PortalIndexArt-trade - Holidays edition!~ HpD5UwnArt-trade - Holidays edition!~ 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Art-trade - Holidays edition!~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Thayeline
.
.
Thayeline

Art-trade - Holidays edition!~ UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Talita ~
Posts : 452
Art-trade - Holidays edition!~ UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Miss Nannete
Partner: If people were like rain, I'd be drizzle and you'd be a hurricane

Art-trade - Holidays edition!~ Empty
BerichtOnderwerp: Art-trade - Holidays edition!~   Art-trade - Holidays edition!~ Icon_minitimema nov 03 2014, 20:52


Crappy banner, because reasons!
Art-trade - Holidays edition!~ Arttrade
Ho ho ho!  
De winter komt met elke dag dichterbij. De temperaturen dalen, het vuur in je huis gaat aan... En dit betekent natuurlijk ook dat de feestdagen er weer aankomen, tot iedereens grote vreugde! Omdat velen Kerstmis vaak associëren met cadeau's en dergelijke, komt er weer een art-trade, maar deze keer in het teken van Kerst!

Wat houdt dat precies in?
Velen onder jullie weten vast nog hoe het werkt: je schrijft je in, en na de inschrijfdeadline zal ik iedereen aan iemand koppelen: je krijgt dan een PM met de naam van de persoon die jij gekregen hebt. Voor deze persoon maak je dan iets leuks: dat kan een tekening zijn, een verhaal, een bewerkte foto, onderschriften, avatars, een gedicht...  Waar je maar zin in hebt! Dit mag iets te maken hebben met Kerst en Nieuwjaar, maar dat is natuurlijk niet verplicht. Op de tweede deadline mag iedereen dan zijn cadeau in het cadeautopic zetten, en kan je zien wat jij gekregen hebt!
Het is niet zo dat je iets krijgt van dezelfde persoon als voor wie jij iets maakt, maar dit kan natuurlijk wel toevallig gebeuren.


Waar moet ik rekening mee houden?
Om deze Art-trade in goede banen te laten lopen, zijn er natuurlijk enkele regels.
- Laat aan niemand, niemand, NIEMAND weten welke naam jij hebt gekregen! Niet aan de persoon zelf, andere ssa'ers, je beste vriend of vriendin, en zelf niet aan je kat of hond.
- Steek wat tijd in je cadeau: deze keer is er extra veel tijd om jouw werkje te maken, dus denk er even over na, en maak iets mooi en origineel!
- Wees respectvol tegenover de persoon die je cadeau gemaakt heeft. Ook al ben je er misschien niet tevreden mee, er is waarschijnlijk wel wat werk in gestoken, en toon daar dus respect voor.
- De cadeaus worden niet gepost voor de deadline en ook nergens anders dan het cadeautopic. Iedereen mag zijn eigen cadeau er zelf inzetten, tenzij je bijvoorbeeld op vakantie gaat en je cadeau niet tijdig kan indienen: als dat gebeurt, PM het dan naar mij, dan zet ik het er met plezier in voor je.
- Ik hoop dat er niemand zal zijn die na de cadeaudeadline niks meer van zich laat weten, maar als dat zo zou zijn, dan zou ik het zeker appreciëren dat er mensen zouden zijn die iets voor de personen zouden maken die niks krijgen hierdoor, maar dat zien we dan wel.
- Wil je iets vragen aan de persoon die je hebt, maar wil je niet aan die persoon verklappen dat je iets voor hem/haar aan het maken bent? Stuur mij dan even door wat je vraag is, en dan zal ik je vraag doorsturen en laat ik je hun antwoord even weten.


En wat over het inschrijven?
Inschrijven is helaas niet meer mogelijk!
Iedereen die zich ingeschreven heeft, heeft tijd tot 16 december 2014 om zijn cadeau te maken.


Nog niet al mijn vragen zijn beantwoord!
Als je nog niet zeker bent over iets, aarzel dan niet hier je vraag te zetten of mij een PM te sturen~

Wie doet er allemaal mee?

