PortalIndexAlgemeen Feedback Topic HpD5UwnAlgemeen Feedback Topic 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Algemeen Feedback Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Dominic

Dominic

Algemeen Feedback Topic UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 4478
Points : 15
Algemeen Feedback Topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark-x-Light
Klas: Master Savador
Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||

Algemeen Feedback Topic Empty
BerichtOnderwerp: Algemeen Feedback Topic   Algemeen Feedback Topic Icon_minitimeza sep 20 2014, 16:13

Beste iedereen,
SSA bestaat inmiddels alweer ruim vijf jaar en we hopen natuurlijk dat dat nog wel even zo doorgaat.
Daarvoor is één ding essentieel: De leden.

Achter de schermen bespreken wij als team van alles om de site nog beter en leuker te maken, in de hoop alles zo soepel mogelijk te laten verlopen. Opdat jullie nog lang en gelukkig op SSA verblijven.
En daarom willen we heel graag jouw mening horen over allerlei aspecten van de site.
Dit mag kort of lang zijn, je mag erin zetten wat jij wilt. Graag wel respectvol blijven tegenover iedereen en het liefst met onderbouwingen van je mening. Onthou, positieve en negatieve punten zijn allebei waardevol.
We hopen veel nuttige feedback te verkrijgen, dus huphup, zet je brein aan het werk!

Hieronder staan aspecten waarop we graag feedback willen. De vragen zijn meer bedoeld als leidraad, schieten er andere dingen te binnen, meld die dan zeker ook! Je hoeft niet alles te beantwoorden, gewoon de dingen die jij kwijt wilt!

-Veranderingen/toevoegingen die je graag zou zien
-Algemene dingen die goed gaan
-Uiterlijke aspecten: Alles over layout e.d.
-Indeling: is alles goed te vinden? Denk hierbij ook even terug aan je komst op SSA, wat was er goed en minder goed te vinden? Tips?
-Communicatie: Is het makkelijk om teamleden aan te spreken? Wordt alles goed doorgegeven? Denk hierbij aan aanvragen of nieuwe regels.
-Sfeer/Tijd: Kovomaka is best ouderwets. Vind je dat het genoeg terug komt? Mening over moderne elementen, als smartphones?
-Informatie: Zou je de planeten informatie graag uitgebreider zien of wil je juist alles zelf beslissen? Bv algemene tijdlijn of feitjes, wapens, vanalles.
-Events feedback: De laatste twee events, Sequana en de gevaarlijke vissen aanvallen, zijn zo'n beetje afgelopen. Wat is hierbij goed en slecht gegaan, wat zijn ideeën om alles beter te laten verlopen?
-Events toekomst: Welke soort events lijken je geschikt? Vind je het een leuk idee om meer Fate posts te zien met bv monsters erin of vermindert dit volgens jou de rpg vrijheid? Meer of minder algemene verhaallijnen?
-MotM: Dit is al tijden niet meer actief, is dat jammer of juist wel ok? Hoe zou je het ingevoerd willen zien?
-Overige: Stop hier alles wat je nog niet kwijt kon.

Alvast bedankt.
Het Team~
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexander

Alexander

Algemeen Feedback Topic UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Henk.
Posts : 63
Algemeen Feedback Topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas: //
Partner: I'm a mountain that has been moved.

Algemeen Feedback Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeen Feedback Topic   Algemeen Feedback Topic Icon_minitimeza sep 20 2014, 17:59

Oké, first off: ik typ dit met een gaar brein - maar vind dat ik het nu moet doen. Daarbij zijn er vast wel -tig puntjes die eraan toegevoegd zullen worden later of zo, maar jullie weten hoe dat gaat: dingen schieten je gewoon te binnen.
Daarbij typ ik alles in een stuk door, dus kan het wellicht nogal chaotisch overkomen en let niet op de typo's aub. Bear with me .-.
(Oh en scheldwoorden, maar ja gaar hoofd en zo kan ik me het beste uitten atm).

Dingen die ik wel goed vind tot nu toe: De uitbreiding van het team natuurlijk, je merkt gewoon dat dingen vele malen sneller gaan and I luv it. You guys are doing good ~
De strengere activiteitschecks zijn ook goed, mensen moeten nu eenmaal een beetje onder hun kont geschopt worden. Merk het nu op mijn opleiding ook: maak je je huiswerk niet dan krijg je je punten niet en dus minder kans op een mooi cijfertje - het is de beste motivatie ooit om shit done te krijgen. Echter mag het van mij nog wel iets verkort worden (een maandje of zo, of twee posts in anderhalve maand).
Layout: Ik vind dat er wel weer een nieuwe mag komen, to be honest. Daarbij lijkt het ergens ook op een templane dingetje omdat de maakster een bepaalde stijl had die op (naar mijn mening) way teveel fora is toegepast. Dus iets nieuws, origineels en eigens zou wel leuk zijn - daarbij heb ik niet echt een 'sfeer' gevoel bij deze layout of zo... Als jullie snappen wat ik bedoel. En jullie weten dat ik altijd wel graag help als hier al aan gewerkt gaat worden ofc ^^
Oh en die rang... Magie... Plaatjes boven de avatars. Dat streepje irriteert me tot op de dag van vandaag nog steeds. Wellicht dat het verplaatst kan worden naar de plek van de missie dinges (waarvan ik persoonlijk vind dat het afgeschaft moet worden, same story voor met de MotM - buiten het feit dat dit erg impulsief lijkt en het was van: o het is leuk laten we het doen, niet rekening houdend met een paar aspecten). Het zou op die manier geloof ik ook een hoop gedoe weghalen omdat die shit tot nu toe allemaal handmatig ingesteld moet worden? Veelste onnodig en onhandig in mijn ogen.
Indeling: Ahaha, toen ik hier voor het eerst kwam was alles zo lekker simpel. Maar dat is het nog steeds wel, echter verschilt de indeling nogal erg. In de gebieden van de school heb je weinig 'verstopte' gebieden, terwijl dit bij de gebieden buiten de school wel zo is. Daarbij is het ook een beetje... Niet perse lelijk, maar gewoon niet in balans dat je zoveel binnenschoolse plekken hebt en maar twee buitenschoolse. Weet dat het moeilijk is om aan te passen atm, maar wellicht is er wel iets waar voorzichtig naar gekeken kan worden?
Daarbij zou ik een open archief geweldig vinden, een sub forum (wellicht onder game-related) waar alle oude topics in gedumpt kunnen worden zodat het toch wat opgeruimder is. Door het open te laten kunnen leden alsnog gewoon kijken naar de oude topicjes, maar het is toch een hoop geordener als je het mij vraagt.

