PortalIndexA dark whisper (open) HpD5UwnA dark whisper (open) 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 A dark whisper (open)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kazuto Kirigaya
.
.
Kazuto Kirigaya

A dark whisper (open) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Kirito
Posts : 34
A dark whisper (open) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: (dark) fire
Klas: (dark) fire klas
Partner: -

A dark whisper (open) Empty
BerichtOnderwerp: A dark whisper (open)   A dark whisper (open) Icon_minitimeza jun 14 2014, 15:34

Kirito opende zijn ogen een beetje. Hij lag op de grond en zijn hoofd bonkte. "Ugh..Mijn hoofd.." Hij ging rechtop zitten en keek om zich heen. Shadow lag voor hem op de grond . Bloed droop van zijn hoofd. "Shadow?..Shadow!" Toen hij op stond om naar zijn panter te rennen ,werd hij opeens heel erg duizelig. Hij liep langzaam naar Shadow en ging naast hem zitten. "Shadow? Alsjeblieft geeft antwoord." Wat was er gebeurd dacht hij, hij probeerde het zich te herinneren. Opeens shoot er pijn door zijn hoofd "Ah!" Hij schreeuwde het uit van de pijn en voelde zich nog duizeliger. Nog even en hij zou flauwvallen. Hij hoorde opeens voetstappen. Hij viel op de grond. "W-wie is daar?" Hij voelde zich langzaam steeds zwakker worden. Hij kon zijn ogen niet langer open houden. Alles werd zwart voor zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yui chan
.
.
Yui chan

A dark whisper (open) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Yui
Posts : 155
A dark whisper (open) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Fire class
Partner:

A dark whisper (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: A dark whisper (open)   A dark whisper (open) Icon_minitimezo jun 15 2014, 12:05

Ze hoorde een helse kabaal van ik weet niet wat. nou eigenlijks wist ze het wel want het was een stem die ze hoorde. "W-wie is daar?" hoorde ze iemand zeggen. Het was een jongensstem. Ze liep richting de stem en eek toen naar de jongen die op de grond lag. "Kirito" zei ze bezorgd. Ze tilde hem op een keek naar zijn bleke gezicht. "Wie of wat is de oorzaak ervan." zei ze met een woedende stem en keek om haar heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Koichi
.
.
Koichi

A dark whisper (open) UTL8oxA PROFILEReal Name : Koichi
Posts : 41
A dark whisper (open) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire magician
Klas:
Partner:

A dark whisper (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: A dark whisper (open)   A dark whisper (open) Icon_minitimezo jun 15 2014, 12:10

Uit het niet verscheen hij voor het roze harige meisje. "Misschien ben ik de reden, maar misschien ook niet" zei hij met een geheimzinnige stem. Hij was deels onzichtbaar maar je zag zijn hoofd wel. hij hoopte dat hij deze roze meid had laten schrikken. " uch wat een stom joch is die gast die je Kirito noemde" ze hij rustig en kil. Andere mensen deden hem totaal niks. Hij was verwaand en arrogant. Hij nam het meisje in zich op en woelde toen door haar haren. " jij daar in tegen is een ander verhaal" zei hij gevolg door een charmante lach
Terug naar boven Ga naar beneden
Kazuto Kirigaya
.
.
Kazuto Kirigaya

A dark whisper (open) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Kirito
Posts : 34
A dark whisper (open) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: (dark) fire
Klas: (dark) fire klas
Partner: -

A dark whisper (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: A dark whisper (open)   A dark whisper (open) Icon_minitimezo jun 15 2014, 12:15

Hij hoorde stemmen heel ver weg. Hij opende zijn ogen een beetje en zag dat Yuno hem had opgetild. "Y-yuno..." zei hij,zijn hoofd bonkte. Hij zag toen de jongen die bij hun stond. "W-wie..is dat?" Opeens kwam een herinnering bij hem op. Een beeld van die jongen die hem neersloeg. "J-jij..jij hebt mij aangevallen." Hij begon een beetje te grommen en zijn ogen veranderde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yui chan
.
.
Yui chan

A dark whisper (open) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Yui
Posts : 155
A dark whisper (open) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Fire class
Partner:

