PortalIndexHalloween Events  HpD5UwnHalloween Events  2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Halloween Events

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Dominic

Dominic

Halloween Events  UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 4478
Points : 15
Halloween Events  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark-x-Light
Klas: Master Savador
Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||

Halloween Events  Empty
BerichtOnderwerp: Halloween Events    Halloween Events  Icon_minitimezo okt 05 2014, 20:45

When witches go riding,
And black cats are seen..
The moon laughs and whispers
'tis near Halloween

Het duurt natuurlijk nog wel even, maar de bladeren vallen van de bomen, het is herfst en Halloween komt eraan.
Het leek ons heel erg leuk om daar één of meerdere events aan vast te plakken, waarvoor dit ideeën-topic dient. Uiteraard hebben wij ook al een aantal dingen bedacht, maar misschien heeft een van jullie wel een geniale toevoeging.

IC Ideas:
-Spookhuis krot: Hierin zouden leerlingen het Krot nóg spookachtiger kunnen maken door het te versieren. Wellicht gevolgd door een spooktocht, waarin ze anderen laten schrikken?
-Spooktocht
-Verkleedwedstrijd: Trek je mooiste, engste of schattigste kostuum aan en vertrek naar de wedstrijdgrond (dit zou ook het Krot kunnen zijn) om beoordeeld te worden door de jury. Iedereen krijgt één post om zichzelf zo spookachtig te beschrijven, misschien zelfs met een kleine act, waarna de jury iedereen beoordeelt. Er zal waarschijnlijk ook iets van een prijsje worden bedacht voor de winnaar(s). Het zou ongeveer zo gaan als in dit topic: https://staracademy.forumtwilight.com/t5696-schoonzwemmen-yuno-gasai-vs-tsunami-jousuke
-Spooktopics: Brrr, wat is toch dat gevoel? Het lijkt wel alsof er iets naar je kijkt.. Wolvengehuil, onverklaarbaar gekraak.. Eng hoor. Het idee hierachter is dat via Fate korte postjes geplaatst worden, waarin een enge situatie geschetst wordt. Aan de hand daarvan kan dan verder gerpg'd worden (of misschien gebeurt er nog wel iets..)
-Spookwezen missie in Kerkers
-Weerwolven van Oaks Field: Weerwolven van Wakkerdam is een spel dat de meesten van jullie vast wel kennen. Deze keer spelen we het echter via het internet, waarbij de spelleider via Fate alles zal regelen. Dit zou echt super vet kunnen zijn! Hiervoor zijn wel behoorlijk veel mensen nodig, minstens 8. Ook is activiteit belangrijk, aangezien we bijvoorbeeld elke twee dagen een dag en nacht spelen en in die tijd wolven wel hun lunch moeten kiezen en mensen moeten stemmen.
Hierbij zijn twee subopties trouwens:
a) Je personage speelt het spel, dus Xavier zit met een kaartje voor zich rond het kampvuur, lekker te weerwolven, waarbij hij dus beseft dat het een spel is en dit zijn acties kan beïnvloeden.
b) Je personage 'is' zijn rol, dus Xavier is een wolf en Dominic het o zo onschuldige meisje, en tja, ze zitten gewoon in Oak's Field te chillen als wie ze zijn.
-...?

OOC Ideas:
-Een verhalenwedstrijd: Hierbij kan je een prachtig horrorverhaal schrijven en insturen, er zal worden gestemd of een jury kiest, waarna winnaars een leuk prijsje ontvangen.
-Candyspeurtocht: Vergelijkbaar met vorig jaar, toen er pompoentjes opdoken, zou er iets gedaan kunnen worden met snoepjes.
-...?

Heb je toevoegingen, plaats die dan zo duidelijk mogelijk beschreven. Aan alleen het woord 'Halloweenbal' hebben we niet zo veel :3
Hou er wel rekening mee dat we het niet te druk willen maken, dus niet alle ideeën kunnen doorgaan. Ook leert ervaring dat grote topics zonder duidelijke indeling (zoals een bal) snel doodlopen, dus denk daaraan c:
Ook kun je hier aangeven welke ideeën jij graag terug zou willen zien van het al bestaande lijstje of de eerder geopperde ideeën van je medeleden!


