PortalIndexMissies&IC HpD5UwnMissies&IC 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Missies&IC

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Aruka
.
.
Aruka

Missies&IC UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Olga
Posts : 44
Missies&IC UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud&Wind
Klas: -
Partner: -

Missies&IC Empty
BerichtOnderwerp: Missies&IC   Missies&IC Icon_minitimezo feb 09 2014, 15:17

Gegroet mede-leden en de leden van Het Team,

Het is apart dat een vrij nieuw lid hier haar woordje doet, maar ik wil dit toch vrij graag naar voren brengen, gezien het mij aardig irriteert en wie weet, ook voor de overige leden. Een deel van mijn opmerkingen zijn wel al deels eerder voorgekomen in een ander topic in de discussie betreft de IC-topic, maar niet volledig.

Maar goed, allereerst merkte ik als een groentje op dat wanneer ik de chatbox betrad er veel aan IC werd gedaan, dit was even wennen, maar persoonlijk had ik hier geen problemen mee. Op korte termijn. Ik begon topics met meerdere gebruikers en diegene die veel aan de IC deden posten vrij traag en beloftes die erin werden gemaakt waaiden weg tussen de IC berichten.
Ik begrijp echt dat men het leuk vindt om aan de IC mee te doen, maar als er daardoor minder wordt geRPG't, is dat niet heel fijn, gezien de gebruiker wel inspiratie lijkt te hebben. Als de reden echter aan drukte van school ligt of iets persoonlijks, begrijp ik het wel, maar dat hoeft niet altijd zo te zijn.
Vat mij niet verkeerd op, van mij mag er heus wel aan IC worden gedaan, maar het zou fijn zijn als deze gebruikers nog wel echt aan de RPG zouden meedoen.
Een oplossing? Hmm, ik zou zeggen, betere afspraken of een chatmod die de IC beperkt probeert te houden. Maar dit ligt geheel aan Het Team op SSA en de andere leden Wink.

Dan nu de missie's. Volgens de index is dit een vrij nieuwe feature en bevalt het aardig. Er is echter het probleem dat wanneer de topics aangemaakt worden, (dit kan ook liggen aan de bovenstaande) de deelnemers nauwelijks hierop reageren. Persoonlijk heb ik dit ervaren met Miss B's pistolen handeling les(juiste naam weet ik niet meer) en de zaalvoetbal les van Master Kana. Zou er niet een betere uitvoering hiervan kunnen komen? Een deadline waaraan de deelnemers zich moeten houden? Dan is men geneigd om sneller te reageren.

Ik heb mijn zegje gedaan en ben benieuwd wat anderen hier eigenlijk van vinden en of ik de enige ben met deze mening.

Groet,
Olga
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kansai.actieforum.com
Kid
.
.
Kid

Missies&IC UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Quinty
Posts : 839
Missies&IC UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: // Shadra // Dark
Klas: // 5e Klas
Partner: // Paint my heart red again ღ

Missies&IC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Missies&IC   Missies&IC Icon_minitimezo feb 09 2014, 15:34

Let's do this :3

--

Ik ben het met je eens dat de chat en het IC gedeelte, vooral voor nieuwe leden, nogal onoverzichtelijk kan worden. Maar daar in tegen, waarom zou je het afschaffen of laten verminderen? Er zijn nog genoeg mensen die wel in de RPG posten. Beloftes kunnen niet altijd worden nagekomen, dat merk ik zelf ook vaak genoeg. En zeg nou zelf, niet iedereen schud een post van 1000+ woorden uit z'n mouw. aye? Persoonlijk zou ik zeggen dat je gewoon geduld moet hebben en eventueel nog een ander topic aanmaakt Wink Verder kan het beter gewoon zo worden gelaten~

Over de missies spreek ik niet echt uit ervaring, omdat ik niet echt meedoe eraan. Maar het sluit wel aan met mijn mening, in het hierboven beschreven stuk. Wat ik trouwens wel vind, is dat er geen deadline aan moet worden gesteld. Dan ga je mensen dwingen om te posten en dat wil je niet. De RPG en het posten erin moet je doen als je er zin in hebt en het leuk vind, niet als het een verplichting word. Ga geen mensen dwingen ergens toe, geef ze gewoon tijd.