Communicatie met het team: Nja bij sommigen is het beter dan bij anderen, maar dat is gewoon omdat mensen het soms druk hebben etc. Echter weet ik wel dat ik altijd bij jullie kan uithuilen terecht kan met opmerkingen of vragen (jullie komen niet zo intimiderend/afstandelijk over dat ik het niet durf of zo). Wel zou het fijn zijn dat als jezelf een aanvraag hebt gedaan en er later eentje bijkomt dit eventueel gemeld zou worden, zodat je weet dat het wat langer kan duren voordat je antwoord krijgt omdat er dus vergeleken moet worden en beslissingen enzovoorts ^^

Tijd/Sfeer + planetenshit: Hier moet eigenlijk wel een serieus naar gekeken worden, eveneens als de informatie over de planeten. Eerst werd er gezegd middeleeuwen, toen steampunk en vervolgens hebben rijke kindjes een mobieltje. Erd ligt het verst vooruit op technologisch gebied - maar hoe moet je daar een conclusie over kunnen trekken als je niet precies weet wat de grens is qua technologie? Srsly, dit was een huge issue voor mezelf met Alex. Ik snap dat het idee van een academie dat lijkt op een kasteel neigt naar middeleeuwse aspecten, maar omdat je toch emotie stopt in je posts enzovoorts stop je er snel eigentijdse dingen in.
We hadden het er al een beetje over, maar: talen. Zet gewoon een paar mensen bij elkaar en laat ze het uitvechten welke taal waar hoort, want het begint nu alleen maar meer uit de hand te lopen en voor mensen zoals ik die dingen logisch willen doen is het gewoon... Schokkend als iedereen en alles allemaal verschillende talen door elkaar heen praat zonder enige logica erachter. So pls, do something ;w;

Events feedback: Mweh, ik vind het altijd zonde hoe hele leuke events gewoon doodlopen. Mensen zijn erg creatief, maar om de een of andere reden lopen dingen snel dood om bepaalde redenen. Wat je hier precies aan kan doen weet ik niet, wellicht met kleinere dingen beginnen (kleinere groepjes) zodat het langzaam opgebouwd kan worden en uiteindelijk een groot iets gedaan kan worden? Wetende dat mensen hebben.. geoefend? En daardoor de kans op doodlopen kleiner is.
Events toekomst: Nja ehm... Ik wil planeten dingen doen met Alexander, dus ik denk dat het goed is als we eens gaan focussen op Legendarische magiërs - omdat dit vrijwel alles kan beïnvloeden want planeten en zo.
Fate vind ik verder wel handig als je echt niet weet hoe een gevecht moet gaan lopen, voor sommige verhaallijnen is het niet nodig - maar gewoon willekeurige dingen zoals het tournament? Prima.

MotM: Afschaffen die hap. Natuurlijk zijn er nieuwe leden bijgekomen de afgelopen tijd, maar als je kijkt naar hoezeer het forum groeit en na hoe vaak een nieuwe MotM gekozen moet worden... Dan krijg je een negatief getal en shit. Wiskunde.
Dus bespaar jullie de moeite en struggles.

Stagiaires en adviseurs: Ja ik maak mijn eigen shit, whatcha gonna do son? Maar waar ik het met deze twee rangen over wilde hebben is dat ik vind dat de stagiaires onafhankelijker moeten worden en de adviseurs afhankelijker. Wat bedoel ik hiermee? Nou een stagiaire is afhankelijk van een docent wat officiële activiteit betreft, in zekere zin, als een docent geen les maakt kan een stagiaire hier ook niet in posten. Natuurlijk kan hij/zij andere docenten lastig gaan vallen, maar dit niet de bedoeling - of wel soms?
En jullie weten mijn mening over adviseurs eigenlijk al kinda: het zijn niet echt adviseurs en dat moeten ze wel zijn. Ik heb zelden een adviseur een legendarische magiër ook echt raad zien geven, wat wel de bedoeling was neem ik aan?
So yea, daar laat ik het bij.

Overig: Ik ben zo blij met dit topic <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Isaiah
.
.
Isaiah

Algemeen Feedback Topic UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : » Captain Fluffledork.
Posts : 116
Points : 5
Algemeen Feedback Topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: » Air & Wood.
Klas: » Miss Nannete.
Partner: » It's like when you fancy someone, and they don't even know you exist.

Algemeen Feedback Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeen Feedback Topic   Algemeen Feedback Topic Icon_minitimezo sep 21 2014, 19:41

Veranderingen/toevoegingen: Uhhh

Algemene dingen die goed gaan: De sfeeeer. Ik vind dit echt een geweldig forum, omdat het zo ontzettend gezellig is! Ik werd met open armen ontvangen en ik voelde me geen moment buitengesloten toen ik hier nieuw kwam. Dat is misschien niet echt iets waar jullie als team voor gezorgd hebben, maar het is zeker iets wat jullie als personen voor elkaar gekregen hebben! Dus, petje af! Ik hoop dat dit forum nog lang actief blijft en net zo leuk blijft c:

Uiterlijke aspecten: Ik zeg zelf ook dubbel ja tegen een nieuwe lay-out. Ik vind deze best mooi en prettig, omdat alles zo lekker duidelijk is, maar gosh er zijn ook punten waar ik me aan erger. Bijvoorbeeld, zoals Noor al zei, dat streepje. Hoeft niet. Ook vind ik het knap vervelend dat je niet op het logo kan klikken, maar dat je iedere keer dat kleine pixeldingetje aan moet klikken. Die shit is vooral ontzettend irritant als je op je telefoon of tablet zit. Ook zou ik bij de volgende layout een balk ding aan de zijkant van het forum zetten met daar bijvoorbeeld links, een korte omschrijving van het forum, het seizoen, etc. Eigenlijk een compacte versie van het portaal. Ook zou ik, als je dan toch bezig bent, de plaatjes misschien vernieuwen? Of de gebieden op een nieuwe manier op het forum zetten, als dat logisch klinkt. Alles wat frisser maken, shit (lees: Schoolregels) herschrijven zodat het netter en zo is. Ook zou ik de plaatjes in de informatietopics aanpassen of weg doen, want nu rekken ze het forum uit en dat hoeft niet.

