PortalIndexZomaar. HpD5UwnZomaar. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Zomaar.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Zomaar. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Zomaar. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Zomaar. Empty
BerichtOnderwerp: Zomaar.   Zomaar. Icon_minitimewo apr 14 2010, 20:57

Diva had na dat hele gedoe met Marcus maar even besloten om langs Savador te gaan. Zij was al doodsbang voor die man, laat staan hoe Savador zich onder zijn dwingende aanwezigheid moest voelen. Ze vond Diva het tenminste. Iets aan die man straalde zo'n dwingende gloed uit. Alsof hij tot alles in staat was. Diva zou zich ook makkelijk kunnen inbeelden dat hij dat ook daadwerkelijk was. Een andere reden voor haar om naar Savador te gaan, en vooral zo laat want het was inmiddels al avond, was omdat ze hem de laatste tijd nogal miste. Hij was of druk bezig met dingen als schoolhoofd te doen, of hij was bij Deshas. Niet dat Diva iets tegen Deshas had. Maar ze wou ook wel eens alleen zijn met Savador. Voor de deur van zijn kantoor klopte ze even rustig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Zomaar. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Zomaar. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Zomaar. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomaar.   Zomaar. Icon_minitimewo apr 14 2010, 21:11

Savador lag half over zijn bureau heen, met zijn hoofd plat op het hout. Hier en daar lagen stapels papieren. Een lege wijnfles met een leeg wijnglas ernaast stond op de hoek van zijn bureau en overal lagen propjes en karton in de buurt van de prullenbak, die er verkeerd naast waren gemikt. Het was zogezegd een puinhoop. Hij had zich de hele dag beziggehouden met administratieve dingen. Echt kantoorwerk dat hem tot vervelens toe lastig bleef vallen, telkens als hij had gedacht wat vrije tijd voor zichzelf te hebben. En nu, laat in de avond, had hij dan eindelijk tijd voor zichzelf, die hij al niet kon benutten doordat hij zowat in slaap viel. Savador schrok uit zijn lichte slaap wakker toen de rust en stilte onderbroken werd door geklop op de deur. Hij deed nog amper de moeite zijn hoofd op te richten om een fatsoenlijk beeld te geven. 'Binnen,' gaf hij met gedempte stem aan dat de late bezoeker mocht binnentreden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Zomaar. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Zomaar. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Zomaar. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomaar.   Zomaar. Icon_minitimewo apr 14 2010, 21:22

Toen Diva Savadors gedempte stem hoorde zeggen dat ze binnen mocht komen drukte ze de klink naar beneden en stapte het kantoor binnen. Zachtjes sloot ze de deur weer achter zich. ''Ik stoor toch niet?'' vroeg ze kalm terwijl hij blik even langs de rommelige kamer dwaalde. Ze kreeg een beetje medelijden met Savador. ''U overwerkt uzelf echt te veel. U moet wat meer ontspannen'' zei ze daarna hoofdschuddend terwijl ze begon met opruimen. Ze gooide alle propjes en karton in de prullenbak en raapte de stapels papier bij elkaar om ze op een nette stapel op zijn bureau neer te leggen. Ze boog zich voorover en gaf Savador een kleine kus op zijn voorhoofd. ''Als u nu liever wilt slapen ga ik wel weer weg hoor'' zei ze zacht tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Zomaar. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Zomaar. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Zomaar. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomaar.   Zomaar. Icon_minitimewo apr 14 2010, 21:42

