PortalIndexHet onzin topic - Pagina 32 HpD5UwnHet onzin topic - Pagina 32 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Het onzin topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Master Kalkstein

Master Kalkstein

Het onzin topic - Pagina 32 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : √Fox
Posts : 585
Points : 0
Het onzin topic - Pagina 32 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water x Woud
Klas: Yes!
Partner: Dies a virgin.

Het onzin topic - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 32 Icon_minitimema jul 25 2016, 23:42

Oeff ja, misschien moet ik nog even een notie plaatsen voor Safs ex-mentorleerlingen.

@Zephyn: Pretty & very mysterious~
Terug naar boven Ga naar beneden
Luci
.
.
Luci

Het onzin topic - Pagina 32 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : A pinksheep called Ruby :3
Posts : 576
Points : 36
Het onzin topic - Pagina 32 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: light x water
Klas: Miss Roxanne
Partner: Love is sweet when it's new. But it is sweeter when it's true.

Het onzin topic - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 32 Icon_minitimedi jul 26 2016, 06:59

Mooorrnnniinnguuuu ssa~! :smuch:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarovyr
.
.
Sarovyr

Het onzin topic - Pagina 32 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : ~
Posts : 393
Points : 8
Het onzin topic - Pagina 32 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark/Fire
Klas:
Partner: Shot trough the heart, and I am to blame. Darling, I give love a bad name.

Het onzin topic - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 32 Icon_minitimedi jul 26 2016, 08:31

Goodmorning!
Ik zit weer op mijn werk na 2 weken vakantie te hebben gehad. Yay (not)
Het is gelukkig lekker rustig ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
.
.
Ziva

Het onzin topic - Pagina 32 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linn
Posts : 1678
Points : 76
Het onzin topic - Pagina 32 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Light
Klas: -
Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.

Het onzin topic - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 32 Icon_minitimedi jul 26 2016, 12:47

Master Kalkstein schreef:
Oeff ja, misschien moet ik nog even een notie plaatsen voor Safs ex-mentorleerlingen.

Hmnn kan ja, maar het lijkt me best obvious dat hij geen mentor meer kan zijn xD
Ziva ain't gonna mis him one bit Stare Ik wel
Oh trouwens, mag ik Ziva dramatisch weg laten gaan uit hun topic met zo'n item waarmee ze weg kan poofen? Woot! Want ik neem aan dat we niet meer verder gaan met dat topic, ook niet wanneer je Saf weer terug neemt~


Enn goedemiddag SSA! Dit is letterlijk alweer de tweede keer deze vakantie dat ik de klok rond slaap, iemand heeft hier haar slaap nodig gehad.. lol.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raül
.
.
Raül

Het onzin topic - Pagina 32 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sims
Posts : 171
Points : 10
Het onzin topic - Pagina 32 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood & Water
Klas: Master Iro
Partner: I was born to smother you with flowers

Het onzin topic - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 32 Icon_minitimewo jul 27 2016, 09:30

*strompelt SSA binnen en valt face first het onzin topic binnen*

Goedemorgen allemaal!  

I is dead and tired xD Was gisteren in Amsterdam voor de SSA zomermeet!  Het was zoo mega gezellig! Jump
Maar ook vermoeiend lol xD maar ik heb niets te klagen want het was awesome!   <3

How is u all? :smuch:
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kalkstein

Master Kalkstein

Het onzin topic - Pagina 32 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : √Fox
Posts : 585
Points : 0
Het onzin topic - Pagina 32 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water x Woud
Klas: Yes!
Partner: Dies a virgin.

Het onzin topic - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 32 Icon_minitimewo jul 27 2016, 09:34

'Morning~

@Linn: That's fine with me~ :3
Wel jammer, maar ach - ik denk dat als Saf ooit terugkomt, er weer genoeg confrontaties zullen zijn tussen die twee.
&& Ik bedoelde eigenlijk een mededeling voor de leerlingen die er nog in zitten dat zijn mentorklas niet meer actief is, is wel zo handig!

