PortalIndexWake me up HpD5UwnWake me up 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Wake me up

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Drake
.
.
Drake

Wake me up UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
Wake me up UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

Wake me up Empty
BerichtOnderwerp: Wake me up   Wake me up Icon_minitimedo jun 26 2014, 22:13


Een zacht zonnetje scheen op de bergen terwijl de bomen in de wind bewogen. Takken wiegde in de wind, de zangvogel zingt. Alles leek zo veilig en rustig, alsof er niks was verandert.. alles was hetzelfde? Alles was zo anders, toch was de tijd zo snel gegaan. De wereld draaide maar door zonder de controle van je eigen hand. De tijd glipte uit je handen, niet tastbaar of bewerkbaar. De regen spoelde de aarde weg, nieuwe dagen braken aan en niemand die vreemd opkeek van een kleine verandering. Alleen, als je dan terug kijkt op je weg, is alles opeens zo anders. Schaduwen uit het verleden, teisterend in je dromen. Hij droomde. Dromen zo levens echt, dromen over verdwaald zijn. Lopen over een wit kerkhof, overal groeide natuur en alles was zo licht. Perfecte paden aangelegd, toch niet het juiste pad naar buiten kunnen vinden. Kijk elke keer achterom naar een schaduw die je achterna zit, het jaagt je, maakt je bang, maar waarom is het nodig om bang te zijn? Angst stroomt door je aderen en alles is zo kil en stil. Je bent buiten, maar waar is de wind? Waar zijn de geluiden van de bomen en de vogels? Zelfs zijn voeten op het harde grint maakte niet het knisperende geluid, weer achterom kijken. Nee hij zag niks, maar waarom zo bang dan? Hij greep naar zijn zakmes, weg. Het vertikt deze plek, terwijl het er toch zo prachtig uitziet... witte graven netjes naast elkaar, de een hoog, de ander klein. Tussendoor die perfect groene blaadjes. Allemaal de precies perfecte kleur. Het is allemaal zo perfect... maar het is helemaal geen vrolijke plek. Een plek van verdriet is dit, waarom weer zo bang? Paniek, rennen. Hij rende zo hard als hij kon. Vallen, de jongen smakte tegen de grond, maar zelfs vallen doet geen pijn. Enkel een zachte plof voelen. De angstige ogen die bleven kijken en kijken.. waar is alles wat is er aan de hand? Zoveel verwarring en onduidelijkheid. Alles is zo perfect hier? Maar waarom snapte hij er dan niks van? Hij probeerde zijn handen in zicht te krijgen, maar het lukt niet. Het was alsof hij in een soort game zicht zat. Waarom kietelde het opeens in zijn hele lichaam, wat hij niet eens voelde? Opeens wist hij zeker dat er hier iemand was die hij kon. Schimmige foto's op de stenen keken hem hol aan, hij kende de mensen niet. Paniek, maar een nieuw gevoel was nu bij zijn eerste angstgevoel. Zoeken, een zoektocht naar die persoon. Rennen en rennen, weer naar achteren kijken maar niks zien. Angst, zoveel angst. Waarom was hij bang? Waar moest hij dan bang voor zijn? De perfectie die hier school in zo'n lugubere plek die hij liever uit de weg ging. Rennen, weer rennen en nog steeds de weg niet kunnen vinden, frustratie en paniek, hij wilde hier weg. Opeens besefte hij zich iets vreemds. Het was zo levensecht, maar hij wist zo zeker dat hij droomde. Op het moment dat dat doordrong vervaagde de slaap, maar verscheen er een schim aan het einde van het pad. Wie was dat?

Drake schrok heftig wakker en keek verwoed om zich heen. Eerst dacht hij dat hij nog steeds op die vreselijke plek was. Gelukkig niet, vervolgens, dacht hij aan zijn warme zacht bed. Hel even wachten, dit was niet warm en zeker niet zacht. Hij werd wakker op de harde voer en kon niet plaatsen waarom ook. Hij voelde een harde bult op zijn hoofd en wreef daar overheen. Meteen had hij daar spijt van omdat het best pijn deed. Hij droeg een wit overhemd dat gescheurd was en een korte spijkerbroek. Slippers lagen in de hoek. Hij lag op planken, vies en met aarde, zand, prut en viezigheid besmeurd. Zijn haar was vettig en hij had geen idee war hij was. Hij voelde een koort rond zijn nek, maar het was afgesneden. De jongen ging overeind zitten en wreef in zijn ogen. In de hoek stond een oud in elkaar gevallen bed, de deuren waren gesloten. Onder dat bed lag een kleine teddybeer die ooit van een kind was geweest. Een rilling gleed langs zijn rug. Was dit nog een nachtmerrie? Hoe meer hij zag hij minder blij hij er van werd. Het deed hem denken aan.. vroeger. Hij slikte en een druppel angstzweet sijpelde langs zijn nek. Hij rook zwafel en oude sokken, op de muren stonden tekeningen, maar het was niet duidelijk te zien. Wat was er aan de hand?

_open
Extra:
1.De gene die hier reageert mag verzinnen hoe Drake in deze situatie is beland.-
2. Die droom heb ik gister gehad, echt super scary en vaag D: Wel leuke insp Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Celia
.
.
Celia

Wake me up UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ayelinn
Posts : 543
Points : 5
Wake me up UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur en Duister
Klas: -
Partner: The world is full of lovers, we don't need any more

Wake me up Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wake me up   Wake me up Icon_minitimezo jun 29 2014, 16:13