Indeling: Nou, zelf kon ik namelijk info over docenten/stagiaires/etc. aanvragen niet zo goed vinden en ook het faceclaim topic zit goed verstopt, als je het mij vraagt. Hiervoor zou ik links doen in het hierboven (en onder) aangegeven idee van die balk lijst ding zodat je in 1 klik bij de info die je nodig hebt kan komen. Als je naar 'Informatie en regels' gaat, krijg je daar ook weer 5 subfora en dat vind ik toch allemaal wel lastig. Maar goed, misschien is dat ook wel iets wat alleen ik vind  :3

Communicatie: Op zich is iedereen in het team wel vriendelijk, maar meh. Ten eerste vind ik dat het team wat duidelijker kan. Om heel eerlijk te zijn vergeet ik namelijk soms altijd dat sommige mensen ook nog bij het team horen. Een lijstje op het forum zelf met daarop de gebruikers + een pb te sturen zou ik zelf heel handig en veel overzichtelijker vinden. Ik weet dat zo iets op het portaal staat, maar even, wie gebruikt dat ding nog? Dus dat.

Sfeer/Tijd: Oh dit mag veel beter. In de regels staat iets over 'muziekdoosjes', maar hier loopt iedereen rond met iPods en videogames op hun kamer, en allerlei shit. Ik vind zelf dat er véél duidelijker aangegeven moet worden in welke tijd we nou precies zitten en wat er wel en niet is. Ook zou ik dat doen voor de planeten, aangezien de ene verder is qua technologie dan de ander. Ook meer info over shuttles, want iedereen heeft er andere ideeën bij en het is toch wel fijn om wat meer duidelijkheid te hebben.

Informatie: Mag ook wel wat uitgebreider. Het kleine beetje tekst wat er nu staat is niet echt handig als je van de planeet zelf komt. Ik zou een algemeen intro iets maken, en dan een veel uitgebreider stuk waarin het verleden van de planeet beschreven staat en shit. Ook, zoals Noor al zei: Talen. Even duidelijk welke taal bij welke planeet hoort, zodat dat ook duidelijker is.

Events feedback: De meeste lopen af met een sisser. Ik vond het idee van evil vissen echt heel vet, maar het viel nogal tegen. Er zijn maar amper vissen geweest. Ik had me zelf iets voorgesteld waar het echt een serieus probleem zou zijn voor de school, waar docenten moesten helpen het kasteel en de leerlingen veilig te houden omdat die vissen OV-ER-AL waren, maar dat was het dus niet. Maar een paar topicjes zijn overvallen geweest door die vissen en ook maar een paar zijn afgerond. Ook zijn er hele vette events geweest/gaande, maar het lijkt alsof maar een klein deel van het forum aan te gaan, zeg maar. Dus dat is jammer. Ik weet dat jullie er niet zo veel aan kunnen doen als de leden niet actief meedoen, maar misschien dat er een soort regeling kan komen waardoor het niet of minder uitmaakt of een deel van de leden niet/weinig actief zijn, bijvoorbeeld dat je je aan moet melden en er iets gebeurd als je actief bent/niet actief bent. Nou ja. Events zijn echt heel vet, en het zou me echt leuk lijken om ze meer te zien verschijnen.

Events toekomst: Een zieke oorlog. Of een invasie. Iets dat echt de hele school aangaat, wat echt groots is. Iets wat docenten bezorgd maakt en leerlingen toch wel wat angstig krijgt. Misschien dat de school in de handen komt van een nog erger schoolhoofd, of dat een bepaalde groep van een bepaalde planeet de school overneemt en het dreigt te sluiten. Misschien dat een van de LM'ers bersek gaat en een zieke oorlog start. Misschien dat er aliens van een onbekende planeet komen. MISSCHIEN. Ik zit hier zieke grote shit te denken, maar bijvoorbeeld dingen als een festival in Oaks Field of een soort speciaal iets waardoor er allerlei dingen georganiseerd worden binnenin de school zou ook leuk zijn. Vrolijke dingen :'D

MotM: Afschaffen of gebruiken. Er is een lid dat nog steeds een Of the Month rang heeft terwijl er sinds ik hier ben al geen Of the Months gehouden zijn. Het is leuk, maar op dit moment word er gewoon geen ruk mee gedaan en vergeten mensen (lees: ik) dat het überhaupt bestaat. Als je het niet maandelijks aan gaat passen en er leuke prijzen en categorieën voor gaat bedenken, moet het ook maar gewoon weg.

