PortalIndexEven the devil was once a angel [Ryan] HpD5UwnEven the devil was once a angel [Ryan] 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Even the devil was once a angel [Ryan]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Drake
.
.
Drake

Even the devil was once a angel [Ryan] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
Even the devil was once a angel [Ryan] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

Even the devil was once a angel [Ryan] Empty
BerichtOnderwerp: Even the devil was once a angel [Ryan]   Even the devil was once a angel [Ryan] Icon_minitimezo aug 16 2015, 15:08


Het breken van een twijgje onder de zwaarte van een voet. De stappen die hij maakte terwijl een jongen rustig langs de bosrand liep van Dark Forest. De diepzwarte haren hingen zoals gewoonlijk in pieken langs zijn gezicht en hij deed op dit moment niet eens de moeite om ze weg te halen, het was nou eenmaal zo dat hij nogal vermoeid was en nu naar iets zocht wat hij niet konden vinden. Het ergste was zelfs dat hij niet wist wat hij dan zocht, het knaagde aan hem van binnen. Daarom was hij maar doelloos gaan lopen, wandelen om zijn hoofd leeg te maken terwijl hij niet wist waar hij zich nou druk om maakte.. of toch wel. Drake slaakte een zucht en liep het pad op het bos in, keek naar de bomen en struiken om hem heen. De groene bladeren zachtjes wiegend in de sterke wind die hij ook door zijn haren voelde gaan, langs zijn wang voelde strijken. Het strijken van een geruststellende vinger langs zijn wang. Het strijken van haar vinger terwijl hij zachtjes huilde en tegen haar aankroop in de warme deken. Drake miste Hayden nu ze terug was gegaan naar Razen, hij miste haar vriendschap en aanwezigheid. Ook miste de jongen Dayé, het was niet meer zoals het was.. waarom moest hij weg. Waarom was hij naar Razen gegaan? Het had zoveel veroorzaakt wat hij niet wilde. En nog steeds, hij miste Gilbert en de lol, zijn oude leven wat hij ooit had gekend. Langzaam volgde hij het pad en opnieuw was de lucht oranje gekleurd doordat de zon bijna onderging, net als een paar dagen terug. Hij had even met Kailee gepraat en het scheen zo te zijn dat.. hij zijn neef kende. Bij de gedachte aan hem kneep Drake half kwaad in zijn hand, zoveel frustratie dat er in lach, zoveel emotie die Drake maar niet kon loslaten. Uiteindelijk na het pad te volgen kwam uit op een andere grens van het bos dat grensde bij het meer. Drake ging op een van de rotsen zitten en keek over het wateroppervlak hen. Toen hij daar zat liet hij zijn hoofd in zijn handen rusten. Hij had Ryan nu meerdere keren gezien, gesproken en.. wat een ruzies waren dat geweest. Elke keer als hij Ryan aankeek, het was voor Drake elke keer een nachtmerrie. Doelloos keek de jongen over het meer heen en had hij een bepaald soort buikpijn die hem niet beviel. Zoveel ruzie, zoveel haat dragen en waarvoor? Drake kon er maar niet achter komen. Hij pakte wat steentjes van de grond en gooide ze een voor een in het water, terwijl hij dromerig keek. Toen hij stopte was er ondertussen een nachthemel verschenen met een halve maan en sterren. Drake keek naar die lucht, alsof hij daar iets uit kon halen wat hem raad kon geven, en wie weet. ''Hayden.. Gilbert.. I am lost. I don't know what to do. He is his son.. how can I even accept him?'' Drake haalde een hand door zijn haren en slaakte een zucht, kon zijn eigen gedachte niet meer volgen. Elke keer als hij dat gezicht zag, elke keer dacht hij aan dat wat hem was aangedaan. Zonder Raymond, als Drake zijn leven normaal was geweest.. was hij dan iets of iemand anders geweest? Een jongen die aardig en altijd blij is? Iemand die graag vrienden maakte? Of was hij nog steeds dezelfde verdorven, liegende, gemene sluwe vos geweest? Een gebroken jongen? Een persoon die van binnen een grote rotzooi blijkt te zijn, geen idee heft soms wat hij doet, terwijl zijn masker een gemene bullebak is? Een jongen die gevreesd word in de gangen, iemand waar de meeste voor omlopen? Drake wist het niet en vroeg het zichzelf soms echt a. De jongen wist namelijk echt wel hoe de wereld over hem dacht, iedereen had een hekel aan hem en hij gaf ze geen ongelijk, hij was ook gewoon een klootzak. Een duivel tussen de goede mensen die zorgt voor chaos. Alleen.. zelfs de duivel was ooit een engel, je word niet zomaar zoals je bent.Die man had zijn gehele leven verpest.. meer dan Ryan zich ooit zou kunnen realiseren. Elke keer wanneer Drake Ryan zag.. zag hij Raymond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan
King on the Rocks
King on the Rocks
Ryan