De lap was een beetje vies maar het was het enige wat ze had kunnen vinden. Met het kleine laagje water in de emmer probeerde ze hem zo goed mogelijk schoon te krijgen waarna Celia de modder en het bloed van haar handen en gezicht af waste. Ze had vreselijke dorst maar dit water drinken leek haar geen goed idee. Ze had al even vertwijfeld gekeken maar had echt niet langer met het vuil op haar lichaam rond willen lopen. Ze gooide de doek terug in de emmer en een beetje water spatte over de rand heen. Ze liep over de krakende planken naar de deuropening die zich gaf op de kamer naast die waar zij nu in stond. De jongen, Drake, als ze heel diep in haar herinneringen groef lag bewusteloos op de grond. Ze had de jongen ooit lang geleden ontmoet toen hij pas nieuw op de academie was. Sindsdien had ze hem regelmatig gezien maar na die ene ontmoeting nooit meer gesproken. Ze had hem ontzettend zien veranderen binnen de muren van het kasteel. Het zou haar niets verbazen als hij haar niet eens meer herkende. Celia had hem op de grond moeten leggen. In de kamers boven had ze wel bedden gezien maar alles hier was zo vies dat ze eigenlijk het schoonste stukje vloer had opgezocht en hem daar had neergelegd. Daarbij had ze zijn bewusteloze lichaam liever niet mee de trap op gesjouwd. Je hoefde geen geleerde te zijn om te zien dat de funderingen van het huis niet al te veel meer konden dragen. De benedenverdieping was de meest veilige plek geweest voor hem. Celia's groene ogen gleden verder naar het raam. Vanuit deze plek kon ze de torens van de school al zien. Maar ze had het niet meer gekund om die laatste afstand nog af te leggen. Ook zij was aan het einde van haar krachten geweest. Dat sprak ook uit haar lange verwilderde witte lokken en gescheurde en besmeurde kleding. Haar onderarmen waren bloot waardoor de zwarte getatoeëerde cijfers fel afstaken tegen haar bleke huid. Maar haar groene ogen stonden alles behalve vermoeid. Afwezig keek ze naar buiten denkend aan wat zo kort geleden nog maar gebeurd was.

Het kwam niet vaak voor dat Celia onder schooltijd naar andere planeten ging. Wat dat betreft had ze braaf de orders van Augustus opgevolgd. Ze volgde haar lessen, en afgezien van een paar akkefietjes in het begin van haar schooltijd op Starshine hadden de leraren geen last van haar. Ze was geen ster leerlinge. Niet de eerste die in de klas verscheen en als laatste weer weg ging. Niet iemand die zelf het initiatief nam om extra werk voor bonus punten te gaan doen. Nee, de docenten hadden geen last van Celia omdat de meeste niet eens door hadden dat ze er was. Ze verscheen, hield haar mond, volgde de les en ging zonder vragen te stellen of een opmerking te maken aan het einde weer weg. De meeste docenten wisten niet eens haar naam. Vorige week nog had ze zichzelf voor de zevende keer opnieuw voorgesteld aan een van haar leraren. En die ochtend had hij opnieuw naar haar naam gevraagd. Het gaf niet. Het deed haar niets. Celia ging niet naar school voor de gezelligheid. Ze deed wat Augustus van haar verlangde en zodra ze daar klaar mee was zou ze haar eigen plan trekken. Niet dat ze nu enig idee had wat dat plan moest worden. In elk geval werden haar banden met Selene en alles wat met de organisatie te maken had steeds zwakker. Het werd steeds makkelijk om zich los te wrikken van de subgroep ooit opgericht door de Suasama met als doel om emotieloze wapens te maken van gestolen kinderen zoals Celia. Maar vandaag lag het anders. Ze was hier niet door Selene, maar voor Selene. Ze had het sinds haar bevrijding als haar taak beschouwd om iedere verdorven ziel in die organisatie uit te schakelen. Een voor een. Ze had niets verteld aan Augustus, de man die ze als een vader was haar zien. Hij zou deze wraakacties nooit goedgekeurd hebben. Maar Celia had ze nodig. Ze reinigde haar ziel van al het leed dat niet alleen haar maar ook al die anderen was aangedaan. Het leed waar sommigen nog steeds onder leden.

Dat was het moment dat ze een jongen had gevonden. Hij had een een van de straten van een drukke Raziaanse stad gelegen. Door zijn vieze uiterlijk en gescheurde kleding had het even geduurd voordat ze hem herkend had. Maar haar aandacht was uitgegaan naar de donkere figuur die over hem heen gebogen had gestaan. Hij had iets in zijn hand gehad wat nog het meeste op een lang mes had geleken. Celia had geen moment geaarzeld. Haar hand had een verborgen werp mes gepakt, was naar achteren gegaan en had het mes met een rotvaart naar de man toegesmeten. En dat alles in luttele seconden. Ze had de man in zijn schouder geraakt, niet in zijn nek waar ze in eerste instantie op had gemikt. Maar het gaf niet. Ze had zijn aandacht en daar ging het om. Ze was op hem afgerend en met getrokken zwaard zichzelf tussen Drake en de vreemde figuur opgesteld. Het gevecht had niet lang geduurd. De man had in Celia misschien niet de strijder verwacht die ze was en was verrast geweest. Misschien waren het zijn eigen kunsten die hem tekort geschoten waren. Maar hoe dan ook. Niet veel later had hij bloedend tegen de muur van een huis gelegen. Met veel pijn en moeite had Celia Drake opgepakt en hem weggesleept bij de stervende man vandaan. Het gevecht was misschien snel geweest de man had haar wel een paar keer venijnig weten te raken.


Zo was ze uiteindelijk met de jongen in het krot terecht gekomen. Van uitputting was ze, nadat ze Drake in de kamer had gelegd, zelf in de kamer ernaast ingestort. Nu was de avond gevallen en werden de poort van het schoolterrein gesloten. Het zag ernaar uit dat ze de rest van de nacht hier vast zaten. Celia keek opzij, weggetrokken uit haar gedachten, toen ze geluiden uit de kamer naast zich hoorde komen. Het leek erop dat Drake wakker was geworden. Ze greep de emmer met de natte lap erin en liep de kamer in. 'Goed om te zien dat je weer bij bent,' sprak ze ter begroeting maar haar stem verried geen enkele emotie. Ze knielde neer bij Drake en zette de emmer met water neer bij hem. 'Hoe voel je je?' vroeg ze vervolgens. Ze had hem niet kunnen controleren om verwondingen. Het liefste had ze hem ook willen vragen wat hij zich nog kon herinneren voordat hij bewusteloos raakte, maar Celia wist dat ze Drake eerst de kans moest gunnen om bij te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake
.
.
Drake

Wake me up UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
Wake me up UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

Wake me up Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wake me up   Wake me up Icon_minitimema jun 30 2014, 21:08