Savador draaide zijn hoofd richting de deur om te zien wie hem nog laat op de avond stoorde. Hij voelde zijn hart opspringen toen hij zag dat het Diva was. Ondanks zijn vermoeidheid toonde hij een brede grijns. 'Diva,' sprak hij haar naam uit alsof hij haar al jaren niet meer had gezien. Hij bleef glimlachend toekijken hoe ze zijn kantoor een beetje probeerde te ordenen. Hij vond het lief van haar. Savador sloot zijn ogen even toen ze hem een kus op zijn voorhoofd gaf. 'Nee, nee,' zei hij vlug op haar woorden. Hij stond op, streek wat haren uit zijn gezicht en liep om zijn bureau heen naar Diva toe. Hij sloeg zijn armen om haar heen om haar liefkozend tegen zich aan te drukken. Zijn hoofd liet hij even op haar kruin rusten. Zodra Savador haar weer losliet, keek hij met een vermoeide glimlach op haar neer. 'Wat lief dat je me even komt opzoeken. Ik heb je aanwezigheid zo gemist. Op het moment heb ik het echt even nodig, en ik denk dat jij er vast net zo veel naar verlangt als ik. Kom.' Hij pakte haar hand beet en trok haar zacht mee naar zijn stoel. Met Diva die op het einde van een ongewoon drukke dag als deze langskwam vond hij het niet erg om lange dagen te draaien. Haar zien, horen en aanraken maakte alles weer goed. Savador trok Diva voorzichtig op zijn schoot en streek met gesloten ogen met zijn wang langs de hare. Hij was vermoeid, maar zijn hart was het totaal niet. Het ging weer net zo tekeer als de allereerste keer met haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Zomaar. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Zomaar. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Zomaar. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomaar.   Zomaar. Icon_minitimedo apr 15 2010, 18:50

Diva sloot haar ogen even en een gevoel van veiligheid overspoelde haar toen Savador haar stevig omhelsde. Ze liet zich kalm door hem meetrekken en ging op zijn schoot zitten. Ze sloeg haar armen even om zijn nek. Ze kuste hem daarna even zachtjes op zijn wang. ''Ik heb u ook gemist'' zei ze zacht tegen Savador en streek met twee handen even alle haren uit zijn gezicht zodat ze hem recht in zijn ogen kon kijken. Die goudkleurige slangenogen waar ze nu al telkens over droomde en steeds heviger naar verlangde om werkelijk te zien. Ze drukte daarna haar lippen op de zijne en hield daarbij haar ogen gesloten en haar hoofd een beetje schuin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Zomaar. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Zomaar. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Zomaar. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomaar.   Zomaar. Icon_minitimedo apr 15 2010, 19:13

Savador leunde in zijn stoel wat naar achteren zodat Diva tegen hem aan kon leunen. Het was fijn haar weer even voor zichzelf te hebben. Even geen werk en even geen personen die hen stoorden. Wat afleiding. Precies wat hij nodig had. Hij sloot zijn ogen even uit genoegen toen Diva hem een kus op zijn wang drukte. Dat had hij gemist. Hij opende zijn ogen weer om terug in Diva's blauwe ogen te staren nadat ze alle haren uit zijn gezicht streek. Daarna sloot hij zijn ogen weer toen ze hem op zijn mond zoende. Savador legde één hand op Diva's heup, de andere streek liefkozend door haar haren, en liet zich in de zoen meetrekken. 'Had je het druk?' vroeg hij zacht tussen het zoenen door. Behalve dat hijzelf zijn handen vol aan kantoorwerk had, en daarnaast ook zijn taken als leraar, keek hij er niet van op als Diva het net zo druk - misschien wel drukker - had. Het was immers ook een rumoerige periode voor de leerlingen, vlak voor de zomervakantie.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Zomaar. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Zomaar. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Zomaar. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomaar.   Zomaar. Icon_minitimedo apr 15 2010, 19:23

