PortalIndexProblemen. HpD5UwnProblemen. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Problemen.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Celebrian

Celebrian

Problemen. UTL8oxA PROFILEPosts : 134
Problemen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia, water magic.
Klas: /
Partner: If you can melt my heart, it's yours.

Problemen. Empty
BerichtOnderwerp: Problemen.   Problemen. Icon_minitimeza apr 17 2010, 21:14

(Alleen Legendarische Magicans en hun opvolgers indien ze die hebben)

Celebrian had zich naar de vergaderzaal gehaast. Nadat ze bij Deshas was geweest was ze eerst nog naar Fennon en daarna naar Clera gegaan. Het verbaasde haar daarom de eerste in de zaal te zijn. Ze liep naar de tafel waarna ze op haar eigen stoel ging zitten. Ze hoopte maar dat de rest de boodschap aan iedereen zou doorgeven. Ze hoopte ook dat het Deshas gelukt was om Ferost te vinden. Maar bovenal bad ze in stilte dat het tussen hen niet weer zou uitdraaien op een gevecht. Ook Des en Fer moesten weten dat dit belangrijk was en vòòr stomme ruzietjes ging. Ze trommelde zenuwachtig en ongeduldig op het tafelblad voor zich.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deshas

Deshas

Problemen. UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
Problemen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

Problemen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen.   Problemen. Icon_minitimeza apr 17 2010, 22:15

Deshas kwam na Celebrian binnen gelopen. Hij wreef even met zijn duim en wijsvinger in zijn ogen en keek haar daarna weer aan. ''Ik heb iedereen gewaarschuwd die ik moest waarschuwen'' zei hij tegen Celebrian waarna hij ging zitten. ''En ik ben echt benieuwd naar jouw reden om ons allemaal als gekken hierheen te krijgen'' vervolgde hij toen hij zat. Er was iets anders aan Deshas. Buiten het feit dat hij overduidelijk vermoeid was, was ook te zien dat hij uit zijn gebruikelijke doen was. Hij was rustig en kalm. Hij was niet eens kil en vervelend naar anderen. Kortom hij was een rustigere versie van zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Problemen. UTL8oxA PROFILE
Problemen. UTL8oxA MAGICIAN

Problemen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen.   Problemen. Icon_minitimeza apr 17 2010, 22:21

Kalm kwam ook Airmid binnen lopen en ze richt haar blik op Celebrian. Even geeuwde ze kort en ze hoopte maar dat dit snel afgehandelt werd. Ze had namelijk nu wel een beetje rust nodig maar voor de rest was ze wel in orde. Toen ze in haar rijk was, was ze ook nog eens ziek gevallen. Ze was al blij dat ze genezen was en ze hoorde dan Deshas zijn woorden tegen Celebrian. Zijzelf ging ook kalmpjes zitten en ze knikte even kort als begroeting naar Deshas en Celebrian. Verder zou ze nog niets zeggen totdat de vergadering begon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ferost

Ferost

Problemen. UTL8oxA PROFILEPosts : 169
Problemen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren, wood magic.
Klas: /
Partner: everyting that grows.

Problemen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen.   Problemen. Icon_minitimeza apr 17 2010, 22:25

Ferost kwam niet lang na Airmid binnen rennen. Hij zag dat Deshas, Airmid en Celebrian er al waren. Hij knikte hen allemaal kalm toe voor hij op zijn eigen stoel ging zitten. Hij zweeg eveneens maar kon de akelige stilte die daardoor viel maar slecht verdragen. Na al die dagen boete doening en zwijgend wou hij eigenlijk wel weer eens geluid horen. Toch lukte het hem niet zijn lippen van elkaar te krijgen. Hij keek nieuwschierig naar Celebrian. Wat zou er zo belangrijk zijn geweest dat ze zo snel moesten verzamelen. Met opvolgers en al nog wel. Dat kwam ook weinig voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Clera

