PortalIndexJe medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 35 HpD5UwnJe medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 35 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Je medeRPG'ers leren kennen.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 33, 34, 35
AuteurBericht
iiiiiii
.
.
avatar

Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 35 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : ii
Posts : 145
Points : 15
Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 35 UTL8oxA MAGICIAN

Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen.   Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 35 Icon_minitimewo nov 02 2016, 22:00

schildpad. klein, slim, trouw, stammen af van de eerste dieren, kunnen mee gaan voor een leven.
what's not to like?

wat is je voorkeur om te spelen in rpg? een meisje of een jongen en waarom?
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
God of Mischief
God of Mischief
Oliver

Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 35 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : ᕕ( ᐛ )ᕗ
Posts : 968
Points : 35
Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 35 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air x Dark
Klas: x
Partner: Hello darkness, have we met? Last I saw you I was tangled in my head.

Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen.   Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 35 Icon_minitimewo nov 02 2016, 22:17

Vroeger waren het meisjes, omdat ik me daar meer in kon verdiepen want ''meisjes problemen'' maar ik heb gemerkt dat ik de laatste tijd veel meer tot jongens ben aangetrokken omdat dat gewoon een compleet nieuw terrein is wat nog ontdekt kan worden en dus heel veel mogelijkheden bied. Dat is op zich wel heel fijn.
Ik heb ook wel eens een keer een tijd gehad dat het gemixed was en dat ik zowel jongens als meisjes kon bespelen, al bleef mijn aantrekking toen naar de meisjes gaan.

Geurkaarsen, ja/nee, waarom wel/niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake
.
.
Drake

Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 35 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 35 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen.   Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 35 Icon_minitimewo nov 02 2016, 22:22


Ohh, iemand is me voor, ik stuur m evengoed even oki? ^^''

Uhh.. ik heb twee vrouwelijke personages en een mannelijke. Toch ben ik met Drake het meest actief. Daarbij heb ik altijd het gevoel dat ik met jongens schrijven fijner vind.

Ik heb geen idee waarom jongens mij beter liggen. Toch denk ik dat het er mee te maken heeft dat ik al vanaf klein kind jongens dingen veel leuker vind. Dan heb ik het niet over auto's of voetbal, maar over de dingen waarvan ik vooral vroeger dacht dat het voor een meisje heel raar is om leuk te vinden. Dingen als ridders, draken, kastelen, gevechten, al dat gespuis enz. Ik had(heb) een hekel aan de kleur roze en vreselijke prinsessen dingetjes. Ik rukte liever de kop van een barbie inplaats van ermee te spelen. Dan ging ik vrolijk verder met het paardje dat erbij zat en mijn leeuw. Heel dierenrijk had ik x''D. Ik ging daarbij ook veel meer met je jongens om dan mijn vriendinnen. Je zult mij als kind gerust ook wel eens kunnen hebben horen zeggen, dat ik het handiger en leuker zou vinden om een jongen te zijn. Maar dan had ik het over de vooroordelen die je als meisje krijgt, dat je bepaalde dingen schijnbaar leuk moet vinden op die leeftijd etc. Ik heb zelf namelijk nooit de neiging tot iets van transgender zijn gehad, al kan ik dus wel weer goed begrijpen wanneer mensen hier voor kiezen. Zo ben ik ook van groep 6 tot groep 8 gothic geweest tot zover als kon. Vaker droeg ik jongens kleding dan meisjes kleding. Ik was altijd al een geval apart en het boeide me niet wat anderen er van dachten. Dus ik denk dat daar indd mijn jongen vibes vandaan komen. x3

En ja, geurkaarsen, want ik vind ze heerlijk ruiken xD

Wanneer was de laatste keer dat je je echt als een kind hebt gevoeld?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 35 UTL8oxA PROFILE
Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 35 UTL8oxA MAGICIAN

Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen.   Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 35 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Je medeRPG'ers leren kennen.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 35 van 35Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 33, 34, 35

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Middagje leren met Eph :'D
» Mensen om te kennen.
» Leer de karakters kennen
» Leer de karakters kennen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Gamezone-