PortalIndexLeer de karakters kennen - Pagina 13 HpD5UwnLeer de karakters kennen - Pagina 13 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Leer de karakters kennen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 19  Volgende
AuteurBericht
Adrian

Adrian

Leer de karakters kennen - Pagina 13 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Leer de karakters kennen - Pagina 13 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Leer de karakters kennen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer de karakters kennen   Leer de karakters kennen - Pagina 13 Icon_minitimezo okt 18 2015, 20:57

Tári en blonde trol vanwege zijn haar en acties.

Van wie zou je karakter dolgraag een knuffel krijgen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Yang
.
.
Yang

Leer de karakters kennen - Pagina 13 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ruby~Pinksheep
Posts : 827
Points : 10
Leer de karakters kennen - Pagina 13 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht en vuur
Klas: Master Geralt
Partner: I guess, it's just not meant for me.

Leer de karakters kennen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer de karakters kennen   Leer de karakters kennen - Pagina 13 Icon_minitimevr okt 23 2015, 18:10

Van niemand tbh. Behalve als ze die genen pas vertrouwd anders no way x3

Wat zou je char doen als zijn/haar crush zegt dat zij/hij jou char leuk vind?

(my soul got poisend woth sweetness sorry)
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
.
.
Ziva

Leer de karakters kennen - Pagina 13 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linn
Posts : 1678
Points : 76
Leer de karakters kennen - Pagina 13 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Light
Klas: -
Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.

Leer de karakters kennen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer de karakters kennen   Leer de karakters kennen - Pagina 13 Icon_minitimevr okt 23 2015, 18:12

Push him away. Hard. Ze is bang verlaten te worden als ze haar hartje weer opent voor iemand, dus diegene zal sowieso zijn best moeten doen wil hij haar ooit als zijn vriendin zien
Als jouw karakter zijn laatste avondmaal kon kiezen, wat zou dat dan zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Yang
.
.
Yang

Leer de karakters kennen - Pagina 13 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ruby~Pinksheep
Posts : 827
Points : 10
Leer de karakters kennen - Pagina 13 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht en vuur
Klas: Master Geralt
Partner: I guess, it's just not meant for me.

Leer de karakters kennen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer de karakters kennen   Leer de karakters kennen - Pagina 13 Icon_minitimevr okt 23 2015, 22:40

Ze zou zich vol eten aan de pasta met garnalen en zalm die haar moeder altijd voor dr maakt als er iets speciaals is. Dat zou ze waarschijnlijk genen zijn waar ook het meeste waarden aan zit en ze het lekkerste vind. De kook kunsten van haar lieve moeder^^

Wat is je chars lievelings liedje and why??
Terug naar boven Ga naar beneden
Shia

Shia

Leer de karakters kennen - Pagina 13 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Esmée
Posts : 243
Points : 10
Leer de karakters kennen - Pagina 13 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth & light
Klas: Miss Eres
Partner: Ik kan niet zeggen hoeveel geliefden ik heb: ik weet niet goed wat het verschil is tussen liefde en iemand die ik af en toe zie

Leer de karakters kennen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer de karakters kennen   Leer de karakters kennen - Pagina 13 Icon_minitimeza okt 24 2015, 11:13

Smalfilm van Spinvis omdat de tekst bij Shia past en omdat hij het liefst naar nummers met vage tekst luistert en Smalfilm heeft best een vage tekst

Wat zou je char doen als hij rode ogen onder zijn/haar bed zou zien voor ie gaat slapen? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex
.
.
Alex

Leer de karakters kennen - Pagina 13 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Alexx ll Lex
Posts : 48
Leer de karakters kennen - Pagina 13 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light || Fire
Klas:
Partner: Nope.

Leer de karakters kennen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer de karakters kennen   Leer de karakters kennen - Pagina 13 Icon_minitimeza okt 24 2015, 14:30

aanvallen xD

Als je char iets zou kunnen veranderen in zijn/haar verleden, wat zou dat dan zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
.
.
Ziva

Leer de karakters kennen - Pagina 13 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linn
Posts : 1678
Points : 76
Leer de karakters kennen - Pagina 13 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Light
Klas: -
Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.