Well, dat was wel zo ongeveer mijn praatje x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gaelia.onlinemmorpg.net
Riku

Riku

Missies&IC UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Kaatje =D
Posts : 317
Missies&IC UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: none
Partner: Roses are red, voilets are blue. So is your face when I'm done with you

Missies&IC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Missies&IC   Missies&IC Icon_minitimezo feb 09 2014, 15:41

De IC is inderdaad al wel een paar keer naar boven gekomen omdat mensen zich eraan irriteerden en vonden dat er veel te weinig gepost werd, maar toen werd het meer gedaan dan nu en was er zelfs een heel topic voor. Ik vind persoonlijk dat het nu niet zo erg veel meer gedaan wordt en dat mensen best veel posten, maar dan kan ook best gewoon aan mij liggen. Ik heb zelf het probleem dat ik nog best veel voor school te doen heb en nog op andere forums zit waar er gepost moet worden. Ik heb zelf gemerkt dat de situaties die in de IC voorkomen, er soms voor zorgen dat je ideeën krijgt voor eventuele topics en stuff. De meeste mensen die ik weet die aan IC doen, proberen wel optijd te antwoorden, maar soms gebeurd het dat je daar de inspiratie gewoon niet voor hebt.
Dat je het gevoel hebt dat er veel aan IC gedaan wordt, komt omdat je waarschijnlijk altijd net op die momenten binnen komt vallen, want voor zover ik weet wordt er meestal alleen 's avonds aan IC gedaan en zelfs dan nog komt het niet zo erg veel voor...vind ik zelf. tegenwoordig is het toch terug wat minder dan het een maand geleden was. Een chatmod aanstellen lijkt me niet echt een goed idee, want die persoon kan niet altijd aanwezig zijn en daarbij kan je mensen moeilijk dingen gaan verbieden. Afspraken in de chat zou de 'vrijheid' van users ook wel een beetje beperken vind ik, dus dat lijkt me niet zo'n heel goede oplossing. Wat dan wel een goede oplossing is? Ik zou het eigenlijk niet weten.

Over die missies bedoel je waarschijnlijk meer de lessen die gegeven worden aangezien je twee lestopics hebt opgenoemd. Dat probleem heb ik zelf ook al wel ondervonden, niet nu maar een hele tijd geleden. Het inschrijven voor lessen was er een soort oplossing voor omdat mensen dan wat meer verplicht zijn om te posten. Wat Quinty zegt over die deadline is dan ook wel weer waar. Het zou mensen nog meer verplichten en ik eet dat ik mezelf dan weer zou gaan opjagen. Als diegene die de les heeft opgestart vind dat deze lang genoeg heeft verwacht, kan die een berichtje plaatsen in het 'hej, je moet nog posten' topic of anders gewoon verder gaan met de les.

Zo dat was mijn zegje ook alweer. *Gaat maar verder met posten*
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoire

Victoire

Missies&IC UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Marit
Posts : 88
Missies&IC UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water
Klas: -
Partner:

Missies&IC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Missies&IC   Missies&IC Icon_minitimezo feb 09 2014, 15:44

Ik begrijp je frustraties vanwege de IC in de chat, je bent echt niet de enige. Persoonlijk geloof ik niet dat de mensen die actief in de IC zijn om die reden niet posten, maar dat ze juist in de IC zitten omdat ze geen tijd of inspiratie hebben om hele posts te schrijven en toch met hun OC's bezig willen zijn. Het trage of niet reageren van deze mensen ligt waarschijnlijk meer aan henzelf dan dat het aan hun activiteiten in de IC ligt. Ook denk ik dat je niet heel veel inspiratie nodig hebt om losse regels in de IC te typen. In ieder geval veel minder inspiratie dan je nodig hebt voor een goede post. Veel RPG'ers gebruiken de IC ook vaak in de hoop om geïnspireerd te raken, al geloof ik niet dat het echt werkt. Als de mensen waarop je wacht geregeld actief zijn geweest in de chat, dan kan je ze altijd er op aanspreken. Vraag waarom ze niet konden posten en waar dat aan ligt. De meeste leden hebben daar geen problemen mee en ik geloof dat praten beter werkt dan de IC beperken. De spelers komen er vanzelf wel achter dat ze beter kunnen gaan posten dan hun tijd in de IC te verdoen.

