PortalIndexWeerwolven van Oak's Field: Mededelingen HpD5UwnWeerwolven van Oak's Field: Mededelingen 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Weerwolven van Oak's Field: Mededelingen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Xavier

Xavier

Weerwolven van Oak's Field: Mededelingen UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : teh Ruuz
Posts : 1066
Points : 5
Weerwolven van Oak's Field: Mededelingen UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: wood & dark
Klas: master Savador
Partner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;

Weerwolven van Oak's Field: Mededelingen Empty
BerichtOnderwerp: Weerwolven van Oak's Field: Mededelingen   Weerwolven van Oak's Field: Mededelingen Icon_minitimedi okt 28 2014, 15:42


Weerwolven van Oak's Field: Mededelingen YE2VeC5
Mededelingen

Beste participanten,

Vergeet niet de verantwoordelijkheden van je speciale rol! Je kunt alleen vandaag en morgen nog je plan van actie sturen!
Dit geldt natuurlijk niet voor degenen die dat al hebben gedaan.
Morgen zal de nacht beginnen en zal ik posten wat er allemaal gebeurt die nacht. Dan zullen jullie te horen krijgen wie er is overleden en welke acties er ondernomen zijn!

Het is mogelijk om op de nacht-post te reageren. Misschien een verdwaalde leerling die de gebeten leerling ontdekt? Iemand die het gegil hoort? Laat het echter niet te bont worden, immers hebben we nog een Dag 2 welke zal beginnen op donderdag 30 oktober!

Now sleep tight, don't let the wolves bite~
Terug naar boven Ga naar beneden
Xavier

Xavier

Weerwolven van Oak's Field: Mededelingen UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : teh Ruuz
Posts : 1066
Points : 5
Weerwolven van Oak's Field: Mededelingen UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: wood & dark
Klas: master Savador
Partner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;

Weerwolven van Oak's Field: Mededelingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weerwolven van Oak's Field: Mededelingen   Weerwolven van Oak's Field: Mededelingen Icon_minitimezo nov 02 2014, 18:39

Mededeling

Beste kandidaten,

Wegens omstandigheden heb ik besloten om de periode van Dag 2 te verlengen tot dinsdag 4 november!
Dit komt omdat het stemtopic ietwat verlaat is opgezet en dat mensen misschien nog niet uit zijn over hun keuze. Ook kan er nog wat verder gespeculeerd worden in het IC topic en hebben de speciale rollen iets meer tijd om te kiezen.

Veel plezier met het verdere verloop van het spel!
Terug naar boven Ga naar beneden
Xavier

Xavier

Weerwolven van Oak's Field: Mededelingen UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : teh Ruuz
Posts : 1066
Points : 5
Weerwolven van Oak's Field: Mededelingen UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: wood & dark
Klas: master Savador
Partner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;

Weerwolven van Oak's Field: Mededelingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weerwolven van Oak's Field: Mededelingen   Weerwolven van Oak's Field: Mededelingen Icon_minitimema nov 17 2014, 12:36


Mededeling

Beste kandidaten,

Wegens omstandigheden heb ik besloten om de periode van Dag 4 te verlengen tot woensdag 19 november!
Dit komt omdat een aantal van de kandidaten op de zaterdag en zondag afwezig zijn geweest en hierdoor niet hebben kunnen posten. Het stemtopic komt zo online!

Veel plezier met het verdere verloop van het spel!
Terug naar boven Ga naar beneden
Xavier

Xavier

Weerwolven van Oak's Field: Mededelingen UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : teh Ruuz
Posts : 1066
Points : 5
Weerwolven van Oak's Field: Mededelingen UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: wood & dark
Klas: master Savador
Partner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;

Weerwolven van Oak's Field: Mededelingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weerwolven van Oak's Field: Mededelingen   Weerwolven van Oak's Field: Mededelingen Icon_minitimewo nov 19 2014, 12:57


Mededeling

Beste kandidaten,

Het spel begint nu echt serieus te worden, zoals jullie misschien wel vernomen hebben. Ondertussen zijn er echter ook vragen gesteld over bepaalde dingen en uiteraard zijn er nu veranderingen in het spel. Ik zal alles hier toelichten!

