PortalIndexCelebrating Spring with a campfire? HpD5UwnCelebrating Spring with a campfire? 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Celebrating Spring with a campfire?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ryan
King on the Rocks
King on the Rocks
Ryan

Celebrating Spring with a campfire? UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne-swaaaannn
Posts : 914
Points : 35
Celebrating Spring with a campfire? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth and fire
Klas: Miss Eres
Partner: Even a banana is a better boyfriend than you ever were.

Celebrating Spring with a campfire? Empty
BerichtOnderwerp: Celebrating Spring with a campfire?   Celebrating Spring with a campfire? Icon_minitimeza maa 14 2015, 00:10

Hai iedereen!

Ik had een paar weken het idee gekregen om een groepstopic te maken, misschien meer speedtopic gewijs qua lengte omdat groepstopics vaak doodlopen omdat de lengte van sommige posts soms de moraal van mensen in grote topics vaak naar beneden haalt. Net zoals de foodfight, wilde ik een kampvuurtopic openen om de lente die er spoedig aankomt te vieren. Dit houdt in dat we bijvoorbeeld op Gren of de tuinen op een open plekje (alleszins) een kampvuur houden met bijvoorbeeld overnachting(en). In de trant van verwerkweek, alleen dan in de bossen van Gren of de tuinen.

Dus hier is het idee: elk dag een ander spel of evenement zoals: Risk, Spin the bottle, truth or dare, bee... Ehm cola pong (xD), etc...

Natuurlijk mag dit niet zonder toezicht, dus er moet wel iemand met een leerkrachtenacc bereid zijn om toezicht te houden met dat account. Het moet een gezellige en grappige boel worden, dat is toch mijn doel en het brengt de karakters wat samen.
Als er genoeg interesse is, ben ik zeker bereid de hele boel op gang te brengen met Ryan of Zack (ben er nog niet uit wie)

XxAnne
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamma
.
.
Flamma

Celebrating Spring with a campfire? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Fishie
Posts : 60
Celebrating Spring with a campfire? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur // Fire
Klas: Master Savador • 1ste jaar
Partner: Will you be my shield and my sword, my bow and arrow?

Celebrating Spring with a campfire? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celebrating Spring with a campfire?   Celebrating Spring with a campfire? Icon_minitimeza maa 14 2015, 13:38

Dit klinkt heel interessant, dat zou ik wel willen meedoen met Flamma (als ik der karakter heb afgewerkt xD) c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Celebrating Spring with a campfire? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Celebrating Spring with a campfire? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Celebrating Spring with a campfire? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celebrating Spring with a campfire?   Celebrating Spring with a campfire? Icon_minitimeza maa 14 2015, 13:42

Oh yes, iets in de trant van een verwerkweek is alweer even geleden! Het zou leuk zijn om karakters zo samen te brengen; misschien kun je alles onder het mom nemen van een Grenaans lentefeest/festival (insert name here), waarbij Grense tradities terugkomen? Bijvoorbeeld:
- een nachtelijke tocht door een groot centraal woud om zaden te planten, surprise-elementen van Fate inbegrepen
- een soort Keltische dans in het teken van het nieuwe leven en de liefde, waarbij je de dans neemt met je liefde/crush (wat ook voor de nodige drama kan zorgen, want broken promises)
Verder zijn de ideetjes leuk, maar hoe zag je het voor je om die kleine campfire-games te doen/draaiende te houden; met behulp van de dices? Voornamelijk met turn-based spellen moet je oppassen als er veel deelnemers zijn, alsook om spanning erin te houden. Dat zijn wel puntjes die duidelijk uitgewerkt moeten worden, ook voor jezelf, wil je niet dat het topic weer vastloopt of sterft. Dat zou immers zonde zijn!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Ryan
King on the Rocks
King on the Rocks
Ryan

Celebrating Spring with a campfire? UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne-swaaaannn
Posts : 914
Points : 35
Celebrating Spring with a campfire? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth and fire
Klas: Miss Eres
Partner: Even a banana is a better boyfriend than you ever were.

Celebrating Spring with a campfire? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celebrating Spring with a campfire?   Celebrating Spring with a campfire? Icon_minitimeza maa 14 2015, 15:22

Die wandeling met fate effecten lijkt me een super idee o3o

Ik had gedacht aan zelf de leiding te nemen en met een randomizer te werken of eventueel idd dat Fate post wie de persoon een zoen moet geven bij spin the bottle, want dat geeft het element van komiek wel als twee karakters elkaar een kus moeten geven en ze elkaar niet kunnen uitstaan bijvoorbeeld.

Voor andere kampspelletjes had ik nog niet echt verder gedacht, truth or dare is vrij simpel actief te houden sinds de eerste die begint gewoon iemand aanduid die dan truth or dare aanduid en de andere reageert daarop. Het zijn per tweetal dan normaal twee posts die je dan moet doen met in de ene je keuze en de andere je karakter die dan de taak uitvoert of de vraag beantwoordt en dan de volgende persoon aanduidt voor truth of dare. Dit wilde ik dan Speedtopicsgewijs doen dat het goed vooruit gaat en geen mensen ontmoedigt worden.