Even the devil was once a angel [Ryan] UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne-swaaaannn
Posts : 914
Points : 35
Even the devil was once a angel [Ryan] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth and fire
Klas: Miss Eres
Partner: Even a banana is a better boyfriend than you ever were.

Even the devil was once a angel [Ryan] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even the devil was once a angel [Ryan]   Even the devil was once a angel [Ryan] Icon_minitimedi aug 18 2015, 12:39

De zon die maar miezerig scheen achter de zon, amberkleurige ogen die lichtjes glinsterden door de lichtinval, ze keken neer. Neer naar de wandelende voeten. De wind blies zachtjes door tweekleurig haar, de undercut was zo zwart als een sterrenloze nacht en het langere haar was lichtbruin van kleur, maar vertoonde zwarte uitgroei. Het werd hoog tijd dat dat haar weer eens een lichtbruin kleurtje kreeg want de persoon van wie dit haar was, wilde niet lijken op de man die zijn leven had verpest, er nooit was geweest, zijn moeder had vergiftigd en dan uiteindelijk bleek gedood te zijn door zijn halfneef. Ryan zelf was doelloos aan het ronddolen over het terrein, nadenkend over de laatste aanvaring met Drake. Meteen fronste hij zijn wenkbrauwen, normaal had hij nu allang een of andere boom gemold, maar nu leek dit niet het geval te zijn. Hij was te moe, dat was zijn uitleg over waarom hij de laatste weken geen gevechten meer had gezocht en dat de wonden op zijn lichaam langzamerhand begonnen te genezen. Zijn blik ging naar zijn arm die hij uitstrekte, zijn amberkleurige ogen gingen over elke kras, over elke diepe snede in zijn arm die hij had opgelopen. Ze waren aan het genezen en eigenlijk voelde hij er zich alles behalve goed bij. Was hij alles zo beu? Ryan vroeg het zichzelf af, wat er was met hem, normaal had hij elke dag genoeg woede en haat in zich om nog eens een kind een pak rammel te geven vanwege een rottige opmerking die hij niet tolereerde. Ryan liet zijn vinger de neus van zijn bril opduwen, zijn mond opende hij om eens diep te zuchten terwijl hij verder kuierde langs de rand van het donkere bos. Maar half in gedachten verzonken tot hij een stem hoorde. ''Hayden.. Gilbert.. I am lost. I don't know what to do. He is his son.. how can I even accept him?'' deze stem herkende hij, maar iets hield hem tegen om er wat tegen te zeggen. Het was meer dan duidelijk genoeg dat het over hem ging. Ryans honingbruine ogen keken neer terwijl hij had besloten om naar Drake toe te gaan, wetende dat de jongen vast weer niet voor redenering vatbaar was. Waarom probeerde hij het eigenlijk zelfs nog? Drake had het hem meer dan duidelijk gemaakt dat zijn vader alles voor hem had verpest en dat hij dus geen kans kreeg. Hij knipperde met zijn ogen terwijl hij naar boven keek. Het was nacht nu, hij had zo lang rondgelopen zonder echt een besef van de tijd te hebben. Een halve maan gaf gloed af en hij voelde zich nog rustiger dan dat hij zich al voelde, misschien nu meer sereen dan uitgeput. "Kijk verder dan mijn omhulsel," sprak hij zachtjes tegen de rug van Drake. "Ik wil ook niet op hém lijken, ik wil mijn eigen persoon zijn. Ik heb liever dat je Ryan Burned haat dan, 'maar de zoon van Raymond Burned'. Liever dat dan alleen maar gezien worden als dat."
Natuurlijk wilde hij niet gehaat worden, maar beter dat dan maar meteen afgestempeld te worden en teruggestuurd worden met de post zonder dat het pakketje geopend was. Ryan zette zich naast Drake neer zijn blik richtte hij naar het water. "Weet je, ik heb me als rotjoch gedragen, het spijt me."
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake
.
.
Drake

