PortalIndexTrackin' Animal ( LES )  HpD5UwnTrackin' Animal ( LES )  2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Trackin' Animal ( LES )

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Miss Yori

Miss Yori

Trackin' Animal ( LES )  UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : ............
Posts : 137
Trackin' Animal ( LES )  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light x Lucht
Klas: I own one.
Partner:

Trackin' Animal ( LES )  Empty
BerichtOnderwerp: Trackin' Animal ( LES )    Trackin' Animal ( LES )  Icon_minitimeza maa 29 2014, 07:22

Het was middag eind middag en de laatste twee lesuren moest ze nog lesgeven aan een klein groepje. Het leek erop dat ze tracking lessen moest gaan geven en daar had ze niet veel zin in. Met veel moeite wist ze zich toch uit het bad te hijzen en opnieuw in haar kleding. Ach, simpel iets deed het toch al goed? Ze was verder erg rustig en liep al naar de verzamelplek toe terwijl ze haar haren in een hoge staart deed. Terwijl ze liep naar het grasveld toe veranderde in een kat zodat ze er wel ruim op tijd zou gaan zijn. Daar bleef ze in haar mensen vorm weer zitten en ging maar een stukje mediteren. Het was wel lekker, even een rust in de lente. Maar dat betekende ook dat er meer dieren waren, waarbij dus een goeie les voor te bereiden was. Ze had nu 4 leerlingen op deze les staan, hopend dat ze kwamen en hopend dat ze toch nog wat wilde doen. Het was dit keer niet zo vroeg zoals de vorige intro les. Ze ving al snel aankomende mensen op, het bleken geen oudere te zijn, dus het moesten leerlingen of een leerling zijn. Rustig stond ze op, een glimlach of bijna een grijns als het waren. "Heya~" Zei ze vrolijk begroetend naar de leerling.
.
.
Frederik Dashton
Thayeline Hariott
Yagami Ellenice
Ziva Thorne

// HET SPIJT ME DAT HET EEN WEEK LATER WERD! Had stuff en alles ;--;
Terug naar boven Ga naar beneden
Thayeline
.
.
Thayeline

Trackin' Animal ( LES )  UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Talita ~
Posts : 452
Trackin' Animal ( LES )  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Miss Nannete
Partner: If people were like rain, I'd be drizzle and you'd be a hurricane

Trackin' Animal ( LES )  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trackin' Animal ( LES )    Trackin' Animal ( LES )  Icon_minitimedo apr 03 2014, 14:02


Trackin' Animal ( LES )  Thay_postplaatje
Words 486
Mood Okay
Notes Sorry voor de laatheid, was m'n inspiratie voor Thay even kwijt Dx
Laatste twee lesuren. Yes. Niet dat ik zo'n saaie dag had: ik was gewoon doodmoe en had even rust nodig. De middagpauze had ik kunnen gebruiken, maar dat was niet genoeg geweest. Het constante geluid van tieners die zich gedroegen als 5-jarigen haalde me steeds uit mijn rust en mijn benen konden het niet opbrengen om me naar een rustige plek als de kerkers te brengen. Bovendien had ik een heilige schrik van het donker, en daardoor waren de kerkers, misschien het rustigste plekje van de stad, niets voor mij.
Ik sleepte mezelf eerst snel nog naar mijn kamer. Ik had nog een beetje tijd voor de les om sportievere kleding aan te doen: ik had nu een jurkje aan en dat was geen geschikte kledij voor een survivalles waar vast wat beweging bij kwam kijken, volgens mij.
Afwezig trok ik een grijs shirt aan, een zwarte capuchontrui erboven en een zwarte legging. Oh. Ik zag er weer te donker uit. Maar zwart was zo'n leuke kleur om te dragen...
Uiteindelijk wisselde ik het grijze shirt voor een tint blauw die niet te veel opviel, maar ook niet te donker was. Sportschoenen aan, wat eten en drinken in mijn schooltas en op naar het grasveld, waar de les plaatsnam. Ik was al best laat, dus ik zette er een beetje tempo achter.
Het lentezonnetje scheen op de achterkant van mijn hoofd, niet te warm en niet te koud, al wist ik dat mijn haar zo meteen zo zou voelen alsof het in brand zou staan. Ik bond dus snel mijn haar in een staart op de achterkant van mijn hoofd om dat iets te verminderen; bovendien zou die staart er vroeg of laat toch in gekomen zijn.
Ik probeerde me te herinneren wat het onderwerp van de les was. Het was survival, dus vast iets met overleven - wow, dat was een slimme opmerking, niemand anders had het vast door - maar wat was het nu ook al weer? Ik herinnerde me de plek waar ik het geschreven had maar niet de woorden.
Oh juist, iets met dieren. Dieren opsporen. Ja, dat was het. Logisch ook dan ook dat de les op het grasveld was, want ik wist dat er vaak wel eens dieren rondhuppelden. Fijn, ik had er zin in!
Ik kwam aan bij de afgesproken plek, waar een leerkracht stond. Ze stond op en glimlachte. 'Heya~' zei ze om me te begroeten. 'Hallo.' Ik perste er een glimlachje uit. 'De survivalles is hier, toch? Animal tracking?' Ik knikte kort om aan te duiden dat ik ervan overtuigd was dat het zo was. 'Thayeline Hariott', stelde ik mezelf voor, waarna ik een klein beetje opzij ging om de weg voor de leerkracht niet te versperren: ik was vast niet de enige die zich voor deze les opgegeven had en ik zou maar beter niet in de weg staan: ik kon soms al irritant genoeg zijn.