Overige: MISSIES. Ze zijn echt heel vet maar worden amper gebruikt. En dat is jammer. Misschien dat er wat meer duidelijkheid kan komen over die rangen (Novice, Elite, etc.) kan komen en dat je er ook echt dingen mee kan gaan doen, waardoor meer leden gemotiveerd worden om mee te doen aan missies. Misschien dat het ook iets strakker geregeld kan gaan worden, en dat er altijd wel actieve missies zijn. Of bedacht door docenten, of bedacht door het Team zelf. Maar dat. Het lijkt me echt gaaf. :'3

Team: Ja ehm ik wist niet of dit bij communicatie kon dus maak ik er maar een nieuw dingetje voor :'3 Ik vind zelf dat als Team jullie ook echt actief moeten zijn, in de OOC maar ook in de IC. Nu zijn de meeste van jullie dat wel, dus da's helemaal toppie, maar sommige zie ik eigenlijk amper in de IC of de OOC, en een enkele (lees: één) gewoon niet. Nergens. Nooit. En dat vind ik eigenlijk niet kunnen Of ze SSA nou opgericht heeft of niet. Dus dat. Ik vind de opstelling 2 admins 3 mods wel goed tho c:

Zop. Niet zo veel en uitgebreid als Noor maar ik hoop dat jullie er toch wat aan hebben :'3 Jullie zijn wel een top Team tho, so keep up the good work <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren
.
.
Wren

Algemeen Feedback Topic UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Jussels
Posts : 4109
Points : 5
Algemeen Feedback Topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: PuffoonxRazen - AirxFire
Klas: Master Savador - 6th
Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ

Algemeen Feedback Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeen Feedback Topic   Algemeen Feedback Topic Icon_minitimezo sep 21 2014, 20:48

Dus~ Feedback :3 Maak je geen zorgen, niet IC met Wren so no unnessecary bitching : D Ik ben alleen niet zo goed in feedback, dus ik probeer er het beste van te maken~ Neem mij niet altijd te serieus though O:

-Veranderingen/toevoegingen die je graag zou zien:
Ik zou het fijn vinden als de rangen ook echt actief bleven. Natuurlijk heb ik Feal wel en ik post heel graag met haar, maar heel weinig collega's van haar zijn gewoon inactief. En dat is heel rot, omdat ik Feal ook niet altijd tussen de leerlingen wil laten huppelen, gewoon omdat er met sommige collega's niets van de grond komt. Gelukkig zijn er ook LM'ers die wel actief zijn, dus nothing about them~ Maar misschien zou het fijn zijn als er iets meer gelet kan worden op de rangen. Soms zijn er mensen die echt geen tijd hebben; maar als dat te lang aanhoudt, misschien zelf overwegen of het nog wel handig is om die rang te hebben? Of de regels aanscherpen, maar dat is al gebeurd. Okay, dit is een vaag punt. Jullie werken er al heel hard aan. Maar dit is wel een dingetje waar ik mee zit :3

-Algemene dingen die goed gaan:
Well yeah~ Een hoop dingen! Ofc de sfeer hier, alle leuke mensjes; een awesome team dat professioneel te werk gaat; altijd leuke mensen om mee te posten. Ook de aangescherpte regels zijn wel iets waar ik het mee eens ben. Daarnaast houd ik van de karakters hier~

-Uiterlijke aspecten:
Ik heb hier niet zo'n sterke mening over. Zolang alles niet te roze en happy wordt vind ik het prima; wel ben ik het met Selm eens dat het soms vervelend is om op je telefoon precies op dat ene pixeltje te drukken. Verder vind ik deze wel heel mooi, dus voor mij is het niet per se nodig er wat aan te veranderen. En de mini avatars zijn ook wel fun. Btw, vroeger was er altijd een zoekfunctie verwerkt in het balkje bovenaan, met index enzo. Die was ineens weg met de nieuwe lay-out en ik mis het. Kan die terug komen? Dan kon ik gemakkelijker topics terugzoeken, in plaats van alles door te klikken. EN HET STREEPJE D:

-Indeling:
De indeling is in grote lijnen prima. Het enige wat ik grappig blijf vinden is dat zich in 'Kantoor van de Hoofdmeester' én de slaapzalen van de leraren én hun toiletten én de Toren bevinden xD So weird. Maar op zich snap ik wel dat Safs kantoor goed te vinden moet zijn. En het FC topic kan ik inderdaad nooit vinden. Verder zijn de gebieden wel logisch ingedeeld, qua binnen buiten enzo. En agreed met Noor over het archief. Er zijn genoeg topics die zijn afgesloten of waar simpelweg nooit meer in gepost wordt omdat de leden weg zijn; die kunnen wel goed ingedeeld worden. Het is misschien heel wat om alles op te slaan enzo, maar ik denk dat het op de lange termijn het forum wel wat opgeruimder houdt.

-Communicatie:
Prima. Jullie hebben nog nooit gebeten O: Nee, ik kan goed bij jullie terecht :3 Ook wordt er altijd netjes en beleefd geantwoord, so no problems there. En jullie luisteren goed. Wel raak ik soms kwijt wie welke accounts heeft en wie ik kan PM'en O: Maar ondertussen heb ik dat wel geleerd. No worries, jullie zijn awesome!

-Sfeer/Tijd:
Sfeer: leuk. Magische school, leerlingen die rondhuppelen en veel magie. Maar de tijd.. Soms moeten we rond de Middeleeuwen zitten.. maar we hebben shuttles. SHUTTLES. Die zijn niet Middeleeuws o: Daarnaast is een beetje technologie ook niet erg, like een tv of een radio. En het kan wel dat bijv. Gren of Erd ofzo wat meer technologisch achterloopt dan Puffon ofzo, maar dat zou dan wel uitgedacht moeten worden. Naar mijn mening kan het echter wel wat vooruit in de tijd.

-Informatie:
Netjes. Ik kan het allemaal vinden. Maar wel eens met de Talen: ik kan nu niet met iemand anders van dezelfde planeet praten, gewoon omdat ik Frans praat en zij Noors. Bijvoorbeeld. Dusja. En ik vind de algemene intro goed, toen ik hier begon begreep ik het allemaal. So no problems with that anyways.

-Events feedback: Jammer dat ze zo vaak doodlopen. Meestal komen we niet verder dan de rollen verdelen en dat vind ik jammer. Ook is er natuurlijk niet zoveel aan te doen, maar meestal lopen dingen snel vast. Maar then again, dat is lastig te verhelpen. Toch zou ik het wel leuk vinden als we door bleven gaan met events. Want het is wel erg leuk!