@Sims: Ooo was dat gisteren? Good to hear it was fun!
Nu lekker uitrusten dan c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
.
.
Ziva

Het onzin topic - Pagina 32 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linn
Posts : 1678
Points : 76
Het onzin topic - Pagina 32 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Light
Klas: -
Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.

Het onzin topic - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 32 Icon_minitimewo jul 27 2016, 11:02

Sims: Aah good to hear! Was het daarom gisteren dan zo rustig hier?~

Noah: Zeker jammer, maar ik denk dat het beter is dat als Saf ooit terug komt je niet direct weer 10 topics moet oppakken met hem~ En als Saf ooit weer terug komt dan zal de confrontatie groot zijn hoor, I mean, ik denk dat dat ice-stuff daarna toch nog wel voor veel problemen heeft gezorgd.
Ziva's proud kennende moet iemand haar te hulp schieten want om nou zelf om hulp te vragen..

Ik ben in tweestrijd tussen Master Iro en Miss Eres als mentor, uggh ;v;
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kalkstein

Master Kalkstein

Het onzin topic - Pagina 32 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : √Fox
Posts : 585
Points : 0
Het onzin topic - Pagina 32 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water x Woud
Klas: Yes!
Partner: Dies a virgin.

Het onzin topic - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 32 Icon_minitimewo jul 27 2016, 12:18

Oh oui, dat gaat een shitstorm van twee kanten worden xD
The struggle is real! Je kunt ze misschien ook beide proberen en kijken welke klas beter bij Zief past?

Aagh sommige kinderen, like moet ik me soms omdraaien ._.
Anyhows, verder met stuffies~
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarovyr
.
.
Sarovyr

Het onzin topic - Pagina 32 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : ~
Posts : 393
Points : 8
Het onzin topic - Pagina 32 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark/Fire
Klas:
Partner: Shot trough the heart, and I am to blame. Darling, I give love a bad name.

Het onzin topic - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 32 Icon_minitimewo jul 27 2016, 12:34

Werk je met kinderen of zit er 1 tegen je stoel in het OV aan te porren? xD (Ik glare altijd pissed achterom)

It is boring @ work ._.
Even snel een vraagje: Is SSA eigenlijk een beetje rolstoel vriendelijk binnen? Like.. Idk of er liften zijn, en anders een soort helling waar je op kunt rollen ofzo. Schoot me ineens te binnen :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
.
.
Ziva

Het onzin topic - Pagina 32 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linn
Posts : 1678
Points : 76
Het onzin topic - Pagina 32 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Light
Klas: -
Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.

Het onzin topic - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 32 Icon_minitimewo jul 27 2016, 13:39

Dat wordt heel erg gezellig als hij ooit terug komt xD
Ik zie Ziva's gezichtsuitdrukking al als ze hem weer ziet: Stare

The thing is, ik weet dat Miss Eres waarschijnlijk gewoon de beste mentor is voor Zief, maar uhhh, ik ben een sadist voor mijn karakter en hoe leuk zou het zijn als haar nieuwe mentor ook gewoon en shadraan was ~ Ziva gaat me ooit nog vermoorden.

Sarovyr: Hmmnn, ik heb eigenlijk geen idee. Liften denk ik niet, omdat dat weer iets te modern is naar mijn smaak? Lijkt me dat die nog niet bestaan in de wereld van kovomaka? Misschien dat Sarovyr zich naar zijn slaapvertrek kan verplaatsen met iets .. meer magisch? Idk. Lijkt me vrij zielig als hij helemaal naar boven moet rollen met zijn rolstoel haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kalkstein

Master Kalkstein

Het onzin topic - Pagina 32 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : √Fox
Posts : 585
Points : 0
Het onzin topic - Pagina 32 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water x Woud
Klas: Yes!
Partner: Dies a virgin.

