PortalIndexAlwir/ Fabian. HpD5UwnAlwir/ Fabian. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Alwir/ Fabian.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Alwir

Alwir

Alwir/ Fabian. UTL8oxA PROFILEPosts : 40
Alwir/ Fabian. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren, woud magie.
Klas: 4e klasser
Partner: Forget it.

Alwir/ Fabian. Empty
BerichtOnderwerp: Alwir/ Fabian.   Alwir/ Fabian. Icon_minitimewo jun 30 2010, 22:04

Even mezelf voorstellen: Aangenaam mijn naam is Fabian.
Ik ben nu nog zeventien maar wordt over een paar weken 18 jaar.
Ik heb zelf geen huisdieren thuis maar ik werk in het weekend op een manege weer ik soms ook een lesje mag geven dus ik beschouw de paarden en pony's als mijn huisdieren Razz .
Hoe ik op deze site gekomen ben? Dat willen jullie niet weten maar ik moest het verplicht hier neerzetten van Damien.
Ik ben namelijk een klasgenoot van Deem en ga volgend jaar (waarschijnlijk) ook naar dezelfde opleiding dus met een beetje mazzel blijven we klasgenoten Very Happy .
De reden dat ik deze RPG uitprobeer is omdat ik een weddenschap met Deem heb verloren.
Hij moest en zou me RPGen laten proberen. Ik heb dus niet veel ervaring met RPG's dus als ik dingen fout doe, alstjeblieft, verbeter me.
Wel schrijf en lees ik veel dus dat hangt dan weer een beetje tegengewicht.
Ik speel nog niet zo lang op deze RPG maar ik moet wel zeggend at ik blij ben dat ik die weddenschap verloren heb xD.

Nog vragen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ephony
Ere Oud-Lid
Ere Oud-Lid
Ephony

Alwir/ Fabian. UTL8oxA PROFILEReal Name : Elodie
Posts : 2621
Alwir/ Fabian. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht magie.
Klas: Mentorklas van sexy Saf :3
Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥

Alwir/ Fabian. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alwir/ Fabian.   Alwir/ Fabian. Icon_minitimewo jun 30 2010, 23:28

Zooo, weer een duister mysterie opgelost ;D.
Leuk hè, vrienden met gekke weddenschappen xD, hahahaa. Nou ik vind dat je helemaal niet zo slecht schrijft, gewoon goed. Mogen blij zijn dat er een goeie RPGer bij gekomen is! Go Damien!

Rij je zelf ook paard, of dat niet (meer)?
Terug naar boven Ga naar beneden
Keira
.
.
Keira

Alwir/ Fabian. UTL8oxA PROFILEPosts : 25
Alwir/ Fabian. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: Vierdejaars
Partner: He's gone, Jayro..

Alwir/ Fabian. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alwir/ Fabian.   Alwir/ Fabian. Icon_minitimedo jul 01 2010, 00:04

Heh, grappig :')..
Volgens mij was Alwir een account van Damien op Wolfstory scratch..
Of ik vergis me nu behoorlijk en jij hebt een hele andere Damien als vriend =)
Welkom hier, leuk dat we er een goede RPG'er bijhebben, zoals Ephony al vermeld had Very Happy

Mag ik vragen waar de weddenschap over ging? Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Eres
...
...
Miss Eres

Alwir/ Fabian. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
Alwir/ Fabian. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

Alwir/ Fabian. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alwir/ Fabian.   Alwir/ Fabian. Icon_minitimedo jul 01 2010, 08:01

Leuk dat je nu ook eindelijk op de RPG zit Fabian.
(Zou tijd worden xD)
Nou ja, welkom dan maar he Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Alwir

Alwir

Alwir/ Fabian. UTL8oxA PROFILEPosts : 40
Alwir/ Fabian. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren, woud magie.
Klas: 4e klasser
Partner: Forget it.

Alwir/ Fabian. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alwir/ Fabian.   Alwir/ Fabian. Icon_minitimedo jul 01 2010, 08:19

Ik rij zelf inderdaad ook paard want sommige nieuwe paarden die bij de manege komen moeten worden ingereden en dat willen ze liever niet door leerlingen laten doen snap je. Als zo'n paard ze dan van zijn rug af gooit en ze breken wat dan heeft de manege daar verantwoordelijkheid voor. Bij mij is het mijn eigen risico.

En inderdaad, Alwir was de naam van een account op een andere RPG site. Maar het is ook de naam van Damiens slang dus toen ik geen naam wist mocht ik die naam gebruiken.
En die weddenschap was een spring wedstrijd. Met paarden.
Deem kwam me opzoeken toen ik aan het werk was, de idioot. Dat doet wel vaker. En we waren dus wat aan het praten en toen kwam de RPG ter sprake. Nou ik wist dus niet precies wat RPGen inhield dus Deem daagt me uit voor een wedstrijd en als ik zou verliezen dan moest ik me aanmelden op Starshine. Ik dacht ik kan niet verliezen maar het bleek dus dat Deem ook flink wat jaartjes paard had gereden. Na de vijfde sprong gooide ik een balk om en toen moest ik wel xD.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deshas

Deshas

Alwir/ Fabian. UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
Alwir/ Fabian. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

Alwir/ Fabian. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alwir/ Fabian.   Alwir/ Fabian. Icon_minitimedo jul 01 2010, 12:11

Hahahaha xD.
Ja, sorry ik was vergeten te vertellen dat ik een aantal jaar heb paard gereden Twisted Evil .
M'n zusje wou altijd graag paard rijden maar mocht niet alleen heen gaan. En omdat mijn ouders te druk waren was ik gedoemd om ook op les te gaan zodat ik met haar mee kon.

Je doet het nog best goed hoor Fabian Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Ephony
Ere Oud-Lid
Ere Oud-Lid
Ephony

Alwir/ Fabian. UTL8oxA PROFILEReal Name : Elodie
Posts : 2621
Alwir/ Fabian. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht magie.
Klas: Mentorklas van sexy Saf :3
Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥

Alwir/ Fabian. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alwir/ Fabian.   Alwir/ Fabian. Icon_minitimedo jul 01 2010, 18:28

Hahahaha, okee dan.
Ja inrijden wil je niet door manege kinderen laten doen, dan vraag je vaak om problemen.
Aaah, dat is best wel een lullige weddenschap dan xD. Hahaha, maar wel aan de ene kant goed dat je hem verloren hebt Wink.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Alwir/ Fabian. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Alwir/ Fabian. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Alwir/ Fabian. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alwir/ Fabian.   Alwir/ Fabian. Icon_minitimedo jul 01 2010, 18:31

Beetje laat, maarja :']
Welkom op SSA.
Veel plezier, voel je thuis etc. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Gesponsorde inhoud



Alwir/ Fabian. UTL8oxA PROFILE
Alwir/ Fabian. UTL8oxA MAGICIAN

Alwir/ Fabian. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alwir/ Fabian.   Alwir/ Fabian. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Alwir/ Fabian.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: -