1. Justine/Jussels/Juus (Wren, Fealwen)
2. Judith/Mups/Niet Legaal (Thomasso, Aubree)
3. Anne/Angie (Kaoru, Master Calico)
4. Talita (Thayeline, Jewel)
5. Emma (Dominic, Moyra)
6. Henk aka Noor (Evangelyne, Alex, Hero)
7. Ruuz (Xavier, Nathan, Niro)
8. Selma (Ike, Alain, Isaiah)
9. Jinte (Elveria, Diaval)
10. Maardbei/Maaike (Kriss, Lea, Dayé, Lucius)
11. Anon, Anonekke, LindAnon (geen voorkeur voor account)
12. Anne (Master Ivan, Adrian)
13. Melle (Nocte, Eodan, Crouge)
14. Moon (Drake, Skyler)
15. Betsie (Tári, Kit)

Check ook even de aanmelding van de persoon die je krijgt in dit topic voor aan je cadeau te beginnen, om even te weten wat ze specifiek het liefst willen~

REMEMBER TO HAVE FUN AND HAPPY HOLIDAYS ALREADY!
-- Talita


Laatst aangepast door Thayeline op wo nov 19 2014, 15:46; in totaal 10 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren
.
.
Wren

Art-trade - Holidays edition!~ UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Jussels
Posts : 4109
Points : 5
Art-trade - Holidays edition!~ UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: PuffoonxRazen - AirxFire
Klas: Master Savador - 6th
Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ

Art-trade - Holidays edition!~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Art-trade - Holidays edition!~   Art-trade - Holidays edition!~ Icon_minitimema nov 03 2014, 20:58

Aanmelding
Naam: Justine/Jussels/Juus
Account(s) waarvoor je het liefst iets zou krijgen: Maakt niet veel uit, maar ik denk Wren of Fealwen~ Andere schatjes mogen ook, like Will <3 Of iets non SSA related
Enige voorkeur voor wat je zou krijgen?: Hugs : D No, not really :3
Overige opmerkingen/vragen: Leuk idee Talita! So, ik zal me inschrijven :3 Lijkt me echt leuk! Ik kan alleen niet tekenen, dus het wordt wat anders~


Laatst aangepast door Wren op ma nov 03 2014, 21:32; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://img3.lln.crunchyroll.com/i/spire1/f097317a228ab43692ba1c3
Miss Grace

Miss Grace

Art-trade - Holidays edition!~ UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Shaken, not Stirred
Posts : 62
Art-trade - Holidays edition!~ UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht - Elektriciteit
Klas: N/A
Partner: Our storm never came.

Art-trade - Holidays edition!~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Art-trade - Holidays edition!~   Art-trade - Holidays edition!~ Icon_minitimema nov 03 2014, 21:00

Aanmelding
Naam: Judith/Mups/Niet Legaal
Account(s) waarvoor je het liefst iets zou krijgen: Thomasso, hij is mijn bae. Anders Aubree.
Enige voorkeur voor wat je zou krijgen? Nope. Do your worst ~
Overige opmerkingen/vragen: Ik ga net zoals Justine waarschijnlijk niks in de tekenrichting doen, haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Calico

Master Calico

Art-trade - Holidays edition!~ UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Angie
Posts : 53
Art-trade - Holidays edition!~ UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Magic of the sea♠
Klas: Arrr!
Partner: The sea, once it casts its spell, holds one in its net of wonder forever♠

Art-trade - Holidays edition!~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Art-trade - Holidays edition!~   Art-trade - Holidays edition!~ Icon_minitimema nov 03 2014, 21:02

Aanmelding
Naam: Anne/Angie
Account(s) waarvoor je het liefst iets zou krijgen: Maakt me niet uit! Op dit moment heb ik Kaoru en Master Calico~
Enige voorkeur voor wat je zou krijgen? Nej, je mag kiezen wat je leuk vindt/zin in hebt/kan maken! Ik vind alles leuk :3
Overige opmerkingen/vragen: Super leuk, Tali!^^ Zelfde als Juus tho wat betreft tekenen, maar hopelijk verzin ik iets anders leuks!
Terug naar boven Ga naar beneden
Thayeline
.
.
Thayeline

Art-trade - Holidays edition!~ UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Talita ~
Posts : 452
Art-trade - Holidays edition!~ UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Miss Nannete
Partner: If people were like rain, I'd be drizzle and you'd be a hurricane