Het onzin topic - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 32 Icon_minitimewo jul 27 2016, 14:06

Ja, wat zou het RPGen zijn zonder het sadomasochisme naar je eigen chars toe Stare

@Sarovyr: Oh god no, dat overleef ik niet. Nee, ik was zojuist in de winkel voor supplies en een paar kinders vonden het leuk om me de hele winkel door te volgen terwijl ik slightly irritated achter mijn karretje slofte. Could you not.

Misschien enkel dat soort oude liften (á la de lift bij de Wall in GoT) die met ingewikkelde Erdse steampunk-technologie in elkaar gerakt zijn en via een ketting worden opgetakeld - maar ik zie die nog niet aanwezig zijn in de school. Maar er zullen vast wel magische omwegen zijn waardoor je met een rolstoel toch vrijwel overal kan komen. Geheime doorgangetjes, of medeleerlingen met earth magic die zo vriendelijk zijn om een trap even voor je plat te walsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
.
.
Ziva

Het onzin topic - Pagina 32 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linn
Posts : 1678
Points : 76
Het onzin topic - Pagina 32 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Light
Klas: -
Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.

Het onzin topic - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 32 Icon_minitimewo jul 27 2016, 14:17

Ik zou allang niet meer actief zijn als ik mijn karakters niet kon martelen in de rpg Woot!
Ik ben dat soort persoon dat geen plots verzint tegen andermans karakters, maar gewoon tegen mijn eigen karakters xD


En anders, heeft Sarovyr toch nog wel even geluk dat hij dark magic is en als ik het even goed uit mijn hoofd kan halen, liggen die op de eerste verdieping?~
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarovyr
.
.
Sarovyr

Het onzin topic - Pagina 32 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : ~
Posts : 393
Points : 8
Het onzin topic - Pagina 32 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark/Fire
Klas:
Partner: Shot trough the heart, and I am to blame. Darling, I give love a bad name.

Het onzin topic - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 32 Icon_minitimewo jul 27 2016, 14:34

Hah, kijk maar waar ik Saro doorheen sleep of ga slepen :')

Ik dacht trouwens aan katrollen. Dat hij de rolstoel vast maakt en zichzelf omhoog kan trekken met behulp van katrollen ofzo xD Dat de trap er een platte stuk naast heeft.. Hmm scratch

Also, ik ben benieuwd hoe een topic tussen Saro en Saf uit zou draaien :')

Edit: Hij moet alsnog omhoog volgens mij. Waar is die plattegrond van SSA die ik ooit meende te hebben gezien?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
.
.
Ziva

Het onzin topic - Pagina 32 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linn
Posts : 1678
Points : 76
Het onzin topic - Pagina 32 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Light
Klas: -
Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.

Het onzin topic - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 32 Icon_minitimewo jul 27 2016, 15:00

https://kovomakianlibrary.wordpress.com/plattegrond/
Right here~

Ziva moet vijf trappen op, zou echt niks voor mij zijn xD

En en ik vraag me af hoe een topic Saro en Ziva zou aflopen, waarschijnlijk niet zo heel goed Stare Depends tho, als Saro haar beledigt dan gooit ze hem uit zijn rolstoel hoor Stare
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarovyr
.
.
Sarovyr

Het onzin topic - Pagina 32 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : ~
Posts : 393
Points : 8
Het onzin topic - Pagina 32 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark/Fire
Klas:
Partner: Shot trough the heart, and I am to blame. Darling, I give love a bad name.

Het onzin topic - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 32 Icon_minitimewo jul 27 2016, 16:09

Danku~ ben nu net vrij en zal thuis even kijken.

Trololol. Dat wil ik wel zien xD
Straks eerst even bezig met een postje uit typen voor Sim, maar ik zal van de week ofzo vast wel tijd hebben voor nog wat. Heb best veel inspiratie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kalkstein

Master Kalkstein

Het onzin topic - Pagina 32 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : √Fox
Posts : 585
Points : 0
Het onzin topic - Pagina 32 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water x Woud
Klas: Yes!
Partner: Dies a virgin.

