PortalIndexReflections // Adrian HpD5UwnReflections // Adrian 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Reflections // Adrian

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Melina
.
.
Melina

Reflections // Adrian UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Simone
Posts : 222
Points : 6
Reflections // Adrian UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light (main) Vuur (Sub)
Klas: Mr. Savador
Partner: If I just lay here, Would you lie with me, And just forget the world

Reflections // Adrian Empty
BerichtOnderwerp: Reflections // Adrian   Reflections // Adrian Icon_minitimedi dec 01 2015, 10:58

Met een zucht sloeg ze haar wekker uit en een luide plof aan de zijkant van haar bed deed haar der ogen opendoen.  Fen lag op de grond en keek haar gekwetst aan. Ze mompelde een sorry naar hem, blijkbaar had ze hem net van het bed afgeduwd. Ze gaapte en rekte zich uit. Ze pakte wat kleren bij elkaar, een simpele blauwe spijkerbroek, zwarte sneakers, een wit T-shirt en een wit met blauwe koltrui. Ze had vandaag geen les, en vond het niet nodig om haar schooluniform aan te doen. Met de kleding in haar hand liep ze naar de douches waar ze een snelle douche nam en haar haren door kamde. Met haar schone kleren aan, gooide ze haar pyjama in de wasmand. Dat kon ze later allemaal wassen. Tijd voor een ochtendwandeling met Fen. Ze deed haar wolf zijn halsband om en loodste hem door de gangen. Toen ze langs de grote zaal liepen, pakte ze een paar krentenbolletjes mee als ontbijt. Eenmaal bij de deuren zuchtte ze uit frustratie en bond ze Fen even vast. 'Ik ben zo terug, Fen' vertelde ze de donker grijze wolf. Ze was haar jas vergeten.

Eenmaal buiten was ze blij dat ze zich vrij warm aan had gekleed en dat ze haar jas aan had. Ze had het niet snel koud, maar de wind deze ochtend was snijdend. Ze koppelde Fen los, en hij stoof weg. Hij kon hier nu wel even los, vond ze. Ze zag geen medeleerlingen of leraren die hij omver kon duwen met zijn enthousiasme. Ze had hem aangeleerd dat hij binnen in de school nooit los ging, haar wolf was vaak over enthousiast, en zou iedereen omver springen in zijn begroeting, óók master Savador.

Met een lichte glimlach liep ze naar het meer. Fen stopte om de paar meter, en wachtte tot ze weer in de buurt was, om daarna weer door te rennen. Bij het meer leek de wind wel nog ijziger, maar Fen deerde het niet en sprong met vier poten tegelijk het water in. Melina zelf ging een aantal meters van de kant zitten en keek toe hoe haar wolf plezier maakte in het water, terwijl ze haar krentenbollen opat. Ze zaten daar ongeveer een half uur, Fen had ondertussen een stok gevonden die hij wegslingerde, toen iets ineens zijn aandacht trok. Hij stoof langs haar heen, en koude water druppels landde op haar kleding en gezicht en ze stond op om hem terug te roepen. 'Laag blijven!' schreeuwde ze naar hem, toen ze zag dat hij voor een persoon stond. Melina jogde naar ze toe. 'Sorry' zei ze tegen de persoon, een jongen zag ze nu, terwijl ze Fen weer vast maakte. 'Hij is altijd heel enthousiast en nu ook nog eens doorweekt en koud. Hij is niet tegen je op gesprongen, toch?' Ze keek de jongen even over, maar zag geen natte of vieze plekken en voelde een vlaag van opluchting. Mooi, het was namelijk nooit een goede indruk als een grote wolf, en nu nog nat en vies ook, zomaar op je af. 'Hij ziet er angstaanjagend uit als hij op je af komt stormen, maar hij is de vriendelijkheid zelve. Nogmaals sorry. Normaal heb ik hem hier niet los maar het was nog zo lekker rustig' Legde ze uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Reflections // Adrian UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Reflections // Adrian UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Reflections // Adrian Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reflections // Adrian   Reflections // Adrian Icon_minitimedi dec 01 2015, 14:51

Hothothothothothothothothothothothothothot



Het was nog maar aardig vroeg in de ochtend en Adrian was met een slaaphoofd uit zijn bed gekropen, zijn haar stak werkelijk alle kanten uit en hij viel haast omver van zodra hij nog maar rechtstond, dat zei al veel over hem als persoon, het liet zien dat hij alles behalve een ochtendpersoon was. Met een slome gang ging hij naar de douche, friste hij zich op en eenmaal dat gedaan was, had hij zijn kleding uitgekozen: een loszittend grijs shirt, een blauwe jeansbroek met daaronder zwarte all-stars. Eenmaal hij zijn haar had gedroogd was hij een sigaret gaan opsteken aan zijn raam. Met de sigaret tussen zijn lippen keek hij door zijn agenda nadat hij zijn bril had opgezet en bekeek hij welke vakken hij had. Blijkbaar was hij zelfs gewoon vrij vandaag, handig. Met een tevreden glimlach blies hij de rook van de sigaret in de vorm van een hoop en hij nam zijn tas over zijn schouders terwijl de sigaret tussen zijn lippen had geklemd. Met een glimlach op zijn gelaat en een vrolijke blik wandelde hij naar buiten, met zijn bril nog altijd op zijn neus.

Een deuntje al fluitende wandelde hij naar het rustige meer, waar het nu vast stukken rustiger was dan normaal in de lente en de zomer, het meer was immers al te koud om er nog degelijk in te kunnen zwemmen, of je moest van ijsberen houden natuurlijk. Eenmaal gearriveerd bij het rustige meer schrok hij zich een hoedje van de wolf die op hem afstormde. "Holy..!" Hij deinsde al achteruit zodat hij het meteen op een lopen kon zetten, maar de wolf leek alles behalve gevaarlijk, zeker toen een meisje hem weer aan zijn les vastmaakte. Een glimlach verscheen weer op zijn eerder angstige gezicht en hij nam een laatste trekje van zijn sigaret voor hij deze in as liet opgaan door middel van de dragonkin spreuk. 'Sorry' sprak de vrouwelijke stem en zijn blik keek nu serieus naar haar. Oh mama, wat een mooie dame. Als hij een hartvormig oog kon krijgen, dan had hij dat nu gehad, een lichte blos verscheen op zijn gezicht terwijl zijn gezicht afdwaalde over haar vrouwelijke vormen. 'Hij is altijd heel enthousiast en nu ook nog eens doorweekt en koud. Hij is niet tegen je op gesprongen, toch?' zei het meisje maar hijzelf was maar half aan het luisteren en met een groot oog schudde hij nee om dan weer slikkend naar het meisje zelf te kijken. Holy, ze was prachtig. Hij voelde de druk op zijn neus toenemen met de seconde en hij draaide zich om, shit shit shit, niet nu. Hij had altijd wel watjes bij, die niet opvielen als je ze in je neus propte, dus dat deed hij ook, hij wilde niet meteen als een pervert overkomen. 'Hij ziet er angstaanjagend uit als hij op je af komt stormen, maar hij is de vriendelijkheid zelve. Nogmaals sorry. Normaal heb ik hem hier niet los maar het was nog zo lekker rustig' sprak ze en hij draaide zich glimlachend om en knielde om de wolf te aaien met een brede glimlach. "Hij's een schatje, wat is zijn naam?" vroeg hij met een brede glimlach op zijn gelaat terwijl hij rechtstond en naar het meisje keek, proberend zo nonchalant mogelijk te kijken al waren zijn kaken wel vuurrood geworden. "Mijn naam is Adrian, aan wie heb ik de eer?" Hij nam haar hand vast en drukte op de rug van haar een zoen, probeerde echt als een gentleman over te komen en hierna liet hij haar hand los en gunde hij haar een rustige glimlach, al was hij vanbinnen wel helemaal aan het flippen.