Diva had haar handen in Savadors haar verstrengeld zodat een hand in de buurt van zijn achterhoofd rustte en de ander in zijn nek. Ze keek hem even aan na zijn vraag. ''Tja, de laatste proefwerken van dit jaar komen eraan dus ik ben hard aan het leren, maar ik haal het wel. Verder heb ik van de Suasama een nieuwe taak erbij gekregen. Sinds ik ze verteld heb over mijn prototype van de stemvervormer willen ze graag dat ik meer dingen maak die kunnen helpen bij opdrachten'' zei ze tegen hem met fonkelende ogen. Ze had het een fantastische kans gevonden. ''En hoe gaat het met u? Als ik het zo bekijk heeft u het ook flink druk de laatste tijd'' zei ze daarna zonder haar blik van Savador los te scheuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Zomaar. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Zomaar. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Zomaar. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomaar.   Zomaar. Icon_minitimedo apr 15 2010, 20:13

Savador liet het toe dat Diva haar handen in zijn haar verstrengelde en opende zijn ogen weer toen ze hem losliet. Er verscheen een kleine tevreden glimlach op zijn gezicht toen hij hoorde dat ze vrijwel zeker was van goede schoolresultaten. 'Natuurlijk haal je het wel. Je kunt niet falen,' sprak hij haar extra moed in. Hij luisterde zwijgend naar haar verdere woorden en grinnikte zacht bij het zien van het enthousiasme in Diva's ogen. Met gesloten ogen drukte hij zacht een kus op haar lippen. Zijn hand rustte onder haar kin, om die met een aantal vingers opgeheven te houden. 'Je verbaast me ook keer op keer.' Savador liet haar gezicht los en plaatste zijn beide armen om haar middel toen ze vroeg hoe het met hem ging. 'Zoals je wel kunt zien heb ik het bijzonder druk de laatste tijd. Ben ik net klaar met het ene werk, ligt er nog wel een andere stapel aftekenpapier op me te wachten. En daarbij nog het hele gedoe met die man bij opgeteld..' Hij slaakte een zachte zucht. Marcus had zijn terugkomst flink laten weten. Het bleef hem nu nog achtervolgen. De overgebleven geest van die man moest zo snel mogelijk uitgedreven worden. Savador keek Diva weer glimlachend aan om zijn laatste zorgen voor haar verborgen te houden. 'Maar dat even terzijde, het is bijna vakantie en daar kunnen we optimaal gebruik van maken.' Hij pakte Diva's beide handen beet en streek er liefkozend met zijn duimen over. 'Wil je binnenkort met me op vakantie, schoonheid?' vroeg Savador zacht. Hij drukte een kus op haar hand. 'Jij, ik en de kinderen. Deshas heeft me een shuttle gegeven. Helemaal voor mezelf. We hoeven alleen de bestemming te bepalen. Een vakantie boeken is niet eens nodig.' Savador keek met een glunderende glimlach naar Diva op. Een hoop weken vrije tijd met elkaar om door te brengen zou hen beide vast goed doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Zomaar. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Zomaar. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Zomaar. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomaar.   Zomaar. Icon_minitimedo apr 15 2010, 20:24

Diva kuste Savador terug toen hij haar kin even ophief. Haar blik werd even serieus toen hij het over Marcus had. ''Ik wou dat ik meer kon doen om u te helpen. Nu ik hem van dichtbij heb meegemaakt snap ik wel waarom zo'n trauma aan hem heeft overgehouden'' zei ze zacht. Ze keek verbaasd op toen ze hoorde dat Deshas Savador een eigen shuttle had gegeven. ''Hoe komt het dat de Heer ineens zo'n gulle gever is?'' vroeg ze met een kleine grijns. Ze gebruikte express even zijn titel en niet gewoon zijn naam. ''Natuurlijk wil ik mee. Ik ben ondertussen ook wel toe aan een paar dagen vrij'' zei ze daarna met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Zomaar. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Zomaar. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Zomaar. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomaar.   Zomaar. Icon_minitimedo apr 15 2010, 20:51