Het onzin topic - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 32 Icon_minitimewo jul 27 2016, 16:15

Sarovyr schreef:
Hah, kijk maar waar ik Saro doorheen sleep of ga slepen :')

Ik dacht trouwens aan katrollen. Dat hij de rolstoel vast maakt en zichzelf omhoog kan trekken met behulp van katrollen ofzo xD Dat de trap er een platte stuk naast heeft.. Hmm scratch

Also, ik ben benieuwd hoe een topic tussen Saro en Saf uit zou draaien :')

Waarschijnlijk heel akelig. Saf zou een ass zijn en hem met rolstoel en al van een trap bonjouren. Geheel 'per ongeluk', needless to say~

Over de katrollen; je zou dit eventueel wel kunnen doen als je hier een NPC of iets dergelijks voor gebruikt, een, say, Erdse uitvinder onder het personeel of de leerlingen van de school or something. Ik had dit met Kalkstein wel voor Saro willen doen, maar hij is helaas alleen handig met zijn reageerbuisjes. :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
.
.
Ziva

Het onzin topic - Pagina 32 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linn
Posts : 1678
Points : 76
Het onzin topic - Pagina 32 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Light
Klas: -
Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.

Het onzin topic - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 32 Icon_minitimewo jul 27 2016, 16:27

Saro: Nouu dan doen we toch een topic ooit? Ik kan me Ziva al helemaal voorbeelden hoe ze hem uit zn rolstoel duwt xD Ik ben wel echt heel erg slecht in beginners tho, dus als jij zin hebt om deze week er eentje uit te posten dan zeer graag.

En geez, Ziva moet echt eens meer mensen leren kennen die niet van shadraanse afkomst zijn. Like.. 80-90% van alle mensen die ze kent zijn Shadraans.  Stare

Ik bedenk me net hoe gefuckt Ziva eigenlijk is met dat cassiaanse ijswater, want uhhh, vuurmagie is schaars [of non-existing?] bij leraren atm? xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarovyr
.
.
Sarovyr

Het onzin topic - Pagina 32 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : ~
Posts : 393
Points : 8
Het onzin topic - Pagina 32 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark/Fire
Klas:
Partner: Shot trough the heart, and I am to blame. Darling, I give love a bad name.

Het onzin topic - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 32 Icon_minitimewo jul 27 2016, 16:57

@ Noah: Ohooo.. Stare bring it on~ *Daagt uit om op Saf terug te komen :Y*
Ik zal er over brainstormen. ^^

@ Zief: Prima :> Morgen ben ik vrij en dan kan ik er rustig over na denken.

Nu ook net op tijd thuis gekomen voor de shitstorm buiten losbarste. Zomer? F*ck no :') Plakkerige poep weer. Nu even een postje van wat kladblaadjes overtypen die ik er onder heb gekalkt op mijn werk. Ik heb bijna alleen maar op mijn kantoortje gezeten doordat er (bijna) niks te doen is. :< En dan is het volgende week ook nog bouwvak. Joepie xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
.
.
Ziva

Het onzin topic - Pagina 32 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linn
Posts : 1678
Points : 76
Het onzin topic - Pagina 32 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Light
Klas: -
Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.

Het onzin topic - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 32 Icon_minitimewo jul 27 2016, 18:38

Goed plan! Let's see what will happen between them :3


En wooh, missies-update! Woot! Can't wait to start earning some points.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kalkstein

Master Kalkstein

Het onzin topic - Pagina 32 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : √Fox
Posts : 585
Points : 0
Het onzin topic - Pagina 32 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water x Woud
Klas: Yes!
Partner: Dies a virgin.

Het onzin topic - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 32 Icon_minitimewo jul 27 2016, 18:45

Jaaa hehe, 't werd weer eens tijd er meer mee te doen :3

@Saro: Who knowss, misschien als de inspi voor hem op een mooie dag weer terugflowt~ *smooth eyebrow movement*
Voor nu ga ik me richten op this guy, kijken of de afwisseling me goed doet c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
.
.
Ziva

Het onzin topic - Pagina 32 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linn
Posts : 1678
Points : 76
Het onzin topic - Pagina 32 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Light
Klas: -
Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.

