PortalIndex[Gezocht] Dragon Hunter HpD5Uwn[Gezocht] Dragon Hunter 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 [Gezocht] Dragon Hunter

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Auru
.
.
Auru

[Gezocht] Dragon Hunter UTL8oxA PROFILEReal Name : Grell
Posts : 158
Points : 0
[Gezocht] Dragon Hunter UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en vuur
Klas:
Partner:

[Gezocht] Dragon Hunter Empty
BerichtOnderwerp: [Gezocht] Dragon Hunter   [Gezocht] Dragon Hunter Icon_minitimedi jul 01 2014, 23:09

Ik wil het posten met Auru weer een beetje oppakken want ik heb hem wat verwaarloosd. Nu wilde ik daar graag een mini verhalenlijn bij doen en daar heb ik wat vrijwilligers voor nodig die dat ook leuk lijken. Dit idee speelde al in mijn hoofd toen ik nog met Auru een beetje moest inkomen:

Auru komt van Nova. Zijn dierlijke vorm is een draak. Dit is te zien aan het feit dat hij in zijn menselijke vorm altijd zijn klauwen behoud (die hij met handschoenen verbergd) en zijn hoekige, haai achtige tanden. Dit doet hij omdat hij zich prettiger voelt in zijn draken gedaante. Auru komt van een oud ras van Nova. Een drakenras dat zich een menselijke gedaante kan geven. Dit werd vroeger alleen gedaan als het echt nodig was, maar toen de Sarkas op dit ras ging jagen om hen te temmen besloten de draken dat het veiliger was om voortaan altijd een menselijke vermomming te behouden. Slechts op speciale bijeenkomsten zijn ze nog in hun ware gedaante te zien.

Auru heeft daar echter geen boodschap aan. Hij voelt zich vrij in zijn draken gedaante. Dit met gevolg dat er mede leerlingen zijn op school die afstammelingen zijn van de Sarkas of iets anders hebben met draken temmen/doden/opjagen die achter zijn geheim komen. Zijn er mensen die interesse hebben in iets in deze trant?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kriss
.
.
Kriss

[Gezocht] Dragon Hunter UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Sergeant Pepper Puppycat
Posts : 926
Points : 30
[Gezocht] Dragon Hunter UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuurmagie/Luchtmagie
Klas: -
Partner: Your body's poetry, speak to me, Won't you let me be your rhythm tonight? Move your body, move your body, I wanna be your muse, do your music, And let me be your rhythm tonight, Move your body

[Gezocht] Dragon Hunter Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Dragon Hunter   [Gezocht] Dragon Hunter Icon_minitimedi jul 01 2014, 23:26

Kriss is zeer van de Sarkas XD ze wilt al jaren een eigen draak vangen, temmen en de Sarkas joinen. Ze had alleen nooit genoeg tijd, steun en soms ook motivatie ^^' maar het is nog steeds een diep gekoesterde droom dus zo'n nieuwtje zal haar zeker interesteren ^~^~
Terug naar boven Ga naar beneden
 

[Gezocht] Dragon Hunter

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Marshmallow Time~! ||Hunter and a fiery dragon x3
» Hunter and Prey
» I give up [Hunter]
» Hunter a Lâmina (WIP)
» Hunter: Rang omhoog!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Accountmarkt-