PortalIndexMet Stephen. HpD5UwnMet Stephen. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Met Stephen.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Silvana

Silvana

Met Stephen. UTL8oxA PROFILEPosts : 239
Met Stephen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud/Gren
Klas: Master Savador, 3e leerjaar
Partner: As you dissapear.

Met Stephen. Empty
BerichtOnderwerp: Met Stephen.   Met Stephen. Icon_minitimewo aug 11 2010, 10:41

Ze opende de zware deur en liep vrolijk naar buiten, ze was in een goede stemming. Ze deed haar hand boven haar ogen omdat de zon erin scheen. Ze liep wat verder het grasveld op en bleef in het midden staan. '' Dit is het grasveld, dus. '' Ze wees naar het meer. '' Daar is het meer. '' Daarna wees ze naar het donkere bos. '' Daar is het bos, nooit naar toe gaan in het donker. '' ze glimlachte naar hem en liep naar de grote boom die dichtbij stond, ze liet haar handen erop rustten en sprak binnensmonds een spreuk uit. De boom was oud en heeft veel pijn geleden, niet raar met al die namen gekerfd in zijn schors.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephen Edon
.
.
Stephen Edon

Met Stephen. UTL8oxA PROFILEPosts : 39
Met Stephen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood/Gren
Klas: 1e jaars
Partner: -

Met Stephen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Stephen.   Met Stephen. Icon_minitimewo aug 11 2010, 10:56

Stephen Edon was aan het luisteren wat Silvana allemaal zei . De zon scheen vel , zag bijna niets vroeg waarom je er niet naar toe moest gaan wou het graag weten wat er was.
vond knap wat Silvana deed .
vond het zielig wat er met de boom was .
Hij zei ,, Bomen is ook een mens ik vind het niet kunnen op Gren zouden ze dat nooit doen.
vroeg aan Silvana over ook een park is met bloemen of zo
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvana

Silvana

Met Stephen. UTL8oxA PROFILEPosts : 239
Met Stephen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud/Gren
Klas: Master Savador, 3e leerjaar
Partner: As you dissapear.

Met Stephen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Stephen.   Met Stephen. Icon_minitimewo aug 11 2010, 11:03

Silvana glimlachte. '' Dat bos is magisch, en er zijn weerwolven 's avonds. '' Ze keek naar de grote boom, hij was erg sterk. '' Er is wel een kas en een geheime tuin heb ik gehoord, maar die is moeilijk om te vinden, ik ben er nog niet geweest. '' Ze glimlachte. Het gras was een beetje vochtig door de regen die er was geweest, maar de zon zou het wel weer opwarmen. '' Kan jij al veel spreuken? '' vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephen Edon
.
.
Stephen Edon

Met Stephen. UTL8oxA PROFILEPosts : 39
Met Stephen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood/Gren
Klas: 1e jaars
Partner: -

Met Stephen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Stephen.   Met Stephen. Icon_minitimewo aug 11 2010, 11:10

Stephen Edon Zei ,, Niet veel wel een paar basis spreuken."
hij wou nu niet meer naar dat bos toe .
hoorde een een paar bladeren vallen toen een grote vogel uit de oude boom vloog.
zullen we naar de kas gaan ik heb wat natuur nodig zo als op Gren .
wat heb jij op Gren mee gemaakt ?
liep over het grote grasveld heen
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvana

Silvana

Met Stephen. UTL8oxA PROFILEPosts : 239
Met Stephen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud/Gren
Klas: Master Savador, 3e leerjaar
Partner: As you dissapear.