De jongen keek wazig om zich heen. Hij lag nog op de harde planken en had een vreselijke koppijn, Hij besloot overeind te gaan zitten, maar liet zich gelijk weer zakken doordat zijn hoofd harder begon te bonken. Hij krulde zich op en voelde angst in zijn lichaam jagen, wat wat het hier vreselijk koud opeens. Het scheelde weinig of er zouden tranen uit zijn ogen lopen. Hij haatte het als hij niet wist wat hem overkomen was. Ook die vreemde droom erbij maakte de situatie er niet beter op. Waarom lag hij hier, wie had het veroorzaakt en was het met slechte bedoelingen geweest? Dat moest haast wel. Hij sloot zijn ogen even, waardoor hij zijn bewustzijn opnieuw verloor. Gelukkig bleef hij niet lang 'weg' en dromen waren er niet om zijn hoofd te teisteren. Toen hij weer wakker werd keek hij met zijn ogen wazig, door het venster, het glas eruitgeslagen en spinnenrag in de hoeken. Hij zag dat het al donker werd. Hoe lang had hij hier al gelegen? De jongen wreef over zijn voorhoofd, om zijn haar uit het zicht te halen en het zweet weg te vegen. Opeens voelde hij een steek in zijn middenrif, hij pakte het vast met zijn armen. ''Aaghh..'' Drake kneep zijn ogen fijn en zijn tanden knarste op elkaar. Het zweet druppelde weer langs zijn hoofd, hij zag nu pas dat er bloed zat aan zijn witte overhemd. Hij was gewond en zo te voelen goed ook. Was hij hier dan helemaal alleen? Was hij aan zijn lot overgelaten? Dit was de manier hoe hij aan zijn eind kwam? Dood gaan in een oud verlaten krot, niemand om hem op te lappen, doodgaan zonder te weten wat de oorzaak daarvan was. Dat was pas zielig zeg, dood gaan en niet eens weten waardoor, waarom of hoe? Wanhopig staarde hij naar buiten en was teleurgesteld in zichzelf. Wat was hij ook een klootzak geweest in zijn leven, misschien was het wel zijn eigen stomme schuld dit? Had hij dit gewoon verdient. Hij pufte en een kreun van pijn ontsnapte uit zijn keel. Opeens hoorde hij voetstappen, zijn ogen schoten open van angst. Een instinctieve reactie van elk levend wezen, angst. Hij probeerde naar achter te kruipen en kon in het begin enkel een schim zien. Wat voelde hij zich klein, zo nietig en klein. Het was net alsof hij weer een klein jochie was, opgesloten in de kelder van zijn oom. Hij beet op zijn lip, zo lang terug en toch was het soms zo dichtbij. Het bleef zijn hele leven op zijn netvlies branden wat hij gezien en meegemaakt. Het waren juist de dingen die hij liever vergat en voor altijd weg stopte. Hij bewoog met zijn benen om weg te komen, maar opnieuw kreeg hij hierdoor pijnlijke scheuten in zijn buik. Hij beet zijn kiezen op elkaar, wist in zijn ogen te kunnen wrijven. Plots hoorde hij nog een geluid, de tinne klanken van een ijzeren emmer, volgendsmij ook... water? Hij slikte, zoveel vragen. Hij kon het nu ook zien, de schim werd steeds meer zichtbaar. Zo te zien was het een vrouw, alleen Drake wist niet wie het was. Hij bleef gewoon stil liggen, er stond wat wantrouwen te lezen in de donkere ogen van de opeens zo zielig en jong lijkende 'badboy' Hij observeerde een beetje wat haar plannen waren. Kijken naar wat ze ging doen. Hij had eigenlijk ook niet een andere keus dan dat te doen. 'Goed om te zien dat je weer bij bent,' hoorde hij haar zeggen, de stem wat kil. Hij vroeg zich af wie ze was, wat ze kwam doen en of dit nou goed of slecht was. Hij voelde zich net een kat in het asiel; door het gevoel van gevangen zijn, angst, wantrouwen en pijn niet kunnen zien dat er voor je werd gezorgd en dat het goede bedoelingen waren. Het verleden, net als bij de kat, had bij Drake alle vooroordelen al in het hoofd gebrand. Hij wist niet anders dat gewond raken betekende dat iemand je dat had expres had aangedaan voor eigen plezier of genot. Hij slikte en knikte en mompelde wat onverstaanbaars als antwoord. Hij voelde de emmer op de grond neerkomen, hij kon geen kant op en voelde zich in het nauw gedreven, daarom bleef hij wat stijfjes liggen. Zijn ogen keken haar aan, de ogen spraken boekdelen. Hij ademde zwaar en 'Hoe voel je je?' vroeg ze vervolgens. Drake fronste pijnlijk, 'Echt.. top.'' sprak de jongen sarcastisch. Hoe gruwelijk hij er ook aan toe was, nooit toe geven natuurlijk. Een échte jongen. Natuurlijk vertelde het veel, dat wist hij zelf ook wel. Hij wist nog steeds niet wat hij van haar moest verwachten, maar zo te zien wilde ze hem geen pijn doen of iets wat daar mee te maken had. Hij probeerde rechtop te gaan zitten, maar al gelijk werd hij duizelig en gingen er steken naar zijn buik, waardoor hij zich weer liet zakken. Hij zuchtte diep en probeerde te ontspannen, even bij te komen, wat dus moeizaam ging. Drake keek de vrouw aan, blond lang haar, beetje vreemde kleren en groene ogen. Had hij haar niet al eens eerder gezien? ''Agh..'' opnieuw een pijnscheut. ''Wat..ehh, is erh aan de ha-and?'' wist hij er zacht en hakkelend uit te brengen. Hij besloot dat de vrouw hem dus wilde helpen, anders had ze hem laten liggen of al vermoord. Nu wilde hij zich beter gaan voelen en antwoord op de situatie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celia
.
.
Celia

Wake me up UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ayelinn
Posts : 543
Points : 5
Wake me up UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur en Duister
Klas: -
Partner: The world is full of lovers, we don't need any more

Wake me up Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wake me up   Wake me up Icon_minitimema jun 30 2014, 23:58