Savador wuifde Diva's woorden over Marcus met een zwakke grijns weg. 'Voel geen schuld. Je hebt al een hele hoop voor me gedaan, lieverd. Naast je een vakantie gunnen is er niet veel anders dat ik voor je terug kan doen. Je hebt het meeste immers al in je bezit,' antwoordde Savador glimlachend. Hij haalde licht zijn schouders op toen Diva vroeg hoe het kwam dat Deshas een gulle gever is. Het was in ieder geval wel een geschenk waarmee hij hem eeuwig dankbaar zou zijn. Hij liet het rusten toen Diva ermee instemde om met hem mee een vakantie te nemen. 'Mooi. We gaan het leuk maken. Alles schuiven we gewoon even aan de kant. Ik wil alleen wij en ons gezin even als eerste en belangrijkste taak. Het volgende schooljaar kunnen we ons dan weer uit de naad werken,' sprak Savador zacht. Hij voelde hoe zijn emoties even opspeelden. Zachtjes duwde hij Diva tegen zich aan zodat ze met haar hoofd op zijn borst lag. Voor nu wilde hij haar gewoon even stevig vasthouden. Hij had haar ook zo gemist. 'Je bent van mij,' zei hij zacht in haar oor. Iets wat Savador haar al een hele tijd niet meer had gezegd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Zomaar. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Zomaar. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Zomaar. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomaar.   Zomaar. Icon_minitimedo apr 15 2010, 21:07

Diva ging rustig met haar hoofd op Savadors borstkas liggen en sloot even haar ogen. Ze voelde nu pas dat ze best moe begon te worden, toch wou ze het liefst nog even wakker blijven. Ze hoorde Savadors zachte woorden in haar oren weerklinken. ''Ik zou ook van niemand anders willen zijn'' zei ze zacht terug. Daarna opende ze haar ogen en keek even op naar Savador. ''Is het goed als ik hier de nacht doorbreng? Ik ben te moe om nog terug naar mijn eigen etage te lopen'' vroeg ze zacht. De vermoeidheid was ook van haar gezicht te lezen. Daarbij wou ze nog langer even bij Savador blijven en niet zo snel al weer weg moeten. Wie weet wanneer ze weer tijd hadden om elkaar op te zoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Zomaar. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Zomaar. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Zomaar. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomaar.   Zomaar. Icon_minitimedo apr 15 2010, 21:23

Savador sloeg zijn armen om Diva heen en sloot zelf ook zijn ogen. Zwijgend bleef hij voor een tijdje zo liggen. Zijn hart roffelde onrustig tegen zijn borstkas. Een teken dat hij nog zielsveel van Diva hield en hij geen hartslag minder verliefd op haar was dan voorheen. 'Ik zou ook van niemand anders willen zijn.' Die woorden deden zijn mondhoeken omkrullen tot een grote glimlach. Hij zou haar voor niemand anders ook willen ruilen. Daar was ze voor hem veel te waardevol voor. Savador opende half zijn ogen weer op Diva's vraag. 'Dat is meer dan goed, Diva. Ik heb het al die tijd maar met een foto van je moeten doen om in slaap te komen. En dat is toch heel wat minder fijn om in slaap te knuffelen dan mijn echte vrouw,' reageerde hij glimlachend. Savador streek wat lokken bij Diva's gezicht weg om haar een kleine kus op haar oor te geven. Zijn eigen bed had hij naar het kantoor gesleept, dus dat kwam mooi uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Zomaar. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Zomaar. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Zomaar. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomaar.   Zomaar. Icon_minitimedo apr 15 2010, 21:39

Diva glimlachte even naar Savador. Ze sloeg haar armen om zijn nek en kuste hem nogmaals maar nu lang en teder op zijn lippen. Ze had hem vreselijk gemist. Ze legde daarna haar hoofd te rusten op zijn schouder. Ze luisterde naar het tikken van de klok die aangaf dat het al twaalf uur was geweest. Diva besefte dat ze inmiddels zo moe was dat ze zelfs op Savadors schouder in slaap zou kunnen vallen. Ze kroop onbewust nog iets dichter tegen hem aan. Ze begroef haar gezicht even in zijn nek. Ze rook nog vaag de geur van zijn aftershave. Ze kuste hem zachtjes in zijn nek terwijl ze met een hand zijn haren door haar vingers liet glijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Zomaar. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Zomaar. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Zomaar. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomaar.   Zomaar. Icon_minitimedo apr 15 2010, 22:02