Clera

Problemen. UTL8oxA PROFILEPosts : 82
Problemen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Nova, licht magie.
Klas: -
Partner: /

Problemen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen.   Problemen. Icon_minitimeza apr 17 2010, 22:32

Clera kwam de vergaderzaal ook ingelopen. Ze streek haar sneeuwwitte lokken uit haar gezicht en keek naar het aanwezige gezelschap. Bij Deshas bleven haar zilveren irissen hangen. ''Weer terug uit het bos zie ik Fer? Je bent vrij goed hersteld van je laatste gevecht'' zei ze zacht tegen hem met melodieuze stem. Ze knikte de rest een kalm maar vriendelijk gedag en ging toen zitten op haar plaats aan de tafel. Ze draaide een lok haar om haar vingers. De ijzige stilte beviel haar niet. Ze wou dat Celebrian wat meer had losgelaten toen ze haar kwam waarschuwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Problemen. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Problemen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Problemen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen.   Problemen. Icon_minitimeza apr 17 2010, 22:41

De deuren werden opengegooid en Savador betrad de vergaderzaal. Het was hem een raadsel waarom hij één of andere spoedvergadering moest bijstaan. Meestal ging dat alleen tussen de Legendarische Magicans. Zijn gouden ogen gleden even over het gezelschap dat al aan de vergadertafel zat en bleven even argwanend op Celebrian hangen. Zij was het geweest die iedereen opgetrommeld had zich hier te verzamelen. Met een norse uitdrukking schoof Savador een stoel naar achteren en zeeg naast Deshas neer. Vanuit zijn ooghoeken nam hij met een sluwe blik Ferost kort en minachtend in zich op. Hij was nog niet vergeten wat hij hem aan had proberen te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Celebrian

Celebrian

Problemen. UTL8oxA PROFILEPosts : 134
Problemen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia, water magic.
Klas: /
Partner: If you can melt my heart, it's yours.

Problemen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen.   Problemen. Icon_minitimeza apr 17 2010, 22:50

Celebrian keek kalm naar de anderen die achter elkaar binnen kwamen. Ze keek Deshas even aan. ''Ik kan je verzekeren dat dit het heen en weer rennen waard was. Ik heb zeer verontrustend nieuws verkregen. Maar ik wil niet beginnen zonder de anderen. Dit gaat hun net zozeer aan als ons. Het worden misschien zware tijden die ons tegemoet gaan treden'' zei Celebrian kalm tegen hem. Ze had de argwandende blik van Savador wel opgevangen maar had er niet op gereageerd. Ze had wel wat beters te doen en belangrijkere dingen aan haar hoofd op het moment dan ruzie zoeken met die man. Celebrian keek even kort de tafel rond. ''Onze werelden zijn waarschijnlijk in groot gevaar. Meer kan ik er niet over zeggen totdat de anderen er ook zijn'' zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fennon

Fennon

Problemen. UTL8oxA PROFILEPosts : 32
Problemen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Erd, Earth magic
Klas: /
Partner: It's better if I stay alone.

Problemen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen.   Problemen. Icon_minitimeza apr 17 2010, 22:55

Fennon kwam ook binnen gehold. Hij had de laatste woorden van Celebrian nog net opgevangen en een mengeling tussen een bezorgde en een bedachtzame blik verscheen op zijn gezicht. Met stevige passen liep hij naar zijn stoel en ging zitten. Zijn bruine ogen gleden de tafel af en telde de Legendarische Magicans en de opvolgers die er al waren. Ze misten nu alleen nog Norwood, Aidan en Rose als hij het goed had. Met zijn armen over elkaar leunde Fennon achterover in zijn stoel. De ijzige stilte lag als een zware deken over hen heen. De sfeer in de zaal voelde akelig gespannen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deshas

Deshas

Problemen. UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
Problemen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

Problemen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen.   Problemen. Icon_minitimezo apr 18 2010, 07:58

