PortalIndexStolen Eggs HpD5UwnStolen Eggs 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Stolen Eggs

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Shyvana
....
....
Shyvana

Stolen Eggs UTL8oxA PROFILEGuardian
Real Name : Rilana
Posts : 148
Stolen Eggs UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water and ice
Klas: none
Partner: None

Stolen Eggs Empty
BerichtOnderwerp: Stolen Eggs   Stolen Eggs Icon_minitimevr apr 29 2016, 22:46

Missietitel: Stolen eggs
Rang: E rang
Doel: Zoek uit op Cassia waar de eieren heen zijn gegaan nadat ze van mijn volk gestolen waren? Ik krijg niet de informatie uit hen los.
Subdoel: Als een van jullie nog een levende soort genoot hebt weten te vinden is dat geweldig!
Locatie: Cassia
NPC: Extra persoon
Beloning:Als jullie de informatie over de eieren hebben gevonden zal elk van de aangemelde en goed uit gevoerde missie een punten aantal van 5 punten kunnen verwachten. Als het subdoel behaald wordt zal ik jullie een draken spreuk leren. Dit kan elke magie soort gebruiken, maar bij water magiërs zal deze iets sterker zijn dan bij de andere magie soorten. De spreuk is een camouflage spreuk. Voor non water magiërs duurt deze spreuk 5 minuten en voor water magiërs 10 minuten. Maar je zult de spreuk vaak moeten oefenen om de volle tijd te behalen.


Leerlingen:

Yleah


Laatst aangepast door Shyvana op ma mei 23 2016, 10:35; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Yleah
.
.
Yleah

Stolen Eggs UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Julya
Posts : 60
Points : 10
Stolen Eggs UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud x lucht
Klas: Miss Roxanne
Partner:

Stolen Eggs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stolen Eggs   Stolen Eggs Icon_minitimema mei 23 2016, 10:25

Ik wil Yleah graag aanmelden!
Terug naar boven Ga naar beneden
Shyvana
....
....
Shyvana

Stolen Eggs UTL8oxA PROFILEGuardian
Real Name : Rilana
Posts : 148
Stolen Eggs UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water and ice
Klas: none
Partner: None

Stolen Eggs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stolen Eggs   Stolen Eggs Icon_minitimema mei 23 2016, 10:33

Ik zet je erbij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Stolen Eggs UTL8oxA PROFILE
Stolen Eggs UTL8oxA MAGICIAN

Stolen Eggs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stolen Eggs   Stolen Eggs Icon_minitimezo sep 18 2016, 23:40

Graag zou ik u ook komen helpen Vrouwe Shyvana.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shyvana
....
....
Shyvana

Stolen Eggs UTL8oxA PROFILEGuardian
Real Name : Rilana
Posts : 148
Stolen Eggs UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water and ice
Klas: none
Partner: None

Stolen Eggs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stolen Eggs   Stolen Eggs Icon_minitimewo sep 21 2016, 00:17

Shyvana schreef:
   Missietitel: Stolen eggs
   Rang: E rang
   Doel: Zoek uit op Cassia waar de eieren heen zijn gegaan nadat ze van mijn volk gestolen waren? Ik krijg niet de informatie uit hen los.
   Subdoel: Als een van jullie nog een levende soort genoot hebt weten te vinden is dat geweldig!
   Locatie: Cassia
   NPC: Extra persoon
   Beloning:Als jullie de informatie over de eieren hebben gevonden zal elk van de aangemelde en goed uit gevoerde missie een punten aantal van 5 punten kunnen verwachten. Als het subdoel behaald wordt zal ik jullie een draken spreuk leren. Dit kan elke magie soort gebruiken, maar bij water magiërs zal deze iets sterker zijn dan bij de andere magie soorten. De spreuk is een camouflage spreuk. Voor non water magiërs duurt deze spreuk 5 minuten en voor water magiërs 10 minuten. Maar je zult de spreuk vaak moeten oefenen om de volle tijd te behalen.


Leerlingen:

Yleah
Aiden
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Stolen Eggs UTL8oxA PROFILE
Stolen Eggs UTL8oxA MAGICIAN

Stolen Eggs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stolen Eggs   Stolen Eggs Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Stolen Eggs

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Missie Stolen Eggs {Yleah And Aiden}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Quests :: General Quests :: E-Missies-