De missies zijn iets anders dan de lessen. Het is natuurlijk ontzettend vervelend als iemand niet reageert in een les, maar vaak houdt dat de les niet op. Bij missies is dat natuurlijk een ander geval, aangezien je in teams werkt. Ook hierbij denk ik dat privé berichten veel op kunnen lossen. Een deadline kan er wellicht voor zorgen dat er op tijd en vaker wordt gepost, maar ik denk dat het de kwaliteit van die posts negatief zal beïnvloeden.

Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Summer

Miss Summer

Missies&IC UTL8oxA PROFILEReal Name : Sander
Posts : 431
Missies&IC UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: Verzorging van Fabeldieren
Partner:

Missies&IC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Missies&IC   Missies&IC Icon_minitimezo feb 09 2014, 18:52

En daar entert Sander met een verbaasde 'O' mond over wat hij hier leest.
Waarschijnlijk kom het omdat je nog net uit het ei komt hier, maar als je iets verder terug was gaan lezen weet je dat de IC al aan banden is gelegd door mensen die hier commentaar op hadden. Eerst was de IC in de IC SPAM topics, en schreef iedereen minstens 5 regels IC. Nu is het in de chat. Ik vraag me af waarom het je stoort dat hiermee de chat vol raakt. Heb je geen Skype? Geen Facebook? Geen muis die op 'privebericht' kan klikken? Even serieus, alsof de chatbox hier de enige manier is om elkaar in dit hypermoderne internet social media leven te kunnen bereiken. Ik zou het persoonlijk echt een aanslag vinden op de vrijheid van de RPG'er als deze al niet eens meer mag IC'en in een chatbox die de halve dag geheel leeg is, en alleen 's avonds volstroomt met IC'ers.

Dan het verplichtte posten en het -voor mijn idee- gezwets over niet tot nauwlijks posten. Ik vind RPG'en leuk, omdat het geen verplichting heeft. Daarom valt het bij mij ook onder het kopje 'Hobby's'. Als ik verplicht ben binnen een dag te reageren, dan mag je zakgeld gaan neerleggen. Dan valt het onder kopje 'werk' of 'school' namelijk. Misschien moet je eens naar jezelf kijken, en zien dat je wel heel erg ongeduldig overkomt zo. RPG'en is geen verplichting. Als er niemand in de les reageert, kun je toch met de leraar persoonlijk de les afsluiten? Niemand is verplicht om de ander voor te laten gaan als je het te snel vind gaan. Wees dan alleen niet boos als ook de leraar zegt dat het topic erg snel gaat, en hij/zij de rest voor wil laten gaan.

Missies&IC 34fjf51

Xxxjes Sanderrrr <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Roakes
.
.
Roakes

Missies&IC UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
Missies&IC UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

Missies&IC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Missies&IC   Missies&IC Icon_minitimezo feb 09 2014, 19:28

Goed, ik ga hier ook maar even bijkomen 'cause.. Reasons Stare

Ik vind serieus die hele discussie rond IC weghalen een beetje vervelend, ook al bij de discussie om IC-spam. IC valt onder off-topic, omdat het geen posten is. Waarom dan niet gewoon het hele off-topicdeel weghalen? Bepaalde mensen willen de IC gewoon weg omdat ze tijd verliezen die ze kunnen steken in posten. Als je in het off-topic-deel zit, verlies je dus ook tijd die je in posten kan steken. Ik weet dat het niet volledig hetzelfde is, maar volgens mij komt het op hetzelfde neer.
Bovendien kan je niet altijd posten als je bijvoorbeeld geen zin of inspiratie hebt. Als je weet dat je moet posten, ga dan niet naar de chat. Heb gewoon de discipline om te weten wanneer je moet posten of niet, als je inspi hebt.
En who cares als je nog een dagje langer moet wachten op een post omdat de persoon waarop je wacht in de IC zit? Hou je dan gewoon even bezig met een ander topic of gewoon iets volledig anders. RPG gaat daar niet om, om hoe lang je moet wachten op een post. Het kan mss irritant zijn soms als het echt lang duurt, maar je moet er niet te veel problemen om maken.

