PortalIndexHow do we forgive ourselves for all the things we did not become? HpD5UwnHow do we forgive ourselves for all the things we did not become? 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 How do we forgive ourselves for all the things we did not become?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kailee
.
.
Kailee

How do we forgive ourselves for all the things we did not become? UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
How do we forgive ourselves for all the things we did not become? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

How do we forgive ourselves for all the things we did not become? Empty
BerichtOnderwerp: How do we forgive ourselves for all the things we did not become?   How do we forgive ourselves for all the things we did not become? Icon_minitimema feb 22 2016, 18:51

Werkelijk fantastisch, was het, vond hij. Fan-fucking-tastic zou hij bijna zeggen, als het hem niet zo ontzettend hard aan Ryan zou doen denken. Hij wist dat hij het zelf gedaan had gemaakt, maar toch raakte het hem wel. Hij hield ontzettend veel van de kerel, maar alle dingen die niet perfect waren, vielen plots zo op. Het egoïsme, het narcisme, alles begon Kailee zo te storen, en hij zag zijn vriend ook nog amper. Carmen had een belangrijke rol ingenomen in zijn leven nu. Hij was niet verliefd op die Michael Carmen, maar hij was ook niet meer zo zeker geweest wat betrof zijn gevoelens voor Ryan. Die stomme Burneds ook, mensen hadden gelijk. Met Drake had hij ook een vage eerste ontmoeting gehad, Zean... haatte hem, dacht hij. Zelf mocht hij Zean ook niet echt. En ja, Ryan was Ryan.
Hij wreef zijn handen in elkaar en wiebelde licht van zijn ene voet op de andere. "Fucking hell, Carmen, wanneer komt je vriend?" Michael Carmen, de androgyne jongen met de drugsproblemen, haalde zijn schouders op en glimlachte zwak naar Kai. "Misschien zo, misschien over twee uur. Zorg gewoon dat je tenen er niet af vriezen. Moet je een joint? Dan blijf je warmer." Kailee schudde zijn hoofd en keek een beetje grumpy. "Laat je joints maar mooi steken, dan heb ik straks wat te doen als jij jezelf weer volspuit." Carmen gromde kort en haalde een hand door zijn halflange, dokere haar, waardoor het achter zijn rechteroor bleef steken, op enkele plukjes na die weer naast zijn kaak kwamen te hangen. Jawline for days.

Al grijnzend gaven ze elkaar een high five en liepen ze verder over de zwarte markt heen. Natuurlijk was Carmens buddy weer véél later op komen dagen dan ze afgesproken hadden, en was Carmens "spul" veel duurder geweest dan origineel beloofd, maar blijkbaar had Kai's maat een goede dag en had hij die veertig euro extra er voor over gehad. "Wel, zorg dat niemand je ziet als je m'n kamer overhoop haalt voor je je spul gaat gebruiken." De kerel met het blauwe haar keek even naar de oudere jongen, die zijn ogen rolde. "Ik ben niet achterlijk, Rietz, ik weet ook wel dat ik niet met toestemming op die domme studentenkamer van je zit. Geef je school toch gewoon op." Kai haalde zijn schouders op. "Muh." Kailee gaf Carmen een duw, die grinnikte en Kai kort een schouderklopje gaf. "Tot straks, mattie." De jongen met de sidecut keek zijn "vriend" kort na, en draaide zich toen om, waarna hij een sigaret uit zijn jaszak viste en die tussen zijn lippen stak. "Heb je toevallig vuur?" vroeg hij toen op een neutrale toon aan de eerste de beste persoon die voorbij kwam.

OOC: Nathaniël
Terug naar boven Ga naar beneden
 

How do we forgive ourselves for all the things we did not become?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» [GZ] Things
» {Gz} Some things
» All things Aurey :P
» A new Day, brings new things
» forget the things

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Oak's Field :: Main Street :: Black Market-