De woorden van Celebrian zorgde ervoor dat Deshas op slag klaarwakker was. Al stonden de wallen nog onder zijn ogen, de vermoeidheid was verdwenen. Hij keek opzij naar Savador en knikte hem nog een gedag. ''Problemen in het sterrenstelsel dus neem ik aan. Ik begin nu te snappen waarom je echt iedereen hier wou hebben. Ook de opvolgers'' zei Deshas zachtjes maar voor iedereen verstaanbaar al was het tegen Celebrian bedoeld. Hij raakte er gefrustreerd van dat zijn nieuwsgierigheid de overhand nam. Bij iedere seconde die voorbij streek wou hij steeds liever weten waar het nou precies om draaide. Deshas keek even steels richting Clera die zorgeloos een lok om haar haren draaide. Meestal was ze niet zo dromerig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.
.
.
Rose.

Problemen. UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Problemen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Problemen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen.   Problemen. Icon_minitimezo apr 18 2010, 12:22

Rustig kwam Rose de vergaderzaal binnen, aangezien ze dankzij Airmid op de hoogte was gebracht. Ze keek even in de richting van de anderen, al kende ze hen niet echt goed. Toen ze Savador zag glimlachte ze even kort en ze ging dan maar op een stoel zitten. Haar ogen sloot ze heel even kort en ze was dan ook wat moe van de training met Demon. Ze moest veel tijd in de draak steken, aangezien hij haar familiaar was. Toch keek ze naar de deur om te zien of Aidan er niet was. Ze had hem eerlijk gezegd al een lange tijd niet meer gezien en ze vroeg zich daarbij ook af wanneer de volgende lessen zouden komen voor haar magie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Problemen. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Problemen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Problemen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen.   Problemen. Icon_minitimezo apr 18 2010, 15:55

Norwood was net een wandeling in het bos aan het maken op het moment dat Eyolf aan kwam rennen. Eyolf bracht hem de boodschap dat er een vergadering was in de vergaderzaal. Norwood knikte en mompelde een spreuk. Hij veranderde in een lichtbruine kerkuil en snel als hij kon vloog hij boven het bos naar de toren. Hij had Eyolf opgedragen naar het lokaal te gaan. Al snel zag Norwood het open raam in de vergaderzaal en vloog naar binnen. De uil landde op de grond en veranderde terug naar Norwood. "Sorry dat ik zo laat ben..." zei hij verontschuldigend en liep naar een lege stoel naast Ferost. Hij ging zitten en keek zwijgzaam toe. Hij had via Eyolf gehoord dat het ernstig was. Maar hoe ernstig kon hij zelf nog niet inschatten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Problemen. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Problemen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Problemen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen.   Problemen. Icon_minitimezo apr 18 2010, 17:50

Savador vouwde zijn handen onder zijn kin en steunde met zijn ellebogen op tafel. Hij wist niet precies wat hij nu van Celebrians woorden moest denken. Hij kon er ook weinig mee omdat ze eerst wilde wachten op de anderen voor ze haar verhaal vervolgde. Naast hem hoorde hij Deshas er zacht op reageren. 'Ik begrijp het niet tot ik het hele verhaal heb gehoord,' zei hij nors, en eigenlijk ook om aan te geven dat Celebrian er niet te lang mee moest wachten. Zijn gouden ogen schoten even naar de andere kant van de tafel toen Fennon, en even later ook Rose binnenkwam. Nu was het alleen nog wachten op Aidan. Norwood telde hij niet mee, hij hoefde hem niet te zien of te horen. Zijn blik betrok dan ook nog meer toen niet Aidan, maar Norwood binnenkwam. 'Heb je hem ook weer, te laat zoals verwacht. Geen fatsoen,' zei Savador bijterig. Hij voelde de haat met de minuut versterken nu hij hier aanwezig was. Waarom was het Aidan niet, dan konden ze wat hem betreft nu beginnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Gast
Gast
avatar