Leer de karakters kennen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer de karakters kennen   Leer de karakters kennen - Pagina 13 Icon_minitimeza okt 24 2015, 15:51

Waarschijnlijk het hele gebeuren van haar vader, want als hij nooit zou zijn opgepakt, zou alle ellende - volgens haar - uit haar leven verdwijnen.

Hoe zou jouw karakter zich verkleden voor Halloween? En waarom?
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Leer de karakters kennen - Pagina 13 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Leer de karakters kennen - Pagina 13 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Leer de karakters kennen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer de karakters kennen   Leer de karakters kennen - Pagina 13 Icon_minitimeza okt 24 2015, 15:58

Heel simpel. Niet :3 (want hij loopt er iedere dag al bij alsof hij een weerspiegeling is van zijn eigen sulky gevoelens, of naar een begrafenis moet - en Saf die meedoet aan tradities; dat is wanneer het sneeuwt in de hel)
Maar stel als, dan overduidelijk als vampier. Of Phantom of the Opera. Of een soort vermenselijkte versie van de grote boze wolf in een suit.

Wat is een quote die helemaal bij je karakter hoort?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Ronodan
.....
.....
Ronodan

Leer de karakters kennen - Pagina 13 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
Leer de karakters kennen - Pagina 13 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

Leer de karakters kennen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer de karakters kennen   Leer de karakters kennen - Pagina 13 Icon_minitimeza okt 24 2015, 17:13

''Everything I did, I did for him. Now he's gone, but I'm still here...''

Het weerspiegelt Ronodans schuldgevoel tegenover Haraldur. De man was zijn leider, zijn vriend en voor hem gewoon een extensie van zijn ziel. Hij was blij met die plek naast hem. Maar nu is hij zelf LM en voor zijn gevoel had Haraldur dat veel meer verdiend. Het laat hem ook weten dat hij alleen is. Vroeger had hij misschien afstand gedaan van menselijkheid. Maar nu is iedereen die hij kende dood en dat is een enorme harde klap van eenzaamheid. Voor hem is het net alsof hij is gaan slapen en ineens tweehonderd jaar later is wakker geworden. Soms heeft hij het moeilijk om daarmee om te gaan en mee te draaien in die nieuwe wereld.

Als je char zijn vermogen tot spreken zou verliezen, wat zou het laatste zijn dat hij/zij zou zeggen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake
.
.
Drake

Leer de karakters kennen - Pagina 13 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
Leer de karakters kennen - Pagina 13 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

Leer de karakters kennen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer de karakters kennen   Leer de karakters kennen - Pagina 13 Icon_minitimezo okt 25 2015, 01:59

''All I ever wanted, want, and will desire, is love. They say I am the biggest player this school knows, but they won't know I will never actually love again. Ever. It's a thing that is always taken away from me, so I dicided I to be the hated. Only a few can see trough the mask and only them, I will trust.''

Zecht genoeg, meer weten? Dan stuur ik je door naar Drake's voorsteltopic.

@Ayelinn: Mooie vraag trouwens ^^

Wat zou je char doen, als hij de kans kreeg om terug in de tijd te gaan en iets te veranderen? Iets waardoor iets vreselijks bijv niet gebeurd zou zijn.



Terug naar boven Ga naar beneden
Zack
.
.
Zack

Leer de karakters kennen - Pagina 13 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
Leer de karakters kennen - Pagina 13 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

Leer de karakters kennen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer de karakters kennen   Leer de karakters kennen - Pagina 13 Icon_minitimezo okt 25 2015, 07:33

Hij zou de tijd voor geen meter willen omdraaien. Want dingen gebeuren altijd voor een rede en als hij dingen ongedaan zou maken, zou er een kans zijn dat hij de goede dingen van nu zou moeten missen.