-Events toekomst: Hierin ben ik het wel eens met Noor. Why start a war? Ik bedoel, why? Geen enkele LM kent zijn of haar collega, laat staan dat ze een oorlog gaan beginnen. Plus, Feal mag ze allemaal O: Teehee, niet relevant. Ik kan me vinden in wat Noor zegt; meer met de planeten zelf. Dus niet alleen hier op school, de planeten er ook bij betrekken. Kleinere dingen die misgaan [kunnen er ook meer missies komen vanuit de LM's want why solve everything yourself~]. En LM's en mensen die elkaar helpen. Ik denk dat zulke kleinschalige dingen wel goed zullen komen.

-MotM:
Afschaffen. Er zijn de laatste tijd niet zo heel veel nieuwe leden bijgekomen. Ik denk dat het lastig wordt om dit zelfs maar een jaar vol te houden. Het was heel leuk, want waardering enzo, maar dan vind ik bijv. de awards leuker. Awards voor leukste koppel en stomste actie enzo. Dat geeft denk ik ook een gevoel van waardering voor degene die hem wint en het is veel makkelijker vol te houden.

-Overige:
Ik denk dat ik alles er wel uit gegooid heb wat ik wilde zeggen. Nou ja, behalve dan: jullie zijn awesome! Blijf alsjeblieft zo doorgaan :3 Ik ben misschien niet zo'n useful lid qua hulp met lay-out en feedback enzo, maar mental support en cheering breng ik altijd! : D Teehee~ Keep up the good work

~Hopelijk hebben jullie er wat aan
Terug naar boven Ga naar beneden
http://img3.lln.crunchyroll.com/i/spire1/f097317a228ab43692ba1c3
Aubree
.
.
Aubree

Algemeen Feedback Topic UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Agent 007
Posts : 725
Points : 15
Algemeen Feedback Topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water
Klas: N/A
Partner: So you like, don't have a last name? That's genius -- Douche.

Algemeen Feedback Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeen Feedback Topic   Algemeen Feedback Topic Icon_minitimezo sep 21 2014, 21:28

Veel hiervan is waarschijnlijk al gezegd maar ik heb een glaasje op en geen zin om alles nog 'ns door te lezen, dus ik lul gewoon een beetje. Kthxbye.

Veranderingen/toevoegingen die je graag zou zien
Actieve rangen. Duidelijke regels die goed worden nagevolgd. Actieve events.
Algemene dingen die goed gaan
Het team! Jezus sinds jullie uitgebreid zijn is alles er doorheen gejaagd, hebben we nieuwe regels en nieuwe dingen alles is fantastisch, dat moet ik zeggen. Hoop dat jullie het ook zo ervaren. De community is ook altijd iets wat gezellig gaat.
Uiterlijke aspecten
Okay, hier heb ik meningen: Ik vind de layout 'n beetje.. stoffig. Hij is niet lelijk ofzo, maar sommige dingen zijn niet goed afgewerkt en andere dingen zijn domweg irritant - de achtergrond en het feit dat je niet op de banner kan klikken om naar de index te gaan, bijvoorbeeld. De hele layout veranderen is misschien wat extreem (maar wel aan te moedigen, nieuw jasje, nieuwe kansen) maar de achtergrond veranderen en de banner klikbaar maken zou al veel veranderen.
Indeling[i/]
Duidelijk? Niet echt. De regels staan in een subforum van een subforum, IC en OOC staat door elkaar en alles is een beetje onduidelijk. Ook de mededelingen zijn moeilijk. Ik zou zeggen dat je voor de mededelingen een subforum doet voor OOC mededelingen (seizoensveranderingen, teamuitbreidingen, rangen etc.) en IC mededelingen (events enzo) aparte subfora maakt. Oh, en de faceclaims. Misschien is het handig om die als een sticky in het "Your Magician" forum te zetten, dan zien mensen het eerder.
Communicatie
Jullie zijn mijn homies. If you want to be. If you don't then you're my senpai. Notice me.
Sfeer/Tijd[i/]
Zie hieronder.
[i]Informatie:

I'm a sucker for lore. Ik wil dolgraag duidelijker informatie, meer details, meer richtlijnen zodat we met z'n allen een wat duidelijker universum hebben waarin we kunnen spelen. Vooral belangrijk is de tijd-technologie verhouding en, in mijn ogen, de recentelijke geschiedenis van de planeten. Maar goed, zoals ik al eerder heb gezegd, ik zou het ontzettend leuk vinden om met een hele groep bij elkaar te zitten en lore uit te typen die we dan in jullie gezicht kunnen smijten ~
Events feedback
Het was niet heel duidelijk/sitewide, was mijn idee. Mensen deden er niet genoeg mee, dat was het probleem. Wil je een succesvol event dan moet je, in mijn ogen, alles interactief maken. Het ging niet fout bij het idee, maar bij de uitvoering en de reactie van de spelers.
Events toekomst:
Fate is goed. Heel goed. Je zou misschien seasonal events kunnen doen - dat Fate in de herfst af en toe een topic binnenkomt en zegt dat het ineens gaat stormen.
Toernooien ben ik ook een fan van - zeker het TotM gaat ontzettend goed.
Wat misschien geen goed idee is, zijn van die gigantische topics zoals eerder is gedaan met halloweenfeesten en valentijn. Teveel mensen, te weinig tijd en het topic schiet geen meter op. Splits dat soort dingen op in kleinere topics en het loopt waarschijnlijk wel.
Oh, en interplanetaire events. Niet direct oorlogen, hoewel dat wel kan. Ya know, meer interactie tussen LM's en spanningen door de school
Overige
Uhm. Go go team. Ik zou cheerleaden als jullie een sportteam waren. Stiekem niet. Of wel. Ik weet het niet. Whelp.
[/i]ls jullie een sportteam waren. Stiekem niet. Of wel. Ik weet het niet. Whelp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Algemeen Feedback Topic UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Algemeen Feedback Topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Algemeen Feedback Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeen Feedback Topic   Algemeen Feedback Topic Icon_minitimema sep 22 2014, 19:52

-Veranderingen/toevoegingen die je graag zou zien
Een nieuwe lay-out, deze wordt nu toch al wel eventjes gebruikt, dus misschien eens tijd voor een nieuwe? Misschien nog een kleine toevoeging die gedaan kan worden is misschien de onafhankelijkheid van Stagiaires, de rang wordt weinig bekleedt maar dit komt vast omdat ze alleen de lessen mogen bijwonen en helpen, waarom niet ineens met toestemming van docent een eigen les opstarten dat de docent toekijkt hoe alles verloopt? Dat lijkt me al leuker voor mensen die een stagiaire hebben en het balen vinden dat ze weinig kunnen en mogen.
De speciale evenementen zoals Kerst, Valentijn, etc. Lopen allemaal zeer snel dood, misschien dat ze anders kunnen geregeld worden, zoals Agent hierboven al zegt.