tag: Melina-tchwaaan words: 614 notes: Nosebleed-kun outfit: Clicketyclick
© SHE MEANS WAR AT ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Melina
.
.
Melina

Reflections // Adrian UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Simone
Posts : 222
Points : 6
Reflections // Adrian UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light (main) Vuur (Sub)
Klas: Mr. Savador
Partner: If I just lay here, Would you lie with me, And just forget the world

Reflections // Adrian Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reflections // Adrian   Reflections // Adrian Icon_minitimedi dec 01 2015, 17:02

De blonde jongen had een aparte wenkbrauw én een mooi baardje. Hij is cute. De jongen hurkte neer om Fen te aaien en die begon meteen hard te kwispelen. Aandachtsfreak was het beest. "Hij's een schatje, wat is zijn naam?" Vroeg hij met een brede glimlach. Melina wachtte even tot hij weer rechtstond. 'Dankjewel. Zijn naam is Fen.' zei ze met glimlach om haar lippen. "Mijn naam is Adrian, aan wie heb ik de eer?" vroeg hij haar daarna. Melina wilde net antwoorden toen de jongen, Adrian dus, haar hand pakte en een zoen op de rug van haar hand drukte, waarna hij hem los liet en naar haar glimlachte. Bij elke seconde voelde ze haar wangen roder worden. Het was dat ze niet roodharig was, anders had haar gezicht er nu prachtig bij gepast. Ze slikte even en moest even denken wat hij haar had gevraagd. Oh, ja haar naam. Ze maakte haar lippen even vochtig voor ze weer sprak 'Mijn naam is Melina.' glimlachte ze naar hem 'Leuk je te ontmoeten, Adrian.' Zei ze daar na. Eugh, dacht ze wie zegt dat nou, leuk je te ontmoeten? Zei dus, blijkbaar.  'Wat doe je hier, zo vroeg in de ochtend?' vroeg ze even daarna, ze was oprecht nieuwsgierig en het was een goede manier om het gesprek gaande te houden. 

Fen duwde even met zijn nieuws tegen haar hand aan, en toen ze hem niet aaide, probeerde hij hetzelfde bij Adrian. 'Fen!' Riep ze haar wolf toe. Ze had liever niet dat hij het zomaar bij andere mensen deed. Fen jammerde even in protest, maar ging uiteindelijk bij haar voeten liggen. 'Ik probeer hem af te leren dat hij niet zomaar bij iedereen om aandacht mag bietsen' vertelde ze Adrian, lachend. Ze probeerde de conversatie erin te houden, zo konden er geen awkward stiltes vallen en kon ze haar hersenen niet te erg laten dwalen op het feit dat de jongen voor haar een lekker ding was. Ze was aan het twijfelen of ze hem moest vragen naar zijn aparte, maar leuke, wenkbrauw maar ontraadde het haar zelf, dat was nogal persoonlijk, vond ze en niet iets wat je zomaar kon vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Reflections // Adrian UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Reflections // Adrian UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Reflections // Adrian Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reflections // Adrian   Reflections // Adrian Icon_minitimedi dec 01 2015, 21:13

Hothothothothothothothothothothothothothot



De wolf was op hem komen afrennen, natuurlijk schrok hij, sputterde hij een holy er uit terwijl hij zich al klaarmaakte om het op een rennen te zetten. Maar toen een meisje hem aan de les legde, voelde hij zich meteen meer op zijn gemak, waarop hij knielde en zijn handen door de zachte vacht van het dier haalde, die het duidelijk fijn vondt. Zijn blik ging omhoog, zijn adem stokte in zijn keel bij het zicht van het meisje. Oh mama, wat was ze een prachtige meid! Zijn oog werd groter en een lichte blos verscheen op zijn wangen. Als hij een hartvormig oog kon krijgen, had hij dat allang gekregen serieus. 'Dankjewel. Zijn naam is Fen.' zei ze met glimlach om haar lippen. Natuurlijk moest hij zijn ogen laten afdwalen naar de rest van haar lichaam en meteen voelde hij de druk op zijn neus toenemen, waardoor hij zich als de bliksem omdraaide en van die speciale onzichtbare watten zijn neus propte sinds zijn neus al was gaan bloeden. Godverdorie, ze mocht niet weten dat hij zó iemand was. Nadat hij daarmee klaar was, draaide hij zich weer mooi om, een glimlach sierde zijn lippen om dan, eenmaal hij zich had voorgesteld, haar hand charmant vast te nemen en zijn lippen op haar handrug te drukken en deze dan los te laten. Ze stelde zich voor als Melina, een bredere, iets nonchalantere glimlach stond op zijn lippen terwijl hij haar aankeek. “Prachtige naam voor zo’n prachtige dame zoals jij,” zei hij met een vriendelijke gebaar. Hij was een gentleman, dus hij moest zich er ook zo naar gedragen. 'Wat doe je hier, zo vroeg in de ochtend?' vroeg ze en hij dacht even na, waardoor zijn wenkbrauw naar beneden ging in een bedachtzame frons. “Ik kwam een wandeling maken volgens mij, soms kan ik mijn brein niet echt meer volgen,” sprak hij met een brede grijns, lachend. “Don’t mind me, ik ben een idioot.”

Fen wilde blijkbaar nog gestreeld worden, naar haar geroepte woorden luisterde Adrian niet en hij ging op zijn knieën zitten om nog eens door Fens vacht te gaan. Met een brede grijns op zijn lippen. “Deze man heeft aandacht nodig hé,” sprak hij al lachend tegen wolf en dan keek hij naar Melina, die zich verontschuldigde voor haar aandachtsgeilende huisdier. “Ik vind het niet erg, hij’s een lieve jongen en ik heb het altijd al gehad op canine’s,” legde hij uit terwijl hij zijn handen door de vacht van de wolf lieten gaan. “Ah, ik heb altijd al een hond of wolf gewillen, hoelang heb je deze lieverd al?” vroeg hij vrolijk terwijl hij Fen verder aaide.

tag: Melina-tchwaaan words: 443 notes: Motha, fatha gentleman! outfit: Clicketyclick
© SHE MEANS WAR AT ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Melina
.
.
Melina

Reflections // Adrian UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Simone
Posts : 222
Points : 6
Reflections // Adrian UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light (main) Vuur (Sub)
Klas: Mr. Savador
Partner: If I just lay here, Would you lie with me, And just forget the world

Reflections // Adrian Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reflections // Adrian   Reflections // Adrian Icon_minitimedi dec 01 2015, 22:37