A dark whisper (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: A dark whisper (open)   A dark whisper (open) Icon_minitimezo jun 15 2014, 12:21

met een neutrale blik keek ze de jongen aan. " dacht je dat je me kunt laten schrikken ofzo?" zei ze met woede in haar stem. Ze voelde dat Kirito weer wakker werd. Ze keek even naar hem en glimlachte lief "Hey je bent weer wakker" zei ze rustig en luisterde naar wat hij te zeggen had. Ze aaide even over ze hoofd. "Ik doe hem wel wat aan" zei ze rustig en grinnikte toen. Ze legde Kirito voorzichtig tegen een boom aan en gaf hem nog even een knuffel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kazuto Kirigaya
.
.
Kazuto Kirigaya

A dark whisper (open) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Kirito
Posts : 34
A dark whisper (open) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: (dark) fire
Klas: (dark) fire klas
Partner: -

A dark whisper (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: A dark whisper (open)   A dark whisper (open) Icon_minitimezo jun 15 2014, 12:43

"Y-yuno nee ,doe het niet..hij is gevaarlijk." Hij keek naar Yuno en voelde opeens weer een steek pijn in zijn hoofd. Hij kon haar niet tegen houden dat wist hij, maar hij probeerde het toch. "Yuno wacht nou.." Hij wou niet dat haar iets over kwam, door hem.

Shadow lag nog steeds op de grond en er lag bloed op de grond rond zijn hoofd. Kirito keek naar Shadow. "Shadow..alsjeblieft word wakker.." zei hij en probeerde te staan om naar Shadow te lopen. Maar hij was te duizelig om ook nog te gaan staan ,laat staan lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yui chan
.
.
Yui chan

A dark whisper (open) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Yui
Posts : 155
A dark whisper (open) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Fire class
Partner:

A dark whisper (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: A dark whisper (open)   A dark whisper (open) Icon_minitimezo jun 15 2014, 12:52

Ze zag hoe kirito de moeite voor haar deed. "kirito" zei ze zachtjes. "Myra, Kay, help de panter." zei ze en uit het niets verschenen die katten. Haar ogen werden geel en ook haar medalloin werdt die kleur. ze haalde haar zwaard uit haar tas die een enorme rode gloed had. Wraak was het enig waar ze aan dacht. ze zou die gast verslaan, hoe dan ook, ook al was ze zwakker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Koichi
.
.
Koichi

A dark whisper (open) UTL8oxA PROFILEReal Name : Koichi
Posts : 41
A dark whisper (open) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire magician
Klas:
Partner:

A dark whisper (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: A dark whisper (open)   A dark whisper (open) Icon_minitimezo jun 15 2014, 12:58

Oeh wat was hij bang, dus niet dacht dat roze ding nou echt dat zij hem aan kan. Hij lachte. "Je bent maar een meisjeeee" zei hij plagerig. hij grinnikte en keek toen naar haar katten. Hij had een hekel aan katten. Hij pakte de zwarte kat op en gooide die gewoon weg. " stomme katten" siste hij en keek toen naar het meisje. Hij zag haar ogen geel worden en zag dat ze een zwaard uit haar tas pakte. " zwakkeling, doe het met je krachten. Daar heb je ze voor." zei hij arrogant en hij liep naar Kirito toe en hield een bal gemaakt van duister op hem gericht. " durf je nu nog wat te doen?" zei hij. "Geef je over en laat me iets met jou doen, dan spaar ik hem." zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kazuto Kirigaya
.
.
Kazuto Kirigaya

A dark whisper (open) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Kirito
Posts : 34
A dark whisper (open) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: (dark) fire
Klas: (dark) fire klas
Partner: -

A dark whisper (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: A dark whisper (open)   A dark whisper (open) Icon_minitimezo jun 15 2014, 13:05

Hij zag hoe de jongen Myra weggooide. Hoe durfde hij een kat weg te gooien alsof zij geen waarde had. "Myra!" riep hij en keek woedend naar de jongen. Ondanks zijn pijn en duizeligheid stond hij op en pakte zijn zwaard uit zijn houder op zijn rug. "Hoe durf jij zo maar dieren te mishandelen.." zei hij en grommende ,zijn ogen veranderden. "En hoe durf jij haar zwak te noemen!!" Hij ging naast Yuno staan en keek heel even naar haar. Hij draaide zich toen om naar de jongen. "Ik zou maar uitkijken als ik jou was.." Hij keek de jongen strak aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yui chan
.
.
Yui chan

A dark whisper (open) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Yui
Posts : 155
A dark whisper (open) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Fire class
Partner:

A dark whisper (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: A dark whisper (open)   A dark whisper (open) Icon_minitimezo jun 15 2014, 13:18

ze zag hoe Myra weggegooid werd en haar ogen werden rood. Kay veranderde, zo zat hij nu met de kop bij yuno's schouders en myra verandere in grote naar een panter. Ook zij hadden roden ogen. De twee gromde naar hem met heel veel woede maar Kay kon het ff niet laten op Kirito te likken. Yuno keek even naar Kirito en blooste. "Je hoeft niks te doen. ik versla hem wel" zei ze rustig. Ze glimlachde schattig er bij. Dit was haar kans op te bewijzen hoe sterk ze was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kazuto Kirigaya
.
.
Kazuto Kirigaya

A dark whisper (open) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Kirito
Posts : 34
A dark whisper (open) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: (dark) fire
Klas: (dark) fire klas
Partner: -

A dark whisper (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: A dark whisper (open)   A dark whisper (open) Icon_minitimezo jun 15 2014, 13:29

Hij keek verbaasd naar Kay en toen naar Yuno. "Eh..Ik.." Hij bloosde toen hij naar Yuno keek. Hij was een beetje in de war op moment. Hoe kan dat? dacht hij en keek naar Kay en Myra. Hij zag dat de jongen iets naar hem schot,maar Yuno sprong voor hem. "Yuno!!" zei hij en keek geschrokken naar haar. Ze lag nu op de grond. "Yuno..Gaat het?" Hij knielde naast haar. "Jij!.." zei hij en gromde naar de jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yui chan
.
.
Yui chan

A dark whisper (open) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Yui
Posts : 155
A dark whisper (open) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Fire class
Partner:

A dark whisper (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: A dark whisper (open)   A dark whisper (open) Icon_minitimezo jun 15 2014, 13:33

yuno lag op de grond, de klap was hard aan gekomen maar niet echt tegen haar aan. "Bedank yoki maar voor de lessen." Zei ze en ze had de bal die op hem afgevuurt was in haar handen. ze glimlachte. Dit wordt leuk dacht ze. Ze menge de bal met een beetje vuurmagie en stuurde die op hem af. "die krijg je terug" zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kazuto Kirigaya
.
.
Kazuto Kirigaya

A dark whisper (open) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Kirito
Posts : 34
A dark whisper (open) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: (dark) fire
Klas: (dark) fire klas
Partner: -

A dark whisper (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: A dark whisper (open)   A dark whisper (open) Icon_minitimezo jun 15 2014, 16:26

Hij keek verbaasd naar Yuno ,die de bal terug schoot naar de jongen. Hoe?Hoe had ze? dacht hij verward. Hij keek naar haar en glimlachte. Hij draaide zich weer om naar de jongen en begon weer te grommen. "Nou zie je dat ze niet zwak iets.." Zei hij en keek nog steeds woedend naar de jongen. "Ik zal nu echt op passen als ik jou was." Opeens werd die vanachter neer gehaald door iets. Hij viel en kwam keihard op de grond terecht. "Wat was.." Hij werd bij zijn been gegrepen en naar achteren de schaduw in gesleurd. Hij had niet eens de tijd om zijn zwaard te pakken. Iets raakte zijn hoofd en alles werd weer zwart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Koichi
.
.
Koichi

A dark whisper (open) UTL8oxA PROFILEReal Name : Koichi
Posts : 41
A dark whisper (open) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire magician
Klas:
Partner:

A dark whisper (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: A dark whisper (open)   A dark whisper (open) Icon_minitimezo jun 15 2014, 20:27

De bal raakte hem in zijn maag maar hij voelde bijna niks. Hij kreeg zwarte ogen en werdt woedend. "Ze is een meisje" zei hij zachtjes. Hij maakte een slang van duistere magie en liet die de jongen gevangen nemen. Dit zal hem wel leren dacht hij. Hij zorgde er voor de dat de jongen bewusteloos werdt. Toen liep hij op het meisje af een glimlachte charmant. "Ik ben trouwens Koichi, sorry dat ik me nog niet netjes voorgesteld heb" zei hij op een lieve toon. Hij zou er voor zorgen dat zij hem leuk gaat vinden in plaats van dat joch. Hij bekeek haar even. "Je bent leuk roze" zei hij rustig.