Problemen. UTL8oxA PROFILE
Problemen. UTL8oxA MAGICIAN

Problemen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen.   Problemen. Icon_minitimezo apr 18 2010, 19:19

Airmid keek hen allen kalm aan en ze moest zichzelf sterk houden om niet inslaap te vallen. Nouja ze was namelijk moe en ze keek dan naar Rose die binnen kwam samen met Ferost en kort daarna ook Norwood. Nu was het enkel nog wachten op Aidan en ze hoopte dat meneer er snel aankwam. Haar vleugels had ze door middel van een spreuk laten verdwijnen en zo zat ze vele beter op de stoel. Toch was zij erg kalm dan anders. Haar blik ging even naar Fennon, maar hem zei ze natuurlijk niet echt iets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

Problemen. UTL8oxA PROFILEPosts : 358
Problemen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

Problemen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen.   Problemen. Icon_minitimema apr 19 2010, 16:26

Een grote vuurbal verscheen boven Aidan's stoel.Hij kwam eruit gevallen,en lande met zijn gezicht op tafel.Zijn broek zat achterstevoren,en zijn haren zaten door de war.Hij had heel de nach door gelezen,en toen hij eindelijk in slaap was gevallen,werd hij ruw wakker gemaakt."Morgen,"zei hij,de slaap uit zijn ogen wrijvend.Zijn benen verdwenen in een rookwolk,en toen die optrok,zat zijn broek goed."Het spijt me dat ik te laat ben."Hij vermeed het iemand aan te kijken.Hij had nu even geen zin in boze of verweitende blikken."Waar geen we het over hebben?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Celebrian

Celebrian

Problemen. UTL8oxA PROFILEPosts : 134
Problemen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia, water magic.
Klas: /
Partner: If you can melt my heart, it's yours.

Problemen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen.   Problemen. Icon_minitimema apr 19 2010, 16:41

Celebrian negeerde Savadors woorden. Ze bleef zwijgen tot iedereen er was. Toen Aidan letterlijk binnen kwam vallen stond ze op. ''Ik zal maar niet vragen waarom je te laat bent Aidan'' zei ze kalm. Ze keek even de hele tafel rond. ''De meeste van jullie zijn geloof ik al terug geweest naar hun eigen rijk. Ik weet niet wie van jullie het gevoeld heeft maar er hangt de laatste tijd overal een gespannen sfeer. Toen ik in het Verloren Rijk was hoorde ik verontrustende dingen over Cassia. Het schijnt dat er indringers gezien zijn. Normaal gesproken zou ik me daar niet mee bemoeien als het het feit niet was dat ze van geen van de zeven planeten komen. Misschien zelfs niet eens uit Kovomaka, maar een ander sterrenstelsel. Eèn ding is zeker: ze zijn niet uit op vrede. Het is nog maar een klein groepje van zeven man. Verkenners. Maar de wapens die ze bij zich dragen zijn van onbekende materialen. Niets van onze planeten. Momenteel zijn ze nog op Cassia maar het ziet ernaar uit dat ze op weg zijn naar de andere planeten. Dit zou het begin kunnen zijn van mogelijk een grote oorlog met een vijand die wij niet kennen. Als vertegenwoordigers van onze planeten hebben jullie allen het recht dit te weten. Maar de grootste vraag is wat we tegen deze indringers gaan doen'' vertelde Celebrian kalm en ernstig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deshas

Deshas

Problemen. UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
Problemen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

Problemen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen.   Problemen. Icon_minitimema apr 19 2010, 16:46

