PortalIndexNice to meet you? [+Diaval] HpD5UwnNice to meet you? [+Diaval] 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Nice to meet you? [+Diaval]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sarah
.
.
Sarah

Nice to meet you? [+Diaval] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Kees
Posts : 101
Nice to meet you? [+Diaval] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire with a tiny bit of Water
Klas: Master Savasnort/snor/snot ( ಠ෴Θƪ)
Partner: .: The last thing I heard was you whispering goodbye :.

Nice to meet you? [+Diaval] Empty
BerichtOnderwerp: Nice to meet you? [+Diaval]   Nice to meet you? [+Diaval] Icon_minitimedi feb 10 2015, 17:27

Het was vreemd, alles was voor haar veel te nieuw en ze kende werkelijk ook echt niemand. Hoe kon ze hier ooit normaal functioneren als haar zus haar niet meer zou willen aanspreken. Op haar vorige school kon ze nog genoeg rondhangen met mensen, maar hier moest ze opnieuw vrienden maken. niet dat het nou echt haar grootste probleem was, ze maakte waarschijnlijk te makkelijk vrienden. Maar oude banden konden nou niet zomaar vergeten worden, zeker niet in haar leven. Maar de keuzes die ze had gemaakt hadden hopelijk een goede afloop. Als ze alles had achter gelaten voor niets dan zou zelfs de jonge meid helemaal breken onder de pijn. Haar hart was dan wel gebroken maar dat kon ze best hebben, maar ze kon ook niet echt langer leven zoals ze deed. Ze was in de tijd dat ze alleen was geweest teveel afgevallen en nu zag je zelfs bij haar alle ribben zitten. Voorheen werd er altijd voor gezorgd dat ze niet zichtbaar waren maar sinds ze alleen was, was haar leven een heel stuk ingewikkelder.
Ze kon het niet verhelpen dat ze zich toch eenzaam voelde in deze nieuwe omgeving. Ze had alleen maar geruchten gehoord en geen idee wat ze nu werkelijk kon verwachten. Ze zou nog een hele lange weg af moeten gaan voor ze daadwerkelijk ergens kwam. Maar terwijl de stilte over haar heen zakte staarde ze enkel voor zich uit. Ze had haar weg gevonden naar een meer waar ze op kon uitkijken. En wellicht kon ze hier zo nu en dan wat oefeningen doen voor haar onhandigheid met water. Ze beheerste dan wel vuurmagie maar ze bleef een interesse houden en had toch wel een paar hele simpele dingetjes gevonden om toch een keer uit te proberen. Toch bleef ze onhandig, iets wat haar dan weer niet tegenhield om door te gaan.
Zuchtend liet ze zich zakken en ging met gekruiste benen aan de waterkant zitten en boog naar voren om haar hand zacht in het water te laten verdwijnen. Langzaam boog ze iets verder naar voren en staarde in het water naar haar gezicht dat veel veranderd was. Haar lange blauwe lokken vielen gedeeltelijk in het water en het meisje zuchtte. Hoe moeilijk zou het kunnen zijn om weer te beginnen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Diaval
.
.
Diaval

Nice to meet you? [+Diaval] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Jinte~
Posts : 187
Nice to meet you? [+Diaval] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark. + Air.
Klas:
Partner: Is it mating season yet?

Nice to meet you? [+Diaval] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to meet you? [+Diaval]   Nice to meet you? [+Diaval] Icon_minitimedi feb 10 2015, 22:00

