PortalIndexAdrian Nessuno HpD5UwnAdrian Nessuno 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Adrian Nessuno

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Adrian

Adrian

Adrian Nessuno UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Adrian Nessuno UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Adrian Nessuno Empty
BerichtOnderwerp: Adrian Nessuno   Adrian Nessuno Icon_minitimema jan 13 2014, 00:10

Algemene informatie

Naam: Adrian Nessuno
Leeftijd: 17 jaar
Gewicht: 61 kilogram
Lengte: 1m72
Geboortedatum: 12 februari
Sterrenbeeld: Waterman
Geboorteplaats: Noord-Shadra
Geaardheid: Heeft hij eigenlijk geen idee van.
Magie: Duistere magie samen met een tikkeltje vuur. Zijn favoriete bezigheid met zijn magie is vooral met schaduwen werken, ze manipuleren en ze gebruiken om voor hem te vechten. Zolang hij zijn handen maar niet moet vuilmaken, voelt hij zich niet bedreigd.

Uiterlijke kenmerken

Haarkleur: Goudblond

Haarstijl: warrig vol met piekjes, zoals hij het prima vindt.

Oogkleur: Adrian heeft twee verschillende kleur ogen, zijn linkeroog is grijsblauw en zijn rechter is helderblauw, zoals de zee. Maar het valt haast niet op tenzij je echt er op gaat letten.

Bouw: Mager, niet het gespierde type. Het enige stevig gebouwde aan zijn lichaam zijn zijn benen, waarmee hij zichzelf enorm snel mee kan verplaatsen. Dit heeft hij verkregen door veel op de loopband te lopen als training. Natuurlijk kwam dit op vele momenten goed van pas, zeker om te gaan lopen voor een zeker iemand wanneer het niet was toegestaan om zich buitenshuis te begeven.
Dus hij wist goed genoeg dat hij lichtgebouwd moest zijn en zijn benen gespierd moesten zijn om een goede snelheid te behouden voor wanneer hij eens ging lopen van huis.

Kledingstijl: Hij draagt vooral zwarte kleding, waarmee hij kan verdwijnen in het donker en de schaduwen. Opvallende kleding vindt hij afschuwelijk en vooral enorm lelijk. Het liefst zou hij ze ter plekke verbranden.
Zijn dagelijkse kleding bestaat vooral uit een leren jas met een kap aan en een zwarte spijkerbroek, ook zijn schoenen zijn compleet zwart. De kleur waar hij zich het beste in thuisvoelt.

Persoonlijke informatie

Karaktertrekken:
Slim // Wordt snel kwaad // Agressief // Arrogant // Verwaand // egoïstisch // Grote mond // Vriendelijk // Behulpzaam

Slim:
Door de vele boeken die je in zijn verblijfplaats op Shadra zult vinden, kan je ervan uitgaan dat zeker tachtig procent ervan is gelezen door Adrian. De jongen heeft veel kennis maar laat het niet tonen. Hij vindt het een soort van zwakte, ze zouden maar eens moeten denken dat hij een nerd was. Dat zou pas een schande zijn. Ja een schande, iets om je voor te schamen...

Wordt snel kwaad:
Adrian is een heethoofd, bij het geringste dat je verkeerd doet, gaat hij door het lint. Als dit gebeurd, zijn zijn woorden niet hetgene dat naar je hoofd worden geslingerd, maar vooral voorwerpen en schaduwen die het vuile werk voor hem opknappen. Het liefst zeg je niets verkeerd tegen die jongen, anders zoek je gewoon voor problemen, dat hebben al vele mensen ondervonden. Onder andere zijn vader.

Arrogant:
Arrogant, de jongen heeft een ego. Voelt zich beter dan de rest en laat het ook vol trots tonen. Iets waar veel mensen absoluut een hekel aan hebben, dat wist hij zelf ook. Maar hij weet gewoon niet beter...

Verwaand:
Als hij zijn zin niet krijgt, is het gebouw veel te klein. Adrian is al in de watten gelegd van bij de geboorte, zijn ouders wilden immers dat hij alles kreeg wat zijn hart bezielde. Maar door het onbenul van wat voor schade dit kon aanrichten, hebben ze hem alles gegeven, dus als hij eens iets niet kreeg. Werd hij boos en richtte hij enorme schade toe aan de woonst. Een karaktertrekje dat is blijven zitten maar met de jaren is vermindert door bepaalde omstandigheden.


Egoïstisch:
Adrian kent het woord ‘delen’ en ‘verdelen’ totaal niet. Zolang hijzelf niet moet delen is alles in orde. Maar het ooit toegeven dat hij egoïstisch is doet hij niet, en hij zal het ontkennen tot de dag dat hij in zijn kist ligt.

Grote mond:
Zijn mening uiten, daar is hij het beste in. Als iets hem niet aanstaat, verteld hij dat meteen, dus voor verassingen zal je niet te komen staan. Hij is eerlijk en rechtuit, toch een van zijn betere eigenschappen.

Vriendelijk en behulpzaam:
Verassend, Adrian kan vriendelijk en behulpzaam zijn, maar dit is alleen maar bij mensen die hij vertrouwd en die hij al wat langer kent dan vandaag. Maar echt niemand heeft die kant gezien, sinds hij geen vrienden heeft.

Familiale relaties:


Antonio Nessuno – Vader:
Een bussiness man, hij had nooit echt tijd voor me. Mijn vader heeft een brouwerij waar hij allerlei dranken maakt, van frisdranken tot alcohol. Een succesvolle zaak die goed draaide en natuurlijk veel geld opleverde voor zowel mij als mijn moeder en alle mensen die bij ons in dienst waren. Ik ken hem eigenlijk niet goed, een beetje een schande sinds hij mijn vader is, maar nooit hebben we echt toenadering naar elkaar gezocht. We zijn eigenlijk een beetje vreemdelingen voor elkaar, daarom heb ik hem nooit echt gemogen.

Célina Degrusso – Moeder
Ik en mijn moeder daarintegen leken net beste vrienden, ze deed werkelijk alles voor me, zorgde ervoor dat ik alles kreeg wat mijn hart maar begeerde. Ik kon werkelijk bij haar alles kwijt en kon altijd bij haar terecht. Tot op de avond waar werkelijk alles misliep..

Maria Del Cologne – housemaid/butler
Ja, we hadden er eentje, een vreselijke slordige die eigenlijk haar werk totaal niet goed deed. Ze was werkelijk verschrikkelijk en ik haatte haar attitude, dus ik besloot het handmatig te veranderen met een wrede actie, ik heb haar fysiek enorm verminkt. Mijn ouders hebben zich verontschuldigd in mijn plaats, maar ik heb er geen spijt van. Ik heb haar haar plaats gewezen, nu zal ze het wel weten. Maar ik zal het nooit weten sinds ik thuis niet meer welkom ben.

Verleden:

-In progress..
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Adrian Nessuno

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Adrian Nessuno V2.0
» [TotM 2] Match 7~ Aislin Guldborg VS. Adrian Nessuno
» Just looking around. [&ADRIAN]
» Go blame yourself ║ Adrian
» Fantasy ║ Adrian

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Dark Magicians-