Deshas knikte even kort naar Aidan toen hij ook gearriveerd was. Vervolgens richtte hij zijn aandacht geheel op Celebrian. Er verscheen een licht frons in zijn voorhoofd toen ze klaar was met vertellen. ''Er is maar een mogelijke oplossing voor indringers. Uitroeien. God mag weten waar ze vandaan komen, maar als ze toch niet uit zijn op vrede dan is de dood het enige wat ze kunnen krijgen'' zei hij koud. Hij zweeg even kort om zijn woorden tot iedereen door te laten dringen. ''Hebben ze magie Celebrian? En zo ja, hoe machtig zijn ze? Ik zou van mijn kant in elk geval graag willen weten wat ik nu weer aan m'n staart heb hangen'' vervolgde hij iets kalmer. Hij keek de rest even kort aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Problemen. UTL8oxA PROFILE
Problemen. UTL8oxA MAGICIAN

Problemen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen.   Problemen. Icon_minitimema apr 19 2010, 17:12

Airmid keek hen de hele tijd aan en ze luisterde dan naar Celebrian' woorden. Dit kon wel heel lastig zijn voor hen, al dacht ze even diep na voor ze iets zou gaan zeggen. "Eigenlijk ben ik het er met Deshas mee eens, als ze toch niet om vrede komen. Daarbij kunnen we beter onze planeten beschermen tegenover hen, ookal gaat het gevolg met de dood." Zei Airmid dan even kort en ze keek even naar de anderen. "Het klinkt raar maar toch wel de handigste oplossing." Zei ze dan rustig verder en ze keek hen kalm aan. Nouja ze wilde ook wel andere meningen horen, maar wat Deshas vertelde was deels wel een goede oplossing. Ookal was ze niet een duister iemand, het ging erom dat hun planeten beschermt werden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Clera

Clera

Problemen. UTL8oxA PROFILEPosts : 82
Problemen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Nova, licht magie.
Klas: -
Partner: /

Problemen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen.   Problemen. Icon_minitimema apr 19 2010, 17:18

Clera keek Celebrian bedenkelijk aan. Daarna Deshas en Airmid die het warempel met hem eens was. ''Ik weet niet zo zeker of de dood wel een goede oplossing is'' peinsde ze. ''Dat het vijanden zijn is wel duidelijk. Maar als we er minstens èèn gevangen kunnen nemen zonder hem te doden kunnen we er wellicht achter komen wat hun plannen zijn. Of ze werkelijk uit zijn op oorlog. Of misschien wel met een ander probleem zitten. Laten we niet direct het slechtste denken. Het kan zijn dat hun eigen woongebied onleefbaar is geworden en dat ze nu een nieuwe woonplaats zoeken. Het is begrijpelijk dat ze dan eruit zien alsof ze uit zijn op oorlog. Je zit op een vreemde planeet met vreemde mensen. Waarschijnlijk kun je ze niet eens verstaan en hebben de meeste vreemde krachten die voor buitenstaanders misschien beangstigend zijn. De enige logica die je dan hebt is alles doden wat er bedreigend uit ziet'' beredeneerde ze kalm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

Problemen. UTL8oxA PROFILEPosts : 358
Problemen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

Problemen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen.   Problemen. Icon_minitimema apr 19 2010, 17:33

"Ik ben het zowel met Clera als Deshas eens,"zei Aidan met een uitgestreken gezicht"Als ze hier in vrede komen is er geen noodzaak om ze te vermoorden.Als ze daarintegen hun nieuwe woonplek komen veroveren ben ik geheel voor het uitroeien.Hoewel krijgsgevangenen ook niet slecht zijn."Zij ogen glomen bij het idee aan de rijkdommen die er op een verre planeet gevonden konden worden.Niet eens zo zeer in de vorm van geld,als wel in de vorm van grondstoffen."Maar voorzichtigheid is geboden.We weten inderdaad niet of ze ook magie tot hun beschikking hebben,of wat voor effect hun wapens hebben.Ik meen me een boek te herinneren waarin giftig staal werd beschreven.Als hun iets dergelijks tot hun beschikking hebben is een krasje al genoeg om ons te doden,legendarisch of niet."
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Problemen. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Problemen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Problemen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen.   Problemen. Icon_minitimema apr 19 2010, 18:59

