen met lager inkomen die sets niet konden veroorloven. Al snel vervolgde Eli dat het geld op de Academy daar niet aan gespendeerd werd. Vervolgens klaagde Eli over slecht budgetmanagement. Aurora kon het niet laten om hier speel op in te gaan door te zeggen: 'Ja ach, ik hoorde dat ze laatst een nieuwe docente Light Magic hebben aangenomen, klinkt niet alsof ze plannen hebben gemaakt voor renovaties, klinkt als een slecht excuus.'. Aurora trok een speels geïrriteerd gezicht, om half serieus en half speels over te komen, ze was benieuwd welk van de twee over kwam op Eli.
'Ik zou een dame in nood nooit negeren.' zei Eli met gekrulde mondhoeken. 'En zeker niet een vrouw als jij.' voegde hij er aan toe. Aurora draaide zich een beetje van Eli af en zei toen speels: 'Ja voor het zelfde geld gaan de dames anders naar een andere monteur toe hé?' waarna ze haar tong speels uit stak.
Aurora genoot van de aandacht en vond het een leuke interactie, ze had tijdens haar lange reizen nooit echt iemand gehad die durfde te flirten doordat ze overal als VIP ontvangen werd. Dit was een hele verademing van het altijd maar professioneel doen. Aurora gaf Eli de checklist en zag dat hij de lijst even snel doorliep. Ondertussen sprak ze: Als ik meer tijd had zou ik zelf eerst gekeken hebben. Echter heb ik totaal geen idee hoe ik de Gyroscoop en Navigational Crystals moet fixen..
Eli zei dat hij de shuttle wel eens voorbij had zien komen en dat het een sexy ding was. Weer zette hij dat flirtende toontje op. Aurora wist precies hoe ze hier mee om kon gaan en zei als speelse kat: 'Een sexy ding waar ik veel leuke en soms sexy avontuurtjes mee en in heb gehad.'. Ze zag Eli uitdagend kijken en Aurora keek onschuldig terug terwijl ze zachtjes op haar onderlip beet, ze hield van deze spelletjes.
Eli zei dat hij de shuttle eerst nog even wou zien, prima dacht Aurora. toenvoelde ze zijn hand heel lichtjes op haar onderrug rusten. Aurora liep rustig naar de Hangar. 'Ik heb hem alvast in een hangar hier in de buurt gezet, normaliter staat die in mijn privé hangar.' zei Aurora. Eli keek even of Aurora haar assessment volledig en kloppend was. Toen hij besloot dat er niet veel meer mankeerde zei hij dat het goed moest komen. Aurora zuchte even opgelucht.
Eli leunde tegen de shuttle aan en vroeg wat hij in ruil voor het fixen kreeg. Aurora keek even naar de jonge man en begon na te denken over haar tegen prestatie. Snel vervolgde Eli al met de melding dat het veel werk was en ook stressvol binnen de tijd die er voor stond. Dat hij misschien zelfswerk moest laten liggen. Aurora had al een paar ideetjes maar toen ze wou beginnen met onderhandelen zei Eli eerst: 'Laten we beginnen met je naam. dan kunnen we daarna samen nog eens even rustig nadenken hoe je je verdere... dankbaarheid aan mij kunt tonen...'. Aurora voelde dat ze even voorzichtig verder moest gaan aangezien het niet classy was om met bepaalde vrouwelijke assets de onderhandeling aan te gaan. Rustig zei ze: 'Ik ben Aurora Hikari, dochter van Hikuru Hikari, Supreme Court Rechter op Nova.'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eli
.
.
Eli

- UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sansan
Posts : 268
Points : 0
- UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark & Water
Klas:
Partner: I don't have a dirty mind, I have a sexy imagination.

- Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - Icon_minitimedi aug 16 2016, 18:05

-


Laatst aangepast door Eli op di okt 18 2016, 22:41; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Aurora

Miss Aurora

- UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
- UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

- Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - Icon_minitimedi aug 16 2016, 20:02

Aurora glimlachte toen ze zag dat Eli gek werd van haar reacties. Eli maakte het haar dan ook wel makkelijk. Naar haar laatste reactie zei Eli dat ze hem bleef verrassen, logisch ook, Aurora was in haar element. Toen Aurora zich voorstelde luisterde Eli aandachtig, dat stond hem goed. Eli kende Aurora haar vader dan misschien wel niet, maar de titel die haar vader had dwong toch altijd respect af. Na het voorstellen hoorde Aurora dat Eli haar naam nog een uitsprak, ze merkte behoorlijk goed aan hem dat hij erg uhm, opgewonden was. Aurora glimlachte ondeugend en sprak haar naam op de zelfde manier uit waarna ze speels: 'Rawr' zei met een rollende r op het einde. Ze zag dat Eli zich erg moest inhouden om zijn gedachtes niet uit te spreken. Hoewel ze aan het flirten was moest ze toch ook de Hikari naam hoog houden, het was altijd balanseren, maar het ging Aurora goed af. Aurora zag dat Eli haar nog eens van top tot teen in zich opnam en toen zei hij: 'Het past bij je.'. Aurora snapte wat Eli bedoelde en keek weer zo poeslief en onschuldig als een kitten.
Eli zei dat hij nog een voorstel had voor Aurora namelijk dat hij meteen aan de slag ging voor haar shuttle, en dat ze dan morgen rond 12 uur snachts langs zou komen om verder te onderhandelen over de betaling. Aurora had een idee waar Eli zeer waarschijnlijk op hoopte, maar ze verwachtte ook dat hij begreep dat een vrouw die de familie naam hoog te houden heeft niet zomaar even uit de kleding kon. Ze kon natuurlijk wel zijn fantasie aan blijven spreken. 'Oh dat is perfect, dan zie ik je morgenavond om 12 uur.'. Vervolgens vroeg Eli of ze iets moois voor hem wou dragen. Of helemaal niets, dat mocht ook. Aurora lachte en zei toen met een half serieuze toon: 'Die tweede optie klinkt toch wel aanlokkelijk hoor.'. Waarna ze weer onschuldig naar Eli keek. Die begon zich vervolgens klaar te maken voor de reparatie. Aurora gebruikte Light Dash om naar haar condo op Kovomaka te gaan. What a day.

// flash forward

Aurora was vanmiddag wezen shoppen, ze had een mooie jurk met matching schoentjes gekocht, een strapless lacy bh, en matching undies, ook had ze een morphing toolchest gekocht, als presentje. ze had der haar in een lange vlecht gestopt maar haar voorste lokken had ze gewoon normaal gehouden. Wel deed ze nog even een leren jack aan omdat ze het anders mogelijk koud kreeg. Om stipt 12 uur snachts stond ze in de werkplaats van de garage. Ze keek naar Eli draaide een keer om haar as en glimlachte toen lief naar hem. Ze was benieuwd wat de avond zou brengen.

Ongeveer de jurk:
Terug naar boven Ga naar beneden
Eli
.
.
Eli

- UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sansan
Posts : 268
Points : 0
- UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark & Water
Klas:
Partner: I don't have a dirty mind, I have a sexy imagination.

- Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - Icon_minitimedi aug 16 2016, 21:34

-


Laatst aangepast door Eli op di okt 18 2016, 22:41; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Aurora

Miss Aurora

- UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
- UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

- Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - Icon_minitimewo aug 17 2016, 00:38

