PortalIndexSigh. HpD5UwnSigh. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Sigh.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast
avatar

Sigh. UTL8oxA PROFILE
Sigh. UTL8oxA MAGICIAN

Sigh. Empty
BerichtOnderwerp: Sigh.   Sigh. Icon_minitimevr jul 09 2010, 21:39

Voor het doodstille wateroppervlak van het meer, stond een meisje. Nou ja, meisje. Ze was eigenlijk meer al een jonge vrouw. Volgens de wet eigenlijk al meerderjarig. Ze stond statig rechtop. Haar schouders waren iets naar achteren en haar bekken wat naar voren gekanteld zodat ze keurig recht en in balans stond. Haar kin ietsjes opgeheven zodat het een zekere gratie vertoonde. Ondank dat ze blond haar en fel kijkende, groene ogen had, was het meisje toch voor de volle honderd procent Shadraans. Dat was te zien aan haar huid die bleker was dan die van iemand van een andere planeet zou zijn. Haar armen hingen slap langs haar lichaam. Ze had lange, slanke vingers die wezen op jaren van dingen als pianospel. Ze droeg ook nette kleding die goed samen ging met haar strenge en gedisciplineerde houding en blik. Een lange zwarte broek met daaroverheen een al net zo zwart hesje waar de mouwen en de kraag van haar witte bloes die eronder zat nog van te zien waren. Een blauw lint om haar hals onder de kraag en een blauw lint waarmee ze haar haren strak had opgestoken maakte het plaatje af. Rowan, want zo heette ze Rowan Rohdé, staarde naar het water terwijl ze een van haar armen geluidloos optilde en met zachte strijken over een donkere slang streek met haar slanke vinger. De slang gleed plotseling zacht van haar schouders af en kronkelde via haar been naar de grond en gleed langzaam weg. ''Zyrian'' klonk enkel de strenge stem van Rowan waardoor de slang direct stopte. Rowan had zich niet omgedraaid maar wist alsnog dat Zyrian opweg was naar een ander persoon. Iemand die achter haar stond en iemand die goed met reptielen was. Anders had hij of zij Zyrian niet aangetrokken. En Rowan hoopte dat het Viktor was. Dat was haar reden om naar deze school te komen. Om Viktor te zoeken. Langzaam draaide haar ranke postuur zich een kwartslag om en keek recht in de ogen van de persoon die achter haar had gestaan. Haar handen niet langer slap langs haar lichaam, maar in elkaar geschoven op haar rug. Ze stond er echter wel nog steeds bij alsof ze omhoog gehouden werd aan een zijden draad. Alsof ze een eenvoudige marionet was die deed waar de poppenspeler op dat moment zin in had. Al haar bewegingen waren afgemeten en strak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashley
.
.
Ashley

Sigh. UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Tomari
Posts : 1143
Sigh. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuurmagie
Klas:
Partner: no interest in tying myself down

Sigh. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sigh.   Sigh. Icon_minitimema nov 08 2010, 00:14

Tomari was naar het meer gekomen om te even weg te zijn van de drukte, hij was echter achter een vrouw uitgekomen en had haar heel even bekeken, hij kende haar nog niet, maar dat kon ook komen omdat hij zelfs nog niet zo lang op SSA zat, hij zag opeens een slang langs haar glijden die daarna naar hem toe kroop, zelf had hij zijn huisdier in de slaapzaal gelaten om hem te laten wennen aan de nieuwe omgeving, 'Zyrian' klonk de stem van de vrouw en de slang hield stil, de slang heette dus Zyrian, de vrouw draaide zich om en keek hem recht in zijn ogen "Hey" groette Tomari haar en gaf een flauwe glimlach terwijl hij bukte om de slang te bekijken, het was een slang die alleen op Shadra leefde en dus vermoedde hij dat de eigenaar ook van Shadra kwam, hoewel ze blond haar had wat apart was voor iemand van Shadra, Tomari stond weer op en zei tegen de vrouw voor hem "ik had niet verwacht hier tegen te komen, mijn naam is Tomari", hij stak zijn hand uit naar haar en wachtte op haar reactie
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Sigh. UTL8oxA PROFILE
Sigh. UTL8oxA MAGICIAN

Sigh. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sigh.   Sigh. Icon_minitimema nov 08 2010, 17:33

Rowans blik gleed even over de jongen heen die achter haar stond. Haar blik ging even naar Zyrian daarna. Ze keek hem streng aan. De slang begreep haar onuitgesproken bevel en hield zich koest tegenover de jongen. Rowans groene ogen keerden terug naar de jongen toen hij weer opstond. 'Rowan' stelde ze zichzelf kalm voor terwijl ze de hand van Tomari aannam en die kalm schudde. 'Het spijt me voor Zyrian. Hij moet weten dat niet iedereen er van gediend is dat hij op je af komt' zei ze kalm terwijl Zyrian terug naar Rowan glibberde en achter haar langs gleed. Hij nam daar een menselijk gestalte aan en schudde de grassprieten uit zijn zwarte haar. Hij was nu net zo lang als een volwassen man. Echter was alles slank aan hem. Zijn lange benen, torso, zelfs zijn vingers. Zijn duistere, opaal kleurige slangen ogen onder twee donkere wenkbrauwen maakten het plaatje af. 'Niet zo chagrijnig doen Zyrian, en bied je excuses aan' zei Rowan met een lichte geamuseerde grijns tegen hem. Als blikken konden doden dan had Rowan nu dood op de grond gelegen. Maar hij keerde zich wel naar Tomari en boog zijn hoofd. 'Mijn...excussssesssss' sliste hij zachtjes al had zijn stem wel de lage charmante toon van een jongeman.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashley
.
.
Ashley