Even the devil was once a angel [Ryan] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
Even the devil was once a angel [Ryan] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

Even the devil was once a angel [Ryan] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even the devil was once a angel [Ryan]   Even the devil was once a angel [Ryan] Icon_minitimedi aug 18 2015, 17:46


Het water onder het licht van de maan was prachtig en rimpelde onder de druk van de wind. Ook Drake voelde die wind door zijn haren strijken. Met een dromerige blik keek hij voor zich uit terwijl zijn gedachten een puinhoop leken te zijn. Het was allemaal zo verwarrend en toch zo gemengd. Woedde en haat, maar ook nieuwsgierigheid en een soort medelijden? Nee Drake kon geen medelijden hebben met hem, pure onmogelijkheid. Wel zat het hem dwars en liep hij er mee rond. Dat Ryan precies op dat moment achter hem had gestaan, was zijn geluk geweest want natuurlijk had Drake het nooit uit eigen gewil aan zijn neef willen toe geven. Nooit zou Drake ook maar willen laten merken dat hij zich zo voelde door dat joch. Drake zat nog steeds op de rots en was zo in gedachten geweest dat hij nooit iemand had zien aankomen, of gehoord. Drake had ook nooit verwacht dat er überhaupt iemand hier zou komen. Toch uit al die mensen, al die miezerige studentjes die hier als mieren de school bevolkte was het nou net hij. Hij die hij haatte, hij die hij het meest verachte om een reden die nog hatelijker was. Een reden waardoor je hem in zij gezicht wilde meppen en eigenlijk wilde hij het uitschreeuwen omdat het weer zijn verleden was en hij kwam er ook maar niet van af. Letterlijk en figuurlijk werd hij er door achtervolgd terwijl alles wat hij probeerde maar niet werkte. In dat moment om maar een beetje duidelijkheid te krijgen, had Drake letterlijk de sterren een vraag gesteld. Omdat Hayden op een van die planeten zat en Gilbert enkel een ster aan de hemel. Hij had met zijn hand de rand van zijn mouw vast terwijl zijn donkere ogen naar de lucht keken. Nu hij die vraag had gesteld.. had hij nooit antwoord verwacht. Toch was het zo. "Kijk verder dan mijn omhulsel," hoorde hij een stem zeggen en natuurlijk wist Drake wie dit gezegd had. De jongen sprong niet woest en schreeuwend op, om hem vervolgens een klap uit te delen, al was dat wel iets wat hem een aanlokkelijk idee leek. Inplaats daarvan zag je Drake slikken en zijn hoofd buigen, strakker in zijn mouw knijpen om niet tegen zijn neef uit te vallen. Het scheelde nog voor Drake dat hij Ryan niet hoefde aan te kijken. Daarom voor de eerste keer in een half jaar luisterde Drake écht naar de woorden die Ryan uitsprak. "Ik wil ook niet op hém lijken, ik wil mijn eigen persoon zijn. Ik heb liever dat je Ryan Burned haat dan, 'maar de zoon van Raymond Burned'. Liever dat dan alleen maar gezien worden als dat." Drake antwoordde nog steeds niet. Stilte was het enige wat hij zijn neef gaf en dat was voor de zwartharige jongen al heel wat. De hitte van Drake zijn woedde binnen in werd met elke toon van zijn stem versterkt en Drake moest zijn ogen sluiten. Niet doen, niet doen. Hij had het Kailee en ergens zichzelf beloofd en hij moest en zou zich er aan houden. Ryan kwam naar hem zitten, hij was net iets langer dan Drake, maar die merkte dat niet omdat hij zijn hoofd van zijn neef had weg gedraaid. Hij wilde zijn gezicht niet zien. Drake trok zijn jas beter om zijn schouders heen en liet het nog langer stil zijn, alsof dat alles was wat er nog ging gebeuren, stilte. Het was alsof Drake deed dat Ryan niet bestond, wat hij eigelijk ook liever wilde. Uiteindelijk na een tijdje naar het water gekeken te hebben met de kronkelingen in het water had Drake de moed eindelijk bij elkaar weten te schrapen om iets te zeggen. Dat terwijl hij verwachtte dat Ryan misschien al wilde weg lopen. Op die brug tussen weg lopen en blijven zitten slikte Drake. ''Heb je enig idee? Jij hebt hem nooit gekend. Maar.. heb jij ook maar een beetje realisatie van dat.. wanneer je hem wél gekend had?'' vroeg Drake half afwezig nog steeds starend naar het water terwijl er herinneringen omhoog kropen die hij liever weg stopte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan
King on the Rocks
King on the Rocks
Ryan

Even the devil was once a angel [Ryan] UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne-swaaaannn
Posts : 914
Points : 35
Even the devil was once a angel [Ryan] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth and fire
Klas: Miss Eres
Partner: Even a banana is a better boyfriend than you ever were.