Savador glimlachte zwijgend naar Diva terug. Hij zou zijn meest waardevolle bezit weggeven als hij voor de keuze stond om tussen een enkel moment met haar als hij haar nooit meer kon zien en zijn bezittingen te kiezen. Hij sloot zijn ogen en drukte Diva's lippen nog steviger tegen de zijne toen ze hem lang en teder zoende, door met een hand zacht tegen haar achterhoofd te duwen. Hij onderbrak de zoen steeds na een aantal seconden door haar tussendoor wat kleinere kusjes te geven, want haar plagen had hij eveneens gemist. Savador trapte zijn schoenen uit om voor haar helemaal onderuit gezakt te gaan zitten, zodat ze alle ruimte had om op hem te rusten. Diva legde haar hoofd nu te rusten op zijn schouder, merkte hij glimlachend op. Hij draaide zijn gezicht richting haar toe toen ze dichter tegen hem aankroop en haar gezicht in zijn nek begroef. Dat was één van de weinige delen van zijn lichaam dat normaal altijd warmte afstraalde, in plaats van klammigheid. Het was bijna hitte te noemen. Savador streek zacht over Diva's hoofd en gaf haar op zijn beurt een liefhebbende kus terug. Hij glimlachte licht om de vermoeidheid die hij in haar ogen kon zien. 'Het spijt me als ik je tegen je wil wakker houdt, snoes,' zei hij zacht. 'Het is alleen dat ik nog even van je wil genieten.' Savador liet zijn bleke hand over Diva's slanke postuur glijden, die hij met een blik van verlangen met zijn slangachtige ogen volgde.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Zomaar. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Zomaar. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Zomaar. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomaar.   Zomaar. Icon_minitimedo apr 15 2010, 22:18

Diva keek Savador zwijgend aan op zijn woorden. Ze trok haar eigen schoenen ook uit en ging weer staan. Zonder Savadors hand los te laten trok ze hem mee uit zijn stoel. Ze liep naar zijn bed en sloeg de lakens terug. Met zachte dwang duwde ze Savador op het bed. Zelf ging ze weer op zijn schoot zitten met haar benen aan weerzijde van de zijne. ''Dan kunnen we dat toch even regelen'' zei ze nu eindelijk op zijn woorden terwijl ze zonder haar blik van zijn ogen af te wenden zijn vest los te ritsen. Ze boog zich naar voren om hem zijn vest uit te trekken en drukte gelijk een kus op zijn lippen. Ze gooide zijn vest ergens anders op de grond en trok Savador toen in een vloeiende beweging zijn trui uit die ze ook God weer waar neer gooide. Ze duwde Savador als zoenend zachtjes naar achteren terwijl ze met haar andere hand de lakens over hem heen trok. Vervolgens ontdeed ze zich van haar eigen bovenkleding.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Zomaar. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Zomaar. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Zomaar. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomaar.   Zomaar. Icon_minitimedo apr 15 2010, 22:40