Aurora was op de afgesproken tijd, op de afgesproken plaats. Toen Aurora aan kwam hoorde ze iemand zacht zeggen: 'Thanks, darling.' Ze keek even om zich heen en zag Eli daar zitten. Vervolgens draaide ze een rondje om hem te laten zien wat ze had aangetrokken. Aurora glimlachte lief naar Eli toen hij ook een rondje draaide. Hij zag er goed verzorgt uit. Aurora liet Eli even zijn gang gaan, haar shuttle was tenslotte gerepareerd. Vervolgens zei hij: 'Hey, kitten.'. Aurora reageerde met een net echte katten miauw. en liet toen haar oren veranderen zodat ze de oren van haar katten vorm op de hoofd had staan. Als Eli van katten hield must die dit wel cute vinden. Eli zei dat Aurora iets goed gedaan had, ze vermoedde dat het ging over haar outfit. Tuurlijk had ze het goed gedaan, ze had nou eenmaal smaak. Toen Eli zei dat de shuttle helemaal klaar was en dat hij zo hier en daar nog extra dingetjes geregeld had vroeg Aurora met een zoete lieve stem: 'Zou je straks zo vriendelijk willen zijn om mij de extra dingetjes te laten zien?'. Iets later keek Eli Aurora aan en vroeg hij of ze al een idee had om hem te bedanken. 'Ja zeker, maar ik wil eigenlijk graag horen waar jij aan zat te denken.' purrde Aurora. Vervolgens ontblootte ze een van haar benen een beetje. Snel daarna zei ze: 'Nee in all seriousness, ik heb iets bedacht waarvan ik zeker weet dat je het mooi vind.'. Aurora opende een van haar pocket dimensies en haalde daar de morphing toolkit uit. Alle tools die je ooit maar nodig kon hebben zaten er in. Trots keek ze naar Eli. 'Je zei dat je deze al jaren eens wou, dus ik heb besloten je er een te geven.'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eli
.
.
Eli

- UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sansan
Posts : 268
Points : 0
- UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark & Water
Klas:
Partner: I don't have a dirty mind, I have a sexy imagination.

- Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - Icon_minitimewo aug 17 2016, 11:42

-


Laatst aangepast door Eli op di okt 18 2016, 22:42; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Aurora

Miss Aurora

- UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
- UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

- Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - Icon_minitimewo aug 17 2016, 15:27

Toen Aurora de morphing toolkit liet zien leek het alsof Eli bijna 'kwam'. Hij stond met zijn mond vol tanden. Aurora was blij dat haar tegenprestatie goed wat aangekomen, Eli had goed werk geleverd en dat moest beloond worden. En als hij zo snel dingen kon fixen, waarom zou ze hem dan niet een upgrade geven. Misschien had ze hem wel vaker nodig voor nood reparaties, of het maken van nieuwe machines. Eli was on par met een aantal van de mechanisten van Erd zag ze wel. "Jij weet hoe je een man moet veroveren." zei Eli met een brede grijns. Aurora zei even met ware onschuldigheid: "Ik beloon je alleen voor je harde werk, dit hoort voor mij niet meer bij ons spelletje hoor." waarna ze even naar hem knipoogde met der tong speels naar hem uitgestoken. "Mij in ieder geval. Ik bedoel..." zei Eli terwijl Aurora haar schroeven draaier uit der hand tas haalde en daarmee speels over der lichaam heen ging. "nu je me dit gegeven hebt.. ik denk dat ik je nog nooit zó sexy gevonden heb. Ik zou je nu zo kunnen nemen.". Aurora lachte en zei toen uitdagend "Als je geluk hebt komt dat nog wel een keer.". "Maar, ik doe het niet. Ik ben tenslotte een heer." zei Eli voordat wat Aurora had gezegt tot hem was doorgedrongen.
Aurora zag dat Eli de toolkit met respect behandelde en toen hij weer naar der toe draaide glimlachte ze lief. Hij gaf beleefd aan dat hij nog iets anders in gedachten had, en hoewel Aurora der cadeautje meer dan genoeg was, merkte ze dat hij iets anders nog heel graag wou. Aurora ging er vanuit dat dit iets te maken had met het spelletje van de twee. Eli stelde voor dat Aurora als ze dit deed, zijn diensten altijd kosteloos kon gebruiken. Dat klonk haar wel aanlokkelijk. Ze keek geïnteresseerd naar de jonge monteur die aangaf dat ze dit alles kon krijgen als hij haar een kus mocht geven, no strings attached. Aurora glimlachte terwijl ze zei: "Kom hier dan.".
Terug naar boven Ga naar beneden
Eli
.
.
Eli

- UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sansan
Posts : 268
Points : 0
- UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark & Water
Klas:
Partner: I don't have a dirty mind, I have a sexy imagination.

- Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - Icon_minitimewo aug 17 2016, 19:42

-


Laatst aangepast door Eli op di okt 18 2016, 22:42; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Aurora

Miss Aurora

- UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
- UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

- Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - Icon_minitimewo aug 17 2016, 23:37

Nadat ze "kom hier dan" had gezegd kwam Eli langzaam op haar af. Eli leek alles expres langzaam te maken, maar Aurora was hier niet van onder de indruk geweest, Eli was de gene die uitkeek naar deze kus. Als hij het langzaam wou doen moest hij dat zeker doen. Toen hij begon andere delen van Aurora te kussen. 'Tja we hebben ook niet concreet afgesproken welke delen, zolang hij maar van mijn vrouwelijke assets afblijft kan ik het accepteren.' dacht Aurora tot zichzelf. Toen Eli Aurora zoende, zoende ze hem intens terug. Niet dat ze het zo bijzonder vond om te kussen, maar gewoon om zijn fantasie aan te wakkeren. Eli was ook geen slechte zoener dat maakte de kus zelf wel erg leuk.
Na de kus duwde Aurora Eli speels weg. 'Dat is wel genoeg hé. zei ze lachend. 'Laat je mij nu je werk eens even zien, ben benieuwd naar je extraatjes.. Daarna kwam Aurora van de werkbank af en liet ze haar kleding veranderen in iets meer professioneel.

// dit duurde dus echt 30 minuten om te typen >.>
Terug naar boven Ga naar beneden
Eli
.
.
Eli

- UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sansan
Posts : 268
Points : 0
- UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark & Water
Klas:
Partner: I don't have a dirty mind, I have a sexy imagination.

- Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - Icon_minitimedo aug 18 2016, 12:28

-


Laatst aangepast door Eli op di okt 18 2016, 22:44; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Aurora

Miss Aurora

- UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
- UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

- Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - Icon_minitimedo aug 18 2016, 19:36

Op Aurora haar vraag of Eli haar zijn werk kon laten zien reageerde hij positief, dat speelse toontje zat nog in zijn stem en Aurora besloot hem nog even niet te verlossen uit haar eeuwige marteling. Toen ze richting de shuttle liepen liet Aurora telkens perongeluk express haar hand tegen die van Eli stoten. Gelukkig was Eli geen leerling, anders zou dit echt niet door de beugel kunnen. Eli leek zijn professionele pet opgezet te hebben, en hielp Aurora naar binnen. Vervolgens vertelde hij en liet hij zien hoe hij de problemen op de checklist had opgelost. Aurora vond het leuk om te zien dat Eli zo trots was op zijn werk, dat was het teken van een goede vakman. Na de formaliteiten had Eli zijn speelse pet weer opgezet. "Toen ik dit zag kon ik me haast niet voorstellen dat je hier zulke sexy avontuurtjes in kon hebben." zei Eli. Aurora lachte, ze wist zeker dat de toon van Eli bedoeld was om haar te plagen. "Hehe ach wel met magie krijg je behoorlijk veel voor elkaar." zei ze met een sensueele stem. "Dus besloot ik je wat te helpen voor in de toekomst. Wie weet heb je er nog iets aan met iemand. Of mij." grapte Eli. Wat hij niet zag was dat Aurora dit best wel kon waarderen, dat kon ze natuurlijk niet laten merken. "Of met iemand én mij." voegde Eli er aan toe. Aurora dacht even terug aan haar voorgaande avonturen, pret met meerdere vond ze ook niet erg, zolang alles maar discreet en vertrouwt was. "Wie weet" zei Aurora met haar lieve onschuldige stem terwijl ze Eli aan keek aan haar lippen even aflikte. Eli drukte een toetsen combinatie in en daarop veranderde Aurora haar shuttle interieur in iets wat iets plezier vriendelijker was. "Hoe heb je zo een code toegevoegt? dan kan ik meerdere instellingen maken." zei Aurora vrolijk. "Ik weet wel hoe ik de Transforalites moet programmeren, maar codes toevoegen aan het paneel weet ik nog niet." zei ze. Aurora keek nog even rond, en zag een spiegel plafond en een kist, afgesloten met handboeien. Toen zei Eli: "Ik zal niet verklappen wat je daarin zult vinden. Dat laat ik aan jou over, als je eraan toe bent. Met deze sleutel zou je... "het slot" moeten kunnen openen." Aurora keek even naar de kist en zei toen speels tegen Eli: "Laat me maar lekker zien wat er in zit, misschien mag je me wel helpen met het in werken van mijn nieuwe speel kamer.". Aurora voelde zich niet echt ongemakkelijk, ze had dit soort dingen al vaker gedaan, al gebruikte ze meestal een alias en een magische vermomming. Dit keer maakte het haar niet zo veel uit aangezien ze haar naam en verschijning achteraf eventueel ook nog uit Eli zijn geheugen kon halen, of slightly aan passen zodat ze toch anoniem bleef. "Je moet het maar zo zien: op deze manier kun je professioneel zijn én wanneer je dat maar wilt ook "avonturen" beleven... Jij hebt de controle." zei Eli. Aurora lachte, het was eigenlijk wel een leuke zin aangezien ze momenteel behoorlijk wat controle had over haar spelletje met Eli. Met een onschuldige glimlach zei ze: "Soms is het ook wel eens lekker om de controle weg te geven, heb in mijn professie al veel controle, dus soms is het lekker eens niet zelf dominant te zijn.". Dit was vaak waar, ze hield er van als ze met iemand was die ze vertrouwde die ook nog eens dominant kon zijn. "Je hebt het vast al wel eens gehoord, 'Dom on the streets, Sub in the sheets.'" zei Aurora nog altijd met die onschuldige blik. "Als je wilt, kan ik je best even laten zien hoe dat hele "avonturen beleven" in zijn werk zou gaan..." zei Eli. "Als ik je al wat langer en beter kende was ik daar misschien wel op in gegaan." zei Aurora met een cheeky knipoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eli
.
.
Eli

- UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sansan
Posts : 268
Points : 0
- UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark & Water
Klas:
Partner: I don't have a dirty mind, I have a sexy imagination.

- Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - Icon_minitimedo aug 18 2016, 20:55

-


Laatst aangepast door Eli op di okt 18 2016, 22:45; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Aurora

Miss Aurora

- UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
- UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

- Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - Icon_minitimedo aug 18 2016, 23:15

Aurora had het helemaal gemeend toen ze had gezegt dat ze misschien wel eens open was voor een leuk avontuurtje met Eli en misschien iemand anders. Toen Eli liet zien hoe hij de code erin had geprogrammeerd keek Aurora geinterreseerd toegekeken. Ah mooi dan kon ze zelf ook wat extratjes toe gaan voegen. Toen Aurora had gevraagd of Eli haar de inhoud van de kist te laten zien zei hij: "Alles op zijn tijd, kitten.". Aurora reageerde vrolijk terug met: "Oh dan open ik hem binnekort wel met een van mijn andere speelmaatjes.". Ze was niet voor een gat te vangen en zou Eli zeer waarschijnlijk toch (nog) niet met haar laten "spelen". Toen Aurora liet doorschijnen dat ze toch niks met Eli zou doen tot ze hem op zijn minst beter leerde kennen zei Eli: "Hm, dan moeten we daar maar eens verandering in brengen.". "Sure, lijkt me leuk." zei Aurora, ze was nog wel in de markt voor een speelmaatje. Toen kwam Eli naar haar toe net alsof hij haar weer wou pakken. Deze keer had Aurora voor de zekerheid maar een non-verbale pushback spreuk gereed, Eli zou niet nog een kus of iets krijgen of mogen geven. Maar inplaats van dat nam Eli haar terug mee naar zijn werkplaats. Eli zei dat hij nog een ding wou laten zien, en misschien leerde ze elkaar op die manier wel beter leren kennen. Vervolgens daagde hij Aurora uit door haar avontuurlijkheid in twijfel te trekken. Kort daarna verdween die in de schaduwen en kwam hij er op een fancy motorcycle uit. "Mooi ding." zei Aurora. Waarna eli vroeg of ze het aan durfde. Aurora was niet zo makkelijk naar je hand te zetten, en in plaats van ingaan op Eli's verzoek materialiseerde ze haar light bike en zei ze uitdagend: "Laten we eerst eens kijken of je er in je eentje op blijft zitten, op mijn snelheden."
(click!):
"Als dat je lukt, rij ik op jou motor mee terug." zei ze lief, waarna ze een van Eli zijn helmen aan pakte. Ze zou hem wel het genot geven van haar geur in een van zijn helmen. Uitdagend liet ze haar motor grommen.[/i]
Terug naar boven Ga naar beneden
Eli
.
.
Eli

- UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sansan
Posts : 268
Points : 0
- UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark & Water
Klas:
Partner: I don't have a dirty mind, I have a sexy imagination.

- Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - Icon_minitimevr aug 19 2016, 22:12

-


Laatst aangepast door Eli op di okt 18 2016, 22:45; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Aurora

Miss Aurora

- UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
- UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

- Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - Icon_minitimeza aug 20 2016, 00:15

Aurora lachte toen ze zag dat Eli dit totaal niet verwacht had. Aurora lachte vrolijk met Eli zijn lach mee. Ze zag aan zijn ogen dat hij ook onder de indruk was, al waren de motoren van de twee totaal andere types. Eli zijn motor was mechanisch, terwijl die van Aurora bewoog door de kristallen die erin zaten. Aurora pakte de handvaten vast en schoot wat lichtstraaltjes door de motor heen zodat deze begon te zweven. De manier waarop Eli op Aurora haar uitdaging reageerde liet haar even denken dat hij een leerling kon zijn, gelukkig was dat niet zo, hij was tenslotte een monteur, en een goede. Aurora stuurde wat licht naar het propulsie kristal die onder de energie begon te grommen. Aurora was erachter gekomen dat ze de motor stil kon maken door andere kleuren licht te gebruiken, maar ze hield van de vibraties en geluiden van de motor, het voelde aan als ruwe kracht. Eli werd serieus toen Aurora er een weddenschap van maakte.
Eli vond dat er ook iets tegenover stond voor Aurora, dat vond ze wel leuk maar wat zou ze vragen? Dat hij haar liet zien wat er in de zwarte doos zat misschien? Aurora der gedachten gingen naar alle speeltjes en dingen die daar in zouden kunnen zitten. Hmm dat was een leuk idee, maar toen schoot het haar te binnen, als ze de race won, dan zou Aurora achter het stuur van Eli zijn motor willen zitten, met Eli achterop. Dat was een waardige prijs. Eli daagde Aurora terug uit door te zeggen dat hij toch wel ging winnen. Aurora betwijfelde dat aangezien ze altijd kon mee liften met het licht op variabele snelheden. Het bewegen van haar motor koste haar niet veel energie door alle kristallen die een katalyserende werking hadden. Sommige kristallen sloegen zelfs wat energie op voor in nood gevallen of als de motor even minder energie nodig had maar Aurora vergat haar input te verlagen. Eli ging Aurora voor naar buiten en Aurora volgde hem op een sportieve manier. Ze zou niet vollop gaan aangezien het der leuk leek om naast Eli te blijven vliegen zonder moeite te hebben, wat ze deed was tenslotte wat vals spelen. Als de motor van Eli op hoge snelheden ging was het een marvel of engineering, bij Aurora was het letterlijk gewoon magie. Veel van de leidingen en de exhaust van Aurora haar motor waren gewoon om warmte en licht te vervoeren, Aurora had deze zo aangepast dat ze er mechanisch uit zagen en dat het mechanisch kon klinken wanneer ze dit wou.
Eli zei dat ze tot aan het stille meer gingen en wie daar de motor als eerste zou parkeren zou winnen. Aurora glimlachte, ze wist dat ze zonder moeite Eli voorbij kon gaan. Maar ze vond het leuker om er een strijdje van te maken, dan kon ze zelf ook spelen met de energie distributie in haar motor. Het was makkelijk om zo snel te gaan als je kon. Het was lastiger om je op iemand anders af te stellen en je in te houden.
Eli begon af te tellen, Aurora hield haar motor even stil om hem wat beter te horen. Toen Eli het start signaal gaf schoot ze snel vooruit, gelimiteerd door de g-krachten die haar lichaam kon doorstaan. Needless to say had ze Eli even laten zien dat ze het hem niet makkelijk ging maken. Aurora had het gevoel dat Eli het niet leuk had gevonden als ze het hem makkelijk maakte. Toen ze de snelheid van Eli zijn acceleratie zag was ze wel onder de indruk, dat was sneller dan enige ander mechanisch voertuig dat ze ooit gezien had. De jonge monteur had misschien wel een geniaal stel hersenen onder dat speelse uiterlijk. Tijdens de race zou Aurora proberen om altijd of naast Eli te rijden of met haar neus een halve meter verder. Ze zou zorgen dat Eli zijn motor goed kon testen in hun raceje, plus nu kon ze zien hoe veilig het ding was. Toen ze op de helft waren ging Aurora naast Eli rijden en vertelde ze hem dat als zij won, zij de bestuurder zou zijn op de terugweg, maar wel op Eli zijn motor. Ze wist dat Eli op dat moment niet zo zeker meer zou zijn van zijn winnende positie, maar het zorgde er ook voor dat hij snel bij het meer zou willen zijn, aangezien hij hoe dan ook weer tegen Aurora aan kon zitten. Aurora glimlachte onschuldig naar hem, ze kon de ruwe lust in zijn energie voelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eli
.
.
Eli

- UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sansan
Posts : 268
Points : 0
- UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark & Water
Klas:
Partner: I don't have a dirty mind, I have a sexy imagination.

- Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - Icon_minitimeza aug 20 2016, 23:10

-


Laatst aangepast door Eli op di okt 18 2016, 22:46; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Aurora

Miss Aurora

- UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
- UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

- Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - Icon_minitimezo aug 21 2016, 03:05

Aurora was zeer onder de indruk van Eli zijn motor. Het ding ging hard en zag er zelfs bij hoge snelheden stabiel uit. Toch kon Aurora het niet laten om in de laatste paar meters de eerste positie te nemen. Ze had de race gewonnen, maar dat was niet zo belangrijk, ze had plezier gehad en had Eli laten zien dat ze een waardige tegenspeelster was. Aurora liet haar motor vervolgens weer veranderen in licht waarna deze dematerialiseerde. Eli feliciteerde haar maar zag er niet vrolijk uit. Daar wist Aurora wel raad mee, en voordat ze iets anders zou doen gaf ze Eli een knuffel en een kus op zijn wang. "Niet zo sip kijken joh, je motor is een fantastisch stuk vakmanschap, plus je hebt net een goede test kunnen uitvoeren. Ik vond het een heerlijke race." zei ze. Eli had inmiddels al gezegt dat ze haar "mooie kont" mocht parkeren op de motor.
Aurora bewoog haar heupen wat extra toen ze voor Eli plaats nam op de motor. Met het zitten zorgde ze dat haar billen langs Eli zijn buik en mogelijk langs zijn mannelijkheid af schuurde. Ze kon dit spelletje wel uren volhouden. Ze pakte Eli zijn handen en trok deze om haar buik heen. Vervolgens ontspande ze zich en reed ze rustig terug. Tijdens de terug weg prees ze Eli over zijn motor. Het ding reed lekker, de vibraties voelde goed, en de geluiden klonken sterk. Eigenlijk vond Aurora het wel fijn om weer eens armen om haar middel heen te hebben. Daar kon ze wel aan wennen. toen ze ongeveer op 65% van de terug rit waren stopte Aurora langs de kant van de weg en stapte af. "Hup, de rest van de rit mag jij rijden, dan ziet niemand dat je achterop je eigen voertuig hebt gezeten." zei ze met een lieve en warme glimlach. Toen Eli klaar ging zitten nam Aurora plaats achter hem. Rustig sloot ze haar armen om hem heen en legde haar hoofd even tegen zijn rug aan. Ze had zijn ego een beetje beschadigt en vond het nu haar taak om dat weer recht te zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eli
.
.
Eli

- UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sansan
Posts : 268
Points : 0
- UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark & Water
Klas:
Partner: I don't have a dirty mind, I have a sexy imagination.

- Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - Icon_minitimezo aug 21 2016, 21:57

-


Laatst aangepast door Eli op di okt 18 2016, 22:47; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Aurora

Miss Aurora

- UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
- UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

- Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - Icon_minitimema aug 22 2016, 11:54

Aurora glimlachte toen ze zag dat Eli niet gewent was geknuffelt te worden of om complimentjes te krijgen. Eigenlijk vond ze Eli wel knuffelbaar, ook al zou je dat op het eerste moment niet zeggen. Toen Aurora wat later aan de kant ging staan en Eli voor op ging zitten grapte Eli dat zijn eer gered was. Aurora moest hard lachen en zei toen: "Je trots is nooit weg geweest. Jij reed op een mechanisch voertuig wat je zelf gemaakt hebt, ik reed op een Highend magisch voertuig, die ik kon voeden met magie. Vanaf het moment dat je accepteerde had je geen schein van kans, maar dat maakt niet uit. Je hebt je motor kunnen bewijzen, jou motor is de snelste mechanische hoverbike die ik ooit gezien hebt. Dat is een hele prestatie.". Aurora ging bij Eli achterop zitten en ging lekker dicht tegen hem aan zitten. Zijn rug was warm, en Aurora had niet echt het warmste aangetrokken deze avond. Haar boezem drukte tegen Eli zijn rug terwijl ze haar hoofd op zijn schouder legde. Tijdens de rit begon Aurora een contract in haar hoofd te maken wat Eli nog even moest tekenen, zodat ze altijd zijn hulp kon vragen bij shuttle problemen. Verder paste ze een contract aan wat Eli moest tekenen als hij haar speelmaatje wou worden. Nog een derde contract kwam voor wat een non-disclosure agreement voorstelde. Om de privacy van beide partijen te garanderen. Toen Aurora klaar was waren ze al weer bijna bij het lanceringsplatform. Jammer eigenlijk, Aurora zat wel lekker. Ze merkte dat Eli extra langzaam reed, die had er vast ook nog geen genoeg van. Toen Eli de motor tot stilstand bracht stapte Aurora af. Ze keek Eli recht in de ogen, zelf keek ze erg speels. "Ik denk dat dit vaarwel is dan? Of..." vroeg Eli. Aurora glimlachte speels en zei: "Dat is nu in jou handen.". Daarna liet ze de drie contracten voor hun materialiseren. Het NDA was als eerste aan de beurt. Graag zou ik willen zien dat je dit contract hoe dan ook tekent, die zegt gewoon dat we niks aan anderen vertellen over afgelopen of mogelijk toekomstige activiteiten die we samen doen/hebben. Aurora gaf Eli een pen en stelde hem in de gelegenheid om te tekenen. Toen Eli zijn keuze had gemaakt schoof ze het contract voor zijn services onder zijn neus. Dit contract is om te zorgen dat jij bewijs hebt dat je mijn shuttle altijd mag onderhouden, en stelt je in staat om ten alle tijden in de buurt van de shuttle te komen. Als je de shuttle wil openen kan dat hier ook mee, tenzij dat ik op dat moment bezig ben in de shuttle. Ook zegt het contract dat de shuttle ten alle tijden netjes gehouden wordt. Dit derde en laatste contract is om je in de positie te stellen waar je mijn speelmaatje kan zijn. Nu je van het NDA af weet mag je tegen niemand zeggen dat deze drie contracten bestaan. Als je akkoord gaat dan kan je tekenen, ga je niet akkoord dan hoor ik het graag." zei ze. Aurora keek nieuwsgierig naar Eli om te zien wat hij ging doen. Ondertussen was ze nog altijd bezig om hem te teasen. Op die manier maakte ze het extra lastig voor hem om niet te tekenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eli
.
.
Eli

- UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sansan
Posts : 268
Points : 0
- UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark & Water
Klas:
Partner: I don't have a dirty mind, I have a sexy imagination.

- Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - Icon_minitimema aug 22 2016, 16:53

-


Laatst aangepast door Eli op di okt 18 2016, 22:48; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



- UTL8oxA PROFILE
- UTL8oxA MAGICIAN

- Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

-

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Launching Platform-