En die hele week/paar dagen bijvoorbeeld afsluiten met een groots kampvuur en dan eventueel dan met muziek en gedans voor de hele nacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aloiysius
..
..
Aloiysius

Celebrating Spring with a campfire? UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Aylan
Posts : 273
Points : 0
Celebrating Spring with a campfire? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water en woud
Klas: geen
Partner: We are all broken. That's how the light gets in

Celebrating Spring with a campfire? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celebrating Spring with a campfire?   Celebrating Spring with a campfire? Icon_minitimema maa 16 2015, 19:08

Ik en Mitch hebben ook een idee.

Als je toch spel evenementen hebt dan zijn Aloiysius en Kath bereid om een speed curses singer/songwriter te geven. Kath helpt met muziek en Aloy met teksten zodat iedereen bij het kampvuur zijn/haar creaties kan laten horen.

Als mensen dat leuk vinden natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan
King on the Rocks
King on the Rocks
Ryan

Celebrating Spring with a campfire? UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne-swaaaannn
Posts : 914
Points : 35
Celebrating Spring with a campfire? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth and fire
Klas: Miss Eres
Partner: Even a banana is a better boyfriend than you ever were.

Celebrating Spring with a campfire? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celebrating Spring with a campfire?   Celebrating Spring with a campfire? Icon_minitimema maa 16 2015, 19:11

Ik vind het zeker een goed idee, want wie houdt er nu niet van liedjes bij kampvuur? 8D
Het enigste waar ik nu mee zit, waar kan ik een informatietopic starten hiervoor? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Celebrating Spring with a campfire? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Celebrating Spring with a campfire? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Celebrating Spring with a campfire? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celebrating Spring with a campfire?   Celebrating Spring with a campfire? Icon_minitimezo maa 29 2015, 14:47

Anne-swan, terugkomend op je vraag of Saf mee kan als leraar; ik wilde suggereren, misschien is het een beter idee dat Norwood meegaat omdat hij veel beter blend met het concept (Saf zou daarbij alleen maar in de weg lopen met zijn haat voor Gren, really - not to mention dat ik op het moment in de topics verzuip, dat zou alleen maar voor ophouding zorgen, no?), maar ik lees dat Mitch Kath al een speedcursus wil laten houden. Misschien even verder kijken voor een andere leraar die als toezichthouder mee wil dan? :3

Als je alles goed uitgewerkt denkt te hebben, kun je hier bij Events je informatietopic kwijt: klik
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Ryan
King on the Rocks
King on the Rocks
Ryan

Celebrating Spring with a campfire? UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne-swaaaannn
Posts : 914
Points : 35
Celebrating Spring with a campfire? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth and fire
Klas: Miss Eres
Partner: Even a banana is a better boyfriend than you ever were.

Celebrating Spring with a campfire? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celebrating Spring with a campfire?   Celebrating Spring with a campfire? Icon_minitimezo maa 29 2015, 15:16

Dan ga ik er nog eventjes aan werken en sinds iedereen examens hebben, ga ik het maar pas openzetten als het vakantie is ^^
De leerkracht zal dan wel gekozen worden in het aanmeldtopic zelf ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Celebrating Spring with a campfire? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Celebrating Spring with a campfire? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Celebrating Spring with a campfire? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celebrating Spring with a campfire?   Celebrating Spring with a campfire? Icon_minitimeza mei 02 2015, 01:48

Ik had nog iets casually gemaakt voor het Event, maar je moet maar even kijken of je het wilt gebruiken! :3
Stuff kan desnoods ook nog aangepast worden (zoals de link).

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Ryan
King on the Rocks
King on the Rocks
Ryan

Celebrating Spring with a campfire? UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne-swaaaannn
Posts : 914
Points : 35
Celebrating Spring with a campfire? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth and fire
Klas: Miss Eres
Partner: Even a banana is a better boyfriend than you ever were.

Celebrating Spring with a campfire? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celebrating Spring with a campfire?   Celebrating Spring with a campfire? Icon_minitimeza mei 02 2015, 01:59

Ik ga aan dit evenement morgen beginnen sé en dat is een geweldige afbeelding Noah!
Ik dank je Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Celebrating Spring with a campfire? UTL8oxA PROFILE
Celebrating Spring with a campfire? UTL8oxA MAGICIAN

Celebrating Spring with a campfire? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celebrating Spring with a campfire?   Celebrating Spring with a campfire? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Celebrating Spring with a campfire?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» ❀ Campfire Stories [Spring Events]
» ❀ Spring Cleaning [Spring Events]
» Hop,hop spring
» ❀ Spring Events 2017
» ❀ Crack 'n Egg [Spring Events]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Ideeën-