De blos op haar wangen bleef aanhouden nadat hij haar hand had gekust. Ze stelde zichzelf voor waarop Adrian haar een compliment gaf: “Prachtige naam voor zo’n prachtige dame zoals jij,” Klonk het uit zijn mond. Melina kon niks anders doen dan knikken, ze vertrouwde haar eigen stem nu niet, kwam waarschijnlijk ook niets uit. Toen ze haar stem weer terug vertrouwde vroeg ze aan hem wat hij hier zo vroeg op de ochtend deed. “Ik kwam een wandeling maken volgens mij, soms kan ik mijn brein niet echt meer volgen,” Vertelde hij haar, lachend. “Don’t mind me, ik ben een idioot.” klonk het daarna. Melina schudde even haar hoofd naar hem 'Nee. Je bent geen idioot! En al ben je wel een idioot, dan ben je in iedergeval een gezellige idioot.' Shit, nu leek het alsof ze hem had uitscholden. Dat was niet haar bedoeling. Ze schraapte haar keel even. 'Ik vind je géén idoot, trouwens. En ik kan eventueel wel mee lopen, met je wandeling? Ik bedoel Fen moet nog lopen en het zal mij ook goed doen.' Zei ze, lachend. Heh, ze kon zichzelf mentaal wel slaan, zíj was hier de idioot, vond ze zelf. Als ze in een serie had gezeten, was er een druppel of een paar blauwe streepjes op haar hoofd verschenen.  Fen duwde met zijn neus eerst tegen haar hand, en het deed haar weer even denken aan die actie van de jongen, wat wederom een lichte blos op haar wangen liet verschijnen. Toen ze niet op Fen reageerde liep hij naar Adrian, en vroeg daar om aandacht door met zijn snuit tegen zijn hand aan te duwen. Ze riep naar haar wolf, maar de jongen schonk er geen aandacht aan en begon hem te aaien. Normaal gesproken zou ze hem, op gebiedende wijze, hebben gevraagd dat niet te doen, maar iets in haar hield haar tegen en ze liet hem gaan. “Deze man heeft aandacht nodig hé,” Melina knikte naar hem en verontschuldigde zich voor Fen zijn gedrag. Het was een aandachtsjunkie. “Ik vind het niet erg, hij’s een lieve jongen en ik heb het altijd al gehad op canine’s,” Ging Adrian verder, terwijl hij Fen bleef aaien. Fen leunde in bij de aanrakingen en hing nu half tegen hem aan. Melina keek naar het tafereel en glimlachte. Het was leuk om te zien, beter dan iemand die boos werd en hem ruw wegduwde, al kon ze dat heel goed begrijpen. “Ah, ik heb altijd al een hond of wolf gewillen, hoelang heb je deze lieverd al?” Drong de vrolijke stem van Adrian tot haar door. Ze dacht even na, wat overging niet lang duurde. 'iets minder dan twee jaar. Hij is nu zo'n 2,5 jaar oud.  Ik kreeg hem toen ongeveer 7 maanden oud was van mijn vader, zodat ik altijd gezelschap had hier,maar dat we al wel een band hadden.' Vertelde ze. Ze dacht even aan haar ouders, en glimlachte waterig. Het had lang geduurd voor ze erachter kwam dat haar ouders toen al wisten dat ze naar Starshine moest gaan, en haar niks hadden verteld. Ze zuchtte even en richtte zich weer op Adrian. Ze wist niet zeker waarom ze vrij veel had verteld aan hem, een kort antwoord had ook volstaan, maar iets in deze jongen gaf haar een vertrouwd gevoel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Reflections // Adrian UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Reflections // Adrian UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Reflections // Adrian Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reflections // Adrian   Reflections // Adrian Icon_minitimedo dec 03 2015, 14:54

Hothothothothothothothothothothothothothot



Ze had een blos op haar wangen en dat had Adrian gemerkt, het liet hem vrolijk worden vanbinnen omdat hij toch niet zo’n waardeloos iemand was bleek. Het was een vrij frisse herfst, eentje waarbij je liever zo snel mogelijk een sjaal wilde bovenhalen en je dik wilde inpakken in een michelinjas. Maar nu was Adrian aardig schaars gekleed voor dit weer, alleen in een shirt en jeansbroek, zich verwarmend met zijn innerlijke vlam zoals hij het wel eens wilde noemen. Hij had het meisje gecomplimenteerd op haar uiterlijk want inderdaad, ze was een prachtige dame, alleen weer zoals al de rest, te hoog gegrepen voor hem, dus bij complimenten zou het vast ook wel blijven. Meiden zoals haar gunde hij al het geluk van de wereld, want ze was aardig en lief. Adrian legde haar uit wat hij hier zo vroeg op de ochtend deed, wat hij zelf eigenlijk niet wist en hij hierbij zichzelf een idioot noemde, want hij wist gewoon niet wat hij hier deed, wat best een lomp iets was. 'Nee. Je bent geen idioot! En al ben je wel een idioot, dan ben je in iedergeval een gezellige idioot,’ sprak ze en zijn wenkbrauw ging haast meteen omhoog, uit verbazing dat ze hem een gezellig iemand leek te vinden, wel dat was iets nieuws. 'Ik vind je géén idoot, trouwens. En ik kan eventueel wel mee lopen, met je wandeling? Ik bedoel Fen moet nog lopen en het zal mij ook goed doen.' Hij glimlachte en knikte instemmend: “Je mag zeker mee, met zijn gedrietjes lopen is leuker dan alleen.”

Fen, het huisdier van het meisje wilde klaarblijkelijk nog geaaid worden, dus hij gaf toe aan dit aandachtszoekertje van de wolf. Hij knielde weer, negeerde de roepende woorden van het meisje naar haar huisdier en hij haalde zijn handen door de zachte vacht van het dier. Hij vond het alles behalve erg om dieren aandacht te geven, hij had het altijd al gehad op honden en wolven. Dat had hij het meisje dan ook duidelijk gemaakt. Een brede glimlach sierde zijn gezicht, de wolf was ondertussen al meer naar zijn aanraking aan het leunen en het liet hem glunderen. Toen hij vroeg hoe lang ze haar huisdier al had, was er even stilte, waarna ze hem antwoord gaf: 'iets minder dan twee jaar. Hij is nu zo'n 2,5 jaar oud. Ik kreeg hem toen ongeveer 7 maanden oud was van mijn vader, zodat ik altijd gezelschap had hier, maar dat we al wel een band hadden.' Oh dat was een leuke gesture van haar vader geweest en Adrian zocht in zijn tas naar iets wat hij vreemd genoeg altijd bijhad, leftovers voor aan huisdieren te geven. De blonde jongeman was immers iemand die graag kookte en dus liever niets wilde weggooien. Het waren kleine soort van brokjes met een vlezige binnenkant en hij gaf er eentje aan Fen. “Ik weet wel dat huisdieren opzich veel gehoorzamer zijn als je ze beloond met een snoepje als ze zich goed gedragen, misschien een tip voor hem te trainen? Hij’s immers nog jong dus nog kneedbaar van geest,” sprak hij zachtjes toen hij rechtstond en gewoon Melina de brokjes gaf die waren gemaakt uit restjes eten dat hij gisteren had bereid. Toen hij de waterachtige glimlach op haar gezicht zag staan, keek hij bezorgd. “Hé, Melina, alles oke?” vroeg hij zachtjes terwijl hij zijn hand op haar schouder legde en zijn blauwe oog haar aankeek, stand bezorgd.

tag: Melina-tchwaaan words: 579 notes: Pampampaaam outfit: Clicketyclick
© SHE MEANS WAR AT ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Melina
.
.
Melina

Reflections // Adrian UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Simone
Posts : 222
Points : 6
Reflections // Adrian UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light (main) Vuur (Sub)
Klas: Mr. Savador
Partner: If I just lay here, Would you lie with me, And just forget the world

Reflections // Adrian Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reflections // Adrian   Reflections // Adrian Icon_minitimedo dec 03 2015, 16:29

Toen Adrian instemde om samen te wandelen, voelde Melina een vlaag van blijdschap of iets in die trend, door haar heen suizen. Ze knikte naar hem 'Dat vind ik nou ook' zei ze met een lach. Bij zijn vraag hoe lang ze hem al had, gaf ze hem een uitgebreid antwoord. Ze voelde zich bij hem op zijn gemak, en het zorgde ervoor dat ze meer zei dan normaal. Ze zag dat de blonde jongen iets uit zijn tas pakte en het aan Fen gaf. Ah, het waren hondenkoekjes of iets wat er op leek in iedergeval. “Ik weet wel dat huisdieren opzich veel gehoorzamer zijn als je ze beloond met een snoepje als ze zich goed gedragen, misschien een tip voor hem te trainen? Hij’s immers nog jong dus nog kneedbaar van geest,” Zijn stem was zacht geweest. Melina glimlachte naar hem 'Ja, dat heb je helemaal juist.' Knikte ze 'Ik had hondenkoekjes maar die zijn op. En ik heb nog geen tijd om langs het dorpje te gaan. Oaksfield, heet het toch? Ik train hem nu met zijn normale brokken maar dat is natuurlijk minder lekker.' Legde ze uit, licht lachend terwijl ze Fen even een aai over zijn kop gaf. Ze zuchtte even en er gleed een waterige glimlach op haar gezicht. Ze werd soms zomaar overvallen door de gedachte dat haar ouders écht uit elkaar waren, en dat was dan best moeilijk. Ze werd uit haar peinzende gedachten gehaald door een hand op haar schouder. 