Savador trok wat verbaasd zijn hand terug toen Diva opstond en hem aan zijn hand zijn stoel uit trok. Hij liet zich meetrekken naar zijn bed en verzette zich niet toen hij er vervolgens op werd geduwd. Waarom zou hij ook? Hij verlangde er net zo naar als Diva. Ze plaatste zich op zijn schoot, met haar benen aan beide kanten. Hij keek grijnzend naar haar op terwijl ze zijn vest losritste. Hij liet zich geheid doen en kuste haar zacht terug. 'Wat brand je weer met passie,' zei Savador grijnzend toen Diva vervolgens ook zijn trui uittrok en het als een oud vodje zonder pardon ergens in het kantoor neergooide. Hij ging met zijn rug op bed liggen toen Diva hem op het matras duwde. De dekens over hen heen en het was compleet. Bijna, want Diva ontdeed haarzelf ook van haar bovenkleding. Savador betrapte zichzelf erop om ernaar te blijven staren, en wendde gauw zijn blik af door weer grijnzend in Diva's ogen te kijken. Zijn hart klopte zo snel dat het vele slagen oversloeg, hij voelde zich warm worden en tegelijkertijd ook nieuwe onzekerheid opspelen, wat hij echter straal probeerde te negeren. Nu was niet het moment. Hij hield van deze aandacht, hij verlangde er naar. Waarom moest hij zijn zekerheid altijd verliezen als het met Diva was? Eigenlijk wist Savador het antwoord op die vraag al. Omdat ze op dit soort momenten zekerder overkwam dan hij. Hij legde zijn armen om haar middel en woelde haar door haar haren terwijl hij haar hartstochtelijk begon te zoenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Zomaar. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Zomaar. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Zomaar. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomaar.   Zomaar. Icon_minitimevr apr 16 2010, 07:59

Toen Savador haar begon te zoenen gaf Diva zich helemaal aan hem over. Onbewust liet ze rode striemen achter op zijn rug met haar vingers. Ze kuste hem ook terug. Op zijn schouders, in zijn nek, op zijn mond, kortom waar ze op dat moment eigenlijk maar bij kon. Op een gegeven moment dwong ze hem even te stoppen door hem tussen haar benen te klemmen en hem aan zijn polsen vast te houden boven zijn hoofd. Ze hijgde licht, nu al. Ze klemde zijn polsen vast met een arm terwijl ze met haar andere hand op de tast zijn broek losmaakte en zijn gulp naar beneden trok. Ze grijnsde even naar Savador en pakte zijn hand vast die hij naar haar broek dirigeerde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Zomaar. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Zomaar. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Zomaar. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomaar.   Zomaar. Icon_minitimevr apr 16 2010, 16:40

Van genot wierp Savador met gesloten ogen zijn hoofd naar achteren toen Diva hem haast overal waar ze nu bij kon kleine kusjes gaf. Ondertussen gleden zijn handen van haar middel naar haar heupen en over haar benen. Hij wilde haar weer helemaal in zich opnemen. Savador opende zijn ogen toen Diva hem een beklemmend gevoel bezorgde door zijn lichaam tussen haar benen te klemmen. Zijn polsen werden stevig boven zijn hoofd vastgehouden. Met een onvoorspellende blik en een kleine uitdagende grijns bleef hij haar door het duister aanstaren, afwachtend op wat ze wilde gaan doen. Het deed hem goed haar nu al licht hijgend te zien. Savador schrok licht toen iets zacht aan zijn broek trok en besefte later dat Diva het aan het losmaken was. Hij keek met een zelfde kleine grijns naar haar op. Kalm en ontspannen liet hij het toe dat zijn gulp ook naar beneden werd getrokken. Hij nam zelfs ook zelf het initiatief door het kleine laatste stukje verder naar beneden te trekken. Hij liet zijn handen nu naar Diva's broek leiden. Hij voelde even waar haar rits en knoop zaten om hetzelfde bij haar te doen. Zijn vingers trokken langzaam aan de gulp, meer om haar te plagen. De spieren in zijn bovenlichaam spanden zich strak aan terwijl hij ongemakkelijk half overeind ging zitten en tegen Diva aanleunde om haar broek helemaal uit te trekken. Savador liet zich weer terug op het matras vallen en trok zijn eigen broek ook uit. Daarna pakte hij Diva's hand beet en schoof haar vingers onder de rand van zijn onderbroek. Grijnzend liet hij haar hand vervolgens weer los, zodat ze het vanaf hier verder kon overnemen. Savador kwam weer wat overeind om Diva tenslotte een tedere kus op haar lippen te geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Zomaar. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Zomaar. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Zomaar. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomaar.   Zomaar. Icon_minitimevr apr 16 2010, 17:23