Als je karakter zijn/haar magie kon bepalen nu, welk element of elementen zou hij/zij kiezen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Carissa

Carissa

Leer de karakters kennen - Pagina 13 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Linn
Posts : 48
Points : 891
Leer de karakters kennen - Pagina 13 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark ◮ Water
Klas: None
Partner: That person who enters your life out of nowhere and suddenly means the world to you.

Leer de karakters kennen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer de karakters kennen   Leer de karakters kennen - Pagina 13 Icon_minitimezo okt 25 2015, 12:14

Alles behalve haar duistere magie, to be honest. Ik denk dat Air magic wel bij haar zou passen.

Welke planeet haat jouw karakter het meest? En waarom?
Terug naar boven Ga naar beneden
ii

avatar

Leer de karakters kennen - Pagina 13 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : .
Posts : 530
Points : 57
Leer de karakters kennen - Pagina 13 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Leer de karakters kennen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer de karakters kennen   Leer de karakters kennen - Pagina 13 Icon_minitimezo okt 25 2015, 14:05

Shadra, Omdat hij niet goed tegen de vele donkere energieën kan, en hun intenties. ;v;

Als je personage wist dat hij morgen dood zou gaan... hoe zou de invulling van zijn laatste dag er uit zien?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Leer de karakters kennen - Pagina 13 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Leer de karakters kennen - Pagina 13 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Leer de karakters kennen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer de karakters kennen   Leer de karakters kennen - Pagina 13 Icon_minitimezo okt 25 2015, 22:30

Hij zou het graf van zijn vader & broer nog een keer willen bezoeken, en zou de rest van de dag in Ryans buurt blijven om afscheid te kunnen nemen van hem.sad gedachte tho ;^;

Hoe zou je char reageren als hij wakker wordt en alles van van onder zijn kin tot en met zijn tenen toe verlamd zou zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Yang
.
.
Yang

Leer de karakters kennen - Pagina 13 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ruby~Pinksheep
Posts : 827
Points : 10
Leer de karakters kennen - Pagina 13 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht en vuur
Klas: Master Geralt
Partner: I guess, it's just not meant for me.

Leer de karakters kennen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer de karakters kennen   Leer de karakters kennen - Pagina 13 Icon_minitimedi okt 27 2015, 12:44

Ze zou eerst verward zijn, dan schreeuwen om zeker te zijn dat ze niet droomt, dan weer verward en dan huilen denk ik ;-;

Wat is je chars lievelings ijs?!
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Leer de karakters kennen - Pagina 13 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Leer de karakters kennen - Pagina 13 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Leer de karakters kennen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer de karakters kennen   Leer de karakters kennen - Pagina 13 Icon_minitimewo okt 28 2015, 11:51

Shut the fuck up-ijs.
Hij houdt ervan om kinderen in de lokale buurt te lokken met een happy deuntje in zijn ijscokar en gratis hoorntjes weg te geven, ohyes he very much does.

In wat voor bed slaapt je char?
En als het een leerling is die gewoon op de slaapzaal van zijn/haar etage slaapt: hoe oogt het bed een beetje? Liggen er boeken naast het kussen? Ligt zijn/haar kleding in een rommelig hoopje op het voeteneind? Etc.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Kriss
.
.
Kriss

Leer de karakters kennen - Pagina 13 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Sergeant Pepper Puppycat
Posts : 926
Points : 30
Leer de karakters kennen - Pagina 13 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuurmagie/Luchtmagie
Klas: -
Partner: Your body's poetry, speak to me, Won't you let me be your rhythm tonight? Move your body, move your body, I wanna be your muse, do your music, And let me be your rhythm tonight, Move your body

Leer de karakters kennen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer de karakters kennen   Leer de karakters kennen - Pagina 13 Icon_minitimedo okt 29 2015, 00:48