En over die missies, alles wat ik vind is al gezegd. Met een deadline zou het als een verplichting zijn en het gaat om de fun, niet om de tijd. Als je een deadline zet, is het resultaat dat niemand zich meer gaat willen aanmelden voor missies/lessen door de verplichting. Je moet het gewoon leuk houden~

Oke, dit was mijn zegje. Sorry als dingen die ik zeg nergens op slaan, I'm a bit tired maar ik wou hier toch nog even iets zeggen.
Greets, Tali~
Terug naar boven Ga naar beneden
Mefla

Mefla

Missies&IC UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Melle
Posts : 788
Missies&IC UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire/Earth
Klas: -
Partner: Oh no no no, I don't do shit like that

Missies&IC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Missies&IC   Missies&IC Icon_minitimezo feb 09 2014, 19:46

Sigh..de zoveelste rant over IC..tbh, ik vind dat die ewoon mag blijven. True, mensen doen het soms te veel, en true ik iriteer mij er ook soms aan, maar LET IT BE. I mean, mensen kunnen prima een nieuwe char uitproberen in de IC. Daar komt bij, de meeste mensen hier doen RPG voor de fun, en posten dus als ze er zin in hebben. Zo zie ik het althans. Ik kan geen inspi hup 1 2 3 uit mijn mouw schudden. Dat heeft tijd nodig. Een deadline voor posten gaat dit alleen maar in de weg zitten, en gaat ervoor zorgen dat ik mijn plezier in RPG verlies.

True, ik heb ook een tijd ontzettend meegedaan met IC. Maar dat ben ik nu ook gaan minderen.

Het punt is: RPG is niet alleen maar om te RPG'n.
Het gaat ook om de comiunnity hier. Lekker lol maken. De IC is naar mijn mening hier een onmisbaar deel in.

Wat betreft de missies, dit is hetzelfde geval als met klassen. Ik stuur soms nog wel eens privéberichten rond als mensen nog moeten posten, maar ik dwing ze niet. Wellicht zijn de personen in kwestie de topics vergeten.

Just..let the IC en lang wachten op posten be...it's pretty much part of SSA...jeez...
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Summer

Miss Summer

Missies&IC UTL8oxA PROFILEReal Name : Sander
Posts : 431
Missies&IC UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: Verzorging van Fabeldieren
Partner:

Missies&IC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Missies&IC   Missies&IC Icon_minitimezo feb 09 2014, 22:48

Someone did the wrong thing on the wrong place.

Bron: http://kanto-experience.actieforum.com/t724p180-kletstopic

Missies&IC 3537g5k

Missies&IC 2z56ihx


My reaction to this:

Missies&IC K99fr7

Jammer genoeg ging het verder:

Missies&IC O7ohhv

Dus eindigde ik met:

Missies&IC Ma8fwi
Terug naar boven Ga naar beneden
Zack
.
.
Zack

Missies&IC UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
Missies&IC UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

Missies&IC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Missies&IC   Missies&IC Icon_minitimezo feb 09 2014, 23:05

