PortalIndex[bijles Dark Magic] The basics (Nikita) HpD5Uwn[bijles Dark Magic] The basics (Nikita) 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 [bijles Dark Magic] The basics (Nikita)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Master Selix

Master Selix

[bijles Dark Magic] The basics (Nikita) UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Melle
Posts : 292
[bijles Dark Magic] The basics (Nikita) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud/Water
Klas:
Partner: Nature

[bijles Dark Magic] The basics (Nikita) Empty
BerichtOnderwerp: [bijles Dark Magic] The basics (Nikita)   [bijles Dark Magic] The basics (Nikita) Icon_minitimedo nov 21 2013, 21:15

Met een licht gebogen rug, altijd ondersteund door zijn wandelstok, liep Roger naar zijn lokaal toe. Op zijn schouder zat zijn trouwe metgezel Guustaaf, de Shadraanse kraai waarmee hij een onverbreekbare band had. Een tijdje terug had hij bericht ontvangen van een woodmagician genaamd Nikita die de basis wou leren van donkere magie. Aangezien ze nu te ver in het jaar waren om haar bij een reguliere les in te delen, had Roger gezegd dat ze kon komen voor een privéles. Eigenlijk had hij hier helemaal geen zin in. Maar goed, hij vond dat het zijn plicht was als leraar duistere magie om haar les te geven. Anders zou ze misschien bij Savador gaan vragen. En zijn baas kennende, was dat niet zo'n goed idee, om deze met een meisje in 1 kamer te houden. Aan de andere kant was hij ook benieuwd. Misschien was dit kind wel uitzonderlijk goed in duistere magie.

Toen hij bij de deur van zijn lokaal aankwam, deed hij deze van het slot af, en ging naar binnen. Hij tikte met zijn wandelstok ene paar keer op de grond. De gordijnen gingen voor de ramen. Nu was het lokaal gevuld in het wazige licht dat door deze kwam. Veel beter...Roger hield namelijk niet zo van hele lichte ruimtes. Hij keek op zijn zakhorloge. Ah..ze kon ieder moment komen. Hij ging zitten, legde zijn handen statig over zijn wandelstok, en keek naar de deur. Guustaaf ging ondertussen op de rugleuning van zijn stoel zitten en keek met hem mee, naar de deur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikita
.
.
Nikita

[bijles Dark Magic] The basics (Nikita) UTL8oxA PROFILEReal Name : Daanz
Posts : 28
[bijles Dark Magic] The basics (Nikita) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood Magic
Klas: Miss Nannete.
Partner: Love is like war, only one can win.

[bijles Dark Magic] The basics (Nikita) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [bijles Dark Magic] The basics (Nikita)   [bijles Dark Magic] The basics (Nikita) Icon_minitimedo nov 21 2013, 21:37

Met vluchtige passen liep het meisje door de iet wat verlaten gangen van de school. Ze had even terug  geregeld dat ze privé lessen kon krijgen in Dark Magic. Ze wilde alles proberen wat mogelijk was, ook al was ze dan een Wood Magican, proberen kon geen kwaad. Ze zocht nog altijd naar een tweede magie om te beheersen, en ook al was Dark precies het tegenovergestelde van wat haar natuurlijke kracht was, had ze besloten om het toch te doen. Ze droeg een blauwige jurk, die ze echt veel droeg de laatste tijd, aangezien ze deze jurk van haar moeder had gekregen aan het begin van dit schooljaar. Ze was hier nog maar een week of twee, aangezien ze het op haar andere school gewoonweg niet meer trok door het getreiter en gepest. Op deze school was dat ook wel, maar op dit moment nog niet zo erg. Ze hield zich ook wat schuwer omdat ze bang was - als ze iets verkeerd deed of zei - ze meteen in het hoekje zou worden gezet door de andere leerlingen. Ze wilde een nieuwe start, laten zien wat ze waard was, en misschien was dat ook wel iets te hoog gegrepen voor haar doen. Ze hoorde hoe haar voetstappen weerklonken in de lange gang en stopte na een tijdje aarzelend voor een lokaal, nee, deze was het niet. Ze liep verder tot ze een open deur zag. Ze bleef staan en stak haar hoofd om de hoek. Ze keek recht in het paar ogen van een man, die ze herkende als Master Swain. Een zwart dier - de raaf - zat bij hem. Aarzelend stapte ze naar binnen. "Goedenmorgen, Master," zei ze en toverde een halve glimlach op haar gelaat. Ze wist niet goed of ze nu moest gaan zitten of hem een hand geven. Ze nam dus maar plaats bij het dichts bijzijnde tafeltje en keek toen afwachtend naar de man.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Selix

Master Selix

[bijles Dark Magic] The basics (Nikita) UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Melle
Posts : 292
[bijles Dark Magic] The basics (Nikita) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud/Water
Klas:
Partner: Nature

[bijles Dark Magic] The basics (Nikita) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [bijles Dark Magic] The basics (Nikita)   [bijles Dark Magic] The basics (Nikita) Icon_minitimevr nov 22 2013, 09:04