Celia's gezicht bleef een onbewogen masker toen Drake met angstige ogen naar haar opkeek. Nog niet zo heel lang geleden had zo'n blik haar niks gedaan. Maar nu stak er iets in haar. Het voelde niet goed dat hij haar zo angstig aankeek. Maar het was niet de eerste keer dat iemand zo naar haar keek. Al die mensen die ze al die tijd gade geslagen had vanachter het witte emotieloze masker waar nog niet eens het felle groen van haar ogen door de donkere oogkassen konden komen. Ze hadden allemaal dezelfde blik gehad. Deze gedachten hadden niet veel meer gekost dan slechts een paar seconden. Haar handelingen waren al verder. Ze had de emmer neer gezet en was bij Drake neergeknield. Hij leek last van zijn middenrif te hebben. Misschien was hij daar geraakt? Ze vroeg hem hoe hij zich voelde. En hoewel er geen spier in haar gezicht vertrok na het horen van het sarcastische antwoord verharde haar ogen zich. 'Is dat je manier van het bedanken van iemand?' was haar verder vraag, lichtelijk geïrriteerd. Ze doopte de doek helemaal onder in het koude water en wring hem stevig uit. Ze legde een van haar handen achter zijn hoofd zodat ze hem niet tegen de grond zou drukken toen ze met haar andere hand waar ze nog steeds de lap in hield, zijn gezicht een beetje schoonmaakte. Daarna spoelde ze het vuil weer van de doek. Ze hield even stil toen Drake haar wat vroeg. 'Ik had gehoopt dat jij me dat kon vertellen,' was haar enige antwoord waarna ze verder ging met onderzoeken of hij hele ernstige wonden had en hem een beetje oplappen. Ondertussen ging haar blik naar buiten. 'Ik denk dat we hier de rest van de nacht vastzitten,' zei ze zachtjes. Ze was inmiddels klaar en gooide de doek terug in de emmer en schoof die aan de kant. 'Kan je je nog iets herinneren van wat er gebeurd is? Ik heb je gevonden op Razen, bewusteloos. Er stond een kerel over je heen gebogen die iets van je scheen te moeten al weet ik niet wat. Toen hij tegen de vlakte ging heb ik je meegenomen maar de poort van de school was al dicht toen we hier kwamen,' vertelde ze hem waarna ze hem met zachte dwang op zijn rug duwde. 'Waar doet het precies pijn?' vroeg ze, daarmee het feit onthullend dat ze had gezien dat hij blijkbaar pijn in de buurt van zijn maagstreek had. Voorzichtig drukte ze met haar vingertoppen op zijn borstkas om zich ervan te vergewissen dat zijn ribben niet gebroken waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake
.
.
Drake

Wake me up UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
Wake me up UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

Wake me up Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wake me up   Wake me up Icon_minitimedi jul 01 2014, 21:50


Drake keek naar het plafond. Zijn ademhaling was zwaar, hij voelde zich misselijk en hij wilde hier het liefst gewoon weg nu. Zijn ogen stonden wantrouwend, angstige, onwetend. Hij had veel pijn in zijn lichaam en kon de flashbacks die af en toe door zijn hoofd schoten niet verdragen. Hij snapte er echt helemaal niks meer van, wilde weg van hier. Zijn nagels priemde zich in het splinterende hout. De kou hulde om zijn lichaam heen, hij deed zijn best om niet weer weg te vallen. Hij zocht rust, zijn hoofd zat zo vol en bonkte pijnlijk. De onbekende vrouw keek hem aan en Drake liet zijn ogen maar op haar rusten. Hij wist zeker dat hij al eerder eens had gezien. 'Is dat je manier van het bedanken van iemand?' hoorde hij haar zeggen. Drake slikte, dat was ook weer waar. Hij beet even op zijn lip ''Sorry...'' mompelde hij zachtjes, al zag je dat hij het niet leuk vond om toe te geven. Hij keek naar buiten en zoveel vragen kwamen in hem op, maar hij kon ze niet stellen omdat praten pijn deed. Mompelen was niet te verstaan en wat kon hij wel en niet tegen deze vreemde zeggen? En toch.. toch wist hij heel zeker dat hij haar eerder had gezien. Hij besloot toch tegen haar te spreken, het er op te wagen. De vraag wat er aan de hand was. Alleen hij kon niet veel opmaken uit haar antwoord. Ze legde hem neer, maakte zijn gezicht schoon met de lap. Het was koud, maar zijn lichaam zweette en was heet. De doek voelde zijn aan, het was heerlijk dat er iets van het vieze gevoel werd weggenomen. Hij zuchtte en sloot even zijn ogen, probeerde weer te ontspannen. 'Ik denk dat we hier de rest van de nacht vastzitten,' Drake's ogen schoten open. Hij wilde hier niet de hele nacht blijven! Hij zette zijn hand tegen de grond en probeerde overeind te komen, al voelde hij gelijk dat dat nog steeds niet kon. Wanhopig keek hij naar buiten. ''Maar.. dit eghh, is eehn vrhesenlijke plek.'' Hij kuchte, wist dat hij ziek was maar wilde het niet toegeven. ''Ik, nee.. niet blijven.'' Hij beet zijn tanden op elkaar. Het was niet anders, dus bleef hij maar gewoon zo liggen.Toen hij weer rustig was, besloot hij naar haar zachte stem te luisteren, dat gaf hem wat afleiding. 'Kan je je nog iets herinneren van wat er gebeurd is?' Drake keek haar aan, schudde enkel even zijn hoofd. ''Ik heb je gevonden op Razen, bewusteloos. Er stond een kerel over je heen gebogen die iets van je scheen te moeten al weet ik niet wat. Toen hij tegen de vlakte ging heb ik je meegenomen maar de poort van de school was al dicht toen we hier kwamen,'' Drake wreef over zijn hoofd en probeerde het zich te herinneren wat ze zojuist had verteld, hij vroeg zich af wat hij inderdaad had gewild van Drake. Het klonk hem vreemd genoeg wel bekend in de oren, dus het zou nog ergens in zijn geheugen moeten zitten. Hij voelde de buil op zijn hoofd, wat dus waarscheinlijk zorgde voor het feit dat hij dat niet meer wist. Drake was even stil, probeerde het voor zichzelf op een rijtje te krijgen. Na even rustig naar het plafond gestaard te hebben, met de vrouw naast zich, voelde hij zijn lichaam al wat stabieler worden.  'Waar doet het precies pijn?' Drake slikte en mompelde wat zacht. Hij begreep dat dat niet te verstaan was, waardoor hij het herhaalde. ''Hoofd.. enh, middhenrif.'' sprak hij zacht. Nu wist hij eindelijk een beetje rechtop te gaan zitten zonder dat het bonken van zijn hoofd erger werd. Hij wreef er overheen en keek wazig voor zich uit. ''Ikh, weet nu even, echt niet wat er gebeurt is. Ik geloof je, wat je'' Drake slikte. ''Ik geloof wat je me net hebt verteld, maar meer dan mijn eigen naam of verder verleden weet ik niet.'' Gelukkig ging praten dus ook al beter. Hij slikte even, zijn stem was wel schor en wat krakerig, maar het ging al beter. ''Dat wat jij verteld, het is een grote.. zwarte vlek. Het, het maakt me bang'' de laatste woorden waren er uit voordat hij het wist. De jongen slikte, had het nooit toegegeven, wilde dat ook eigenlijk niet. Natuurlijk had ze het allang gemerkt en gezien, maar dat was wat hem irriteerde. Toch knaagde hem nog wat. ''Wie, wie ben je? Ik ken je, maar weet niet meer wanneer ik je heb gezien, of waar ik je van ken.'' vroeg hij zacht. Hij voelde zich zo zwak en klein. Hij was onbewust eigenlijk wel erg blij dat ze bij hem was, alsof ze het hele kleine beetje troost kon geven. Dat hele kleine stukje steun die hij nooit had gehad op zijn pijnlijkste momenten. Hij had zijn eigen meisje ooit bemind en geliefd, maar ze was er niet en dat deed hem ook pijn. Hij zou haar nooit als een optie zien, maar hij was blij dat er iemand bij hem was nu. Iemand die hem het gevoel gaf dat hij niet zo waardeloos was om te laten wegrotten. Ze was zo volwassen in haar ogen, haar houding zo strak en geordend. Ze deed hem eerder denken aan zijn moeder, waar ze nu ook mocht wezen, bitch dat het was. Het gaf hem het gevoel dat hij bij haar veilig was nu en dat was al meer dan hij ooit had gewenst, een veilig gevoel op de momenten dat je op je zwakst bent.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celia
.
.
Celia