Met een langgerekte gaap begaf de zwartharige jongen zich naar buiten. Met een fris windje in zijn nek liep hij ongemoeid over het grindpad. Hoe vaak had hij dit wel niet bewandeld? Elke middag, meestal in de grote pauze maakte hij een korte wandeling buiten. Soms vloog hij, soms gaf hij liever de voorkeur om met beide voeten op de grond te staan. Nu was hij echter wat later, in de pauze was hij opgehouden door vrienden die zich afvroegen waarom hij steeds verdween. Misschien had hij stiekem wel een vriendinnetje hadden ze geopperd. Diaval had lachend het idee afgeschut en om zijn vrienden niet op nog raadere ideeën te laten komen was hij bij hen gebleven. Nu was het na schooltijd en liep hij in een snellere pas dan normaal. Niet dat er iemand op hem wachtte, hij hield er gewoon van om op tijd te zijn, al was hij allang over tijd. Met nog een gaap liep hij langs het grasveld waar de vogels een laat avondlied floten. Met een gespeeld geluid van een kraai sprak hij terug, niet dat hij ze kon verstaan, maar hij moest zich toch vermaken? Toen hij de andere kant op keek zag hij een blauwharig meisje bij het meer zitten. Water was nooit zijn favoriete omgeving geweest maar het meisje zag er niet al te blij uit. Misschien had ze hulp nodig? Hij liep naar haar toe en en over haar schouder keek hij in het water. Zijzelf staarde ook naar beneden. 'Hoi.' Sprak hij vriendelijk. Good Job Diaval, dacht hij bij zichzelf. Not akward at all. 'Gaat alles goed?' vroeg hij er snel achteraan om niet op een totale creep te lijken. Misschien moest hij les gaan nemen in sociale vaardigheden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
.
.
Sarah

Nice to meet you? [+Diaval] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Kees
Posts : 101
Nice to meet you? [+Diaval] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire with a tiny bit of Water
Klas: Master Savasnort/snor/snot ( ಠ෴Θƪ)
Partner: .: The last thing I heard was you whispering goodbye :.

Nice to meet you? [+Diaval] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to meet you? [+Diaval]   Nice to meet you? [+Diaval] Icon_minitimedi feb 10 2015, 22:28

Ze had al voetstappen gehoord maar had er niet echt op gereageerd. Pas zodra ze een volgende reflectie naast zich zag in het water trok ze haar blik ervan weg en tilde haar hoofd langzaam op. De doorweekte punten van haar lange haar vielen tegen haar buik aan voor ze haar mondhoeken iets optrok. Ze kon zo onderhand veel beter omgaan met het feit dat er mensen ook dichterbij kwamen. ''Hey,'' Antwoordde ze voor ze al haar haar naar een kant bewoog. Ze kende deze jongen niet, maar dat was geen verrassing gezien ze helemaal niemand hier echt kende. Hij klonk niet onaardig dus het zou vast geen probleem worden als ze nu een poging waagde om een gesprek aan te knopen. Toch zou het nog wel even duren voor haar schoolritme terugkwam. Op haar vorige school was ze nog een brave dame die altijd alles op tijd af had, maar na het vertrek van haar zus was ze enorm veranderd in een korte tijd. Ze maakte allang geen huiswerk meer en haar cijfers waren al snel gekelderd. Wellicht waren de meeste mensen om haar heen een verkeerde invloed, maar ze genoot eigenlijk wel van het feit dat ze veel meer tijd over had. En als ze het niet over had, maakte ze het wel door gewoon te gaan spijbelen. Nee, van het brave model leerlinge was niks meer over nu. ''Ik ben Sarah, nieuw hier.'' Zei ze zelf en stak langzaam haar hand uit, een simpele formaliteit. Wellicht ging dit niet zo heel erg worden als dat ze had gedacht. haar mondhoeken krulde nog iets verder op voor ze haar rug rechtte, hopend dat hij haar hand aannam en even vriendelijk bleef zoals hij zojuist al had geleken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diaval
.
.
Diaval

Nice to meet you? [+Diaval] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Jinte~
Posts : 187
Nice to meet you? [+Diaval] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark. + Air.
Klas:
Partner: Is it mating season yet?

Nice to meet you? [+Diaval] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to meet you? [+Diaval]   Nice to meet you? [+Diaval] Icon_minitimewo feb 11 2015, 18:08