Savador luisterde zwijgend naar Celebrians verhaal, maar er sloeg hem geen angst om het hart. Erge zorgen waren ook ver te zoeken. In het eigenlijke geval had hij best goede zin om naar buiten Kovomaakse wezens te speuren. Dan kwam er hier nog wat leven in de brouwerij. Wat peper in het sleurige kantoorleven. Zijn gouden ogen gleden van de één naar de ander toen er verscheidende meningen over tafel werden gegooid. 'Goed, dan zit er nog maar één ding op,' sprak Savador uiteindelijk die zijn armen nors over elkaar heen sloeg. 'Hun krachten afnemen, zowel op het magische en bewapende vlak als fysiek. Mochten ze vrij toevallig toch niet zo dreigend zijn of levensgevaarlijk als jullie allemaal denken, dan pinnen we ze alsnog met nagels door hun schouders aan de muur. Wat er volgens mijn plan volgt is een marteling tot ze geen woord meer kunnen uitbrengen en we rustig ons gang kunnen gaan om ze via de gedachtengang uit te horen. Neem er desnoods een tolk of een of ander oud godvergeten boek bij dat translaties bevat over talen buiten Kovomaka. Wat komen ze hier doen en om welke reden? Gevaarlijk of niet, dat antwoord moet er in ieder geval uit.' Savador keek niet naar de rest om te zien wat ze van zijn mening vonden. Zijn standpunt stond vast en het gauw veranderen zou hij niet. Met een ijzeren vuist optreden was voor hem altijd de beste methode geweest, dat was vroeger zo en dat was nu nog steeds zo. Met een vastberaden blik staarde hij strak voor zich uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Master Norwood

Master Norwood

Problemen. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Problemen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Problemen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen.   Problemen. Icon_minitimedi apr 20 2010, 09:22

Norwood luisterde zonder maar een woord te zeggen naar de woorden van Celebrian. Hij hoorde de eerste reacties er al op af komen. Die van Clera leek hem een van de betere. De wiirdeb van Savador deden hem even zuchten. Hij dacht altijd op dezelfde simpele manier. "Ik ben het daar niet mee eens.." haakte hij verder in op Savador. "Mochten ze niet op oorlog uit zijn en inderdaad, wat Clera zegt, een nieuwe woonplaats zoeken. Is het martelen van deze vreemdelingen alleen maar een actie die wel tot oorlog kan leiden. En dat is juist wat we willen voorkomen..." zei hij met een kalme stem. Hij keek ondertussen Savador onophoudelijk aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Problemen. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Problemen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Problemen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen.   Problemen. Icon_minitimedi apr 20 2010, 16:02

Savador scheurde zijn blik los van het punt in de vergaderzaal waar hij een hele tijd al doelloos naar zat te staren toen Norwood tot zijn grootste ergernis zich met hem begon te bemoeien. Hij staarde vuil terug. 'Meen je dat nou?' beet Savador hem op een sarcastische manier toe op zijn woorden. 'Serieus? Hou je mond toch, Norwood. Ik wed erop dat jij net zoveel voelt voor een robbetje vechten als het op oorlog uitdraait als ik. Met slappe leugens kunnen we niks. Spreek pas als je iets zinnigs weet te zeggen. Met andere woorden; blijf tijdens deze vergadering liever zwijgen.' Savador leunde met over elkaar geslagen armen achterover in zijn stoel om zijn eigen mening verder te benaderen. 'Huisvestigingszoekende vreemdelingen of niet, we kunnen maar beter weten waarom ze hier en niet op hun eigen planeet een plek om te wonen zoeken. En als we die onzinnige prietpraat van de onbenullige hier onder ons even vergeten zijn we weer een stap verder. Waarom ze zacht aanpakken en ze maar een plaats om te wonen geven als ze juist wel kwaad in de zin hebben? Dan liggen we plat nog voor we iets hebben kunnen doen,' ging Savador nors verder, zijn gouden ogen spottend op Norwood gericht toen hij het over onzinnig prietpraat van de onbenullige in de vergaderzaal had.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Rose.
.
.
Rose.