Art-trade - Holidays edition!~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Art-trade - Holidays edition!~   Art-trade - Holidays edition!~ Icon_minitimema nov 03 2014, 21:03

Ik dump hier ook even mijn lijstje omdat ik ook graag wil meedoen bc art (dontjudgeme), maar ik wou niet dubbelposten of het in het begintopic zetten :3
Aanmelding
Naam: Talita
Account(s) waarvoor je het liefst iets zou krijgen: Thayeline of Jewel, aangezien dat m'n enige accounts zijn
Enige voorkeur voor wat je zou krijgen? Nee, do what you're good at ^w^
Overige opmerkingen/vragen: -
Terug naar boven Ga naar beneden
Moyra
.
.
Moyra

Art-trade - Holidays edition!~ UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 1406
Art-trade - Holidays edition!~ UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire-&-Air
Klas: Master Savador's Class
Partner: Maybe make believe is not as lonely as alone

Art-trade - Holidays edition!~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Art-trade - Holidays edition!~   Art-trade - Holidays edition!~ Icon_minitimema nov 03 2014, 21:03

Aanmelding
Naam: Emma
Account(s) waarvoor je het liefst iets zou krijgen: Eh Dominic-san, Moyra~ Of een van m'n vele andere derps. Maar iets niet account gerelateerds is ook super.
Enige voorkeur voor wat je zou krijgen? Something fab-kawaii-desu, nouja, iets waar liefde en aandacht achter zit, das het belangrijkste :3
Overige opmerkingen/vragen: *strooit nepsneeuw*
Terug naar boven Ga naar beneden
Hero
.
.
Hero

Art-trade - Holidays edition!~ UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Henk.
Posts : 425
Art-trade - Holidays edition!~ UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lots of Light and a pinch of Air
Klas: //
Partner: it's such an Ignorant bliss, when the whole Fucking world wants to be like Me.

Art-trade - Holidays edition!~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Art-trade - Holidays edition!~   Art-trade - Holidays edition!~ Icon_minitimema nov 03 2014, 21:07

Aanmelding
Naam: Henk aka Noor
Account(s) waarvoor je het liefst iets zou krijgen: Evangelyne eigenlijk, maar mijn twee dudes (Alex en Hero) mogen ook heur ~
Enige voorkeur voor wat je zou krijgen? Your soul Hmn.. Wat Emma eigenlijk zegt: GIMME THE LOVE <3
Overige opmerkingen/vragen: Als ik een chick krijg teken ik d'r misschien (ligt eraan of ik tijd heb) bij een dude wil ik nog wel een headshot proberen maar waarschijnlijk word ik zo boos dat ik mijn tablet uit het raam gooi :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Xavier

Xavier

Art-trade - Holidays edition!~ UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : teh Ruuz
Posts : 1066
Points : 5
Art-trade - Holidays edition!~ UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: wood & dark
Klas: master Savador
Partner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;

Art-trade - Holidays edition!~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Art-trade - Holidays edition!~   Art-trade - Holidays edition!~ Icon_minitimema nov 03 2014, 21:10

Aanmelding
Naam: Ruuz
Account(s) waarvoor je het liefst iets zou krijgen: Xavier is mijn dear~ Nathan of Niro mogen ook trouwens c:
Enige voorkeur voor wat je zou krijgen? Geen voorkeur c: Maar ik heb onderhand wel genoeg bomen gezien, dus geen boom + Xav pls? xD
Overige opmerkingen/vragen: -
Terug naar boven Ga naar beneden
Ike
.
.
Ike

Art-trade - Holidays edition!~ UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : » Captain Fluffledork.
Posts : 250
Points : 15
Art-trade - Holidays edition!~ UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: » Light and Dark
Klas: » Miss Summer.
Partner: » Fuck off.