Het meisje met de blauwe haren leek eerst niet te reageren, tot ze zijn spiegelbeeld zag. Ze had langzaam omhoog gekeken en de punten van haar haren die in het water terecht waren gekomen tikte tegen haar buik aan. Ze glimlachte flauwtjes, Diaval grijnsde terug, een beetje schaapachtig. ''Hey,'' Antwoordde het meisje en ze bewoog haar haren naar een kant toe. Zijn ogen gleden even snel over haar lichaam. Er was weinig aan op te merken, misschien dat het blauwe haar opviel, maar Diaval was er wel aan gewend geraakt om onnatuurlijke kleuren haar voorbij zien te komen. Laatst had hij nog iemand zien rondlopen met zuurstokroze haar en oranje punten. De kleurencombinatie had hij niet begrepen maar hij had gemerkt dat hij er niet meer zo verbaasd over was. Diaval zelf was een ander verhaal. Met zijn zwarte, overhoop gehaalde haar haalde hij absoluut de voorpagina van het nieuws niet mee, maar de identieke littekens die bij zijn slapen en over de rest van zijn lichaam waren verspreid konden vragen oproepen. Gelukkig had bijna niemand er een vraag over gesteld en stiekem hoopte hij dat ze er ook geen vraagtekens bij trok. ''Ik ben Sarah, nieuw hier.'' Het meisje, Sarah, stak haar hand uit. Diaval, beleefd zoals atijd, schudde deze rustig. 'Aangenaam Sarah. De naam is Diaval.' Stelde hij zich voor met een vriendelijke glimlach. 'Als je hulp nodig hebt met lokalen of iets dergelijks vinden kan ik je altijd helpen.' Het leek voor hem geen nut te hebben om te blijven staan, dus plofte hij in kleermakerszit naast haar neer, zij het wat verder verwijderd van het water dat zachtjes op de oever klotste. 'Wanneer ben je aangekomen?' vroeg hij om het gesprek op gang te houden. De vage ontmoeting van net leek hij helemaal vergeten te zijn en hij was haast blij om eindelijk weer tegen iemand te praten. Misschien kon die wandeling in het bos wachten, dit leek hem immers interessanter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
.
.
Sarah

Nice to meet you? [+Diaval] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Kees
Posts : 101
Nice to meet you? [+Diaval] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire with a tiny bit of Water
Klas: Master Savasnort/snor/snot ( ಠ෴Θƪ)
Partner: .: The last thing I heard was you whispering goodbye :.

Nice to meet you? [+Diaval] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to meet you? [+Diaval]   Nice to meet you? [+Diaval] Icon_minitimewo feb 11 2015, 22:59



Ze merkte wel dat hij haar bekeek en was blij dat het niet verder ging dan dat. Ze vond het nog altijd minder prettig als ze volledig werd bekeken door anderen, het bracht vaak een rilling over haar rug. Voor zover ze had meegekregen was het net zoals op haar vorige school niet vreemd dat haar lange lokken een andere kleur hadden dan normaal. Maar op haar beurt bekeek ze hem toch even onderzoekend voor een frons op haar gezicht verscheen en ze weer glimlachte zodra hij haar hand aannam. ''Ook aangenaam,'' Antwoordde ze en knikte even glimlachend. Lokalen vinden? Het zou heel wat worden als ze veel zou verschijnen voor lessen, laat staan als ze er dan ook nog iets voor deed. ''Dankje, ik zal het onthouden.'' Sprak ze zacht en bleef stil zodra hij erbij kwam zitten. Ze had er op zich geen probleem mee omdat ze na haar aankomst niemand had gezien die leek te willen praten. Al had ze toch liever met iemand anders als eerst gepraat, was haar zus nergens te bekennen geweest. Langzaam boog ze toch weer iets terug naar het water om met haar vingers door het oppervlak te glijden en tegelijkertijd te luisteren naar zijn vraag. ''Ik? Zal niet veel meer zijn dan vier uur geleden denk ik. Ik ben net klaar met het opbergen van mijn spullen en heb net mijn kat eten gegeven. Mag morgen dan meteen al beginnen.'' Antwoordde ze rustig, iets wat voor degene die haar voorheen hadden gekend vreemd zou klinken. Ze was altijd een enorme stuiterbal geweest maar nu was alle energie die ze voorheen had weggezonken en ze was rustiger. Ze krulde even afwezig haar vingers op tot een vuist en zuchtte zacht. ''Hoeveel jaar ben jij hier eigenlijk al'' Vroeg ze nu zelf, want ze was best geïnteresseerd naar mogelijke ervaringen die er al gedeeld konden worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diaval
.
.
Diaval

Nice to meet you? [+Diaval] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Jinte~
Posts : 187
Nice to meet you? [+Diaval] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark. + Air.
Klas:
Partner: Is it mating season yet?