Een ijzeren witte twijfelaar ladikant. De gekleurde lakens (bloemetjes, gekleurde stipjes of streepjes, hartjes, hondjes, katjes, paarden, lipstiftafdruk, en wat je nog meer aan leuke gekleurde prints op beddengoed kan verzinnen) De meerdere lakens liggen altijd als een grote berg door elkaar op haar bed en als ze slaapt liggen ze nooit recht en steekt er altijd wel een been of arm uit het bed. Ook haar 3 kussens liggen rommelig. Eentje ligt altijd sowieso op het bed want dat is haar slaap kussen. de andere licht ergens bij haar voeteneinde verdwaalt en de laatste hangt half op de grond uit het bed en puilt ook half uit het kussensloop. Er hangen allerlei soort kleding aan de ijzeren randen, van knalroze kanten trings, tot glitterjurkjes en zelfs een stoer leren jak. Er staat natuurlijk een gigantisch grote knuffel beer met een klein hartje ergens verdwaald op het bed. Je kunt nog wel eens een mascara of nagellak tussen de lakens terug vinden. en als laatste lukt het Kriss zelden om haar beddengoed make-up veeg vrij te houden als ze een avond je is wezen stappen, dus de kussens zitten vaak ook nog wel hier en daar een zwarte veeg


wat haat je character van zijn/haar eigen body? en waar houd je character van, van zijn/haar eigen body
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

Leer de karakters kennen - Pagina 13 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
Leer de karakters kennen - Pagina 13 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

Leer de karakters kennen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer de karakters kennen   Leer de karakters kennen - Pagina 13 Icon_minitimedo okt 29 2015, 07:18

Vreemd genoeg heeft Ronodan een vreselijke hekel aan zijn eigen ogen. In de spiegel zal hij zichzelf nooit recht aankijken. Zijn ogen herinneren hem aan alles wat hij liever wil vergeten. Ik weet niet of je het een echt lichaamsdeel mag noemen maar hij is meer dan tevreden met zijn vleugels. Daar kon hij soms dan ook een beetje ijdel om zijn.

Als je char op een dag wakker wordt en ineens een andere magiesoort heeft (Dus van water naar duister ineens) wat is het eerste wat je char doet? Freaken, krachten uitproberen ect.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
God of Mischief
God of Mischief
Oliver

Leer de karakters kennen - Pagina 13 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : ᕕ( ᐛ )ᕗ
Posts : 968
Points : 35
Leer de karakters kennen - Pagina 13 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air x Dark
Klas: x
Partner: Hello darkness, have we met? Last I saw you I was tangled in my head.

Leer de karakters kennen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer de karakters kennen   Leer de karakters kennen - Pagina 13 Icon_minitimedo okt 29 2015, 11:48

In het begin zal die vooral heel erg uit freaken en erachter willen komen hoe en waarom het gebeurd is, maar nadat hij er eenmaal aan gewend is zou hij het gaan uitproberen en mensen er mee lastig gaan vallen en zich er gewoon bij neerleggen dat het gebeurd is en dat hij er maar het beste van moet maken.

Als je Char van leeftijd switched [Dus een oudere char word ineens jong en een jonge char word ineens oud] hoe zou hij of zij daar op reageren?
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Oriël
...
...
Miss Oriël

Leer de karakters kennen - Pagina 13 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Ayelinn
Posts : 524
Points : 0
Leer de karakters kennen - Pagina 13 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Lucht
Klas: -
Partner: I met a girl across the sea. Her hair the gold that gold can be. Are you a teacher of the heart? Yes, but not for thee

Leer de karakters kennen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer de karakters kennen   Leer de karakters kennen - Pagina 13 Icon_minitimema nov 09 2015, 21:20

Ze zou als eerste uit willen vinden wat er gebeurd is. Waarschijnlijk zou dat uitlopen op een obsessie als ze het niet zou kunnen vinden. Maar verder zou Oriël er niet zoveel aandacht aan besteden xD

Je char wordt ineens wakker en beseft zich dat hij zijn hele leven gedroomd heeft en eigenlijk magieloos is. Wat zou je char doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Timothy
.
.
Timothy