Ik mis alleen nog wat activiteit wat betreft de missies, misschien dat SSA zelf algemene missies kan invoeren en daarvoor puntenrewards kan geven?

Ook, er is weinig historiek enzo te vinden over Kovomaka en Starshine, misschien dat hier tijd in kan gestoken worden? Want veel mensen lezen héél graag lore.
Hier was ooit een aparte site voor gemaakt, maar is nooit aan gewerkt geweest (ja ik check hem regelmatig)

-Algemene dingen die goed gaan
Het team is er enorm op vooruitgegaan en jullie doen het allemaal enorm goed.
De activiteit van de hogere rangen wordt ook goed in de gaten gehouden en er is regelmatig een controle die plaatsvindt en er zijn veel meer activiteiten terug te vinden dan vroeger.

-Uiterlijke aspecten: Alles over layout e.d.
De lay-out heeft nood aan een veranderingetje

-Indeling: is alles goed te vinden? Denk hierbij ook even terug aan je komst op SSA, wat was er goed en minder goed te vinden? Tips?
Ik vond alles niet al te snel terug, dus misschien een betere indeling wat betreft regels en aankondigingen. Misschien er een apart onderdeel van maken zoals:

- Regels
-Informatie
- Lore (verhaallijnen van SSA en Kovomaka zelf, zoals er ooit die bib was gemaakt, die nooit is aangevuld geweest...)

-Communicatie: Is het makkelijk om teamleden aan te spreken? Wordt alles goed doorgegeven? Denk hierbij aan aanvragen of nieuwe regels.
De communicatie was zeker goed, soms duurde het lang voor een reactie maar jullie hebben het allemaal zeker wel druk, dus dat puntje kan gewoon achterwege gelaten worden.

-Sfeer/Tijd: Kovomaka is best ouderwets. Vind je dat het genoeg terug komt? Mening over moderne elementen, als smartphones?
Ik vind het prima zo, misschien dat de moderne elementen kunnen weggelaten worden of net meer gepromoot, hier heb ik niet echt enig problemen mee.

-Informatie: Zou je de planeten informatie graag uitgebreider zien of wil je juist alles zelf beslissen? Bv algemene tijdlijn of feitjes, wapens, vanalles.
Uitgebreider, I like lore :'D

-Events feedback: De laatste twee events, Sequana en de gevaarlijke vissen aanvallen, zijn zo'n beetje afgelopen. Wat is hierbij goed en slecht gegaan, wat zijn ideeën om alles beter te laten verlopen?
Hier heb ik eigenlijk niets slecht over te melden, behalve dat de activiteit van sommige topics tegensloeg maar de organisatie ervan was zeker goed. Hopelijk komen er weer zo'n eventjes die zo goed georganiseerd zijn. Keep up the good work.

-Events toekomst: Welke soort events lijken je geschikt? Vind je het een leuk idee om meer Fate posts te zien met bv monsters erin of vermindert dit volgens jou de rpg vrijheid? Meer of minder algemene verhaallijnen?
We need more Fate en meer verhaallijnen, ik zou zelfs eventueel met de rewards werken voor verhaallijnen, stimuleert het posten.

-MotM: Dit is al tijden niet meer actief, is dat jammer of juist wel ok? Hoe zou je het ingevoerd willen zien?
Haal het maar weg, er zijn wel veel nieuwe leden maar MotM was niet bepaald speciaal, je kan eventueel een ander maandelijks event aan toevoegen ter vervanging van MotM?

-Overige: Stop hier alles wat je nog niet kwijt kon.
You're doing great, keep it up.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kriss
.
.
Kriss

Algemeen Feedback Topic UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Sergeant Pepper Puppycat
Posts : 926
Points : 30
Algemeen Feedback Topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuurmagie/Luchtmagie
Klas: -
Partner: Your body's poetry, speak to me, Won't you let me be your rhythm tonight? Move your body, move your body, I wanna be your muse, do your music, And let me be your rhythm tonight, Move your body

Algemeen Feedback Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeen Feedback Topic   Algemeen Feedback Topic Icon_minitimema sep 22 2014, 21:50

Beste teamleden,

Ik wil jullie graag heel erg bedanken voor al het goede werk wat jullie in die ruim 5 jaar gedaan hebben voor SSA. En dat allemaal ondanks dat jullie ook nog gewoon een leven hebben naast SSA XD Zonder jullie (de oude en nieuwe teamleden) was het namelijk nooit zo ver gekomen Jump
Dan wil ik ook vooral Linima/Eres en Noah/Savador heel erg bedanken. Linima: zonder jouw had dit hele forum niet eens bestaan <3 je hebt awesome ideeën gebracht en ik vind je super in IC dus uit de grond van mijn hart: Je bent een geweldige meid! Thank you so much voor deze fijne plek waar ik mezelf kan uitleven en genieten van mijn en andere karakters en verhaallijnen Jump
Noah, ik ben jouw ook heel erg dankbaar, zoals je weet Jump. Ik geloof dat bijna niemand echt door heeft hoeveel jij voor SSA hebt gedaan en nog steeds doet. Daar mag best eens op gewezen worden. Ook beteken je altijd veel voor ons in IC, want al is Savador nog zo evil. Hij blijft een schoolhoofd, mét zijn verantwoordelijkheden.