Het onzin topic - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 32 Icon_minitimewo jul 27 2016, 18:55

Zou.. ik ziva gewoon haar vuurmagie teruggeven? Just like that, poof? Stare
Misschien dat door sommige omstandigheden er iets in haar is gebarsten en ze de weg naar haar vuurmagie weer heeft gevonden? hmmnn

Volgens mij zit ze namelijk toch al dik een heel jaar zonder, in real.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kalkstein

Master Kalkstein

Het onzin topic - Pagina 32 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : √Fox
Posts : 585
Points : 0
Het onzin topic - Pagina 32 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water x Woud
Klas: Yes!
Partner: Dies a virgin.

Het onzin topic - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 32 Icon_minitimewo jul 27 2016, 19:05

Oui, dat is niet zo handig xD
Poor Ziva. - kicks Saf - mede zijn schuld.

Ik.. kan eventueel wel met Kalk een drankje voor haar brouwen dat de vordering van haar magiestromingen /insert deep meaningful spiritual talk here/ stimuleert en dat het zo over time weer terugkomt? On the other hand moet je dan misschien ook weer langer wachten tot zo'n topic waarin dat gebeurt is afgewerkt en I understand als je daar niet op zit te wachten
of ze is in het midden van zijn gezwets van kthnxbai en stuift ervan door met het spul
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
.
.
Ziva

Het onzin topic - Pagina 32 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linn
Posts : 1678
Points : 76
Het onzin topic - Pagina 32 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Light
Klas: -
Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.

Het onzin topic - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 32 Icon_minitimewo jul 27 2016, 19:29

Hmmnnn, dat is natuurlijk een betere reden dan dat het er poof weer is, I mean, het heeft haar vrij lang bezig gehouden dus als het er plotseling weer is, kan het net zo goed zijn dat het over een paar maanden weer weg is. And we don't want that, do we?~

Een probleem tho, Ziva is niet de persoon om naar iemand toe te stappen en erom te vragen. Dussuhh, of Kalk moet er zelf achter komen of Zief leest iets ergens in een boek over een drankje en gaat gezellig door zijn spullen kijken om te zien of hij daar de ingrediënten voor heeft xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Luci
.
.
Luci

Het onzin topic - Pagina 32 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : A pinksheep called Ruby :3
Posts : 576
Points : 36
Het onzin topic - Pagina 32 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: light x water
Klas: Miss Roxanne
Partner: Love is sweet when it's new. But it is sweeter when it's true.

Het onzin topic - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 32 Icon_minitimewo jul 27 2016, 20:09

IK BEN EINDELIJK OOK THUIS VAN DE MEET! HAHA XD

IT WAS AWESOME!!!! <3
YAY IM SO HAPPUUU~

Goed *haalt adem* xD
Ergens deze dagen maar weer ens posten :3
I feel like it man HAAAYAAAAA~

Hopefully eveyone is doin finu here? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarovyr
.
.
Sarovyr

Het onzin topic - Pagina 32 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : ~
Posts : 393
Points : 8
Het onzin topic - Pagina 32 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark/Fire
Klas:
Partner: Shot trough the heart, and I am to blame. Darling, I give love a bad name.

Het onzin topic - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 32 Icon_minitimewo jul 27 2016, 20:19

BOEM! En daar is Ruby xD Welcome baaack~

Ohlala! Die missie lijkt me wel wat :3 I'm in! Heb nog bijna niks met Saro gedaan. That needs to be changed. En het is op Shadra.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Het onzin topic - Pagina 32 UTL8oxA PROFILE
Het onzin topic - Pagina 32 UTL8oxA MAGICIAN

Het onzin topic - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 32 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Het onzin topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 32 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Het onzin topic
» Het onzin topic
» Het onzin topic
» Het onzin topic
» Het onzin topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Chatzone-