Even the devil was once a angel [Ryan] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even the devil was once a angel [Ryan]   Even the devil was once a angel [Ryan] Icon_minitimevr aug 21 2015, 13:31

Die laatste aanvaring met Drake had hem tot nadenken gezet. Was het wel de moeite geweest dat hij hier naartoe was gekomen? Of was hij zo ongewenst? Misschien had Drake gelijk en was hij wel degelijk ongewenst was hier, dat niemand hem hier wilde. Op zich leek hij wel gelijk te hebben voor veel mensen, behalve de twee enige vrienden die hij hier heeft. Kailee en Marco, hen beiden zouden hem hier willen, vast en zeker wel. Ze waren zowat de enigste reden dat hij nog niet eens in die put was gevallen waar allerlei mensen hem hadden willen induwen. Ryan stond nu achter Drake, zijn neef die hij verachtte met elke zenuw in zijn lijf, maar verachtte hij de jongen wel echt? Waren het niet gewoon zijn frustraties die te kop op kwamen als hij Drake voor zich had? Was het omdat Drake gewoon totaan niet naar hem luisterde? Niet voor redenering vatbaar was? Misschien was het daarom dat hij zo deed en lag het niet per sé aan iets anders. Waarom probeerde hij het eigenlijk zelfs nog? Drake had het hem meer dan duidelijk gemaakt dat zijn vader alles voor hem had verpest en dat hij dus geen kans kreeg. Hij knipperde met zijn ogen terwijl hij naar boven keek. Het was nacht nu, hij had zo lang rondgelopen zonder echt een besef van de tijd te hebben. Een halve maan gaf gloed af en hij voelde zich nog rustiger dan dat hij zich al voelde, misschien nu meer sereen dan uitgeput. "Kijk verder dan mijn omhulsel," sprak hij zachtjes tegen de rug van Drake. "Ik wil ook niet op hém lijken, ik wil mijn eigen persoon zijn. Ik heb liever dat je Ryan Burned haat dan, 'maar de zoon van Raymond Burned'. Liever dat dan alleen maar gezien worden als dat." Natuurlijk wilde hij niet gehaat worden, maar het was niet bepaald dat hij Drake ervan kon weerhouden om hem niet te mogen. Het bleef even stil terwijl Ryan naast zijn neef ging zitten. Het kon hem weinig schelen dat de jongen nieet naar hem keek, mensen deden dit wel vaker, hun hoofd van hem wegdraaien, in de hoop dat hij ooit zou verdwijnen.
Maar dan leek Drake te spreken, Ryans amberkleurige ogen gingen naar de jongen, zijn ogen kijkend naar zijn vest, want zijn gezicht kon hij niet zien. ''Heb je enig idee? Jij hebt hem nooit gekend. Maar.. heb jij ook maar een beetje realisatie van dat.. wanneer je hem wél gekend had?''
Ryan fronstte, hij had zijn vader niet gekend maar hij wist wel dat hij alles behalve een schat was geweest voor zijn moeder. “Hij vertrok vlak na mijn geboorte, hij vergiftigde mijn moeder, met een gif dat zeventien jaar in haar lichaam zou slapen. Ik vraag me af waarom hij me gespaard had, want hij was alles behalve een goed man. Can’t deny you did well by killing him off. I am grateful for that though. Drake, weet je, je bent nog wel oké, het spijt me dat ik me als een rotjoch heb gedragen tegenover je.”
Zijn blik wendde hij af terwijl hij focuste op het meer. Ook bij hem kwamen herinneringen omhoog, die hij liever weg stopte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake
.
.
Drake

Even the devil was once a angel [Ryan] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
Even the devil was once a angel [Ryan] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

Even the devil was once a angel [Ryan] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even the devil was once a angel [Ryan]   Even the devil was once a angel [Ryan] Icon_minitimezo aug 30 2015, 00:54