Diva voelde Savadors vingers aan haar gulp frutselen maar hield haar ogen op hem gericht. Ze glimlachte even naar hem. Hij was een stuk zekerder dan de laatste keer. Ze legde haar armen om zijn hals toen hij haar broek uittrok. Ze beet hem zachtjes in zijn hals. Ze keek even ondeugend grijnzend naar Savador toen ze merkte waar hij haar handen naartoe leidde. Haar vingers verdwenen even onder de rand maar ze trok ze daarna plagend weer terug. Ze kuste Savador zachtjes terug. Ze voelde hoe haar hart bij elke minuut sneller begon te kloppen. Ze wou hem nu hebben! Toch bleef ze nog even bij het plagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Zomaar. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Zomaar. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Zomaar. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomaar.   Zomaar. Icon_minitimevr apr 16 2010, 17:48

Savadors mondhoeken krulden om tot een brede grijns toen Diva haar vingers warempel weer terugtrok. Dat vond hij gemeen van haar. Maar plagen kon hij net zo goed. Om haar voor nu en voor haar beet eerder terug te pakken, richtte Savador zich wat op en zette zijn tanden hard in haar nek. Even maar, om het niet te pijnlijk te maken. Met genoegen zag hij zijn eigen tandafdrukken in haar huid staan. Ze moest inmiddels wel weten dat als ze hem plaagde, ze het net zo hard terug kon verwachten. Daarna keek hij Diva in haar blauwe ogen en drukte haar een snelle kus op haar mond, alsof hij daarmee duidelijk wilde maken dat ze het hem niet kwalijk moest nemen. Savador stak zijn armen onder haar oksels door en draaide haar in een soepele beweging op haar rug, zodat hij nu aan top was. Hij zette zijn handen aan weerkanten van Diva's gezicht en plaatste zijn knieën aan beide kanten vlak naast haar middel. Hij zat nu ver over haar heengebogen en moest zich diep buigen om weer bij haar mond te kunnen. Savador sloot zijn ogen en drukte zijn lippen weer op de hare. Hij stak zijn tong tussen Diva's lippen door, maar liet het maar van korte duur duren. Met plagen was hij nog lang niet klaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Zomaar. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Zomaar. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Zomaar. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomaar.   Zomaar. Icon_minitimevr apr 16 2010, 18:31

Diva voelde dat Savador haar terug plaagte door haar ook te bijten. Dat kon ze nog wel hebben. Maar dat hij zijn zoen onderbrak martelde haar inwendig pas echt. ''Gemenerik'' zei ze zachtjes tegen hem. Ze legde haar armen om zijn nek om hem naar beneden te trekken. Even leek het alsof ze hem wou zoenen, maar gleed toen met haar lippen vlak langs zijn wang. Haar weinige overige kleding, eigenlijk alleen maar haar ondergoed, begon van de hitte een beetje aan haar huid te plakken. Erg prettig was het in elk geval niet. Met een hand streek Diva alle haren bij Savadors oor weg en blies er zachtjes in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Zomaar. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Zomaar. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Zomaar. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomaar.   Zomaar. Icon_minitimevr apr 16 2010, 18:54

Savador staarde grijnzend op Diva neer. 'Moet jij zeggen,' antwoordde hij zacht. Hij liet zich door haar naar beneden trekken en hield zijn mond al half open om haar terug te zoenen. Maar Diva gleed echter met haar lippen alleen langs zijn wang, wat hem een kleine grijns bezorgde. Moest ze nu echt zo gemeen doen? Savador onderdrukte een zachte lach toen Diva de haren bij zijn oor wegstreek en er zachtjes in blies. Hij ontdeed haar oor van de overhangende zwarte lokken en deed op zijn beurt hetzelfde. Door de kennis van vuurmagie liet hij zijn adem lichtelijk verhitten dat het bijna heet was om haar te verassen. Dat zou haar leren. Ondertussen verdwenen Savadors duimen onder de rand van Diva's ondergoed en trokken die in een vloeiende beweging naar beneden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Zomaar. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Zomaar. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Zomaar. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomaar.   Zomaar. Icon_minitimevr apr 16 2010, 19:06