Wake me up UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ayelinn
Posts : 543
Points : 5
Wake me up UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur en Duister
Klas: -
Partner: The world is full of lovers, we don't need any more

Wake me up Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wake me up   Wake me up Icon_minitimewo jul 02 2014, 23:37

Celia reageerde niet op de verontschuldiging van Drake. Het enige waaraan je zag dat ze hem gehoord had was het iets verzachten van haar trekken. Haar manier van het accepteren van een verontschuldiging. Haar blik ging even naar buiten en ze maakte zacht de opmerking dat ze hier vast zouden zitten. Dat leek Drake wakker te schudden. 'Je kunt niet eens opstaan. Wat had je willen doen? Jezelf over het hek teleporteren. Ik ken zo'n spreuk niet dus als jij een beter idee hebt dan wachten tot morgen dan hoor ik het graag,' zei ze kalm. Het was voor Celia ook niet iets waar ze naar uit keek om de nacht hier vast te zitten. Maar er zat niets anders op. Ze veranderde daarom maar van onderwerp en vroeg Drake de vraag waar ze zelf al de hele tijd mee zat. Wat kon hij zelf nog herinneren van voordat hij het bewustzijn verloren was. Ondertussen probeerde ze tot de ontdekking te komen of hij botten in zijn lijf gebroken had. Het was haast een vol automatisme dat zich meester van haar maakte. Training in welke vorm dan ook kwam naar boven in dit soort gevallen. Celia had van alles moeten leren, niet alleen gevechtstechnieken. Maar ook het verzorgen van wonden. Niet zozeer omdat hun ''eigenaren'' zoals zij het altijd gezien had nou zoveel om hen gaven maar omdat ze te duur waren om elke keer vervangen te worden. Het was uitgesloten dat je nooit gewond zou raken. En als het gebeurde dan moest je weten hoe je jezelf kon oplappen. Celia was geen medisch wonder, absoluut niet. Haar kennis ging niet verder dan de basis en over het algemeen was dat genoeg geweest.

Ze knikte toen Drake haar antwoord gaf. Dat zijn hoofd pijn deed was logisch. Die buil die ze eerder ontdekt had, had er akelig uitgezien. Daar kon ze helaas niks aan veranderen. Dat moest vanzelf wegtrekken. Misschien dat ze hem er straks nog een natte lap voor kon geven. Zijn middenrif was een groter probleem. Dat was de hele reden dat ze met haar vingertoppen was gaan voelen of hij iets daar gebroken had. Inmiddels was ze daarmee gestopt. 'Zo te voelen heb je niks gebroken, maar ik denk dat je een paar ribben kan hebben gekneusd. Maak voorlopig geen al te wilde bewegingen en haar goed adem door je buik om je borstkas wat te ontlasten,' gaf ze hem mee als advies. Ze keek toe hoe Drake weer overeind kwam en al wat helderder kon spreken. Hij vertelde haar dat hij bang was. Een actie die vreemd was voor Celia. Ze zag dat hij er moeite mee had en dat kon ze begrijpen. Haar was altijd geleerd angst in wat voor vorm dan ook nooit te tonen. 'We hebben elkaar inderdaad al eens eerder ontmoet. Al verbaasd het me niets dat je je dat niet meer kan herinneren,' begon ze daarna kalm. Ze stond weer op en liep naar een van de kasten die wonderbaarlijk genoeg nog niet helemaal aan gruzelementen lag. Ze haalde er een klein flesje uit. Ze had de kast eerder gevonden en had haar spullen erin opgeborgen. Haar tas was aan flarden gescheurd en dus onbruikbaar geworden, daarom had ze het zo lang daar gelegd. In het flesje zat water, iets waar je echt niet zonder mee kon als je naar een planeet als Razen ging. Ze draaide de dop eraf en nam een slok. Het was een beetje lauw maar het was nog altijd schoner dan al het water dat ze hier gevonden had. 'Mijn naam is Celia Cartagos. We hebben elkaar ontmoet op jouw eerste dag op de academie,' vertelde ze daarna. Celia liep terug naar Drake en reikte hem de fles water aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake
.
.
Drake

Wake me up UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
Wake me up UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

Wake me up Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wake me up   Wake me up Icon_minitimedo jul 03 2014, 20:58