Drake keek over het water, waar de sterren in weerspiegeld werden en zijn gedachten als lichtjes door werden verbonden. Het was moeilijk voor hem om het hier over te hebben en ergens hoopte hij dat Ryan de juiste dingen zou zeggen, aangezien hij dit niet deed... dan zou Drake hem echt op zijn neus klappen en nooit meer een woord tegen zijn neef zeggen, niet eens boos worden. Hij zou doen alsof hij niet eens van Ryan zijn bestaan af wist. Op dit moment was het vreemd om naast Ryan te zitten, zonder tegen hem te schreeuwen of ook maar na te denken over hoe hij deze gast het meeste pijn zou kunnen doen. Door de zwarte lokken van zijn haar keek Drake Ryan nog steeds niet aan en eigelijk wilde Drake dat ook nooit doen, hem gewoon en alles wat er bij hoorde voor eeuwig en altijd vergeten, weg stoppen en nooit meer over na hoeven denken. Nooit meer die beelden van vroeger hoeven zien en niet meer die grijns, nooit meer die aanrakingen, koud zweet was wat hem op de rug stond na die vreselijke nachtmarries. Dromen die geen dromen waren maar verschrikkelijke herinneringen die zich maar in zijn hoofd bleven herhalen en malen, bleven terug komen als een gemene boemerang waar Drake maar niks aan kon doen en.. en.. hij werd er zo ontzettend moe van. Geen slaap, geen energie om je bed uit te komen en dan vervolgens de hele dag verteld worden wat je niet wilt weten, toch maar doorgaan omdat anderen dat van je verwachten terwijl je zelf ook wel weet dat je het leven haat. Alles haat wat er om je heen gebeurd ergens diep van binnen alles al hebt opgegeven omdat als je op deze manier je leven begint.. hou zou het dan ooit nog goed kunnen komen en hoe vind je een licht terug dat je nooit of te nimmer ooit gehad hebt? Waarom was het zo moeilijk om elke dag die glimlach op je gezicht te krijgen terwijl je ergens in je hoofd ook wel wist dat hij niet écht waar was. Slechts een schijn van de pestkop die alles leuk vind en alle anderen achter zich laat in zijn glorie. Terwijl als je voor je kijkt, maar niet achter naar de anderen die je pijn deed.. dan zie je voor je enkel de zwarte gebroken veren van een toekomst waar je niet in gelooft. Drake was een ingewikkelde jongen met een vreselijk verleden dat niemand begreep. Zelfs zijn eigen broer die er notabene bij was geweest kon hem maar niet begrijpen. Niemand zou dat ooit echt kunnen en Drake vroeg zich af of hij dat eigelijk wel wilde.. dat iemand hem begreep. Want dan zou die gene zijn hele verhaal moeten weten en dat wilde hij dus ook weer niet en zo bleef hij maar malen met lange gedachten en eindeloze prakiseringen over niks en toch alles. De enige die hem begreep was weg en zou deze keer ook niet meer terug komen. Hij miste haar vreselijk. Het was lang stil geweest tussen de twee omdat Drake eigelijk had getwijfeld of hij inderdaad wel wilde praten, het niet over zijn lippen kon krijgen. Een grote klauw klemde zijn keel dicht en maakte zijn praten niet langer vloeiend als een slang, of snel als de wind, scherp als een mes. Het was een stroeve manier van praten die niemand van hem gewend was, omdat hij altijd wel de praatjesmaker was.. zolang het dus niet over hém ging. Na een tijd die eeuwen leek te duren wist Drake eindelijk woorden uit zijn brein te krijgen. Het was eerder een vraag voor zijn neef, of hij enig idee had hoe zijn leven eruit had gezien als hij zijn vader wel had gekend. Ryan had hier nog best een lang antwoord op, Drake luisterde. “Hij vertrok vlak na mijn geboorte, hij vergiftigde mijn moeder, met een gif dat zeventien jaar in haar lichaam zou slapen. Ik vraag me af waarom hij me gespaard had, want hij was alles behalve een goed man. Can’t deny you did well by killing him off. I am grateful for that though. Drake, weet je, je bent nog wel oké, het spijt me dat ik me als een rotjoch heb gedragen tegenover je.” Nog steeds keek Drake weg en zweeg. Hij liet ieder woord tot zich doordringen.Het was inderdaad erg wat Raymond Ryan had aangedaan, Drake zou er zelf ook kapot van zijn.. tenminste voor hoever hij daar aan kon denken, omdat de enige moeders die hij had gehad.. de eerste was op zijn vijfde al dood gegaan, wat dus uiteindelijk niet zijn moeder bleek te zijn. Toen hij er achter kwam wie ze