PortalIndexLayout: Veranderingen HpD5UwnLayout: Veranderingen 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Layout: Veranderingen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Master Savador
 
 
Master Savador

Layout: Veranderingen UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Layout: Veranderingen UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Layout: Veranderingen Empty
BerichtOnderwerp: Layout: Veranderingen   Layout: Veranderingen Icon_minitimedo mei 14 2015, 00:42

Beste leden,

Enkelen van jullie zijn er al van op de hoogte dat er al tijden aan een nieuwe layout wordt gewerkt. Het wordt nu eindelijk tijd om deze in te stellen. Graag wil ik jullie erop wijzen dat er onregelmatig veranderingen zullen plaatsvinden in de layout; onregelmatig, omdat - in plaats van de hele rats in een keer te veranderen - dit in kleine stappen zal worden gedaan om het overzicht te houden in codes en om botsingen in de templates te vermijden. Met Jiyongs vertrek moet ik het er in mijn eentje op wagen, en dat doe ik het liefst zo voorzichtig mogelijk. Tijd speelt ook een rol; het schikt me momenteel niet om een moment lang genoeg te nemen om de hele layout in te stellen met drukkere dagen die ik tegemoet ga. Op deze manier kan ik eenvoudig verder waar ik ben gebleven. Omdat we hier niet zo moeilijk over doen zal het forum niet op onderhoud worden gezet, maar adviseer ik jullie wel om je posts regelmatig te kopiëren en te plakken in een kladblok-bestand als een soort back-up, mocht je deze door een abrupte verandering kwijtraken. Ik hoop op jullie begrip.


Met vriendelijke groet,
het Team
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Master Savador
 
 
Master Savador

Layout: Veranderingen UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Layout: Veranderingen UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Layout: Veranderingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Layout: Veranderingen   Layout: Veranderingen Icon_minitimezo jun 07 2015, 23:12

Beste leden,

Opnieuw een kleine verandering aan de layout, dit keer onder Magicians. Alle karakterkaarten zijn nu per magiesoort verdeeld in categorieën, onder het juiste element. Dat scheelt een hoop zoeken! Hopelijk zorgt het ook voor wat overzichtelijkheid. We willen jullie daarom verzoeken om je karakterkaarten in het vervolg bij de juiste categorie te plaatsen. Dank jullie wel!


Met vriendelijke groet,
het Team
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
 

Layout: Veranderingen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Mededeling: Veranderingen
» Verandering layout(?)
» Aanpassingen Layout

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Mededelingen-