PortalIndex[BIJLES] Bubblebreathing || Sepulcrus & Nariko HpD5Uwn[BIJLES] Bubblebreathing || Sepulcrus & Nariko 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 [BIJLES] Bubblebreathing || Sepulcrus & Nariko

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Miss Tysha

Miss Tysha

[BIJLES] Bubblebreathing || Sepulcrus & Nariko UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : A.
Posts : 34
[BIJLES] Bubblebreathing || Sepulcrus & Nariko UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water en zelf aangeleerde airmagic
Klas: -
Partner: -

[BIJLES] Bubblebreathing || Sepulcrus & Nariko Empty
BerichtOnderwerp: [BIJLES] Bubblebreathing || Sepulcrus & Nariko   [BIJLES] Bubblebreathing || Sepulcrus & Nariko Icon_minitimedo maa 31 2016, 16:16

Haar bruine ogen gleden over de paperassen die ze nog moest nakijken. Een kleine zucht gleed over haar lippen toen ze met de top van haar potlood afwezig tegen haar onderlip tikte. Iets wat ze wel vaker deed als ze nadacht. Met de laatste hand leggende aan haar papierwerk stond ze op terwijl ze haar schoenen met haar voet naar zich toe schopte. Een kleine glimlach verscheen op haar lippen toen Scrooge naar haar toefladderde en met een luide quack bekend maakte dat hij mee wilde naar de bijles die ze ging geven. “Scrooge je weet dat je niet mee mag,” sprak ze op een giechelende toon terwijl ze haar vingers over het kopje van haar mandarijnse eend die gewoon koppig bleef kwaken tot ze met een kleine zucht haar hoofd schudde. “Prima prima, maar als ze zich storen aan je hou je je koest, begrepen lieve schat?” sprak ze zachtjes en ze tilde Scrooge op. Het was immers tijd voor haar bijles te gaan geven aan twee leerlingen: Sepulcrus en Nariko. Langzaam wandelde ze naar buiten en baande ze haast meteen haar weg naar het zwembad waar ze haar les zou gaan geven. Met Scrooge in haar armen die tevreden kwaakte wandelde ze de deuren van het zwembad binnen waar ze Scrooge het water in liet en zelf zichzelf ging omkleden in de kledingruimtes.

Eenmaal ze zichzelf in haar zwempak had gehijst ging ze zitten aan het rand van het water, haar benen er in latende met een kleine tevreden glimlach terwijl ze Scrooge door zijn veertjes aaide, die helemaal content zijn bekje opende. Tysha wachtte rustig af tot haar leerlingen er waren en terwijl hield ze zich bezig met haar eend die op haar schoot was komen liggen om het verwende beest uit te hangen. De glimlach die ze eerder had bleef op haar lippen en ze keek op toen ze de deuren van het zwembad hoorde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sepulcrus

Sepulcrus

[BIJLES] Bubblebreathing || Sepulcrus & Nariko UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sepulcrus
Posts : 131
Points : 0
[BIJLES] Bubblebreathing || Sepulcrus & Nariko UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Aardmagie met een drupje water
Klas: Miss Roxanne
Partner: Let me be your knight in stone armour

[BIJLES] Bubblebreathing || Sepulcrus & Nariko Empty
BerichtOnderwerp: Re: [BIJLES] Bubblebreathing || Sepulcrus & Nariko   [BIJLES] Bubblebreathing || Sepulcrus & Nariko Icon_minitimedo maa 31 2016, 17:22

Ik controleerde de inhoud van mijn sporttas nog maar eens om er zeker van te zijn dat ik alles mee had wat nodig was. Zwembroek? Check. Handdoeken? Check. Shampoo om me mee te wassen achteraf? Check. Dan had ik alles wel zeker? Ik dacht het wel. Het zou wel moeten, want zo veel tijd had ik niet meer. Als ik niet te laat wilde komen zou ik nu moeten vertrekken. Ik hoopte dat mijn zwemgerei niet op magische wijze uit mijn sportzak zou verdwijnen en sloot de deur van mijn slaapzaal achter me.

Vandaag was het tijd voor bijles van watermagie, een les die ik gemist had door mijn luiheid en uitstelgedrag. Als ik me had aangemeld en mijn papierwerk voor mijn overplaatsing in orde had laten brengen dezelfde dag als ik aangekomen was, dan had ik de les nog kunnen meegemaakt hebben. Maar ach wat, gelukkig was er bijles. Misschien zou mijn watermagie van bar slecht naar gewoon slecht gaan. Misschien. Ik verwachtte er maar niet te veel van.

De zwemzaal had ik snel gevonden, en in de kleedkamers verspilde ik geen tijd. Zo snel als mogelijk was kleedde ik me om en stak mijn maatpak netjes opgevouwen in mijn sportzak. Ik controleerde voor de zekerheid maar of ik mijn zwemshort niet achterstevoren of binnenstebuiten of erger nog, beide tegelijk, aanhad, anders zouden mijn nachtmerries van eergisteren visioenen zijn geweest. Liever niet dan. Liever niet.

Gelukkig had ik de short juist aan, en met een gerust hart wandelde ik naar de kluisjes waar ik mijn sporttas veilig in opborg. Het bandje ging rond mijn enkel. Daarna stapte ik richting het zwembad zelf, en duwde de deuren open. Ik was de eerste blijkbaar, op de lerares en een eend na. Ik wist dat er nog iemand moest komen -dat had op de lijst gestaan- maar ik herinnerde me niet meer wie. Ik hoopte dat het een meisje was. Zwembad plus meisjes is gelijk aan meisjes in badpak, en dat was een van de beste dingen in de wereld. Dat gold ook voor de jonge, vrouwelijke leerkrachten, natuurlijk.

Ik hield mijn gezicht in de plooi, mijn ogen onder controle en stapte op de lerares en de eend af. “Sepulcrus Falx, bij deze aanwezig, Miss.”

Why you do this Sep? :')
Terug naar boven Ga naar beneden
 

[BIJLES] Bubblebreathing || Sepulcrus & Nariko

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Bijles Tender Warmth || Nathan, Florence, Nariko-derpjes
» [Watermagic lesson] Bubblebreathing
» GOM les {Sepulcrus}
» Nothing To Do||&Nariko
» Just be happy || Nariko.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Gymnasium :: Swimming Pool-