Hij keek voor zich uit, om zich heen, door de kamer waar hij zich in bevond. Het was zo vreemd op dit moment om hier te liggen. Hij kon de harde grond onder zijn lichaam voelen, keek op naar de halve vreemdeling. Hij zag haar iets verzachten bij het bieden van zijn excuses. Drake slikte en wilde hier gewoon weg, er zat een rotgevoel in zijn maag, maar dat kwam niet alleen door de lichamelijke verwondingen. Drake hoorde haar zeggen dat ze hier niet weg konden, terwijl hij dat zo graag wilde. Hij werd er onrustig van. 'Je kunt niet eens opstaan. Wat had je willen doen? Jezelf over het hek teleporteren. Ik ken zo'n spreuk niet dus als jij een beter idee hebt dan wachten tot morgen dan hoor ik het graag,' Drake keek haar aan en moest inderdaad ook wel toegeven dat het stom van hem was. De jongen voelde de vochtigheid in de lucht, toch was het zo warm hier, de zomer was meer dan zeker aangebroken. Het was zo koud en zo warm tegelijk, een akelig gevoel dat hem kippenvel gaf. Hij sloot zijn ogen even, zo'n hoofdpijn had hij in tijden niet gehad. Ze voelde aan zijn ribben of hij wat gebroken had, Drake beet even op zijn tanden. 'Zo te voelen heb je niks gebroken, maar ik denk dat je een paar ribben kan hebben gekneusd. Maak voorlopig geen al te wilde bewegingen en haar goed adem door je buik om je borstkas wat te ontlasten,' Drake knikte, hij luisterde rustig naar haar en probeerde gelijk water beter te ademen. De eerste hap lucht deed pijn en was te vlug, het stond op zijn gezicht te lezen. Vervolgens deed hij het rustiger en ging hem dit beter af. Drake keek naar buiten, voelde zich ellendig en kon het wel uitschreeuwen van frustratie. Waarom moest hij weer de verkeerd mensen tegen het lijf lopen? Hij lag veel liever in zijn eigen warme bed, zonder verwondingen of gedoe. Hij wreef in zijn ogen, ze waren ondanks dat hij lang onder bewustzijn was geweest, erg moe. De jongen voelde zich zo klein, nietig en weerloos. Bang was hij niet meer, hij zag dat ze er van opkeek dat hij dat toegaf. Ze was niet de enige trouwens. Hij haalde zijn hand door het zwarte haar en was eindelijk overeind gaan zitten, nu het kon. Drake voelde hoe hij nog een beetje schommelig was in zijn hoofd, maar hij wist overeind te blijven zitten. De witte haren vielen langs haar schouders, het slanke gezicht met de heldere groene ogen. Toch was ze zo afstandelijk en vroeg Drake zich nog steeds af waarom ze zo bekend was in zijn hoofd, alsof hij haar al eerder had ontmoet. Hij besloot het te vragen, rustig. Ze stond op, haar slanke lichaam liep naar het kastje en hij zag hoe ze daar wat uit pakte. Ondertussen gaf ze hem antwoord op zijn eerder gestelde vraag. 'We hebben elkaar inderdaad al eens eerder ontmoet. Al verbaasd het me niets dat je je dat niet meer kan herinneren,' Drake keek haar vragend aan, een antwoord was het eigenlijk niet. Daar in tegen maakte het hem alleen maar meer nieuwsgierig en wist hij een glimlach te ontfutselen. Nieuwsgierigheid was een vast feit wat bij hem hoorde. Hij was als kleine jongen vaak snachts door de school betrapt. Nieuwsgierigheid naar al het nieuwe en alle geheimen die zich achter deuren verscholen. Als hij een nieuwtje ter oren kreeg vond hij het altijd leuk. Roddels of praatjes, kleine dingetjes op de markt, nieuwe wegen of paden. Hij zou nooit de geruchten verder verspreiden of tegen iemand gebruiken, hij vond het gewoon interessant om te horen waar mensen allemaal aan dachten, wat ze bezig hield en watvoor primitieve sneren er door werden veroorzaakt. Mensen waren vreemde wezens en op dat gebied erg fascinerend als je niet zelf midden in zo'n ruzie zat. Soms op school, zat hij in de kantine zijn broodje te eten, de meeste mensen denkend dat hij niet gestoord wilde worden, terwijl hij voor zichzelf iets heel nuttigs deed. Hij zat, at, dronk en luisterde. Puur naar gesprekken luisteren tussen het menselijk ras, de een die zichzelf geweldig vond, de ander die altijd droge feiten vertelde. Het was altijd geweldig om soms precies hetzelfde verhaal uit iemands mond te horen, terwijl het totaal andere mensen waren in een andere situatie. Elk mens dacht dat die situatie over, vriendje, familie, vrienden, bitches, pesten etc, dat het allemaal uniek was. Maar eigenlijk, veel verhalen leken op elkaar, als je goed luisterde dan. Haal de extra's en speciale dingetjes eruit en je hebt een basis over, 'mijn moeder was weer, die jongen is zo leuk.. maar ik weet niet of hij mij leuk vind. Zoveel, elk zijn gesprek, zo was er veel en weinig variatie op hetzelfde moment. Drake die in het gepeupel rustig zijn ijskoffie zat te drinken en tevreden de laatste hap croissant weg slikte. Even een ochtend in de grote zaal en je had alle verhalen voor komende maand weer gehoord. Waar waren we ookalweer gebleven? Oja, hoe hij haar dus eigenlijk kende. Drake keek op vanuit zijn gedachtenmaling en wreef over zijn voorhoofd. De fles water die ze uit het tasje haalde deed zijn ogen groter worden. Toen ze een slok nam, slokte hij bijna met haar mee, gosh wat had hij eigenlijk een dorst. 'Mijn naam is Celia Cartagos. We hebben elkaar ontmoet op jouw eerste dag op de academie,' Drake nam met een soort opgelucht gezicht de fles water van haar aan en nam een gelukzalige slok van de vloeibare heerlijkheid. Toen liet hij rustig tot zich doordringen wat ze tegen hem had gezegd. Hij fronste zijn voorhoofd, je zag hem nadenken. Voor hem ontstonden beelden, herinneringen waar hij als het ware doorheen bladerde. Op een bepaald moment had hij het gevonden, de eerste dag hier. De mega shuttle die hem had gebracht en het vriendelijke meisje/vrouw die hem had verwelkomd. Hij deed even zijn ogen dicht en concentreerde zich een beetje. Ja, nu zag hij het voor zich, op dat moment had ze er anders uitgezien. Net als Drake zelf trouwens. Niet veel jonger, maar andere uiterlijke kenmerken. Hij was nog best veranderd eigenlijk. Hij herinnerde zich ook dat ze een slang bij zich had gehad. ''Nu je het zecht, Celia. Ik denk dat ik weet wat je bedoelt inderdaad. We hebben even gekletst, waarna ik naar de jongens slaapzalen ben gegaan.'' Hij keek op, om haar aan te kijken. Een vriendelijke glimlach stond nu op zijn gezicht. ''Grappig om daar weer aan te denken inderdaad. Het bezorgd me wel wat koppijn, maar dat maakt niet uit. Heb je nog steeds die grote slang?'' Hij nam nog een slok water en voelde hoe dat werd opgenomen door zijn lichaam, het was een fijn gevoel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celia
.
.
Celia