Diva onderdrukte een zwakke, zachte kreun van verlangen toen Savador terug blies in haar oor. Nu hield ze het toch echt niet meer uit. Ze gaf zich zwijgend gewoon door bij hem hetzelfde te doen als wat hij bij haar deed. Ze trapte de kleding stukken aan de kant en kuste Savador lang op zijn lippen terwijl hun lichamen tegen elkaar aandrukte. Ze woelde hem zachtjes door zijn haar heen. Ze hoorde zichzelf ook nog zoiets mompelen dat klonk als 'ik hou van u'.

(De rest lijkt me maar even privè en niet geschikt om hier te plaatsen xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Zomaar. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Zomaar. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Zomaar. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomaar.   Zomaar. Icon_minitimevr apr 16 2010, 19:35

(Het is beter van niet nee x] )

Savador keek met een brede grijns op Diva neer toen hij haar een zacht geluid hoorde onderdrukken. Haar verassen, of in ieder geval plezieren, was hem zeker gelukt. Hij klampte zich wat aan het matras vast toen ze hem van zijn nog enige kledingstuk ontdeed. En daarna aan haar. Hij ontspande zich wat toen hij iedere vierkante centimeter van Diva's lichaam en haar warmte tegen de zijne voelde en kuste haar met passie terug. 'Ik hou ook van jou,' zei Savador zacht terug terwijl hij met zijn ene hand een aantal lokken uit haar gezicht streek, en haar met zijn andere vasthield. Hij wierp haar nog glimlachend een geruststellende blik toe voor hij haar benen wat spreidde.

Een niet al te lange tijd later lag Savador hijgend en half over Diva heen. Er stond echter wel een tevreden glimlach op zijn gezicht. Dit had hem meer dan goed gedaan. Vooral ter afleiding van de drukke en stressvolle periode waarin ze nu beide verkeerden. Hij veegde met de rug van zijn hand het zweet van zijn gezicht en steunde daarna glimlachend met zijn voorhoofd tegen dat van Diva. Zijn gouden ogen die in de hare terugstaarden leken net haast op te lichten, maar straalden nu enkel nog een doffe gele glans uit. Alsof hij alles in dat passievolle moment opgebrand had. Savador drukte nog een liefdevolle zoen op Diva's lippen en boog zich vervolgens weer met een zelfvoldane grijns over haar heen. Ze was van hem, en alleen van hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Zomaar. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Zomaar. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Zomaar. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomaar.   Zomaar. Icon_minitimevr apr 16 2010, 20:01

Diva's borstkas ging hevig op en neer omdat ook zij hijgde. Alsof ze achter elkaar kilometers had gerend. Maar bovenal was ze nu moe. Ze had al haar laatste beetjes energie hiervoor bij elkaar geraapt. Ook Diva veegde haar voorhoofd af die onder het zweet zat maar het kon haar weinig schelen. Haar felblauwe ogen verspreidde slechts nog maar een zwak schijnsel. Ze had moeite haar ogen open te houden. Ze kuste hem nog wel terug maar kon haar ogen daarna niet meer open houden. Ze was nog wakker maar wankelde op het randje van wakker zijn en slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Zomaar. UTL8oxA PROFILE
Zomaar. UTL8oxA MAGICIAN

Zomaar. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomaar.   Zomaar. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Zomaar.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Het is een dag, maar niet zomaar een dag!!
» Fakkels branden niet zomaar.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Headmaster's Office-