"Hé, Melina, alles oké?” Klonk het daarna. Ze keek op, recht in de bezorgde blauwe ogen van Adrian. Ze zuchtte en schudde haar hoofd 'Niets...ergs' zei ze en ze slikte even. 'Ik moest even denken aan mijn ouders... Korte verzie? Ze zijn net gescheiden' Zei ze zacht, en ze hoorde haar eigen stem breken. Ze knipperde een paar keer met haar ogen, tot dat het branderige gevoel wegtrok. Het was stom om over te huilen. Huilen was stom, zeker voor een jongen die ze nog maar net kende. Ze wendde haar bruine ogen af, weg van het bezorgde blauwe oog van Adrian, zijn andere oog was bedekt door zijn haar, was dat niet vervelend met kijken? Ze zou hem er later misschien wel naar vragen. Ze pakte de koekjes voor Fen van hem aan.  Weer schudde ze haar hoofd en ze slikte even voor ze weer sprak 'Kom, we hebben een wandeling te lopen.' Ze schraapte haar keel even en riep Fen bij haar en gaf hem een van de koekjes. 'Bedankt voor de koekjes, Adrian' zei ze, terwijl ze de koekjes in haar zak stopte. Ze bekeek Adrian weer even en wees naar zijn kleding die hij aanhad 'Heb jij het niet koud?' vroeg ze, licht grijnzend. Zo onderwerp verandert. 'Ik zou je mijn jas geven, maar... ik denk niet dat je hem past?' grapte ze, terwijl ze licht op haar onderlip beet. Adrian was iets groten en breder dan zij zelf 'Je kunt hem altijd over je schouders hangen natuurlijk. Zeg maar als je hem wilt.' Ze speelde licht met de sluiting van haar rits. Het was een tik die ze er nooit echt uit had gekregen. 'Welk jaar zit je eigenlijk, Adrian? En Wat is je magie soort?' Vroeg ze nieuwsgierig, terwijl ze zich omdraaide en rustig begon te lopen. Fen volgde gedwee, maar keek wel over zijn schouder om te kijken of het nieuwste roedel lid van deze morgen wel mee liep. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Reflections // Adrian UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Reflections // Adrian UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Reflections // Adrian Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reflections // Adrian   Reflections // Adrian Icon_minitimevr dec 04 2015, 23:38

Hothothothothothothothothothothothothothot



Een wandeling leek hem prima, eventjes de beentjes strekken en terwijl lekker babbelen met een geweldig prachtige meid en dat maakte hem helemaal op en top blij. Ze stemde in met wat hij zei over met drie lopen was gezelliger dan alleen en dat was al fijn dat ze dat inzag. Dus hij stond recht, gaf het zakje brokjes aan Melina die ze mocht gebruiken voor de training van haar wolf en hij legde uit dat hem belonen een goede manier was om gedrag te stimuleren. 'Ja, dat heb je helemaal juist.' Knikte ze 'Ik had hondenkoekjes maar die zijn op. En ik heb nog geen tijd om langs het dorpje te gaan. Oaksfield, heet het toch? Ik train hem nu met zijn normale brokken maar dat is natuurlijk minder lekker.' Natuurlijk had hij zich meteen zorgen gemaakt toen hij de waterachtige glimlach op haar gelaat had opgemerkt, zijn hand legde hij op haar schouder en hij vroeg hierna of alles oke was met haar.

'Niets...ergs' zei ze en ze slikte even. 'Ik moest even denken aan mijn ouders... Korte verzie? Ze zijn net gescheiden' Hij keek vol medeleven naar haar en wreef bemoedigend over haar schouder, als een troostgebaar, alleen was hij niet zo’n held in troosten, dus veel nut had die bemoedigend wrijven niet echt waarschijnlijk. Ach, het was het proberen waard geweest. Ze nam de snoepjes voor Fen aan Adrian glimlachte met twinkelingen in zijn blauwe oog. Toen ze wees naar zijn kleding en vroeg of hij het koud had, kreeg hij niet de tijd om nee te schudden, in plaats daarvan ging ze verder, alsof ze het onderwerp ouders wilde vermijden: 'Ik zou je mijn jas geven, maar... ik denk niet dat je hem past?' Hij schudde zijn hoofd zachtjes en moest lachen. Als ze er niet over wilde praten, dan ging hij er ook niet verder over in terwijl hij haar schouder losliet. 'Je kunt hem altijd over je schouders hangen natuurlijk. Zeg maar als je hem wilt.'
“Nee is prima zo, maak je maar geen zorgen, ik ben warm genoeg van mezelf,” sprak hij met een warme glimlach waarop ze vroeg welke magiesoort hij bezat. “Vuur en dark, jij?” vroeg hij met een vrolijke expressie terwijl hij Melina met een licht loopje inhaalde en naast haar ging wandelen met zijn handen nonchalant in zijn broekzakken gestopt. “Hou je van lezen?” vroeg hij met een vrolijke glimlach op zijn gezicht, misschien was ze wel net zo’n boekenwurm als hij was, wie weet. Het was random in zijn hoofd gekomen die vraag en eigenlijk had hij er gewoon weinig over nagedacht en de woorden uitgesproken.

tag: Melina-tchwaaan words: 439 notes: Bookworm outfit: Clicketyclick
© SHE MEANS WAR AT ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Melina
.
.
Melina

Reflections // Adrian UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Simone
Posts : 222
Points : 6
Reflections // Adrian UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light (main) Vuur (Sub)
Klas: Mr. Savador
Partner: If I just lay here, Would you lie with me, And just forget the world

Reflections // Adrian Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reflections // Adrian   Reflections // Adrian Icon_minitimeza dec 05 2015, 14:07

Ze vertelde Adrian de beknopte versie over haar ouders. In respons wreef Adrian zijn hand even over haar schouder en ze glimlachte een bedankje naar hem. Ze pakte het zakje met koekjes van hem aan en stopte ze in haar zak. Ze wees hem op zijn kleding keuze en vroeg of hij het niet koud had en stelde voor dat hij haar jas wel mocht lenen. Hij schudde lachend zijn hoofd en liet vervolgens haar schouder los. Melina draaide zich om en begon langzaam aan te lopen. “Nee is prima zo, maak je maar geen zorgen, ik ben warm genoeg van mezelf,” Klonk Adrian zijn stem. Ze keek hem even aan over haar schouder. 'Oké. Maar het offer staat nog open' lachte ze. Ze vroeg hem welke magiesoort hij had. “Vuur en dark, jij?” hoorde ze hem zeggen terwijl hij met een licht loopje naast haar ging lopen.'Light en Vuur.' antwoordde ze 'Light is mijn hoofd magie en Vuur mijn sub, en als ik eerlijk ben, vind ik mijn vuur magie prettiger. Leuker.' grijnsde ze. Adrian had zijn handen in zijn broekzakken gestopt, merkte ze op. Ze keek hem aan toen ze hem weer hoorde praten “Hou je van lezen?” Hij had een vrolijke glimlach op zijn gezicht. Melina knikte en glimlachte breed naar hem 'Jazeker! Al.. Al lees ik alleen fictie. Leren en mijn schoolboeken lezen vind ik dan weer niet zo leuk. Jij?' Ze had al een vermoeden dat hij ook van lezen hield, anders had hij deze vraag waarschijnlijk niet gesteld, maar ze wilde het hem toch gewoon vragen. Ze keek even naar zijn wenkbrauw en wees naar haar eigen wenkbrauwen 'Hoe kom je aan die geweldige wenkbrauw van je?' vroeg ze en ze tekende de vorm van zijn wenkbrauw op haar eigen gezicht met haar vinger. Ze hoopte dat ze nu geen lijn over gestapt was en fronste haar wenkbrauwen. 'Als ik iets vraag of...iets, waar je geen antwoord op wil geven... Ik bedoel...' ze zuchtte. 'Je weet wat ik bedoel toch?' Dit was een eerste dat ze niet goed wist hoe ze iets moest verwoorden, meestal ging het praten haar erg makkelijk af. Ze wilde deze leuke jongen niet perongeluk kwetsen of dit ongemakkelijk maken. Nu hoopte ze dat haar geblunder daar niet voor had gezorgd. Ze kauwde een beetje op haar lip en keek hem weer aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Reflections // Adrian UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Reflections // Adrian UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Reflections // Adrian Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reflections // Adrian   Reflections // Adrian Icon_minitimezo dec 06 2015, 11:04