Wake me up UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ayelinn
Posts : 543
Points : 5
Wake me up UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur en Duister
Klas: -
Partner: The world is full of lovers, we don't need any more

Wake me up Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wake me up   Wake me up Icon_minitimezo jul 20 2014, 10:47

Ondanks dat het avond was voelde de lucht benauwd. Het was echt een zomernacht. Opnieuw wierp Celia een blik naar buiten. De nacht was helder en de sterren verlichtte de omgeving alsof het praktisch dag was. Echt zomerweer zoals ze al dacht. Ze keek weer terug naar Drake. Hij zag er niet al te best uit. Hij zag eruit alsof hij zich behoorlijk ziek voelde. De benauwdheid zou daar waarschijnlijk ook niet aan mee helpen. Ondertussen controleerde Celia of Drake, behalve zijn overduidelijke misselijkheid, verder nog andere verwondingen had. Maar toen ze concludeerde dat hij niets gebroken had stond ze weer op en liep naar een van de kasten om wat te drinken te pakken. Ze nam een paar slokken van het half lauwe water. Ze haatte water dat lauw was, maar alles was beter dan wat ze hier had kunnen vinden. Ze gaf het water door aan Drake die ongetwijfeld ook dorst zou hebben. Ze stelde zich daarna opnieuw aan hem voor. De rimpel die in Drake's voorhoofd verscheen vertelde Celia dat hij zich haar probeerde te herinneren. Die ene dag, zo'n tijd geleden alweer. En opnieuw verbaasde Celia zich over het feit hoe sterk de jongen sindsdien veranderd was. Hij sprak weer tegen haar. Even gekletst was nog een mooi woord voor wat zij gedaan hadden. Het gesprek had weinig inhoud gehad en was eigenlijk niets meer dan een verwelkoming geweest. Hij had destijds een draak bij zich gehad die Nemo had geprobeerd te grazen te nemen. De glimlach die nu op Drake's gezicht stond herinnerde haar weer aan de ontmoeting met de jongen die hij toen was geweest. Iemand voor wie alles nieuw was. Eigenlijk de stereotype blik die de meeste nieuwelingen trokken die Celia in haar tijd op school voorbij had zien lopen. Ze keek op toen Drake over de slang begon. De Razziaanse vervormer die zich altijd het fijnst had gevoeld in het kronkelende slangenlichaam. Waarom was Celia nog steeds een raadsel. Haar serieuze blik die die bijna uit marmer in haar gezicht uitgehouden was verdween voor een kort moment en veranderde in iets wat voor een glimlach door moest gaan. 'Nemo,' sprak ze de naam van de slang uit. 'Dat je je hem nog kan herinneren. Ja ik spreek Nemo nog wel eens. Maar hij is niet echt een huisdier,' zei ze. Nemo was een gewaardeerde vriend van Augustus geweest. Hij had de man beloofd om een oogje op Celia te houden. Maar nu het meisje steeds meer en meer leerde hoe het tussen de andere mensen werkte was dat steeds minder nodig. Hij was nog wel in de buurt, maar lang niet altijd meer bij haar. Het was weer even stil in het vervallen gebouw waar ze waarschijnlijk opgesloten zaten totdat ze in de ochtend weer het school terrein op konden. 'Het is jammer dat je je niet meer kan herinneren wat er precies op Razen gebeurd is. Maar wat het ook was, ik denk niet dat het na vandaag voorbij is. Je zou er goed aan doen om je gedachten af te tasten op zoek naar aanwijzingen,' zei ze, haar blik gericht op een blinde muur. Alsof ze diep over die woorden aan het nadenken was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake
.
.
Drake

Wake me up UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
Wake me up UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

Wake me up Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wake me up   Wake me up Icon_minitimezo jul 20 2014, 16:20


