PortalIndexWTS: De resultaten zijn binnen.. HpD5UwnWTS: De resultaten zijn binnen.. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 WTS: De resultaten zijn binnen..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Dallas
.
.
Dallas

WTS: De resultaten zijn binnen.. UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Puck
Posts : 93
Points : 13
WTS: De resultaten zijn binnen.. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood x Air
Klas:
Partner:

WTS: De resultaten zijn binnen.. Empty
BerichtOnderwerp: WTS: De resultaten zijn binnen..   WTS: De resultaten zijn binnen.. Icon_minitimevr jan 01 2016, 22:18

Wreck the snowman

Ik weet dat jullie allemaal met smacht wachten om te weten wie dit event gewonnen heeft, of niet. In ieder geval heb ik de tijd genomen om alle posts te tellen en weet ik, net als iedereen die misschien al eens de moeite genomen had om te tellen, welk team gewonnen heeft en wie de eer krijgt om de sneeuwman van het andere team te verwoesten. Ik moet zeggen dat het best spannend was toen ik eerst begon te tellen. Het aantal posts per team liepen sterk tegen elkaar op, maar uiteindelijk is er dan toch een winnaar gekozen. Hey, wist je trouwens dat het al nieuwjar is? Nog een gelukkig nieuwjaar van mij voor iedereen. Ik hoop dat jullie goede voornemens hebben gemaakt en net zoveel zin hebben als ik om opnieuw te beginnen.
Ok goed, we zijn hier niet om te praten over de voornemens, niet dat ik er veel genomen heb, maar toch. Het winnende team van Wreck the Snowman is Team Dark side en de eer is aan Jess om de sneeuwman van de Force helemaal kapot te gooien en nog even een vreugdedansje te doen voor de gezichten van het andere team, want dat moet kunnen, toch?

De prijs die het team krijgt wordt nog beslist, maar dat zullen we je spoedig genoeg laten weten. Proficiat aan het winnende team en voor het andere heb ik maar een ding te zeggen: volgende keer beter.

Terug naar boven Ga naar beneden
Dallas
.
.
Dallas

WTS: De resultaten zijn binnen.. UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Puck
Posts : 93
Points : 13
WTS: De resultaten zijn binnen.. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood x Air
Klas:
Partner:

WTS: De resultaten zijn binnen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: WTS: De resultaten zijn binnen..   WTS: De resultaten zijn binnen.. Icon_minitimewo maa 02 2016, 19:27

Dallas schreef:
Wreck the snowman

Na jullie heel lang in spanning te laten zitten, komt hier de prijs voor de mensen uit het winnende team. Ok, iedereen weet dat ik het gewoon vergeten was, wie maak ik hier nog iets wijs.
Iedere persoon uit 'the dark side' krijgt 5 missiepunten en mogen deze stamp onder hun onderschrift zetten. Ik wilde gewoon nog eens photoshoppen, wees er gewoon blij mee.

WTS: De resultaten zijn binnen.. Stamp_zpstjsjy93h
Code:
[img]http://i377.photobucket.com/albums/oo218/pucklet/stamp_zpstjsjy93h.png[/img]

Terug naar boven Ga naar beneden
 

WTS: De resultaten zijn binnen..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Resultaten

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Events :: Archief Events :: Afgesloten Events :: Wreck the Snowman!-