Voor feedback zou ik graag willen zeggen dat ik het prima vind zoals het nu gaat en is gedaan. Alles is duidelijk, mooi in elkaar gezet, uniek en voor mij gewoon makkelijk te vinden. Ik ben erg blij dat dit forum ook zoveel vrijheid geeft in een hoop dingen, zodat je lekker je creativiteit de vrije loop kan laten :3 Daar gaat het uiteindelijk om, toch? De vrijheid mag van mij juist blijven (ook in de realistische talen) want daar draait SSA bij mij juist om. En verder hoop ik eigenlijk dat jullie niet te veel regels en dingen gaan toevoegen en/of veranderen. Dat zou ik pas jammer vinden omdat het dan niet meer mijn geliefde SSA is.

Dus, beste Admins en Moderatoren, ga zo door met jullie top werk en jullie IC interactie <3

En wat iedereen boven mij betreft: Ik moet bekennen dat ik jullie wel heel erg up tight vindt doen over een hele hoop zaken. Het komt bij mij over alsof mensen niet verder kijken dan hun neus lang is. Ik heb namelijk alle informatie wel kunnen vinden, allemaal op mijn eigen houtje. (En ik heb vmbo gedaan dus ik ben niet de brightest onder ons.) Verder hadden jullie ook een hele hoop dingen op een andere manier kunnen brengen. Volgens mij hebben de meeste niet eens door hoe jullie over komen. Namelijk als een hoop afkrakerij op dit hele forum en het team.
@Selma: Ik vind het heel vals van jouw dat je Linima zo aanvalt over haar IC activiteit. Dat is een lage streek van je en iets wat helemaal niet jouw zaak is. Als je zo blij met dit forum bent, kun je wel iets dankbaarder zijn dan zo te klagen over het feit dat Linima nog een leven heeft, en dus IC iets minder actief is. Stare
Verder zie ik dat er veel klachten zijn over dat streepje. I have it on good authority dat die streepjes een belangrijke functie hebben.

Ik zelf ben het persoonlijk helemaal niet eens met Noor. Ik vind het erg jammer dat dit topic is neergezet. Het lijkt erop dat iedereen al een tijdje met al deze irritatie factoren heeft gelopen, maar nooit zelf het initiatief heeft genomen om een pb naar een van de teamleden te sturen. Ookal kan ik overal terug vinden dat ze dat juist aanmoedigen.
"Zit je ergens mee, stuur dan een pb naar het team en wij handelen het af,"
Hoe moeilijk is het.
Nu wordt alle negativiteit hier open en bloot neergekwakt wat volgens mij erg demotiverend werkt. Als ik admin/moderator van SSA zou zijn zou ik er niet heel blij en gelukkig van worden.

SSA is voor mij een hobby. Voor ontspanning en een creatieve uitlaatklep. De vrijheid trok mij juist aan, dus ik hoop dat die vrijheid word behouden. Ik vind het jammer om te zien dat ik blijkbaar een van de weinige ben die dat zo ervaart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Xavier

Xavier

Algemeen Feedback Topic UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : teh Ruuz
Posts : 1066
Points : 5
Algemeen Feedback Topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: wood & dark
Klas: master Savador
Partner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;

Algemeen Feedback Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeen Feedback Topic   Algemeen Feedback Topic Icon_minitimema sep 22 2014, 22:17

Bedankt voor jullie feedback! Laat nog maar binnen komen hoor. Hoe meer feedback, hoe beter c:

Nu even iets anders.
Maaike, nog bedankt voor je complimentjes!
Je mening wordt gewaardeerd door ons allen en we vinden het fijn dat je zo eerlijk bent. Maar ter verdediging van anderen: dit is een feedback-topic en het is de bedoeling dat leden hier hun uitgesproken mening geven over de site. Het is niet demotiverend voor ons als team, omdat we hierdoor inzicht krijgen in wat de leden willen zien en dergelijke. Het kan als afkrakerij klinken, maar we zijn allemaal schatjes hier en niemand bedoelt het op een nare manier. Het is constructieve kritiek welke gegeven wordt, dat is iets anders dan afkrakerij en het is daarnaast verre van negatief. Het is juist een positief iets. Nu worden de leden ook meer betrokken bij de site en die sociale cohesie, het gevoel dat iedereen een stem heeft in de community, is iets wat wij heel graag willen.
Geen van deze leden bedoelt de feedback verkeerd. Laat ik dat even zeggen, zodat niemand zich er rauw over voelt.

Nu moet ik wel even zeggen dat je Selma niet openlijk aan had hoeven te vallen. We weten dat Selma niet heel positief over Linima heeft gepraat, maar daar had je geen reactie op hoeven te geven. We weten dat je in de verdediging schoot voor Linima, maar je had Selma kunnen aanspreken via PB of ons een PB kunnen sturen over dat je het niet vind kunnen en dergelijke.

Als je hierop terug wilt reageren, verzoek ik dat het via PB gebeurt. We gaan geen discussies in dit topic voeren en sowieso moet het even weer on-topic gaan vanaf nu.

---
Dus mensjes, ga lekker verder~
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaoru
.
.
Kaoru

Algemeen Feedback Topic UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Angie♫
Posts : 149
Algemeen Feedback Topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: ♦Air~
Klas: Miss Nannete ♦ 5th
Partner: I love everything you hate about yourself ♦

Algemeen Feedback Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeen Feedback Topic   Algemeen Feedback Topic Icon_minitimedi sep 23 2014, 15:14

Allereerst; goed dat dit topic er is en dat jullie als team voor feedback open staan.^^
En dan nu mijn feedback, hopelijk is het een beetje nuttig. x’)

•Veranderingen/toevoegingen die je graag zou zien
- De lay-out zou veranderd kunnen worden, al is dit naar mijn mening niet top-priority. Ja, ook al zit ik hier nog maar relatief kort, ik ken dit forum al wat langer en heb het vroeger ook wel eens bekeken[a];
- Actieve events zijn natuurlijk geweldig;
- Belangrijkere rol voor adviseurs. Als rechterhand van de LM’ers zouden ze denk ik wel iets meer te doen moeten hebben dan nu, al ligt dit natuurlijk ook aan de mensen die de adviseurs spelen. Veel ervaring heb ik hier niet mee, maar het was een dingetje dat me opviel. (;
Misschien heb ik het ook wel helemaal fout, sorry dan ><’
- Wat actievere missies, aangezien dit toch wel een belangrijk maar ook erg leuk aspect is van de school;
- Misschien in de toekomst het lanceringsplatform/de planeten wat uitgebreider maken? (Zelfde redenen als de missies). Is maar een ideetje~