Hothothothothothothothothothothothothothot



Hij wist dat er nog meer aan de hand was dan alleen een scheiding tussen haar beide ouders, maar achter meer durfde hij niet te vragen, want hij was eerlijk gezegd een beetje bang dat als hij doorvroeg, dat ze gewoon ging weggaan, omdat hij een curieuzeneus was. Toen ze had gevraagd of hij haar jas wilde lenen, had hij dat aanbod vriendelijk afgewezen, want in alle eerlijkheid, hij had het niet koud. 'Oké. Maar het offer staat nog open' sprak ze al lachend en hij schonk haar een vriendelijke glimlach terug, het was immers aardig van haar om zo haar jas aan te bieden. Hierna beantwoordde hij haar vraag welke magiesoort hij had, namelijk vuur en dark, dus hierdoor was het makkelijk zichzelf warm te houden door middel van zijn innerlijke vlam te activeren zeg maar. Natuurlijk wilde hij ook weten welke magiesoort hij had en hierop kreeg Adrian het mooie antwoord: 'Light en Vuur.'
'Light is mijn hoofd magie en Vuur mijn sub, en als ik eerlijk ben, vind ik mijn vuur magie prettiger. Leuker.'

Ondertussen waren ze aan het wandelen en met een vrolijke grijns op zijn gelaat had hij zijn handen in zijn broekzakken gestoken terwijl hij naast haar wandelde. Daarom kwam hij random op de vraag kwam of ze hield van lezen, misschien hadden ze wat in common? WIe weet. 'Jazeker! Al.. Al lees ik alleen fictie. Leren en mijn schoolboeken lezen vind ik dan weer niet zo leuk. Jij?' vroeg ze en meteen was hij nog vrolijker dan voorheen, ze hield van lezen. "Erm... ik ben een nerd, ik lees vanalles, maar dan ook echt vanalles," sprak hij met een kleine schaapachtige grijns terwijl hij zijn hand uit zijn broekzak haalde en over de achterkant van zijn hoofd wreef. 'Hoe kom je aan die geweldige wenkbrauw van je?' Zijn oog werd kort voor een seconde groter terwijl hij vol ongeloof naar Melina keek. Geweldige wenkbrauw? Wow, dat had hij nog nooit eerder gehoord. Met een lichtelijke blos op zijn wangen keek hij weg terwijl hij zijn oog gericht hield op de grond. Zelfs Taars had nooit echt zo'n lieve opmerking gegeven over zijn aangeboren 'misvorming'. 'Als ik iets vraag of...iets, waar je geen antwoord op wil geven... Ik bedoel...' ze zuchtte. 'Je weet wat ik bedoel toch?'
Hij knikte langzaam en richtte zijn blik weer op haar en glimlachte. "Het is fijn om eens een keer te horen dat iemand het leuk vindt, eerlijk. Het is een aangeboren afwijking waardoor ik op één of andere onverklaarbare rede, extensief haargroei heb in de vorm van dan, een krul met m'n wenkbrauwen," legde hij uit met een glimlach terwijl hij verder wandelde. "Vanwaar de interesse?"

tag: Melina-tchwaaan words: x notes: Bookworm outfit: Clicketyclick
© SHE MEANS WAR AT ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Melina
.
.
Melina

Reflections // Adrian UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Simone
Posts : 222
Points : 6
Reflections // Adrian UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light (main) Vuur (Sub)
Klas: Mr. Savador
Partner: If I just lay here, Would you lie with me, And just forget the world

Reflections // Adrian Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reflections // Adrian   Reflections // Adrian Icon_minitimezo dec 06 2015, 20:47

Tijdens het wandelen vroeg Adrian haar of ze van lezen hield. Ze antwoordde eerlijk van ja, maar het liefste alleen fictie. Ze verwachtte dat hij ook van lezen hield, dit omdat hij het haar gevraagd had, maar toch kaatste ze de vraag terug. "Erm... ik ben een nerd, ik lees vanalles, maar dan ook echt vanalles," Was zijn antwoord met een grijns, en hij haalde even een hand over de achterkant van zijn hoofd. Even was Melina stil en ze glimlachte naar hem. 'Nou, als je wilt, mag je me dan wel helpen om mijn schoolboeken door te nemen. Ik krijg dan vast meer gedaan én het is vast en zeker gezelliger dan in mijn eentje.' antwoordde ze met een brede glimlach. Ze keek hem even aan, en vroeg toen over zijn unieke wenkbrauw, die ze eerlijk gezegd, leuk vond staan. Adrian keek even weg en hij bloosde. Meteen dacht ze dat ze over een lijn was gestapt en ze stamelde over haar woorden om hem uit te leggen dat als hij ergens niet over wilde praten, hij het niet moest doen. Ze wist zelf hoe naar het was als je werd gedwongen iets te vertellen wat je niet wilde vertellen. Haar zorgen verdwenen, toen hij haar weer aankeek en naar haar glimlachte. "Het is fijn om eens een keer te horen dat iemand het leuk vindt, eerlijk. Het is een aangeboren afwijking waardoor ik op één of andere onverklaarbare rede, extensief haargroei heb in de vorm van dan, een krul met m'n wenkbrauwen," Vertelde hij haar. 'Ah' zei ze 'Nou ik vind je.... afwijking leuk. Het maakt jou, jij. Écht uniek' ging ze verder met een glimlach en twinkelende ogen en een lichte blos.  "Vanwaar de interesse?" klonk zijn stem. Haar blos versterkte enigzins. 'Nou... het viel me op en dacht van ik vraag ernaar.' lachte ze zacht terwijl ze rustig verder liepen 'Ben je... symmetrisch?' vroeg ze de vraag die na zijn uitleg op haar lippen had gebrand. 'Met je wenkbrauwen, bedoel ik?' zei ze erachter aan, terwijl ze haar hoofd licht schuin hield. Ze bedacht zich, vast en zeker te laat, dat hij er vast een reden voor had dat hij zijn haar voor zijn andere oog hield, maar haar vraag was eruit voor ze zichzelf kon tegenhouden. Dat was het nadeel van haar nieuwsgierigheid en altijd-vragen-stellende zelf. Ze ademde even uit door haar neus en wachtte zijn antwoord af. 'Ik ben erg nieuwsgierig aangelegd. Sorry.' Zei ze snel, met en verontschuldigende blik en een klein, scheef en licht onzeker lachje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Reflections // Adrian UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Reflections // Adrian UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Reflections // Adrian Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reflections // Adrian   Reflections // Adrian Icon_minitimema dec 07 2015, 11:01