Met Stephen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Stephen.   Met Stephen. Icon_minitimewo aug 11 2010, 11:23

Silvana knikte '' Ik kan het ook nog niet zo goed hoor.. '' zei ze kortaf. Keek op toen ze een vogel uit de boom zag vliegen, ze hadden het waarschijnlijk bang gemaakt. '' Ja is goed, maar er kunnen ook gevaarlijke planten inzitten, maar dat zien we wel, denk ik.. '' stamelde ze. Ze keek hem aan. '' Ik was altijd in de bossen, daar vond ik het het fijnst. '' Ze glimlachte even en liep verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephen Edon
.
.
Stephen Edon

Met Stephen. UTL8oxA PROFILEPosts : 39
Met Stephen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood/Gren
Klas: 1e jaars
Partner: -

Met Stephen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Stephen.   Met Stephen. Icon_minitimewo aug 11 2010, 11:50

Stephen Edon zei ,, Ik leefde ook in de bossen. Daar ben ik opgegroeid ik heb ook nooit ouders gehad .Ik ben toen bij een gezin gaan wonen die mij vond toen ik 6 jaar was.
Loopt over het gras en stopt even weet niet welke kant hij op moet .
Draait zich om en vraagt ,, Welke kant moeten we op ?"
blijft kijken naar Silvana
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvana

Silvana

Met Stephen. UTL8oxA PROFILEPosts : 239
Met Stephen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud/Gren
Klas: Master Savador, 3e leerjaar
Partner: As you dissapear.

Met Stephen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Stephen.   Met Stephen. Icon_minitimewo aug 11 2010, 11:52

Silvana knikte '' Ik had wel ouders maar die waren altijd te druk dus ik speelde altijd in de bossen. '' Ze liep verder en glimlachte. '' Daarom de boom heen en dan naar links. '' Ze grijnsde en liep verder. Ze had wel zin om met de planten te gaan praten, ze had wel wat oefening nodig. '' Kan je de spreuk al die je moet kennen voor het praten met planten? '' vroeg ze stilletjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephen Edon
.
.
Stephen Edon

Met Stephen. UTL8oxA PROFILEPosts : 39
Met Stephen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood/Gren
Klas: 1e jaars
Partner: -

Met Stephen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Stephen.   Met Stephen. Icon_minitimewo aug 11 2010, 12:02

Ja toen ik in het bos praten ik met planten en dieren .
Ik heb hem al lang niet meer gebruikt maar ik kan hem wel .
Toen ik op Gren nog was ging ik ook dieren helpen. Er waren altijd mensen die ze wouden op eten dat vond ik niet kunnen . Dus toen heb ik daar wat voor bedacht vuil kuilen en aanvallen de dieren vonden het leuk dat ik er was maar ik mis ze nu al .
heb jij ook vrienden op Gren gehad ?


Terug naar boven Ga naar beneden
Silvana

Silvana

Met Stephen. UTL8oxA PROFILEPosts : 239
Met Stephen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud/Gren
Klas: Master Savador, 3e leerjaar
Partner: As you dissapear.

Met Stephen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Stephen.   Met Stephen. Icon_minitimewo aug 11 2010, 12:20

Silvana knikte toen hij zijn verhaal gaf. '' Vrienden had ik wel, soms had ik een vriendin waarmee ik samen een wedstrijdje deed, wie het verst kon schieten. Ik had ook wel dierenvrienden maar niet echt een vaste, ik houd wel van dieren. '' Ze glimlachte, ze waren al bijna bij de kassen, het fluisteren begon al zachtjes te klinken, het leek wel of ze ruzie hadden.


--
Maak jij een forum bij de Kassen aan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephen Edon
.
.
Stephen Edon

Met Stephen. UTL8oxA PROFILEPosts : 39
Met Stephen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood/Gren
Klas: 1e jaars
Partner: -

Met Stephen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Stephen.   Met Stephen. Icon_minitimewo aug 11 2010, 12:35

Ik had wel vaste dieren vrienden maar er kwamen wel steeds meer bij .
Ik ben gevonden door mensen maar eerst wou ik niet weg maar ze namen me toch mee .
loopt naar de deuren van de kassen toe .Trekt aan één van de deuren en houd hem open voor Silvana
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephen Edon
.
.
Stephen Edon

Met Stephen. UTL8oxA PROFILEPosts : 39
Met Stephen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood/Gren
Klas: 1e jaars
Partner: -

Met Stephen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Stephen.   Met Stephen. Icon_minitimewo aug 11 2010, 12:35



------

oke ik maak hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Met Stephen. UTL8oxA PROFILE
Met Stephen. UTL8oxA MAGICIAN

Met Stephen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Stephen.   Met Stephen. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Met Stephen.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Met Stephen & ?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Grass Field-