•Algemene dingen die goed gaan
- Rangen worden regelmatig gecontroleerd, waardoor ervoor gezorgd wordt dat ze actief blijven. Ook al kan het erg vervelend zijn voor de mensen als ze afstand moeten doen van hun rang, het helpt wel en het geeft andere mensen bovendien ook een kans;
- Het is een actief en geordend forum, dat maakt mij altijd zo blij. C:
- De sfeer hier is super. Ik voelde me erg welkom en werd leuk ontvangen. :3 Hier mogen jullie allemaal trots op zijn!^^


•Uiterlijke aspecten
Hier ben ik het vooral met Selma eens, dat er wat dingetjes aan de zijkant kunnen komen etc. Een hele drastische verandering hoeft niet wat mij betreft en ik ben ook erg tevreden met hoe leesbaar alles is (lettertype, kleur tekst in verhouding achtergrond etc), daar hoeven jullie niks aan te veranderen. c:

•Indeling
Ha, dit is voor mij niet zo lastig :’D In principe kon ik alles wel goed vinden. Van te voren had ik alles goed doorgelezen en het was mij wel duidelijk. Zoals jullie misschien wel weten had ik even moeite met de info over docenten/stagiaires/etc te vinden, maar ik was gewoon zo dom om niet op ‘pagina 1’ te klikken. :’) Het idee om de ‘Faceclaims’ bij ‘My Magician’ te zetten vond ik een goede, maar zoals het nu is heb ik er geen problemen mee.

•Communicatie
Lijkt mij wel prima te gaan. Jullie behandelen ons goed, niet alsof we minderen zijn ofzo, dus prima, ga zo door!
Wel was er toen ik hier net was een beetje een miscommunicatie. Toen ik namelijk een PB had gestuurd met de vraag of ik een speciaal dingetje mocht bij mijn character, was het vergeten mij een PB te sturen met dat erover overlegd werd en ik spoedig antwoord zou krijgen. Dat wist ik niet, dus ik was nogal in de war, maar na nog wat gePB is het goed afgelopen. (;
Dit neem ik jullie niet kwalijk en bedoel ik ook niet als verwijt, want vergissen is menselijk

•Sfeer/tijd
In principe niks mis mee, beetje vrijheid is ook wel fijn, het meeste bedenken mensen er zelf wel bij. Maar als mensjes hier iets meer duidelijkheid over willen hebben, heb ik daar ook geen problemen mee.~

•Informatie
Zoals al eerder genoemd kan ik het meeste wel vinden. Ik begreep alles wel en ik denk dat als er lappen tekst komen over geschiedenis van de planeten, de kans groot is dat ik het niet eens helemaal doorlees. [á] Maar kan me voorstellen dat mensen hier graag wat meer over willen weten.
Oh er schiet me nog iets te binnen; de 'Academy Informatie' is niet helemaal up-to-date. Wat best logisch is hoor, maar dacht: ik meld het even. c:


•Events feedback
Deze heb ik (helaas) niet echt meegemaakt, maar ze leken me erg leuk! Wel jammer als ze niet goed lopen, maar dat is afhankelijk van meerdere aspecten.

•Events toekomst
Een event wat de hele school aangaat en waar geëist wordt dat men samenwerkt, vind ik altijd leuke dingen. :3 Maar van die leuke, blije, gezellige eventjes zijn ook leuk. Beetje afwisseling tussen serieus en gewoon gezellig en tussen kort/klein en lang/groot. c:

•MotM
Nooit echt meegemaakt, heeft verder niet veel waarde voor mij, maar heb er geen problemen mee als het blijft. xP

•Overige
- Zoals ergens hierboven al is genoemd, zou het leuk zijn als de missies wat actiever en uitgebreider worden. Met beloningen werken vind ik een goed idee al ben ik niet zo’n fan van een puntenshopje ofzo.
- Mijn complimenten over hoe jullie dit hierboven hebben afgehandeld, hebben gezorgd dat het niet 'uit de hand' liep en de sfeer goed gehouden hebben. Wilde ik nog even kwijt. Niet gemeen bedoeld overigens! ;o ><
- Verder.. you’re doing great! Jullie zijn een goed team en leuke mensjes en ga zo door!
Ben blij dat ik me hier heb aangemeld^-^
Terug naar boven Ga naar beneden
Earia

Earia

Algemeen Feedback Topic UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Anon~
Posts : 926
Algemeen Feedback Topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water||Light
Klas: Mentorklas Miss Eres
Partner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet

Algemeen Feedback Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeen Feedback Topic   Algemeen Feedback Topic Icon_minitimeza sep 27 2014, 19:37

Hartelijk bedankt voor alle lieve woorden en suggesties iedereen! Jullie inbreng wordt zeer gewaardeerd!

We gaan over de besproken zaken overleggen in het beheerdershoekje en kijken wat we er allemaal van kunnen maken. Wanneer wat van de zaken rond zijn horen/zien jullie het vanzelf wel.~
Mocht je vergeten zijn in dit topic te reageren, of is er nog iets wat je te binnen is geschoten maar wat je in je eerste bericht vergeten bent te melden; je mag nog steeds gewoon reageren hier. Het topic staat nog gewoon open voor verdere suggesties.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Algemeen Feedback Topic UTL8oxA PROFILE
Algemeen Feedback Topic UTL8oxA MAGICIAN

Algemeen Feedback Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeen Feedback Topic   Algemeen Feedback Topic Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Algemeen Feedback Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Algemeen show jezelf topic
» [+] Topic markt - Algemeen Open Topics
» Algemeen topic voor open topics
» Algemeen Gezondheidsonderzoek
» [Algemeen] But Not Forgotten

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Discussiedeel-