Problemen. UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Problemen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Problemen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen.   Problemen. Icon_minitimedi apr 20 2010, 16:34

Rose had al die tijd naar iedereen geluistert en zelf dacht ze ook even na over een mogelijke oplossing. Al gaf ze Savador, Deshas en Clera wel gelijk, maargoed je kon nooit weten wat die indringers wilden. Kalm keek ze hen rustig aan en ze sloot even de ogen. Ze volgde even het gesprek van Norwood en dan keek ze naar Savador. Eigenlijk wist ze niet echt iets te zeggen en ze bleef gewoon erg kalm. Als ze iets wist dan zou ze het vertellen maar op dit moment zat ze nog steeds te denken aan een oplossing. "Maar wat als ze niets willen zeggen? Ik bedoel als ze hun reden niet willen vertellen zelfs als we hen martelen enz.?" Vroeg ze dan uiteindelijk en ze wachtte dan rustig af op een antwoord. Het was misschien een domme vraag, maar dan nog stelde ze die liever.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

Problemen. UTL8oxA PROFILEPosts : 358
Problemen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

Problemen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen.   Problemen. Icon_minitimedi apr 20 2010, 21:59

"Je zou je eigen advies moeten opvolgen,Savador.Praat pas als je iets verstandigs weet te zeggen.Dit is niet oorlogje spelen in de zandbak.Dit gaat over miljarden levens.We weten niks van ze af.Als ze een strijdmacht hebben die vijf keer zo groot is als de onze levert jou plan meer elende dan profijt.Natuurlijk,ze kunnen net zo goed bewapende boeren zijn die een nieuw bestaan willen,maar we kunnen het risico niet lopen."Aidan leunde voorover,en nam even de tijd om iedereen aan te kijken,om zeker te weten dat ze het begrepen."Oorlag kun je altijd starten.Vrede is daarintegen een stuk moelijker te verkrijgen en te behouden."Hij zuchte."En om terug te komen op jou vraag,Rose.Dat is eigenlijk pas te bepalen zodra het zover is."Hij zuchte."Mijn voorstel is om gewoon contact te zoeken.Wij zelf.Dan ervaren we eerstehands wat er nou precies aan de hand is."
Terug naar boven Ga naar beneden
Ferost

Ferost

Problemen. UTL8oxA PROFILEPosts : 169
Problemen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren, wood magic.
Klas: /
Partner: everyting that grows.

Problemen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen.   Problemen. Icon_minitimedo apr 22 2010, 22:33

Ferost had de hele tijd zwijgend zitten luisteren. Uiteraard waren Deshas en Savador direct voor moord en doodslag. Natuurlijk was Clera weer voor vrede. Waarschijnlijk zou Fennon wel weer twijfelen. Maar de logica die Aidan op tafel smeet vond hij tot nu toe de beste oplossing. ''Ik ben het in dit geval volledig met Aiden eens. Zoals hij al eerder zei, we moeten weten over welke wapens en krachten deze mensen beschikken. We zijn Legendarisch, niet onstervelijk. Al doen sommige dat ons wel eens geloven'' zei Ferost met zijn blik even op Deshas gericht. Het was niet eens een rotopmerking. Maar het leek gewoon of Deshas alles kon overleven. Het maakte hem niet uit of het een krachtmeting met een collega, of een uitgestorven beest was. Deshas overleefde het. En in stilte bewonderde Ferost die kracht, hoewel het hem van binnen ook jaloers maakte. ''Aan martelen hebben we volopig nog niks. Ik ben voor het idee van Aidan om zelf contact met deze indringers te zoeken'' eindigde Ferost.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Problemen. UTL8oxA PROFILE
Problemen. UTL8oxA MAGICIAN

Problemen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen.   Problemen. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Problemen.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Problemen codes

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Headmaster's Office :: The Tower :: The Conference Room-