1. Nu de ziener en hels verdwenen zijn, zijn de leerlingen zwaar benadeeld. Hierom zijn er enkele hints door mij in de Fate-posts gegooid en dit zal ik ook verder doen. Zonder enige hints is het uiteraard maar willekeurig gissen naar verdachten en dat is niet de bedoeling. In een dag- of nachtpost zul je naar hints moeten zoeken. De hints mogen IC worden gebruikt op welke manier dan ook.
2. De leerlingen krijgen van August te horen wat de rang is van een weggestemd of gebeten persoon. Dit was voorheen al zo en ik nam aan dat dit wel zo logisch was, maar ik zal het nogmaals herhalen: De leerlingen weten dus dat Kaoru een ziener was of Thayeline de heks.
3. Het is niet toegestaan voor mensen die uit het spel liggen om nog met theorieën of verdachten te komen. Dit is vanzelfsprekend uiteraard, maar het is ondertussen wel voorgekomen. Niet doen dus!
4. Dubbele eliminatie zal niet meer gebeuren. De leider hakt hier de knoop steeds door.

Dat was het verder! Mochten er nog bezwaren zijn, dan hoor ik ze graag!

Veel plezier met het verdere verloop van het spel!
Terug naar boven Ga naar beneden
Xavier

Xavier

Weerwolven van Oak's Field: Mededelingen UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : teh Ruuz
Posts : 1066
Points : 5
Weerwolven van Oak's Field: Mededelingen UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: wood & dark
Klas: master Savador
Partner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;

Weerwolven van Oak's Field: Mededelingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weerwolven van Oak's Field: Mededelingen   Weerwolven van Oak's Field: Mededelingen Icon_minitimewo nov 26 2014, 20:23


Mededeling

Beste kandidaten,

Natuurlijk zijn er perioden waarin iedereen wat drukker is, maar hierdoor is de deadline helaas niet gehaald! Nou vind ik het niet erg om wat te schuiven met de duur van een WOOF-dag, sinds de discussies nu steeds langer worden en de meesten wel in een ''blauwe'' periode zitten met veel toetsen, winterdipjes, noem het maar op!
Mede hierdoor verzet ik de deadline naar zaterdag 29 november! Dat geeft jullie weer drie dagen speling en kan er wat meer gepost worden. Mocht dit niet genoeg zijn, dan merk ik het wel.

Veel plezier met het verdere verloop van het spel!
Terug naar boven Ga naar beneden
Xavier

Xavier

Weerwolven van Oak's Field: Mededelingen UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : teh Ruuz
Posts : 1066
Points : 5
Weerwolven van Oak's Field: Mededelingen UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: wood & dark
Klas: master Savador
Partner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;

Weerwolven van Oak's Field: Mededelingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weerwolven van Oak's Field: Mededelingen   Weerwolven van Oak's Field: Mededelingen Icon_minitimezo dec 07 2014, 17:24


Een bedankje~

Beste kandidaten,

Met nacht 6 is het spel afgelopen! De uiteindelijke conclusie: de leerlingen hebben het spel gewonnen!
Ik wil jullie met dit berichtje even bedanken voor jullie deelname aan dit spel! Ik had niet verwacht dat er zo'n opkomst zou zijn en dat het ook zo fanatiek en actief gespeeld werd. Het was ontzettend leuk om te organiseren en ook al ging het spel niet perfect, het was alsnog erg leuk en spannend.
De dingen die dit jaar wat minder gingen, zal ik meenemen als verbeterpunten voor misschien volgend jaar. Wie weet, als het spel erg in de smaak viel en als er volgend jaar weer behoefte naar is, dan zal ik het met liefde weer organiseren.

Ik bedank Emma en Anon nog even voor de steun, fijn dat ik bij jullie terecht kon voor vragen, struikelpunten of voor de tijden dat ik even wat minder actief kon zijn voor dit spel.
En natuurlijk nogmaals bedankt voor de deelnemers. Zonder jullie was het spel niet tot nauwelijks gelopen <3

Met veel liefde, Ruuz~
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Weerwolven van Oak's Field: Mededelingen UTL8oxA PROFILE
Weerwolven van Oak's Field: Mededelingen UTL8oxA MAGICIAN

Weerwolven van Oak's Field: Mededelingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weerwolven van Oak's Field: Mededelingen   Weerwolven van Oak's Field: Mededelingen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Weerwolven van Oak's Field: Mededelingen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Weerwolven van Oak's Field: Slachtoffers
» Weerwolven van Oak's Field: Speluitleg en Regels
» Weerwolven van Wakkerdam [Halloween Event]
» Mededelingen
» Mededelingen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Events :: Archief Events :: Afgesloten Events :: Weerwolven van Wakkerdam 2014-