Art-trade - Holidays edition!~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Art-trade - Holidays edition!~   Art-trade - Holidays edition!~ Icon_minitimema nov 03 2014, 21:15

Aanmelding
Naam: Selma
Account(s) waarvoor je het liefst iets zou krijgen: Ike ofc <3 Maar dingetjes voor Alain en Isaiah zijn ook zeeeeeer welkom :'D
Enige voorkeur voor wat je zou krijgen? ANYTHING! Nee echt, ik ben echt dolblij met alles dus het maakt echt niet uit, een tekening een setje een verhaaltje met mijn chars erin ANYTHING PLEASE YOU'LL MAKE MY DAY <3
Overige opmerkingen/vragen: Ik ben ook een huge fangirl dus fandom related dingen die niks met mijn SSA karakters te maken hebben zijn ook super zeer welkom :'D Ik kan een lijstje van alle shit die ik leuk vind geven, mocht iemand dat nodig hebben~
Terug naar boven Ga naar beneden
Elveria
God of Mischief
God of Mischief
Elveria

Art-trade - Holidays edition!~ UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Just kill me
Posts : 1573
Points : 8
Art-trade - Holidays edition!~ UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark x Fire
Klas:
Partner: I'm waiting for the afterlife.

Art-trade - Holidays edition!~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Art-trade - Holidays edition!~   Art-trade - Holidays edition!~ Icon_minitimema nov 03 2014, 21:29

[b]Aanmelding
Naam: Jinte
Account(s) waarvoor je het liefst iets zou krijgen: Het liefst Elveria, maar Diaval is ook zeer welkom.
Enige voorkeur voor wat je zou krijgen? Nope. Ik ben blij met alles~
Overige opmerkingen/vragen: CAKE~
Terug naar boven Ga naar beneden
http://magicforest.newgoo.net/
Kriss
.
.
Kriss

Art-trade - Holidays edition!~ UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Sergeant Pepper Puppycat
Posts : 926
Points : 30
Art-trade - Holidays edition!~ UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuurmagie/Luchtmagie
Klas: -
Partner: Your body's poetry, speak to me, Won't you let me be your rhythm tonight? Move your body, move your body, I wanna be your muse, do your music, And let me be your rhythm tonight, Move your body

Art-trade - Holidays edition!~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Art-trade - Holidays edition!~   Art-trade - Holidays edition!~ Icon_minitimema nov 03 2014, 23:02

Aanmelding
Naam:Maardbei/Maaike
Account(s) waarvoor je het liefst iets zou krijgen: Kriss ofcourse :3 maar Lea of een van mijn twee dudes (Dayé of Lucius) mag ook ^^~
Enige voorkeur voor wat je zou krijgen? A Leprechaun Stare Gehehe nee geen voorkeur want de moeite alleen al ben ik erg blij mee Very Happy
Overige opmerkingen/vragen:
Super idee! Eerste keer dat ik dit doe XD dus ben heel benieuwd!
Terug naar boven Ga naar beneden
Earia

Earia

Art-trade - Holidays edition!~ UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Anon~
Posts : 926
Art-trade - Holidays edition!~ UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water||Light
Klas: Mentorklas Miss Eres
Partner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet

Art-trade - Holidays edition!~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Art-trade - Holidays edition!~   Art-trade - Holidays edition!~ Icon_minitimema nov 03 2014, 23:09

Aanmelding
Naam: Anon, Anonekke, LindAnon
Account(s) waarvoor je het liefst iets zou krijgen: Geen voorkeur, verras me en kies lekker zelf maar één van m'n gare dingen uit.~
Enige voorkeur voor wat je zou krijgen? OV dat ondanks de winter gewoon goed blijft functioneren. Maar we weten allemaal dat dat onmogelijk is, dus maakt verder niet uit.~
Overige opmerkingen/vragen:
Jingle all the way~ Ik wilde 'CAKE' zeggen but Jinte stole my trademark
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Ivan

Master Ivan

Art-trade - Holidays edition!~ UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Miss DiNozzo
Posts : 163
Art-trade - Holidays edition!~ UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Never had class since I was 23
Partner: A couple of supple and simple delights, can bring out the smile to every straight man~

Art-trade - Holidays edition!~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Art-trade - Holidays edition!~   Art-trade - Holidays edition!~ Icon_minitimema nov 03 2014, 23:48

Aanmelding
Naam: Anne
Account(s) waarvoor je het liefst iets zou krijgen: Master Ivan of Adrian
Enige voorkeur voor wat je zou krijgen? Nope xD
Overige opmerkingen/vragen:
Jinglies Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Crouge
.
.
Crouge