Nice to meet you? [+Diaval] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to meet you? [+Diaval]   Nice to meet you? [+Diaval] Icon_minitimedo feb 12 2015, 18:53

Diaval was haar dankbaar dat ze hem niet wegjoeg of vroeg waarom hij in godsnaam met haar praatte. Soms had hij dat soort gesprekken gezien, het maakte hem niet blij en hij hoopte dat hij het zelf nooit mee hoefde te maken. Het zou hem alleen maar meer afschermen van al het zooitje mensen dat hier op de academie rondliep. Ergens van binnen was hij nog steeds bang om op mensen af te stappen maar meestal duwde hij dat gevoel weg en probeerde hij het gewoon. Hij viel en stond weer op, al viel hij wel erg vaak en werd het steeds vermoeiender om op te staan. Om het gesprek op gang te houden vroeg hij haar wanneer ze was aangekomen. ''Ook aangenaam,'' Antwoordde ze en knikte even glimlachend. Lokalen vinden? Het zou heel wat worden als ze veel zou verschijnen voor lessen, laat staan als ze er dan ook nog iets voor deed. ''Dankje, ik zal het onthouden.'' Sprak ze zacht en bleef stil zodra hij erbij kwam zitten. Ze had er op zich geen probleem mee omdat ze na haar aankomst niemand had gezien die leek te willen praten. Al had ze toch liever met iemand anders als eerst gepraat, was haar zus nergens te bekennen geweest. Langzaam boog ze toch weer iets terug naar het water om met haar vingers door het oppervlak te glijden en tegelijkertijd te luisteren naar zijn vraag. ''Ik? Zal niet veel meer zijn dan vier uur geleden denk ik. Ik ben net klaar met het opbergen van mijn spullen en heb net mijn kat eten gegeven. Mag morgen dan meteen al beginnen.'' Antwoordde ze rustig, Diaval glimlachte. Ze had een kat. Katten zaten achter vogels aan maar vaak kregen ze die niet te pakken. Honden echter, die konden nooit hun bek houden en waren een stuk lomper en groter. Ze waren misschien wat slomer maar Diaval had na een lange strijd van gedachtes toch de voorkeur aan katten gegeven in plaats van honden. Het idee dat hij misschien die kat zou zien maakte hem wat ongemakkelijk, misschien rook dat beest wel zijn vogelgeur en zou het hem aanvallen. Hij ademde diep in en negeerde de gedachte. ''Hoeveel jaar ben jij hier eigenlijk al'' Vroeg Sarah. Diaval aarzelde. Je kon zeggen twee jaar, maar het eerste jaar was hij een gewone raaf geweest, zichzelf zou je kunnen zeggen. En raven volgden geen lessen. Hij zat nu een jaar écht op school dus dat zou hij maar aanhouden. Ze zou sowieso niet geloven dat hij ongeveer de helft van zijn leven als raaf had uitgezeten. 'Nu een jaar.' Zei hij na het allemaal uitgedacht te hebben. 'Het is wel even wennen, ik ben niet zo het vrienden-maken type dus opstarten is altijd lastig. Maar de mensen hier zijn heel aardig.' Hij glimlachte terwijl hij sprak. 'Om eerlijk te zijn zie je er ook niet echt uit als een type dat graag op iedereen afstapt.' Hij realiseerde zich wat hij had gezegd en kleurde rood. 'Ik..euhm..ik bedoel het natuurlijk niet stom ofzo..' stamelde hij vervolgens. Net op het moment dat het goed leek te gaan viel alles weer in het water.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
.
.
Sarah

Nice to meet you? [+Diaval] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Kees
Posts : 101
Nice to meet you? [+Diaval] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire with a tiny bit of Water
Klas: Master Savasnort/snor/snot ( ಠ෴Θƪ)
Partner: .: The last thing I heard was you whispering goodbye :.