Ik geef mensen gelijk dat inderdaad mensen veel tijd spenderen aan IC. Dit is dan meestal te wijden aan een writersblock of gewoon voor wat tijdverdijf. Ik snap heel goed dat mensen niet graag wachten op een post, maar het geduld ervoor opbrengen is ook een serieuze schone deugd. Meestal wring ik mij niet in discussies maar ik voel me toch ook een beetje aangesproken. Oke, dus, mensen hebben een hekel aan IC, dan zou ik je graag aanraden als er IC zich in de chatbox bevindt en je je echt enorm aan ergert, je er gewoon buitenhoudt. We willen niemand ermee irriteren maar het is ook niet leuk voor de anderen die het IC gebeuren in de chat wel leuk vindt. Ik wil je zeker niet buitensluiten hoor, maar iemand die boos wordt op een feit dat hier al wel eventjes aan de gang is maakt het er niet leuker op voor ons allemaal.
Er is al eens een keer een topic geweest genaamd IC chat dat is weggegaan omdat de postcount van velen omhoog ging puur door SPAM en ook het godmodden dat daar veel werd gedaan. Nu wordt de chat gebruikt en heb je dit niet meer, Ic chat kan je niet verbieden, dat zou voor velen ook een bron van inspiratie wegnemen. Maar zoals je misschien merkt dezer dagen, is het al gemindert Smile

Nu voor de missies, mensen dwingen om te posten kan je gewoonweg niet. Het gaat dan inderdaad lijken op huiswerk zoals Sandertje hierboven al eens heeft vermeldt. Wacht rustig af en dood wat tijd door eventueel op je andere site te posten Smile

Anne out :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic

Missies&IC UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 4478
Points : 15
Missies&IC UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark-x-Light
Klas: Master Savador
Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||

Missies&IC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Missies&IC   Missies&IC Icon_minitimezo feb 09 2014, 23:30

Allereerst het volgende: Ik vind het jammer om te horen dat je het idee hebt geen hartelijk welkom te hebben gekregen op dit forum, Olga en al helemaal dat je het idee hebt dat mensen je van het forum proberen te verjagen. Dat is zeker niet de bedoeling en een vijandige sfeer is ook zeker niet wenselijk.


Ik hoop dat er kan worden vermeden dat dit een ruzie wordt waarbij mensen het idee krijgen dat er echt sprake is van giftige sfeer, want het topic van Olga was voor zover ik het zie alleen bedoelt als discussie, een probleem dat door een lid werd aangekaart. En dat is de bedoeling van het discussiedeel, dat mag. Dus kom op, iedereen, meningen kunnen verschillen en daarover kunnen we gewoon discussiëren. Je mag overtuigd zijn van je gelijk, maar probeer niet de persoonlijke aanval op te zoeken. god, ik ben slecht in peacetalks.. *steekt een bloemetje in de lucht* Make love, not war~

Nu even op de inhoud van de discussie:

IC:
Ik zie IC als iets leuks om af en toe te doen en ik weet voor mijzelf redelijk te bepalen wanneer ik eraan mee wil doen of wanneer ik de tijd neem om een topic te beantwoorden.
Misschien dat andere mensen hun inspiratie op de chat storten in plaats van in de rpg, maar dat kan niet voor hen worden bepaald.
Ikzelf zou een chat mod geen oplossing vinden, omdat dat klinkt als een politieagent die iedereen gaat vertellen wat ze wel en niet mogen doen met hun vrije tijd.

Het is goed dat de visie van mensen op IC wordt aangekaart, omdat het iedereen kan helpen om bewuster te kijken naar wat hij/zij wel/niet doet/wil doen. damn dat zijn veel keuzemogelijkheden xD

Dus ik denk dat het erom gaat dat iedereen zichzelf realiseert dat IC echt leuk kan zijn (voor sommigen, ik snap het ook als mensen het helemaal niets vinden), maar dat het ook blijft draaien om de rpg.

Ja, ok, ik weet niet zeker of mijn punt hieruit duidelijk is geworden en ik ben vast nog wel wat vergeten, maar ik besloot met een moeie kop een antwoord te gaan typen :']

Dan de missies, al heb ik eerder het idee dat het hier gaat om vastlopende topics.
Het is vervelend als topics doodlopen, echt heel vervelend. Zeker als je er net een leuk idee voor had of jij gewoon moeite hebt gestopt in het schrijven van een reactie en niemand daarop terug reageert.