Adrian schreef:
Hothothothothothothothothothothothothothot



Het meisje hield van lezen en dat maakte hem al helemaal vrolijk, lezende leerlingen waren haast een uitstervende soort geworden en dus het maakte hem helemaal vreugdevol omdat hij dan toch iemand had gevonden die op zijn minst lezen een leuk tijdverdrijf vond. Ze kaatste de vraag terug en meteen sprak hij uitbundig over hoe'n nerd hij wel niet was en hoeveel hij wel niet hield van lezen en hij dus werkelijk ook alles las, schoolboeken included. 'Nou, als je wilt, mag je me dan wel helpen om mijn schoolboeken door te nemen. Ik krijg dan vast meer gedaan én het is vast en zeker gezelliger dan in mijn eentje.' antwoordde ze met een brede glimlach. Zijn oog werd groot en een enthousiaste twinkel verscheen in zijn blauwe oog waarmee het vast duidelijk werd dat hij ermee instemde.
Hierna vroeg ze over zijn wenkbrauw en hij keek blozend weg, verrast over het feit dat iemand zijn krulwenkbrauw, zijn afwijking leuk vond. Zelfs Tári had nooit een woord gerept over zijn aangeboren afwijking. Hij voelde zich een stuk beter nu over zichzelf door hetgene wat het meisje zei, alsof hij weldegelijk niet zo lelijk was als ze zeiden. Zijn blauwe oog richtte hij weer naar Melina, een brede glimlach op zijn gezicht. Ze vrolijkde hem helemaal op, alsof ze daar een aanleg voor had zonder dat ze ervan afwist. Ah' zei ze 'Nou ik vind je.... afwijking leuk. Het maakt jou, jij. Écht uniek' ging ze verder met een glimlach en twinkelende ogen en een lichte blos. "Vanwaar de interesse?" klonk zijn stem. Haar blos versterkte enigzins. 'Nou... het viel me op en dacht van ik vraag ernaar.' Adrian knikte en hij sloot zijn oog om haar een brede glimlach te tonen en toen ze zich verontschuldigde voor het nieuwsgierig aangelegd te zijn, wuifde hij de sorry weg. "Je niet excuseren, het is normaal dat je er naar vraagt, want ik ben de enigste die met zoiets hier rondloopt. Ik heb het al meerdere malen proberen weg te scheren maar het kwam gewoon terug, plus, mensen moeten me nemen zoals ik ben," sprak hij al lachend. "Plus, waarom zou me er niet naar vragen, het is 'speciaal'," zijn gezicht richtte zich naar Melina terwijl hij op hetzelfde tempo bleef wandelen. "Hoe vind je het hier al op Starshine?" vroeg hij ten slotte met een glimlach.

tag: Melina-tchwaaan words: 394 notes: Curlybrow outfit: Clicketyclick
© SHE MEANS WAR AT ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Melina
.
.
Melina

Reflections // Adrian UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Simone
Posts : 222
Points : 6
Reflections // Adrian UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light (main) Vuur (Sub)
Klas: Mr. Savador
Partner: If I just lay here, Would you lie with me, And just forget the world

Reflections // Adrian Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reflections // Adrian   Reflections // Adrian Icon_minitimema dec 07 2015, 13:52

Na haar voorstel om samen een keer te gaan studeren en de schoolboeken door te nemen, begon Adrian zijn oog enthousiast te twinkelen. Dat betekende vast en zeker dat hij ermee instemde. Leuk. Ze vroeg hem over zijn wenkbrauw en beantwoorde zijn vraag. Adrian keek haar aan met een brede glimlach, nadat ze hem had uitgelegd wat ze vond van zijn wenkbrauw en waarna de zich verontschuldigde voor haar nieuwsgierigheid, maar hij wuifde haar sorry weg. "Je niet excuseren, het is normaal dat je er naar vraagt, want ik ben de enigste die met zoiets hier rondloopt. Ik heb het al meerdere malen proberen weg te scheren maar het kwam gewoon terug, plus, mensen moeten me nemen zoals ik ben," sprak hij lachend. Ze knikte hierop en ze had gemerkt dat hij haar vraag over zijn andere wenkbrauw, die verstopt was achter zijn haar, had genegeerd. Het was dus blijkbaar een gevoelig onderwerp. Primadat was ook precies wat ze had aangegeven. En wie weet zou ze het ooit nog wel te horen krijgen van hem. "Plus, waarom zou je me er niet naar vragen, het is 'speciaal'," ging hij verder. Ze glimlachte naar hem. 'Ik ben het helemaal met je eens. Mensen moeten je nemen zoals je bent en anders helemaal niet.' zei ze naar hem met een brede glimlach. Hij draaide zijn hoofd naar haar toe. "Hoe vind je het hier al op Starshine?" vroeg hij met een glimlach. Ze bleven op hetzelfde tempo lopen. ´Nou, Tot nu toe is het leuk, en zijn de lessen nog niet zó zwaar en moeilijk´ begon ze, zachtjes lachend. ´Ik heb een aantal leraren ontmoet, gesproken, en  les van gehad, trouwens. Waaronder Master Savador.´ Ze maakte haar lippen even vochtig met haar tong ´En verder heb ik nu jou ontmoet en een meisje van rond onze leeftijd. Ze zei dat jullie elkaar kennen. Tári, heet ze.´ Eindigde ze. Ze keek even naar Fen om in de gaten te houden of hij niet te ver weg liep, en keek vervolgens weer terug naar Adrian.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Reflections // Adrian UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Reflections // Adrian UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Reflections // Adrian Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reflections // Adrian   Reflections // Adrian Icon_minitimeza dec 12 2015, 09:08

Hothothothothothothothothothothothothothot



Het was fijn om eens met iemand mee te lopen, er was zelfs een enthousiaste twinkeling in zijn ogen verschenen puur omdat het hem super leuk leek om eens voor een keertje niet alleen over het schoolterrein te lopen zoals hij normaal altijd alleen deed. Zijn expressie was maar voor een luttele seconde toen ze was begonnen over zijn wenkbrauw. Het verbaasde hem over hoe Melina het wel leuk vond en Taars er nooit een woord over had gerept alsof het probleem er gewoon niet was. Misschien vond ze het lelijk, misschien niet, hij zou het waarschijnlijk nooit weten. Hij had er vrolijk over gesproken, fijn dat iemand het wel mooi vond en stiekem was hij innerlijk helemaal aan het smelten over het feit hoe dit meisje zo lief voor hem was. Het was zo leuk om gewaardeerd te worden voor een keer. De vraag naar zijn andere wenkbrauw had hij genegeerd met de rede dat ze zijn blinde oog niet hoefde te zien. Het zou haar alleen maar afschrikken. Ze excuseerde zich voor haar nieuwsgierigheid, maar hij vond het niet erg om er over te vertellen en dat maakte hij haar ook duidelijk. Met een glimlach keek hij haar aan en sprak over hoe het 'speciaal' was. Alhoewel dat hij meer als een misvorming zag dan wat anders maar swat. Ook sprak hij over het feit dat mensen hem moesten nemen zoals hij was maar dat nam niet weg dat mensen vreemd omkeken naar de vorm van zijn wenkbrauw, iets waarmee hij andere mensen nog niet mee had zien lopen. Vroeger maakte hij er een hels probleem van dat hij 'anders' was, maar nu kon het hem eerlijk gezegd nog weinig schelen. Misschien was het gewoon een puberlijke drift geweest die hem zijn eigen lichaam deed haten, ja, dat was vast het probleem wel. 'Ik ben het helemaal met je eens. Mensen moeten je nemen zoals je bent en anders helemaal niet.' Hij draaide zijn hoofd naar haar toe, zag de vrolijke brede glimlach op haar gezicht en moest hierdoor ook weer glimlachen, maar alleen breder.

