PortalIndexBlack Butterfly [AVATAR-SHOP] HpD5UwnBlack Butterfly [AVATAR-SHOP] 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Black Butterfly [AVATAR-SHOP]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Dice
.
.
Dice

Black Butterfly [AVATAR-SHOP] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 228
Black Butterfly [AVATAR-SHOP] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Mentorklas van Safke
Partner: Maybe someday ~

Black Butterfly [AVATAR-SHOP] Empty
BerichtOnderwerp: Black Butterfly [AVATAR-SHOP]   Black Butterfly [AVATAR-SHOP] Icon_minitimeza mei 23 2015, 22:11

Hallo iedereen (:

Om wat minder gevechten te hebben met mijn programma en om een overzicht te krijgen van jullie eerlijke mening, zou ik jullie graag willen vragen om aanvragen te doen voor een avatar. Ik wil kijken of ik, net als Noah, ook mensen tevreden kan maken met mijn 'skills'. Een voorbeeld is trouwens de avatar die ik nu heb. Nou. Daar gaat-ie dan:

Voorbeelden:

Voorbeeld 1:
Voorbeeld 2:
Voorbeeld 3:

Spoiler:

Slots

Slot 1: OPEN
Slot 2: OPEN
Slot 3: OPEN

Lijstje avatar

Afbeeldingen:
Naam erop?:
Zo ja, welke kleur?:
Zo ja, welk lettertype?:
Zo ja, waar ergens op de afbeelding?:
Kleur rand:


Rules:

*Voor kleuren, effecten, schaduwen en alle speciale dingen verwijs ik je door naar Noah. Bij mij moet je echt zijn voor een simpele, leuke avatar (zoals mijn avatar nu dus). Ik ben het echter wel aan het uitzoeken, dus als er vordering komt, zullen er nieuwe opties zijn :3
*Voor de randen kan ik enkel een simpel randje geven van de gewenste kleur. Ik heb ondertussen ook uitgevonden hoe ik twee kleuren kan combineren: bv zwart-wit.
*Herinner je eraan dat dit een oefen-setjesshop is. Als je het resultaat niet mooi vindt, geef je me extra feedback over wat er scheelt. Als je daarna niet tevreden bent, verwijs ik je door naar Noah.
*Je mag aanvragen doen ook als de slots dicht zijn. Dan beland je er gewoon in nadat één aanvraag is afgewerkt.
*Ik doe ook aanvragen voor andere sites.

Alvast bedankt!


Laatst aangepast door Dice op zo mei 24 2015, 17:34; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Dice
.
.
Dice

Black Butterfly [AVATAR-SHOP] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 228
Black Butterfly [AVATAR-SHOP] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Mentorklas van Safke
Partner: Maybe someday ~

Black Butterfly [AVATAR-SHOP] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black Butterfly [AVATAR-SHOP]   Black Butterfly [AVATAR-SHOP] Icon_minitimezo mei 24 2015, 17:26

Update: Omdat ik beter met het programma heb leren werken, mogen afbeeldingen vanaf nu op elke grootte doorgestuurd worden. Geen regels aan verbonden dus.
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Black Butterfly [AVATAR-SHOP]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» [«] Avatar Shop [»]
» The fruitstand [shop]
» [Shop] Pixel
» Damian // Butterfly Effect
» a Little shop of Horrors.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Atelier-