Daarvoor kun je zelf kijken wat jij fijn vindt om te doen: een bericht sturen naar degene waarmee je in een topic zit om ze te vragen te antwoorden, als een herinnering. verder gaan met het topic met de mensen die nog wel reageren, voor zover dat mogelijk is.

Het is, nogmaals ik val in herhaling OTL, hoogstirritant als je geen respons krijgt op je topics. Maar een deadline lijkt me niet in alle gevallen een juiste oplossing.
Voor de toneeltopics met Miss Nannete beslis ik gewoon voor mijzelf wanneer ik weer ga posten en dan kunnen mensen altijd nog bijspringen als ze dat willen. Ik weet nog niet zeker of dat een werkende methode is, maar dat zullen we vanzelf uitvinden :]

Nou, dat was weer een hoop onzin enzo.
TL;dr: Here, have a rainbowsheep  Rainbow Sheep
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Missies&IC UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Missies&IC UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Missies&IC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Missies&IC   Missies&IC Icon_minitimema feb 10 2014, 01:19

Aah. Ik lag al in mijn beddebak tot ik werd ingelicht over dat er iets gaande was op SSA.
Lemme sit down firs (´∀`)ヘ

Natuurlijk kon je het als nieuw lid niet weten. Ik geloof dat mensen echter niet direct bars op u wilden reageren - iedereen hier is een drollebol tot in zijn kleine teennagel. U in feite ook, you're part of the family now, en daarom vind ik het zonde dat je er geen goede indruk aan over hebt gehouden en daar ergens anders je beklag over doet.
Maar ik kan begrijpen dat het wel zo over is gekomen.  
IC is hier al een hele lange tijd, moet u begrijpen, en veel mensen zijn het erover eens dat ze het gewoon echt, écht niet kwijt willen. Helaas voor je standpunt in deze kwestie kijken we als team eerder naar de mening van meerdere mensen dan van een enkel persoon, en dat is niet om je de grond in te boren, want again; je kon het niet weten.
SSA staat in het teken van openheid en vrijheid, en dat proberen we ook te realiseren. Ik kan uw frustratie begrijpen en ik snap uw punt, maar ik zie er sowieso al gewisheid in dat een ic-chatmod er niet zal komen, en er liever ook de vrijheid behouden wordt voor het posten zelf.
Wat betreft de missies; hoe de dingen in zijn werk gaan kan op ieder forum weer anders zijn. Ze posten er sneller, ze posten er langzamer. Het ligt aan het forum, en de community die dat forum in stand houdt - maar dat hoeft niet per se goed of slecht te zijn, mits je dat zelf zo stelt. Daarom is het moeilijk om op een forum als SSA arrangementen in te voeren die de vrijheid van menig lid zal beperken, want dat zal het zeker doen. Het hele concept is er nog maar net.
Als u echter nog andere ideeën hebt wat betreft het voorkomen van het vastlopen, hoor ik dat graag!  

Tot slot,
persoonlijk ben ik van mening dat je oordelen over andere fora beter niet in een open en bloot forumtopic kunt zetten, want als je even verder denkt worden in dit geval zowel Kanto Experience in een kwaad daglicht gezet als SSA. Beide zijn gezellige fora met vriendelijke leden, en laten we eerlijk wezen: het zou jammer zijn als er disharmonie zou ontstaan door iets kleins als dit. RPG fora staan immers open voor alles en iedereen, en dat betekent ook dat er mensen van dat forum erheen komen, en mensen van weer een ander forum. Er kunnen wrijvingen ontstaan als je het ene forum pluspunten geeft en het andere bekritiseert in één bericht; je ontketent op die wijze mogelijke discussies in topics waar ze niet voor zijn bedoeld, op een forum waar het andere forum conceptueel gezien weinig mee te maken heeft. En daar schiet niemand iets mee op. 

Ik hoop u hier toch weer snel terug te zien :3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Gesponsorde inhoud



Missies&IC UTL8oxA PROFILE
Missies&IC UTL8oxA MAGICIAN

Missies&IC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Missies&IC   Missies&IC Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Missies&IC

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Arena-missies
» Informatie Missies
» Missies: Updates!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Discussiedeel-