PortalIndexik ben maar een beginner HpD5Uwnik ben maar een beginner 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 ik ben maar een beginner

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Yui chan
.
.
Yui chan

ik ben maar een beginner UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Yui
Posts : 155
ik ben maar een beginner UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Fire class
Partner:

ik ben maar een beginner Empty
BerichtOnderwerp: ik ben maar een beginner   ik ben maar een beginner Icon_minitimevr feb 21 2014, 12:20

Rustig liep ze de klas binnen en keek ze de klas rond. Ergens voorin was nog een leeg plaatsje en ze ging daar zitten. Ze was benieuwd wie de gene was die naast me kwam zitten want de stoel was nog leeg. Haar roze ogen gleeden door het lokaal heen. De leraar was er nog niet en iedereen was rustig aan het praten met elkaar. Ze pakte me boeken en legde ze op tafel neer. rustig begon ze er in te lezen.

Het boek herinderde haar er aan hoe ze vroeger met me vuur kracht om ging. Toen ze het voor het eerst uitprobeerde had ze haar beste vriend er mee verwond. Gelukkig was het niet een hele grote wond en heelde het snel. Het deed haar er ook aan denken hoe ze de ouderen van ons dorp zag vechten tegen de vijand. De vijand die haar ouders had gedood. haar beste vriend probeerde haar te leren dat ze het vuur onder controle kreeg maar hij was zelf ook nog niet zo heel goed om me dat aan te leren. Elke dag probeerde hij het weer tot ze het een beetje onder controle kreeg en hij merkte toen op dat ze ook een beetje dark magie kon.En op die dag besloot ze om naar deze academy te komen. Het talent voor vuur kwam van haar moeder af en de kleine aanlegging voor dark was van haar vaders kan,

Ze stopte met lezen en deed haar boek dicht."Het zal nog wel even duren voordat de leraar komt" zei ze zachtjes in me zelf. Ze zuchte diep en keek uit het raam. Het was een bewolk en het regende zachtjes. De klok tikte rustig door en ze bleef naar buiten kijken. Ze was bang dat het ging onweren en ze hield er niet van. Ze was vreselijk bang voor onweer.
Terug naar boven Ga naar beneden
 

ik ben maar een beginner

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» -Vul maar in, ben zelf te lui-
» Toch maar vertellen.
» Kom dan Safje.. Kom maar hier.
» Het is een dag, maar niet zomaar een dag!!
» Toch maar proberen.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Classrooms :: Klaslokaal Fire Magic-