Drake zat op de vloer en voelde aan zijn hoofd. Gelukkig voelde hij zich al wat helderder worden op dit moment. Hij had het wel nog steeds ontzettend benauwd, voelde zich ziek en verslapt. Toen hij het water van Celia had aangenomen knikte hij als bedankje. Hij had haar dus leren kennen op zijn eerste dag... ja dat was het. Hij was blij dat er nu eindelijk een puzzelstukje in iedergeval op zijn plek was gevallen. Drake zuchtte en had het warm, de zomer kon soms erg vervelend wezen. De meeste mensen doken zonder na te denken zo het water in, hun koelte zoekend aan de vloeistof die je overal vond. Drake had er nooit zo van gehouden, hield zich op dat soort momenten het liefst schuil onder de schaduwen van de boom, de koelte uit het bos, met wat eten en misschien iets om op te krabbelen, terwijl de rest van de wereld aan het jubelen, rennen en aan het plezier maken was. Drake was een observeerder, soort kat uit de boom kijken persoon, vond het grappig om naar mensen en hun gewoontes te kijken. De een in een sletterige bikini, jongens die zichzelf veel te stoer vinden, de geur van het keuken personeel, die kraampjes buiten hadden gezet met eten. Het waren heerlijke dagen, genietend van het weer en alles om zich heen, een verkoelende wind door zijn haar, meer had hij niet zo nodig. Drake hoorde hoe Celia snapte dat hij het over haar dier had, die Nemo heette. Drake knikte en keek haar even aan, voor wat hij van haar herinnerde, was ze best veranderd. Nog steeds hetzelfde, maar zij zou ook vast een heleboel dingen hebben gedaan in de tussentijd. ''Ja, ik kan me hem nog herinneren ja. Ik had in die tijd Mushu, mijn draakje. Ik heb hem nog steeds, maar sinds een paar maanden houd hij zich meer schuil tussen de bossen, hij heeft vrienden gemaakt en zoekt mij soms op.'' Drake glimlachte even. ''Ik laat hem mooi zijn gang gaan.'' Hij sloeg zijn armen om zijn knieën heen. Drake keek naar buiten en vroeg zich af hoe laat ze leefde, het was sws al nacht. Zijn lichaam voelde gebroken en hij was erg moe. Het liefst zou hij zo snel mogelijk zijn nest in kruipen. Drake keek op en knikte. ''Het brein is erg vreemd. Ik weet het nog wel van je slang, maar wat er op Razen is gebeurd... ik heb echt geen idee.'' Drake keek voor zich uit, het was zo raar gegaan allemaal. Hij voelde zich er ongemakkelijk bij. Drake voelde aan het bedeltje rond zijn nek, speelde ermee tussen zijn vingers en probeerde er geconcenteerd over na te denken, wat had die gast van hem gewild? Waarom was hij aangevallen en was het de bedoeling van de man dat Drake dood moest gaan, of had dat maar zo geleken, want hij had geen dodelijke verwondingen. Hij volde rond zijn polsen, daar voelde hij dat het ruwer was. Opeens voelde hij een soort schok door zijn lichaam.Bij dit ruwe gevoel herinnerde hij zich dat hij van die vreemde handboeien om had gehad. Die akelige, beelden flistete door zijn hoofd, die handboeien die je magie verzwakte of een moment afnamen, ze gebruikte ze in magische gevangenissen. Drake had niks misdaan, maar hij wist iemand die ze altijd had gehad en tegen hem had gebruikt. Bij dat idee kreeg hij de rillingen over zijn rug. Die handboeien, hij had niks kunnen doen, had het voor zijn ogen moeten aanschouwen hoe zij.. Drake beet op zijn lip en beet de herinnering weg. Dat wilde hij niet eens mee weten. Wanneer leerde hij nou eens dat het verleden achter hem lag. De pols, een beetje rood was het nog, maar verer was er niet te merken dat er een felle streid was geweest om de zwartmetale dingen daar weg te houden. ''Ik vermoed wat. Alleen..'' Drake staarde in het duister. ''Dat zeg ik liever niet hardop. Soms, juist als je iets hardop zegt... word het werkelijkheid.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Celia
.
.
Celia

Wake me up UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ayelinn
Posts : 543
Points : 5
Wake me up UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur en Duister
Klas: -
Partner: The world is full of lovers, we don't need any more

Wake me up Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wake me up   Wake me up Icon_minitimevr okt 24 2014, 22:23

Het was een voorbijgaande gedachte. De verbazing over mensen. In dit geval Drake. Ze kende elkaar niet erg goed. Amper eerder. Eenmaal hadden ze gesproken. Daarna hadden ze elkaar nog wel op de gangen en in de lessen gezien. Maar meer dan een paar woorden hadden ze niet gewisseld. Het feit dat hij zich Nemo nog kon herinneren was weer zo'n apart trekje wat ze als menselijk kon bestempelen. Hij had het over zijn draak en Celia knikte. Ze kon zich Mushu nog wel voor geest halen. Kennelijk had de draak zich enigszins afgezonderd van zijn eigenaar. Misschien wel beter. Het bleven onvoorspelbare wezens. Nemo was de laatste tijd ook minder vaak om haar heen. Ze had hem lang niet zoveel meer nodig als toen ze net op de academie was. Daarbij, had Nemo gezegd, moest ze meer persoonlijke groei ondergaan. En volgens hem hield zijn aanwezigheid dat tegen. Ergens miste ze hem wel. Nemo was de enige geweest met wie ze vrijuit kon spreken. Zelfs Moyra zou niet alles kunnen begrijpen. Op dat soort momenten wenste ze dat Nathaniël bij haar was. Hij was als een broer voor haar. Iemand die dezelfde vreselijke martelingen had ondergaan. Zou hij eigenlijk nog wel leven? Hij was achtergebleven in Ark. Ze moest echt weer eens naar Augustus schrijven. Haar groene ogen schoten terug naar Drake toen hij weer begon te spreken. 'Ik vind het niet vreemd. Je hoofd zag eruit alsof je er een flinke klap op had gekregen,' zei ze. Het zou vanzelf waarschijnlijk wel weer terug komen. Het was wel apart dat hij helemaal niets meer wist. Maar niet volledig onmogelijk. Waarom was ze er eigenlijk tussen gesprongen? Zoals ze eerder al had vastgesteld, ze kende Drake nauwelijks. Waarom had ze eigenlijk haar nek voor hem uitgestoken? Ze had gewoon kunnen doorlopen en weg kunnen gaan. En niemand had haar iets kunnen verwijten. Maar dat had ze niet gedaan. Ze was er wel tussen gesprongen. Had met die man gevochten. Ze was er zelf gewond bij geraakt. En dat allemaal voor een jongen die Celia amper kende. Als ze er heel diep over na ging denken, dan wist ze heel goed waarom. Drake was weerloos geweest. Weggerukt uit zijn leven om iets te doen wat hij niet wilde. Net als zij. Het had een vuur aangewakkerd in haar. En voor ze het wist, had ze zich op de man gestort en had ze Drake een paar uur later uitgeput hier gebracht. Haar ogen staarde blind langs Drake heen naar de muur totdat zijn stem haar ruw terug haalde. Haar blik verhardde zich. 'Angsten moet je juist onder ogen komen anders blijven ze je altijd achtervolgen,' was haar enige antwoord

(ruim 3 maanden later maar oke xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Wake me up UTL8oxA PROFILE
Wake me up UTL8oxA MAGICIAN

Wake me up Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wake me up   Wake me up Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Wake me up

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Wake-up call.
» Wake up in a creepy world
» don't Wake the Dragon -- [Evangelyne]
» I didn't mean to wake you up, Sir. (Master Savador)
» Pass out (drank), wake up (drank), faded (drank)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Abandoned Manor-