Laatst aangepast door Dominic op ma okt 06 2014, 22:46; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Xavier

Xavier

Halloween Events  UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : teh Ruuz
Posts : 1066
Points : 5
Halloween Events  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: wood & dark
Klas: master Savador
Partner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;

Halloween Events  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halloween Events    Halloween Events  Icon_minitimezo okt 05 2014, 20:54

Een klein voorstel voor het weerwolvenspel: Het topic kan een zogenaamde SPT (Speed Post Topic) zijn. Hierin is het niet vereist om lang te posten en kun je met een post van 200-300 woorden verschijnen zonder je er schuldig over te voelen. Zo houd je het spel wel actief, want soms krijg je er gewoon geen post van 700 woorden uit en een post van 200-300 woorden is dan beter haalbaar c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aubree
.
.
Aubree

Halloween Events  UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Agent 007
Posts : 725
Points : 15
Halloween Events  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water
Klas: N/A
Partner: So you like, don't have a last name? That's genius -- Douche.

Halloween Events  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halloween Events    Halloween Events  Icon_minitimezo okt 05 2014, 21:00

Spookkrot
Klinkt cool. Een spooktocht is altijd leuk, chaos galore ~

Verkleedwedstrijd
Net zoals het spookkrot, leuk c:

Spooktopics
Een grote heck yeaaaaaah <3
Ik ben een fan van random events, als je het zo mag zeggen, dus zoiets lijkt me geweldig.

Weerwolven
Ik vind de tweede optie 't leukst, maar vraag me af hoe je dat zou doen. Iets dat er een "ziekte" heerst die leerlingen tot weerwolven maakt? Het lijkt me namelijk nogal moeilijk om mensen ineens pats, boem, in weerwolven te veranderen. Die eerste is wat makkelijker en ook leuk UwU

OOC Ideas
Oooh, horror schrijven, I haven't done that in a while c:
En de speurtocht van vorig jaar was leuk, doe dat opnieuw jaaa ~

Zelf heb ik stiekem geen inbreng dus dit is nutteloos maar goed ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Elveria
God of Mischief
God of Mischief
Elveria

Halloween Events  UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Just kill me
Posts : 1573
Points : 8
Halloween Events  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark x Fire
Klas:
Partner: I'm waiting for the afterlife.

Halloween Events  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halloween Events    Halloween Events  Icon_minitimezo okt 05 2014, 21:42

Misschien kan er een spooktocht georganiseerd worden?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://magicforest.newgoo.net/
Saturi
.
.
Saturi

Halloween Events  UTL8oxA PROFILEReal Name : Melle
Posts : 45
Halloween Events  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth/Fire
Klas:
Partner: There matters in this world, that are more important then love..

Halloween Events  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halloween Events    Halloween Events  Icon_minitimezo okt 05 2014, 22:55

Oeh, oeh halloween is sowieso Nocte Shanenigans Very Happy
Nocte kan heel goed spooktochten gaan trollen/nog enger maken.

Verder een horror verhaal schrijven kan heel leuk zijn ^^
Kan ik ook eens uitesten of ik dat kan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren
.
.
Wren

Halloween Events  UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Jussels
Posts : 4109
Points : 5
Halloween Events  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: PuffoonxRazen - AirxFire
Klas: Master Savador - 6th
Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ

Halloween Events  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halloween Events    Halloween Events  Icon_minitimezo okt 05 2014, 23:25

Oh, het klinkt allemaal zo leuk! Vooral horror schrijven >D Wanna be good at that. En random events! Maar ik denk dat jullie al wel een hele hoop leuke ideeën hebben~ Ik doe zeker mee : D Wren gaat wel rondrennen in het spookhuis en mensen laten schrikken. Kan ze vast wel. Miss nog iets met een spinnenplaag, want dat is het bij mij wel xD Maar ik heb er zin in!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://img3.lln.crunchyroll.com/i/spire1/f097317a228ab43692ba1c3
Kaoru
.
.
Kaoru

Halloween Events  UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Angie♫
Posts : 149
Halloween Events  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: ♦Air~
Klas: Miss Nannete ♦ 5th
Partner: I love everything you hate about yourself ♦

Halloween Events  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halloween Events    Halloween Events  Icon_minitimema okt 06 2014, 10:09

Wat leuk allemaal; ik heb er zin in! :3
Vooral het spookhuis krot en het weerwolvenspel lijken me super~ Spooktopics en speurtochten zijn altijd leuk^^ Persoonlijk ben ik iets minder van wedstrijden, maar als anderen dit leuk vinden heb ik er natuurlijk totaal geen problemen mee en lezen wat iedereen verzint vind ik wel erg leuk!