Nice to meet you? [+Diaval] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to meet you? [+Diaval]   Nice to meet you? [+Diaval] Icon_minitimedo feb 12 2015, 23:25



Het wateer bewoog langzaam langs haar vingers maar haar gedachtes dreven ermee weg. Waarom was ze hier eigenlijk gekomen, omdat ze haar zus gelijk ging geven? Nog altijd wist ze dat haar zus ongelijk had gehad en ze veel te snel een oordeel had geveld. Maar ze kon ook weer niet leven zonder haar. Hij reageerde ook niet echt verrast zodra ze toegaf dat ze hier nog niet eens een hele dag was, het deed haar fronsen. Maar haar vraag deed hem aarzelen en in een seconde was haar nieuwsgierigheid aangewakkerd. Waarom twijfelde hij over het antwoord, het was toch eigenlijk heel simpel om te onthouden hoelang je ergens al bent? Zodra hij antwoord gaf knikte ze even langzaam, een jaar was nog niet zo heel erg. ''Hmm oke dan.'' Mompelde ze toch even zacht voor ze verder luisterde naar wat hij vertelde. De mensen waren hier aardig? Daar zou ze vanzelf wel achter gaan komen, ze wilde eigenlijk meer weten of haar zus met haar verandering om zou kunnen gaan. ''Dan zal ik niet zo heel veel problemen tegenkomen.'' Sprak ze zacht voor ze hem even verrast aankeek en zacht lachtte. Nee zomaar op mensen afstappen deed ze al heel lang niet meer, maar ze zou het nog wel kunnen en ervoor zorgen dat mensen haar mochten. Ze hief haar hand langzaam uit het water op om hem tot stilte te manen zodra hij toch weer zijn woorden verdedigde. ''Het is goed.'' Zei ze en staarde weer naar het water voor ze met haar hoofd schudde. haar mondhoeken waren echter iets opgekruld waardoor haar magere gezicht toch wel iets terugkreeg van de onschuldigheid die het altijd had gedragen. ''Ik stap inderdaad niet zo snel meer op anderen af, nee.'' Ging ze verder zonder weg te kijken van het water. ''Zou je het geloven als ik zei dat het niet zo lang geleden wel zo was?'' Vroeg ze voor ze opkeek en hem gewoon weer aankeek. Als ze er nu al uitzag als iemand die geen contact maakte moest ze wel een heel hoop zijn veranderd. ''Niet al te lang geleden was ik nog het meisje dat iedereen lastig viel en altijd wilde praten of luisteren.'' Ze grinnikte weer en sloot haar ogen langzaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diaval
.
.
Diaval

Nice to meet you? [+Diaval] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Jinte~
Posts : 187
Nice to meet you? [+Diaval] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark. + Air.
Klas:
Partner: Is it mating season yet?

Nice to meet you? [+Diaval] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to meet you? [+Diaval]   Nice to meet you? [+Diaval] Icon_minitimedi feb 17 2015, 11:10

Het gesprek ging een beetje heen en weer. Hij stelde wat vragen en zij beantwoorde ze. vervolgens stelde zij haar vragen en was het zijn taak om ze te beantwoorden. Tot Diaval begon te stuntelen met zijn woorden. 'Ik..euhm..ik bedoel het natuurlijk niet stom ofzo..' Begon hij met stamelen. Maar voor hij verder kon gaan met zich te excuseren had Sarah haar hand opgeheven om hem stil te krijgt. Diaval hield dan ook meteen zijn mond en staarde met een rood hoofd naar beneden. 'Het is goed.' Zei het blauwharige meisje. Diaval knikte langzaam maar durfde haar niet aan te kijken. Hij voelde zich opgelaten en durfde niet meer iets te zeggen. Echter had hij haar wel aan het glimlachen gemaakt. Dat gaf hem wel een beter gevoel. ''Ik stap inderdaad niet zo snel meer op anderen af, nee.'' Ging ze verder zonder weg te kijken van het water. ''Zou je het geloven als ik zei dat het niet zo lang geleden wel zo was?'' Vroeg ze voor ze opkeek en hem gewoon weer aankeek. Diaval keek haar verlegen aan en schudde van nee. Zo mager dat ze eruit zag en ook een beetje zielig Ze zag eruit alsof ze bang was dat mensen haar aanraakten, of misschien wel in haar buurt waren. ''Niet al te lang geleden was ik nog het meisje dat iedereen lastig viel en altijd wilde praten of luisteren.'' Het duurde even voordat Diaval het durfde te vragen. 'Wat is er dan gebeurd?' Vroeg hij zacht. 'Als je het daar natuurlijk over wilt hebben..' Zei hij er vlug achteraan om niet weer te blunderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
.
.
Sarah