(yuno nu)
Terug naar boven Ga naar beneden
Yui chan
.
.
Yui chan

A dark whisper (open) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Yui
Posts : 155
A dark whisper (open) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Fire class
Partner:

A dark whisper (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: A dark whisper (open)   A dark whisper (open) Icon_minitimezo jun 15 2014, 20:32

Leuk roze, dacht ze met een arrogante toon. Ze zocht met haar ogen of ze kirito zag. Waar was hij nou heen verdwenen. Had hij haar gewoon achter gelaten met dit joch. De jongen kwam haar iets te dicht bij en een angt kwam naar boven. Dit wou ze niet eens. Ze vondt Kirito leuk. "Yoki" zei ze hardop. Ze was zo bang. Haar medaillon kleurde blauw en ze keek omzich heen. Yoki zou dit toch moeten voelen dacht ze. Ze voelde hoe de jongen haar aanraakte. Yoki schreeuwde ze in haar gedachte.

(yoki's time Razz)
Terug naar boven Ga naar beneden
Yoki Zahn
.
.
Yoki Zahn

A dark whisper (open) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Yoki Zahn
Posts : 46
A dark whisper (open) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner:

A dark whisper (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: A dark whisper (open)   A dark whisper (open) Icon_minitimezo jun 15 2014, 20:37

Hij hoorde de stem van yuno is zijn gedachte, vol met angst. Hij bekeek zijn medaillon en die wees richting de waterval. Hij voelde de angst van yuno in zich. Hij rende zo snel mogelijk richting haar een sprong behendig over alle obstakels heen. Hij zag eerst een jongen op de grond liggen met een duistere stengels om zich heen, bewusteloos. Hij verbrak de stengel en tilde hem op. Er is iets dat ik voor die gast moet doen, hij is belangerijk dat voel ik dacht hij. Toen rende hij verder. Hij zag Yuno en legde de jongen aan de kant. Er was een andere jongen die haar aanraakte en ze zag er bang uit. Uit het niet verscheen hij achter de jongen en duwde de jongen weg. "Wat dacht je wel niet?" zei hij op een woedende toon naar de jongen. Toen keek hij goed naar de jongen. " Koichi!" zei hij verbaast. " Dit is wel me nichtje hoor" zei hij toen en grinnikte. Hij zorgde er voor dat de jongen weer stond. "Sorry Koi..." zei hij rustig en keek toen naar yuno. 'Maak je niet meer ongerust, dit is mijn beste vriend en vanaf nu doet hij je niks meer aan." zei hij rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kazuto Kirigaya
.
.
Kazuto Kirigaya

A dark whisper (open) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Kirito
Posts : 34
A dark whisper (open) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: (dark) fire
Klas: (dark) fire klas
Partner: -

A dark whisper (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: A dark whisper (open)   A dark whisper (open) Icon_minitimema jun 16 2014, 20:16

Kirito openend langzaam zijn ogen en ziet Yuno en twee andere jongens. Hij kreunde en stond op. Hij liep langzaam naar Yuno en keek naar de jongen die er bij was gekomen. Hij bekeek de jongen. Dark magicain dacht hij. Hij leek wel aardig,maar ja je wist het nooit. Hij vroeg zich af wie het was. Zijn ogen veranderden in zijn panterogen, toen hij naar de andere jongen keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yui chan
.
.
Yui chan

A dark whisper (open) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Yui
Posts : 155
A dark whisper (open) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Fire class
Partner:

A dark whisper (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: A dark whisper (open)   A dark whisper (open) Icon_minitimedi jun 17 2014, 16:51

Yuno knuffelde Yoki. "Ben blij dat je er bent." zei ze rustig en keek toen naar de jongen. "Is hij je beste vriend?" zei ze rustig en toen stak ze haar hand uit naar hem. "Ik ben yuno gasai, leuk om je te leren kennen, al ging dat niet zo goed net." zei ze rustig maar met een glimlach waar Kirito bijna jaloers van zou kunnen worden. Toen keek ze naar Kirito en liep ze naar hem toen. Ze ging zitten en gaf hem een zachte kus op zijn lippen. "Gaat het met je?" vroeg ze heel lief aan hem. Ze was bezorgd om hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



A dark whisper (open) UTL8oxA PROFILE
A dark whisper (open) UTL8oxA MAGICIAN

A dark whisper (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: A dark whisper (open)   A dark whisper (open) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

A dark whisper (open)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» dark shadows (open)
» In the begin everything dark. (open)
» ~Are you afraid of the dark?~ [Open]
» A little light in this dark times||Open
» Dark and Cold, Perfect place for a Pirate-song. ~Open~

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Waterfall-