"Hoe vind je het hier al op Starshine?" vroeg hij met een glimlach. Ze bleven op hetzelfde tempo lopen. ´Nou, Tot nu toe is het leuk, en zijn de lessen nog niet zó zwaar en moeilijk´ begon ze, zachtjes lachend. ´Ik heb een aantal leraren ontmoet, gesproken, en les van gehad, trouwens. Waaronder Master Savador.´ Ze maakte haar lippen even vochtig met haar tong. Zijn ogen bleven voor kort even op de spot hangen waar ze net haar lippen had bevochtigd en onbewust beet hij lichtjes op zijn eigen onderlip. ´En verder heb ik nu jou ontmoet en een meisje van rond onze leeftijd. Ze zei dat jullie elkaar kennen. Tári, heet ze.´ De naam van zijn ex bracht hem werkelijk weer bij de realiteit en even werden zijn ogen groot. "Ah, ja... we kennen elkaar ja. Ze is een... zeer goede vriendin van me," beantwoordde hij haar terwijl zijn gezichtsuitdrukking sad werd. Adrian kon moeilijk tentoon stellen dat Tári zijn ex was, want dan kreeg hij vast een hele hoop vragen over zich heen die het er voor hem alleen maar moeilijker om zouden maken. "Hoe gaat het met haar?" vroeg hij zachtjes, zijn blik uiteindelijk weer op Melina richtend, hopend dat haar antwoord zou zijn dat ze in orde was.

tag: Melina-tchwaaan words: 559 notes: Yum outfit: Clicketyclick
© SHE MEANS WAR AT ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Melina
.
.
Melina

Reflections // Adrian UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Simone
Posts : 222
Points : 6
Reflections // Adrian UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light (main) Vuur (Sub)
Klas: Mr. Savador
Partner: If I just lay here, Would you lie with me, And just forget the world

Reflections // Adrian Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reflections // Adrian   Reflections // Adrian Icon_minitimeza dec 12 2015, 12:46

Melina vond het heerlijk om eens een keer, in de relax, met iemand anders te wandelen. Het was nog een leuke jongen ook. Haar dag  niet meer stuk.

Adrian vroeg haar met een glimlach hoe ze het vond op starshine en ze had hem geantwoord. ´Nou, Tot nu toe is het leuk, en zijn de lessen nog niet zó zwaar en moeilijk´ begon ze, zachtjes lachend. ´Ik heb een aantal leraren ontmoet, gesproken, en les van gehad, trouwens. Waaronder Master Savador.' ze maakte haar lippen even vochtig voor ze verder praatte ´En verder heb ik nu jou ontmoet en een meisje van rond onze leeftijd. Ze zei dat jullie elkaar kennen. Tári, heet ze.´ In een instant zag ze Adrians expressie veranderen van mooie brede glimlach naar verdrietig blik en ze wist dat ze iets verkeerd had gezegd. "Ah, ja... we kennen elkaar ja. Ze is een... zeer goede vriendin van me," klonk het. Ze deed haar lippen iets van elkaar om te antwoorden maar deed ze weer even op elkaar toen Adrian haar aankeek en wat vroeg. "Hoe gaat het met haar?". Melina glimlachte even zacht naar hem en het viel haar op dat Tári hetzelfde had gezegd en gevraagd. Er was blijkbaar iets.. Voorgevallen tussen die twee en Melina had de neiging om het te vragen maar ze slikte de vraag weer in. Het was niet haar business. 'Wat ik van haar heb gezien en gehoord ging het op zich wel goed met haar.' zei ze knikkend 'Ze leek me erg aardig en Terra is een schatje.' vervolgde ze, zacht lachend. Tári had haar verteld dat Adrian en zij elkaar al ongeveer twee jaar kende, en Melina dacht eraan om het te vragen, maar vond het een beter idee om dat een ander keertje te doen, misschien zelfs als hijzelf het onderwerp aankaartte. 'Kom.' zei ze terwijl ze even een arm om zijn schouder heen sloeg en hem een klein klopje gaf. 'Laten we ergens gaan zitten en dan straks verder lopen?' vroeg ze met een glimlach, terwijl ze haar arm weer van zijn schouder haalde. 'Of had je iets anders in gedachte?' vroeg ze hem. Ze konden ook doorlopen en in de school gaan zitten, of terug keren was ook een optie. Ze bumpde hem even licht met haar schouder voor ze weer langzaam verder liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Reflections // Adrian UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Reflections // Adrian UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Reflections // Adrian Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reflections // Adrian   Reflections // Adrian Icon_minitimema dec 14 2015, 09:17

Hothothothothothothothothothothothothothot



Adrian moest hondseerlijk tegen zichzelf zijn, het was aangenaam om met iemand te wandelen die niet terugdeinsde voor zijn uiterlijke kenmerken op zijn gezicht. Zijn goatee die maar eigenlijk vrij lichte baardgroei was en dus voor geen meter wilde doorgroeien, maar ook de stoppels op zijn lippen die hij eigenlijk amper moest scheren omdat het gewoon niet doorgroeide. Het leek wel alsof alle doorgroei was gestopt in die krulwenkbrauw van hem. Elke keer als hij probeerde dat weg te scheren, stond het er een dag later wel weer terug, dus dat had hij gewoonweg opgegeven. Hij had het meisje dat naast hem wandelde gevraagd hoe ze het op Starshine vond en het positieve antwoord vond hij al zeker fijn. Het was goed dat ze het hier fijn vond en nog geen enkel probleem was tegengekomen op haar weg naar afstuderen. Toen ze vroeg over Taars, was het vast duidelijk geworden dat het een lastig onderwerp was, want hij had nog niet zo lang geleden haar gedumpt omdat ze beter verdiende dan hem en daar had hij zo hard gelijk in gehad. Toen hij Meline vroeg hoe het met Taars ging, luisterde hij naar haar antwoord: 'Wat ik van haar heb gezien en gehoord ging het op zich wel goed met haar.' zei ze knikkend 'Ze leek me erg aardig en Terra is een schatje.'
Hij glimlachte, hij was blij dat alles oké met haar was, het was fijn om te horen dat ze het goed deed en geen idiote dingen uithaalde. 'Kom.' zei ze terwijl ze even een arm om zijn schouder heen sloeg en hem een klein klopje gaf. 'Laten we ergens gaan zitten en dan straks verder lopen?' vroeg ze met een glimlach, terwijl ze haar arm weer van zijn schouder haalde. 'Of had je iets anders in gedachte?'
"Hier zitten is goed voor me?" Sprak hij al lachend terwijl hij zijn hand op haar schouder legde om haar te stoppen om dan te gaan zitten en zijn tas nam om er een zelfgemaakt broodje uit te halen. Hij deelde het in twee en van zodra zij ook ging zitten, bood hij de helft aan. "Eens proberen? Ik heb het zelf gemaakt," sprak hij met een vrolijke glimlach terwijl hij zelf met zijn eigen broodje begon. Hij wilde niet gaan spreken over hoe hij en Taars een koppel waren tot een week geleden, het deed hem pijn om er aan terug te denken en het liefste wilde hij een vrolijker onderwerp dat hem in zijn goede humeurstoestand hield.

tag: Melina-tchwaaan words: notes: Yum outfit: Clicketyclick
© SHE MEANS WAR AT ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Melina
.
.
Melina

Reflections // Adrian UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Simone
Posts : 222
Points : 6
Reflections // Adrian UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light (main) Vuur (Sub)
Klas: Mr. Savador
Partner: If I just lay here, Would you lie with me, And just forget the world

Reflections // Adrian Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reflections // Adrian   Reflections // Adrian Icon_minitimedi dec 15 2015, 12:17