Leer de karakters kennen - Pagina 13 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Anneswann
Posts : 632
Points : 10
Leer de karakters kennen - Pagina 13 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire//Air
Klas: Miss Roxanne
Partner: 'There's a floppy disk on the floor'

Leer de karakters kennen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer de karakters kennen   Leer de karakters kennen - Pagina 13 Icon_minitimedi nov 10 2015, 00:02

Een goede sigaret opsteken, ijs erbij nemen en een goede pint. XD

Waar zou je karakter het eerste naar grijpen als hij/zij zichzelf in een apocalypse bevindt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
.
.
Ziva

Leer de karakters kennen - Pagina 13 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linn
Posts : 1678
Points : 76
Leer de karakters kennen - Pagina 13 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Light
Klas: -
Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.

Leer de karakters kennen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer de karakters kennen   Leer de karakters kennen - Pagina 13 Icon_minitimedi nov 10 2015, 07:47

Ehh a gun? something or someone to defend herself with? c:

Hoe zou je karakter reageren als hij erachter komt dat iemand die hij haat familie van hem is?
Terug naar boven Ga naar beneden
Yang
.
.
Yang

Leer de karakters kennen - Pagina 13 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ruby~Pinksheep
Posts : 827
Points : 10
Leer de karakters kennen - Pagina 13 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht en vuur
Klas: Master Geralt
Partner: I guess, it's just not meant for me.

Leer de karakters kennen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer de karakters kennen   Leer de karakters kennen - Pagina 13 Icon_minitimedi nov 10 2015, 10:27

Schreeuwen, schreeuwen en dan geschokt kijken like O.O. Dan daarna lachen omdat ze denkr dt et een grap is maar dan als ze zich realiseert dat et geen grap is moeilijk kijken en niet zo goed weten wat ze moet doen. Daarna waarschijnlijk falend lachen, die gene een stomp tegen zn schouder geven en zeggen: ''he, broeder..'' Om et toch maar wat luchtiger te maken xD

Wat zou je char doen als zijn/haar haar kleur opeens fel groen is? x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Yvaine

Yvaine

Leer de karakters kennen - Pagina 13 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Sergeant Pepper Puppycat
Posts : 305
Points : 0
Leer de karakters kennen - Pagina 13 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark/Water & Light
Klas: -
Partner: If there's a prize for rotten judgment I guess I've already won that No man is worth the aggravation That's ancient history, been there, done that

Leer de karakters kennen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer de karakters kennen   Leer de karakters kennen - Pagina 13 Icon_minitimewo nov 11 2015, 14:17

Het eraf scheren en een pruik kopen.
No way dat ze zo het huis uit gaat Stare


Wat zou je char doen als hij/zij er achter komt dat zijn/haar ouders eigenlijk zijn/haar broer en zus zijn. :') incest much
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake
.
.
Drake

Leer de karakters kennen - Pagina 13 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
Leer de karakters kennen - Pagina 13 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

Leer de karakters kennen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer de karakters kennen   Leer de karakters kennen - Pagina 13 Icon_minitimewo nov 11 2015, 16:03

@Ziva: Hoe zou je karakter reageren als hij erachter komt dat iemand die hij haat familie van hem is? *Drake heavy breathing looking at Ryan with anger


Wat zou je char doen als hij/zij er achter komt dat zijn/haar ouders eigenlijk zijn/haar broer en zus zijn. :') incest much
*Drake heavy breathing looking at Zean with shock*

- Hoe zou je char reageren als blijkt dat hij/zij opeens het schoolhoofd moet zijn, aangezien Savador is vermoord door een giftige kakkerlak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Leer de karakters kennen - Pagina 13 UTL8oxA PROFILE
Leer de karakters kennen - Pagina 13 UTL8oxA MAGICIAN

Leer de karakters kennen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer de karakters kennen   Leer de karakters kennen - Pagina 13 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Leer de karakters kennen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 13 van 19Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 19  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Leer de karakters kennen
» Mensen om te kennen.
» Je medeRPG'ers leren kennen.
» Karakters in aanvraag
» Idee voor Karakters

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Gamezone-