Nice to meet you? [+Diaval] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Kees
Posts : 101
Nice to meet you? [+Diaval] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire with a tiny bit of Water
Klas: Master Savasnort/snor/snot ( ಠ෴Θƪ)
Partner: .: The last thing I heard was you whispering goodbye :.

Nice to meet you? [+Diaval] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to meet you? [+Diaval]   Nice to meet you? [+Diaval] Icon_minitimedi feb 17 2015, 23:29



Ze zou het niet in haar lijst zetten van meest intrigerende gesprekken, maar het was wel een begin. Althans daar leek het wel zo een beetje op, ze was nou niet echt een kampioen in oordelen. Voorheen was het gemakkelijk te merken gezien mensen haar wel lieten merken als ze teveel van haar hadden gehad. Maar het energieke meisje was er gewoon niet meer, zelfs haar hyper actieve momenten op koffie waren verleden tijd geraakt. Iedereen die haar alleen uit verhalen kenden zouden zeggen dat ze eindelijk volwassen was geworden, maar dat was ze lang geleden al. Ze zei geen woord over het feit dat hij haar niet aan durfde te kijken, ze nam het hem niet kwalijk. Maar zodra hij met zijn hoofd schudde nadat ze hem had gevraagd of hij het geloofde dat het niet zo lang geleden wel was dat ze iedereen zomaar zou aanspreken moest ze heel zacht grinniken. Toch drong het ook tot haar door dat ze echt was veranderd in een korte periode. De stilte die er was gevallen tussen hen zou ze niet plaatsen als oncomfortabel maar de vraag die hij stelde had ze toch wel ergens zien aankomen. Twijfelend keek ze naar het water voor ze zuchtte. Waardoor was het eigenlijk gekomen? Het was absoluut begonnen na die enorme ruzie met haar zus alleen maar om degene van wie zij had gehouden. ''Laten we het erop houden dat het begon met een ruzie om iemand.'' Antwoordde ze langzaam nadat ze had nagedacht. Sowieso dat ze de details er niet zomaar uit zou gooien, en zeker niet bij iemand die ze amper kende. Iemand uit haar vroegere vriendengroep had ze het zo verteld maar dat was omdat ze hen al veel te lang kende en ze hen volledig vertrouwde. Het waren mensen die wisten hoe zij was en ermee om konden gaan. Maar ze wilde er nu ook niet verder over praten, het was nog te vaag en er hing nog teveel pijn aan vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diaval
.
.
Diaval

Nice to meet you? [+Diaval] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Jinte~
Posts : 187
Nice to meet you? [+Diaval] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark. + Air.
Klas:
Partner: Is it mating season yet?

Nice to meet you? [+Diaval] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to meet you? [+Diaval]   Nice to meet you? [+Diaval] Icon_minitimewo feb 18 2015, 11:58

