PortalIndexDark x Light HpD5UwnDark x Light 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Dark x Light

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Oliver
God of Mischief
God of Mischief
Oliver

Dark x Light UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : ᕕ( ᐛ )ᕗ
Posts : 968
Points : 35
Dark x Light UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air x Dark
Klas: x
Partner: Hello darkness, have we met? Last I saw you I was tangled in my head.

Dark x Light Empty
BerichtOnderwerp: Dark x Light   Dark x Light Icon_minitimevr feb 26 2016, 15:34

Hello,

Ik had een vraag(je) over Light en Dark magie.
Kan een Dark magican eigenlijk wel Light magic lessen volgen? Want Dark en Light zijn tegenpolen van elkaar en het enige wat ik heb kunnen vinden is dat een van hen in het voordeel is als de omgeving juist duister of licht is.
Ik had Oliver opgegeven voor Light (healing) lessen maar zijn magie is zowel Air (primair) als Dark (secundair) en hij weet niets van light magic af. Botst dit dan niet met zijn Dark en is het dan ook mogelijk dat hij het gewoon niet kan leren vanwege zijn aanleg voor Dark?

Volgens mij heb ik het heel ingewikkeld opgeschreven dus sorry als het vaag is.

x Cat
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Dark x Light UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Dark x Light UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Dark x Light Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dark x Light   Dark x Light Icon_minitimezo feb 28 2016, 15:43

Hiyo,

Linima zal me vast verbeteren als ik het volgende fout neerzet, maar zoals ik het zie heeft iedere persoon met aanleg voor magie de mogelijkheid om die magiesoorten naar buiten te brengen, al dan niet in zwakkere mate wat betreft de overige magiesoorten die niet zijn/haar primaire element zijn. Zo maakt het het wel mogelijk om lessen te volgen, en zijn die lessen er juist om ze te leren (hence the fact dat je spreuken kunt leren die niet onder je hoofdmagie vallen). Je kunt als Dark Magician wel Light Magic volgen, net als dat je als Fire Magician watermagie kunt volgen; het zal als je tegenpool alleen een veel grotere uitdaging zijn dan bij anderen (en misschien brengt het ook extra lasten met zich mee om als, laat ik zeggen, pure duistere magiër te werken met lichtmagie, zoals hoofdpijn en dergelijke). Hoe erg je het laat botsen en hoe groot je de uitdaging laat zijn is iets wat je zelf kunt bepalen, denk ik, zolang je maar in je achterhoofd blijft houden dat het feit staat dat je karakter er moeite mee zal hebben. Want het zal ook een beetje aan het karakter zelf liggen, hoe sensitief hij/zij is voor een tegenpool en hoe groot de resistentie is (een Shadraan die meer te maken heeft gehad met lichtmagie of groot is gebracht op Nova zal er automatisch iets beter tegen kunnen, neem ik aan). Hopelijk heb ik het zo een beetje duidelijk neergezet voor je :3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
 

Dark x Light

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» A little light in this dark times||Open
» Survival lesson 1: Introduction and a nifty light in the dark
» Life is like dark and light, black and white and all the colors in between|| Eragon
» Dark Magic Les 2~ Zelfverdediging Light Magic
» Lesson Light Magic 1 - Catch Light

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Vragen-