Een warme hand op haar schouder stopte haar van weglopen. "Hier zitten is goed voor me?" klonk het lachend. Ze draaide zich om naar Adrian en gaf hem een glimlach en een knikje. 'Ja natuurlijk. Ik vind het goed.' Zei ze zelf licht lachend. Adrian was gaan zitten en had een broodje uit zijn tas gepakt. Melina ging naast hem zitten en Adrian hield de helft van het broodje naar haar uit. "Eens proberen? Ik heb het zelf gemaakt," Sprak hij met een glimlach. Melina knikte. 'Ja, ja ik wil dat zeker eens proberen. Vooral omdat jij het zelf heb gemaakt.' zei ze met een kleine grijns. Ze nam een hap van het broodje, kauwde en slikte door voor ze weer sprak . 'Mmh. Dit is een lekker broodje.' zei ze breed glimlachend voor ze weer een hap nam. 'Wat heb je er allemaal op?' vroeg ze nieuwsgierig. 'Want ik krijg mijn broodjes niet zo lekker hoor!' lachte ze daarna. Fen kwam aan lopen en plofte voor hun voeten neer, om even te genieten van de rust en de ochtendzon. Melina glimlachte en haalde even haar hand door zijn vacht. Ze stak het laatste stukje brood in haar mond voor ze de kruimeltjes van haar kleding veegde. De laatste paar kruimeltjes die bij haar mondhoeken zaten, haalde ze weg met haar hand. Haar blik gleed even over het terrein en langs Fen voor ze ze weer liet rusten op Adrian en hem een kleine glimlach gaf. De ochtendzon maakte het aangenaam om te zitten in het herfst weer. Ze hadden dan ook wel mazzel dat de wind niet te erg was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Reflections // Adrian UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Reflections // Adrian UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Reflections // Adrian Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reflections // Adrian   Reflections // Adrian Icon_minitimedi dec 15 2015, 12:52

Hothothothothothothothothothothothothothot



Oké, misschien had hij iets te veel hitte in zich op dit moment. Zijn haast gloeiend hete hand had hij op haar schouder gelegd toen ze ondertussen was verder gelopen terwijl je hier eigenlijk gewoon perfect kon gaan zitten voor een lekker ontbijt. Zijn maag gromde, dus hij was gaan zitten nadat ze had ingestemd dat hier zitten goed was. Lichtelijk onhandig haalde hij zijn ingepakt broodje er uit waarvan hij zelf wist dat het eigenlijk te groot was om alleen op te krijgen, maar hij maakte alles altijd voor één dag zodat hij altijd nog eens kon grijpen naar zijn tas waar altijd wel iets van ingepakt restant zat van die dag en hij kon knabbelen tussendoor. "Eens proberen? Ik heb het zelf gemaakt," Sprak hij met een glimlach. Melina knikte. 'Ja, ja ik wil dat zeker eens proberen. Vooral omdat jij het zelf heb gemaakt.' Een lichte blos verscheen op zijn wangen bij die woorden en hij wreef even over zijn achterhoofd voor hij zelf een hap nam van zijn broodje. Het was een smos kaas maar dan in plaats van met sla, had hij het met spinazie gemaakt om eens uit te proberen, de saus was een zoete tartaarsaus, er lagen eitjes op, twee schelletjes tomaat, een plakje kaas en een plakje hesp. Een glimlach verscheen op zijn gezicht, een genietende glimlach toen hij besefte dat dit een verdomd lekkere combinatie was. 'Mmh. Dit is een lekker broodje.' zei ze breed glimlachend voor ze weer een hap nam. 'Wat heb je er allemaal op?' vroeg ze nieuwsgierig. 'Want ik krijg mijn broodjes niet zo lekker hoor!' lachte ze daarna. De wolf van Melina kwam erbij liggen om te genieten van de ochtendzon en hij slikte zijn hap door om dan mooi te kunnen antwoorden: “Dit is een smos kaas hesp met spinazie in plaats van sla en een speciale zoete tartaar die ik hem gemaakt,” sprak hij met een vrolijke expressie om dan weer een hap te nemen van zijn broodje. Eenmaal zijn broodje op was, gleed zijn oog naar het kleine detail van hoe ze de kruimels van haar kleding veegde, zijn oog bleef even hangen op een specifiek punt om dan zo rood als een tomaat te worden terwijl hij verwoed zelf de kruimels wegveegde en besloot zo nonchalant mogelijk te mompelen dat het best warm was voor een herfstdag. Uit zijn tas nam hij een flesje water, deed de stop er af en dronk om het dan naar Melina uit te houden. “Dorst?” vroeg hij met een vragende blik terwijl hij het flesje aanbood.

tag: Melina-tchwaaan words: 430 notes: Broodje Adrian fso outfit: Clicketyclick
© SHE MEANS WAR AT ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Melina
.
.
Melina

Reflections // Adrian UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Simone
Posts : 222
Points : 6
Reflections // Adrian UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light (main) Vuur (Sub)
Klas: Mr. Savador
Partner: If I just lay here, Would you lie with me, And just forget the world

Reflections // Adrian Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reflections // Adrian   Reflections // Adrian Icon_minitimedi dec 15 2015, 14:17

Een lichte glimlach stond op haar lippen toen ze zag dat Adrian licht bloosde bij haar opmerking over het broodje. Ze nam nog een paar happen van het broodje, zei dat ze het zeker een lekker broodje vond en vroeg hem wat hij erop had zitten. Ze zag Adrian even slikken voor hij haar antwoordde. “Dit is een smos kaas hesp met spinazie in plaats van sla en een speciale zoete tartaar die ik hem gemaakt,” vertelde hij haar. Ze knikte als antwoord. 'Het is een verdomd goede combinatie, Adrian. Het past helemaal bij elkaar.' zei ze. Ze stopte de laatste hap in haar mond en veegde de resterende kruimels van haar kleding. Haar rechtermondhoek schoot even omhoog toen ze vanuit haar ooghoek zag dat hij tomaat rood werd en snel zijn eigen kruimels wegveegde. Ze dacht hem iets te horen mompelen over warm weer. Het was niet haar bedoeling geweest om de attentie op haar borsten te leggen, ze had gewoon de kruimels van haar kleding weg geveegd, maar het was toch wel leuk dat deze jongen een interesse toonde. Dat jongens haar zo bekeken was ze niet gewend en ze bloosde nu zelf nu ook licht. Haar ogen gleden even over het terrein en over een doezelende Fen, om vervolgens haar ogen op Adrian te laten landen. Hij had een flesje water uit zijn tas gepakt en dronk er een paar slokken uit voor hij het naar haar uithield. “Dorst?” vroeg hij haar met een vragende blik. Ze knikte en glimlachte naar hem 'Ja, eigenlijk wel. Dankjewel' zei ze terwijl ze het flesje pakte en er een paar slokken water uit dronk, voor ze hem weer naar hem uithield. Met haar andere hand haalde ze wat van haar bruine lokken uit haar ogen. Haar zeegroene ogen bekeken de jongen waar ze het flesje naar uit hield. Zijn goatee, lichte baardgroei en stoppeltjes op zijn kin en lippen, stonden hem goed, vond ze zelf. Zijn wenkbrauw die zo leuk in een krul groeide en zijn blauwe oog die zo nu en dan een leuke twinkeling kreeg, vond ze goed bij hem passen. Zoals ze al tegen hem gezegd had, maakte het hem, hém. Deze jongen, Adrian, vond ze oprecht aardig en stiekem eigenlijk toch ook best wel een beetje leuk. Als ze een dagboek had gehad en had bijgehouden had ze hem daarin Mr.blonde hunk genoemd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Reflections // Adrian UTL8oxA PROFILE
Reflections // Adrian UTL8oxA MAGICIAN

Reflections // Adrian Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reflections // Adrian   Reflections // Adrian Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Reflections // Adrian

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Reflections.
» Reflections of the mind|| Lust & Suicine & Nocte
» Just looking around. [&ADRIAN]
» Adrian Nessuno V2.0
» Fantasy ║ Adrian

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Quiet Lake-