Hij had het absoluut niet met water. Water zorgde ervoor dat elke vogel, exluding watervogels, die in het natte goedje belandde zouden er niet meer uitkomen. Het water zou hun vleugels te zwaar maken om te vliegen en de arme beestjes zouden sterven aan een verdrinkingsdood. En sinds Diaval vroeger zelf een raaf was geweest en zelf een keer in het water gevallen was, om vervolgens gered te worden, was hij doodsbang voor water. Hij plukte wat grassprietjes tussen zijn benen en maakte ze kleiner. Er viel wat aarde op zijn broek en rustig veegde hij het eraf. Met de zon zo op hen gericht en de stilte om hen heen was het toch fijn om een gesprek te voeren. Maar dat was alleen zijn kant, hij had geen idee hoe Sarah erover zou denken. Hij zat toch met de vraag hoe het kwam dat het blijkbaar zo uitbundige meisje zo verlegen en stil was geworden. En hij had al verwacht dat ze er zo min mogelijk over wilde loslaten of dat ze het er gewoon niet over wilde hebben. ''Laten we het erop houden dat het begon met een ruzie om iemand.'' Diaval knikte stil, nog steeds bezig om plukken gras te vermoorden. 'Sorry als ik teveel vraag, zeg het maar gewoon oke? Ik ben niet zo goed met het inschatten van mensen.' Zei hij ietwat verlegen. Hij hoopte dat ze het niet irriterend vond dat hij continu vragen stelde aan haar, maar zij had ook nog nauwelijks wat aan hem gevraagd. Niet dat hij dat erg vond, Diaval vond het fijner als er niet over hem gepraat werd. Daarnaast was het moeilijk uit te leggen dat hij van origine een shapeshifter was en dat hij eigenlijk niet in een mensenlichaam thuishoorde. Hij gaapte even. 'Dus..' Zei hij om de zojuist gevallen stilte te doorbreken. 'Wat zijn je plannen nu je hier op school bent? Naast lessen volgen natuurlijk?' Hij grijnsde schaapachtig naar haar. Als ze niet wilde praten over haar verleden, waarom dan niet naar de toekomst kijken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
.
.
Sarah

Nice to meet you? [+Diaval] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Kees
Posts : 101
Nice to meet you? [+Diaval] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire with a tiny bit of Water
Klas: Master Savasnort/snor/snot ( ಠ෴Θƪ)
Partner: .: The last thing I heard was you whispering goodbye :.

Nice to meet you? [+Diaval] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to meet you? [+Diaval]   Nice to meet you? [+Diaval] Icon_minitimewo feb 18 2015, 13:05



Ze keek niet echt meer naar hem maar luisterde enkel naar de geluiden die de natuur om hen heen maakte. Het leek misschien op stilte maar bij zelfs het kleinste briesje ritselde de bladeren of het gras zelf. Details die ze vroeger niet eens had gekend of naar had omgekeken, maar nu werd het haar veel duidelijker. Soms leek het wel zo maar haar gedachtes waren helemaal niet zo simpel. Ze kon behoorlijk gecompliceerd denken voor iemand die zich meestal gedroeg als een klein kind. Ze haalde haar schouders op zodra hij zich verontschuldigde voor wat hij dacht dat hij deed. ''Zoveel vraag je ook weer niet hoor, het is gewoon een lastig onderwerp.'' Mompelde ze langzaam en gaapte even voor ze diep inademde en grinnikte terwijl ze zijn woorden in haar hoofd herhaalde. ''En geen zorgen, je merkt het wel als je tegen vragen aanloopt die mij niet echt vrolijk maken of waar ik niet over wil praten.'' Vervolgde ze zacht en draaide haar hoofd lichtjes zijn kant weer op. Zijn volgende woorden deden haar even fronsen, wat waren haar pannen? Ze schudde haar hoofd en schoot in de lach zodra hij begon over lessen. Ze haalde opnieuw haar schouders op en rolde met haar ogen. Ze antwoordde niet meteen maar nam de tijd om over het antwoord na te denken. ''God knows.'' Antwoordde ze uiteindelijk en grinnikte. ''Mijn zus zien te vinden, hopen dat ik niet meer oude bekende tegenkom. En daarna flink gaan rellen en kijken hoever ik kan gaan omtrent het breken van regels?'' Ze grijnsde breed en rekte zich even uit voor ze hem bijna onschuldig aankeek. ''Of was dat nou net niet wat je wilde horen?'' Vroeg ze maar grinnikte nog even verder voor ze zich achteruit liet vallen en half op het gras ging liggen. ''Oh ja! En hopen dat het eten iets voorstelt of ik moet iemand vinden die voor me kookt.'' Voegde ze er bijna serieus aan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Nice to meet you? [+Diaval] UTL8oxA PROFILE
Nice to meet you? [+Diaval] UTL8oxA MAGICIAN

Nice to meet you? [+Diaval] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to meet you? [+Diaval]   Nice to meet you? [+Diaval] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Nice to meet you? [+Diaval]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Nice to meet you~
» nice to meet you
»  Nice to meet you!
»  Nice to meet you! I'm L
» It's nice to meet you.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Quiet Lake-