wel was... op dat moment had hij een vreselijke hekel aan dat wijf en wilde hij haar nooit meer van zijn leven zien, zij had hem hier heen gestuurd. Drake schraapte met zijn nagels langs de palm van zijn hand, nerveus. De jongen had gelijk, waarom had hij Ryan gespaard? Puur voor de ellende die hij op zeventienjarige leeftijd zou krijgen? Op die manier maakte het Raymond alleen maar nog slechter en groeide de haat tegenover Ray nog meer, maar ditmaal dus voor Ryan. Die man had nooit een hart gehad. Hij had hem vermoord.. die keer echt de lichten in Raymond zijn ogen zien doven toen hij met de switchblade zijn keel had open gereten. Rustig haalde hij het mes uit zijn zak. Het zwarte materiaal waar het mes in hulde fonkelde in het licht van de maan en sterren. De jongen keek er naar. Nu hoorde hij een excuus van Ryan, Drake slaakte daardoor een zucht. ''I wish.. you would have never have bin born...'' in eerste instntie kon dit misschien heel lelijk klinken, gemeen en nog steeds verwijtend, zou Ryan boos kunnen worden. Alleen dit keer, was het niet op een gemene manier bedoelt. ''I mean.. realy. It would have bin better if.. you, Zean and I.. just would never..'' Drake kapte zijn zin af. De jongen slikte en Drake zijn ademhaling verhoogde iets bij het idee wat hij zou gaan zeggen. De hand balde zich tot een vuist en Drake kon Ryan nog steeds niet aankijken. ''Ryan.. that was not a man, that was a devil. I killed him indeed, with this knife. But what you don't know is why I hate him so much.'' Drake slikte en voelde een koude rilling door zich heen gaan. ''I am born out of a affaire from my dad. That is why Zean and I are only half brothers, I was never ment to live at all. The woman who took me in was the mom of Zean. When Olivia and my dad got problems, she gave up on live and hang herself when I was five.'' Drake slikte en keek over het water, alsof hij het niet tegen meer had. ''When I turned seven.. Raymond.. started to abuse me. In every way you think that impossible, yes... also sexual.'' Drake sloot zijn ogen en beet daarna zijn tanden op elkaar. ''He ruined the band between me and my brother, he gave me more broken bones than you could ever think of and he is the monster in every each of my nightmares.'' Drake wreef met zijn hand over zijn gezicht en die leidde uiteindelijk naar de ketting die hij omhad. ''Our father sended us to a school, away from Raymond. On our way we wanted to escape, but I failed. Zean got away but was captured by Raymond again.. brainwashed for the rest of his life until now. On that school I found out that my real mom was the principal, but that was on my last school day there. She sended me to this place'' toen hij was uitgesproken beet hij op zijn lip en was even stil. Hij had veel details weg gelaten en het gedeelte van Hayden hoefde Ryan niet te weten. ''This is the only thing I have from my mom, the thing that reminds me of who I am. I got it from my real mom when she laid me before the door of the house like trashbaby.'' hij had het vlamvormige kettingkje vast en liet hettoen weer tegen zijn borst vallen. Drake keek nu eindelijk wel Ryan aan en snoof. ''But I accept your excuses. I am a hopeless peace of trash, I know. But that is just what I always have bin. I am not sorry for what I have done to you. I am sorry you need to be a part of this wicked family.'' Drake stond op en keek op Ryan neer met een bloedserieus gezicht. ''So, if you ever wanto know why you were not killed and had a happy childhood with your mom? Realise you had the good part of it.'' Drake slikte. ''You had the part with love.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Even the devil was once a angel [Ryan] UTL8oxA PROFILE
Even the devil was once a angel [Ryan] UTL8oxA MAGICIAN

Even the devil was once a angel [Ryan] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even the devil was once a angel [Ryan]   Even the devil was once a angel [Ryan] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Even the devil was once a angel [Ryan]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Ryan
» ✦ Devil Within ✦
» Damn. [&RYAN] [M]
» Ryan Burned
» Ryan's notes

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Dark Forest-