Wat misschien ook wel leuk is (bijvoorbeeld als toevoeging aan het spookhuis krot), is dat er teams gemaakt worden en de groepjes elkaar moeten laten schrikken. Het groepje dat dan het langste in het krot blijft, is de 'winnaar'. Zo zijn grote topics misschien meteen te vermijden door 2 groepjes in één topic te laten posten. Ofzo. Is maar een ideetje. xP
Oh, en worden die spooktochten eigenlijk 's nachts (in de RPG xD) gehouden? c: Lijkt me wel extra spannend, ooeeh~ xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacey
.
.
Jacey

Halloween Events  UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Bregje
Posts : 220
Points : 10
Halloween Events  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Nature
Klas: Miss Nannete
Partner: I just keep on wishing

Halloween Events  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halloween Events    Halloween Events  Icon_minitimema okt 06 2014, 17:20

Het lijkt mij wel leuk om iets te doen met de kerkers, aangezien die ook behoorlijk spooky zijn :3
Het eerste wat in me opkomt, is dat de leerlingen in de week van Halloween naar de kerkers kunnen, om daar de strijd aan te gaan met een of ander spookwezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic

Halloween Events  UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 4478
Points : 15
Halloween Events  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark-x-Light
Klas: Master Savador
Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||

Halloween Events  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halloween Events    Halloween Events  Icon_minitimema okt 06 2014, 22:54

Fijn om te horen dat jullie bijna alles leuk vinden, maar omdat we toch moeten gaan kiezen tussen de verschillende ideeën zullen we naar alle waarschijnlijkheid binnenkort een apart stemtopic openen om als richtlijn voor ons te dienen bij het kiezen. Ideeën die nu niet gebruikt worden kunnen altijd later uitgevoerd worden.

Ik heb spooktocht er als los kopje bij gezet, maar zoals al vermeld in mijn eerste bericht is een éénwoordige uitleg niet zo handig, als je een idee hebt kan je die beter uitwerken en dan met wat uitleg en specifieke ideeën voor de uitvoer neerzetten.

Voor de spooktopics zullen we in ieder geval iets met de kerkers doen, mocht dat doorgaan, een paar kleine casual halloweenmissies zaten we ook al te overwegen, ik zet het er even bij zodat ik het niet vergeet c:

LET OP;; Als je nog voorstellen wil plaatsen doe dat dan zo snel mogelijk, aanstaande vrijdag zullen we een keuzetopic openen om de concrete verlangens te polsen, waarna we al redelijk snel willen beginnen met de events~
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic

Halloween Events  UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 4478
Points : 15
Halloween Events  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark-x-Light
Klas: Master Savador
Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||

Halloween Events  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halloween Events    Halloween Events  Icon_minitimevr okt 10 2014, 11:47

Stemmen kan vanaf vandaag, hier: https://staracademy.forumtwilight.com/t6200-stemtopic-halloween-events
Let op het maximale aantal stemmen voor IC en OOC ideeën!
Stemmen kan een week lang, dus tot volgende week vrijdag c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Xavier

Xavier

Halloween Events  UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : teh Ruuz
Posts : 1066
Points : 5
Halloween Events  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: wood & dark
Klas: master Savador
Partner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;

Halloween Events  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halloween Events    Halloween Events  Icon_minitimedo okt 16 2014, 13:21

-bumping this topic-

Remember ladies and gentlemen, stemmen kan nog tot morgen c:
Dus als je nog niet gestemd hebt, go go~

Le topic:
https://staracademy.forumtwilight.com/t6200-stemtopic-halloween-events
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Halloween Events  UTL8oxA PROFILE
Halloween Events  UTL8oxA MAGICIAN

Halloween Events  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halloween Events    Halloween Events  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Halloween Events

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» [ ϟ Halloween Events 2015! ]
» Stemtopic: Halloween Events
» Belangrijke mededeling: Halloween Events!
» Events
» ☀ BBQ Get-Together [Summer Events]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Ideeën-