Art-trade - Holidays edition!~ UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Melle
Posts : 102
Art-trade - Holidays edition!~ UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark as the night baby
Klas: Master Savador
Partner: You woulden't even dare

Art-trade - Holidays edition!~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Art-trade - Holidays edition!~   Art-trade - Holidays edition!~ Icon_minitimewo nov 05 2014, 10:27

Aanmelding
Naam: Melle
Account(s) waarvoor je het liefst iets zou krijgen: Nocte, Eodan, Crouge
Enige voorkeur voor wat je zou krijgen? Nope, do whatever you like ^^
Overige opmerkingen/vragen:
Uien zijn de nieuwe 42
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake
.
.
Drake

Art-trade - Holidays edition!~ UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
Art-trade - Holidays edition!~ UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

Art-trade - Holidays edition!~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Art-trade - Holidays edition!~   Art-trade - Holidays edition!~ Icon_minitimedo nov 06 2014, 11:52

Aanmelding
Naam: Moon
Account(s) waarvoor je het liefst iets zou krijgen: Drake, Skyler
Enige voorkeur voor wat je zou krijgen? Leuk setje voor Skyler, tekening, bewerkt iets, Het maakt me echt niet uit. Have fun Wink
Overige opmerkingen/vragen:
Jinglebells Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jewel
.
.
Jewel

Art-trade - Holidays edition!~ UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Tali~
Posts : 26
Art-trade - Holidays edition!~ UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner:

Art-trade - Holidays edition!~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Art-trade - Holidays edition!~   Art-trade - Holidays edition!~ Icon_minitimedi nov 11 2014, 20:23

Just gonna bump this, if I can...
Nog een week om je in te schrijven! Het zou leuk zijn als we over het record van vorige keer, wat 20 was, zouden raken =w=
Also, na even denken realiseerde ik me dat een even aantal niet nodig is aangezien je niks maakt voor de persoon waar je iets van krijgt, dus alles zal verdeeld worden op 19 december c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tári
.
.
Tári

Art-trade - Holidays edition!~ UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Betsie
Posts : 4699
Points : 15
Art-trade - Holidays edition!~ UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister
Klas:
Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions

Art-trade - Holidays edition!~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Art-trade - Holidays edition!~   Art-trade - Holidays edition!~ Icon_minitimevr nov 14 2014, 18:44

Aanmelding
Naam: Betsie
Account(s) waarvoor je het liefst iets zou krijgen: Tári of Kit
Enige voorkeur voor wat je zou krijgen? Nope
Overige opmerkingen/vragen:
Have fun
Terug naar boven Ga naar beneden
Thayeline
.
.
Thayeline

Art-trade - Holidays edition!~ UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Talita ~
Posts : 452
Art-trade - Holidays edition!~ UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Miss Nannete
Partner: If people were like rain, I'd be drizzle and you'd be a hurricane

Art-trade - Holidays edition!~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Art-trade - Holidays edition!~   Art-trade - Holidays edition!~ Icon_minitimewo nov 19 2014, 15:42

Alle PM's zouden nu verstuurd moeten zijn, als het goed is! Ze zijn verstuurd naar het account waarmee je je in dit topic opgegeven hebt.
Zoals in de PM al te lezen is, staat de deadline voor het maken op 17 december 2014, wat dus nog een maand is. Dan zal ik een topic openen waar iedereen zijn/haar cadeautjes in kan dumpen. Gelieve ze dus niet eerder of ergens anders te posten :3

Inschrijven is vanaf nu dus natuurlijk ook niet meer mogelijk, sorry!
We hebben het record van vorig jaar helaas niet verbroken, maar het zal vast ook leuk worden~

Veel plezier iedereen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Art-trade - Holidays edition!~ UTL8oxA PROFILE
Art-trade - Holidays edition!~ UTL8oxA MAGICIAN

Art-trade - Holidays edition!~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Art-trade - Holidays edition!~   Art-trade - Holidays edition!~ Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Art-trade - Holidays edition!~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Gifttopic Art-trade - Holidays edition~
» Art-Trade
» SSA Art Trade
» Art-Trade | Cadeautopic
» ₪ Trade Plaza

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Atelier-