Terug naar boven Ga naar beneden
Yagami
Schrödinger's Cat
Schrödinger's Cat
Yagami

Trackin' Animal ( LES )  UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Trâm
Posts : 320
Points : 20
Trackin' Animal ( LES )  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht
Klas: Master Savador
Partner: En wat als dit liefde is?

Trackin' Animal ( LES )  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trackin' Animal ( LES )    Trackin' Animal ( LES )  Icon_minitimedo apr 03 2014, 17:24

Duf van de hele dag binnenzitten, rommelde Yagami door haar tas heen. Waar was haar agenda, als ze dat ding nodig had? Ze zuchtte opgelucht toen haar vingers een rechthoekig ding voelden. Dat moest wel haar agenda zijn. En ja, het was inderdaad haar vertrouwde, met bloemetjes versierde agenda. Snel bladerde ze door naar de juiste bladzijde. In zulke grote letters, dat iedere brildrager zonder bril het kon lezen, stond er: TRACKING LES OP HET GRASVELD!
Tien secondes lang stond ze met levenloze ogen naar haar eigen krabbels te staren. Tracking les? Het zei haar eigenlijk niets. Ze kon het zich niet eens meer herinneren dat zij zich ooit ervoor opgegeven had. Verward wreef ze over haar gezicht heen. Nou ja, ze kon het ook van de positieve kant bekijken; ze zou haar laatste twee lesuren buiten doorbrengen en niet in een benauwd klaslokaal. Een zwakke glimlach brak bij die gedachte door op haar gezicht. Heerlijk om na uren indutten iets buiten te gaan doen. In stilte bedankte ze haar vroegere zelf voor het inschrijven, alhoewel ze zich er niets van herinneren kon.
Heel even gleed haar blik over haar kleding heen. In haar vaalblauwe spijkerbroek en luchtige blouseje zou een tracking les wel te doen moeten zijn. Haar schoenen – een paar witte Allstars – zouden haar ook geen problemen opleveren. In feite was ze gewoon smoesjes aan het verzinnen om niet naar haar slaapzaal te hoeven gaan. Ze had totaal geen zin om wist zij hoeveel trappen te beklimmen en dan had ze het niet eens de terugweg gehad.
Zodra ze de eerste stap op het grasveld gezet had, ging zij meteen op zoek naar de mogelijke ontmoetingsplek. Ze was dan wel zo slim geweest om de les in haar agenda te noteren, maar ze was uiteraard de precieze plek vergeten op te schrijven. Verstandig als ze was, besloot ze een groot rondje op het grasveld te lopen in de hoop dat het dan wel duidelijk zou worden. Net toen ze het tweetal wilde passeren, ving zij vlagen van hun gesprek op. ‘...survivalles... toch?’ De eerste twee woorden die zij verstond, zorgden ervoor dat ze haar pas versloomde en uiteindelijk voor hen stopten. Geduldig wachtte ze tot het meisje uitgepraat was. ‘Thayeline Hariott,’ stelde het meisje zich voor. Ja, ze was duidelijk op de juiste plek. ‘Goede middag,’ begroette Yagami beiden zwakjes en stak haar hand half op ter begroeting. Ze zweeg voor een moment, fronste. Ze had het idee dat ze iets vergeten was. Oh ja, natuurlijk; haar naam. ‘Yagami Ellenice is aanwezig.’ Ze inspecteerde niet wetend wat ze verder kon zeggen de omgeving, alhoewel er niets bijzonders aan op te merken was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Trackin' Animal ( LES )  UTL8oxA PROFILE
Trackin' Animal ( LES )  UTL8oxA MAGICIAN

Trackin' Animal ( LES )  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trackin' Animal ( LES )    Trackin' Animal ( LES )  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Trackin' Animal ( LES )

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Trackin' Food. ( LES )
» Les 3. A talkative animal.
» Animal Magnet (c)
» Animal Care Center
» ||Plant-Animal Lesson 1|| verzorging van Fabeldieren

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Grass Field-