Sigh. UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Tomari
Posts : 1143
Sigh. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuurmagie
Klas:
Partner: no interest in tying myself down

Sigh. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sigh.   Sigh. Icon_minitimema nov 08 2010, 19:39

Tomari wou reageren dat het geen probleem was en dat hij dat wel vaker had bij dieren, maar hij kon van verbazing toch echt niks zeggen toen de slang veranderde in een menselijke vorm, en al helemaal toen hij ook nog sprak als een mens, nou ja, op het geslis na dan, de slang bood zijn excuses aan en het duurde even voordat Tomari kon reageren, hij herstelde zich echter wel en zei "geen probleem, dat heb ik wel vaker", hij bekeek Zyrian even van top tot teen op te zien of het geen illusie was, maar Tomari wist eigenlijk al zeker van niet Tomari's nieuwsgierigheid was echter te groot om er niet naar te vragen "ik wist niet dat er wat voor soort dan ook was die zo kon transformeren, hoe?" vroeg Tomari terwijl hij zich nog steeds verbaasde over de transformatie, hij had vrij veel verbazingwekkende dingen gezien, en ook wel gelezen, maar dit was tovh wel een van de verrassendste
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Sigh. UTL8oxA PROFILE
Sigh. UTL8oxA MAGICIAN

Sigh. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sigh.   Sigh. Icon_minitimedi nov 09 2010, 21:44

Rowan keek even om naar Zyrian terwijl ze luisterde naar de vraag van Tomari. 'Zyrian is dan ook geen slang' begon ze kalm waarna ze Tomari weer aankeek. 'Zyrian is een Naga. Hij komt van Shadra en is uitermate moeilijk te vinden. Het is iets wat typisch bij Naga's hoort dat ze van vorm veranderen. Meestal is zijn ware vorm de oerslang maar behalve dat kan Zyrian ook veranderen in een draak, een waterdraak, een veelkoppige draak, een mens, een half slang, een half mens of een mensen met slangen in plaats van haren. Echter zijn deze vormen maar tijdelijk' legde Rowan uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashley
.
.
Ashley

Sigh. UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Tomari
Posts : 1143
Sigh. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuurmagie
Klas:
Partner: no interest in tying myself down

Sigh. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sigh.   Sigh. Icon_minitimewo nov 10 2010, 00:29

"Ik dacht dat Naga's beschermt waren, hoe kom je dan aan Zyrian?" vroeg Tomari verbaasd terwijl hij nogmaals naar Zyrian keek, hij had wel over Naga's gelezen maar er nog nooit een echt gezien, of in elk geval niet waar hij van af wist, Tomari dacht even terug en besefte zich dat hij meer gevraagd had naar Zyrian dan naar haar "hoe lang zit je hier eigelijk al op school?" vroeg hij aan Rowan terwijl zijn nieuwsgierigheid weer opspeelde, hij kreeg een vrolijke glimlach op zijn gezicht en hoopte eigelijk dat hij hier zo nog een extra vriend zou maken, die hij nog niet zo veel had sinds hij eigenlijk nog vrij nieuw was
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Sigh. UTL8oxA PROFILE
Sigh. UTL8oxA MAGICIAN

Sigh. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sigh.   Sigh. Icon_minitimezo nov 28 2010, 11:50

Rowan keek Tomari kalm aan. 'Ze zijn ook beschermd. Maar ik heb Zyrian nooit gezocht. Hij kwam naar mij' zei ze zacht. 'Toen ik in moeilijkheden zat was hij er voor me en sindsdien is hij bij me gebleven. Niet dat ik het erg vind. Hij is een goede vriend geworden en het enige leuke toen ik nog op kostschool zat' zei ze. 'Wat ben ik blij dat je daar weg bent. Ssstelletje sssnobisstisssche sssukkelsss' zei Zyrian zachtjes slissend op Rowans laatste woorden. Rowan keek even over haar schouder naar Zyrian. 'Ik weet dat jij ze niet aardig vond, maar wat kun je verwachten op eeen disciplinaire kostschool' zei ze simpel. Ze keek Tomari weer aan bij het horen van zijn volgende vraag. 'Nog niet zo heel erg lang' zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashley
.
.
Ashley

Sigh. UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Tomari
Posts : 1143
Sigh. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuurmagie
Klas:
Partner: no interest in tying myself down

Sigh. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sigh.   Sigh. Icon_minitimedo dec 09 2010, 17:15

Tomari luisterde rustig naar haar verhaal, zelf had hij nooit op een kostschool gezten, maar hij was wel bekend met hoe het leven daar was. Hij kon dan ook begrijpen waarom Zyrian zei dat het snobistische sukkels waren, maar het verbaasde hem wel dat een Naga zoals Zyrian een mens had opgezocht uit vrije wil, nou ja, dat was zijn zaak, niet die van Tomari. In elk geval zat Rowan hier nog niet lang op school, net als Tomari eigenlijk. Tomari bekeek de twee samen en probeerde te zien waarom ze zo trouw bij elkaar waren gebleven, hij faalde hier echter in en besloot dat te laten varen en het onderwerp te veranderen. "Wat ben je hier eigenlijk aan het doen?" Vroeg Tomari nieuwsgierig terwijl hij even naar het wateroppervlak van het meer tuurde, zelf was hij hier gekomen om even rustig in het gras langs de kant te kunnen liggen en te genieten van de rust, maar op een of andere manier betwijvelde hij of Rowan hier was voor de rust
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Sigh. UTL8oxA PROFILE
Sigh. UTL8oxA MAGICIAN

Sigh. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sigh.   Sigh. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Sigh.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Quiet Lake-