Na een tijdje zag hij het hoofd van een meisje om de hoek van de deur verschijnen. Oh bij Morrigan nog aan toe...hij kon al zien wat voor soort meisje dit was. Hij had totaal niet geweten wat hij kon verwachten. Hij had enkel een brief van haar gekregen met haar verzoek erin. Maar nu wist hij weer waarom hij het liefts aan Shadranen les gaf. Dit meisje zag er zo schattig en onschuldig uit. Walgelijk..maar goed..don't judge a book by it's cover Roger..jij moet dit meer weten dan wie dan ook. At least begroette ze hem met Master..dat kon hij nog wel waarderen. "Miss Nikita neem ik aan?" Zijn Noord-Shadraanse accent was nu goed te horen. Ook was er een kleine zweem van irritatie te horen. Hij stond moeizaam op, en schuifelde in zijn trage tempo naar het bord toe. Guustaaf bleef op de rugleuning van zijn stoel zitten. Nikita scherp in de gaten houdend. Alright...let's get this over with... Hij schraapte zijn keel en begon met praten. "Welkom bij deze bijscholing over duistere magie. Voordat we echter gaan beginnen wil ik eerst even een paar duidelijke regels opstellen. Regel 1: Je dient mij ten alle tijden aan te spreken met Master. Regel 2: Als ik aan het woord ben is er niemand anders aan het woord. Regel 3: Als je een vraag hebt steek je je vinger op. Regel 4: Geen geintjes, gegiechel of al dat soort nonsense in mijn les." Hij keek Nikita doordringend aan. "Am I clear Miss Nikita?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikita
.
.
Nikita

[bijles Dark Magic] The basics (Nikita) UTL8oxA PROFILEReal Name : Daanz
Posts : 28
[bijles Dark Magic] The basics (Nikita) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood Magic
Klas: Miss Nannete.
Partner: Love is like war, only one can win.

[bijles Dark Magic] The basics (Nikita) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [bijles Dark Magic] The basics (Nikita)   [bijles Dark Magic] The basics (Nikita) Icon_minitimevr nov 22 2013, 20:16

Ze werd iet wat nerveus bij het aanblik van de man, hij leek haar nogal.. duister. Maar dat was ook niet gek als hij Dark Magic gaf - en waarschijnlijk een Shadraan was. "Miss Nikita neem ik aan?" Zijn accent was nu goed te horen, maar ook een beetje irritatie. De man stond moeizaam op en schuifelde naar het bord toe. "Welkom bij deze bijscholing over duistere magie. Voordat we echter gaan beginnen wil ik eerst even een paar duidelijke regels opstellen. Regel 1: Je dient mij ten alle tijden aan te spreken met Master. Regel 2: Als ik aan het woord ben is er niemand anders aan het woord. Regel 3: Als je een vraag hebt steek je je vinger op. Regel 4: Geen geintjes, gegiechel of al dat soort nonsense in mijn les." De man keek haar doordringend aan. "Am I clear Miss Nikita?" Ze knikte zachtjes en klemde haar handen aan een lok haar vast. Master Norwood was veel vriendelijker geweest op hun eerste ontmoeting, maar deze man, wiens naam ze niet precies meer wist, iets met Master Swain of iets in die richting, leek haar bijlessen niet te waarderen. Kwam het omdat ze Grenaan was? Begonnen nu zelfs de docenten haar te pesten? "Ja, meneer." Zei ze aarzelend en keek naar de man bij het bord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Selix

Master Selix

[bijles Dark Magic] The basics (Nikita) UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Melle
Posts : 292
[bijles Dark Magic] The basics (Nikita) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud/Water
Klas:
Partner: Nature

[bijles Dark Magic] The basics (Nikita) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [bijles Dark Magic] The basics (Nikita)   [bijles Dark Magic] The basics (Nikita) Icon_minitimeza nov 23 2013, 16:11

Hij knikte goedkeurend na het antwoord van Nikita. "Good. Pak dan gelijk uw notiteblok erbij. Ik ben namelijk niet van plan dingen te herhalen." Het was al te horen dat Roger was niet in een goed humeur. Hij wou dat het zo snel mogelijk voorbij was. "Duistere Magie op haarzelf is een zeer moeilijke, maar ook zeer krachtige vorm van magie. In tegenstelling tot de andere elementen, is het element waar Dark Magicians mee werken lang niet altijd volop aanwezig. Noteer dit." Op het bord verscheen een korte samenvatting van wat hij had gezegd. Hij stopte even. Om Nikita de tijd te geven het over te nemen, en ging toen weer verder. "Voordat we dus echter aan het onderwerp Duistere magie beginnen, ga ik het eerst hebben over duisternis zelf. Zoals ik al eerder zei, is Duisternis lang niet altijd volop aanwezig, en zeker niet in natuurlijke vorm. Ik heb het dan over de duisternis van bijvoorbeeld een bos als het nacht is. Tuurlijk, duisternis kan zelf wel gemaakt worden, maar dan enkel in een huis, met de gordijnen dicht en geen lichtbron aanwezig. Dit is zogenaamde Artificiële Duisternis, ofwel, duisternis die zelf door de mensen gemaakt is. Om echt Duistere magie in haar puurst te beoefenen adviseer ik om bij een volle maan in een bos te trainen. Noteer dit. De vorige samenvatting verdween, en er kwam een nieuwe samenvatting op het bord. Hij stopte weer even om haar de tijd te geven, en ging daarna weer verder. "Nu, Duistere Magie is afhankelijk van zogenaamde maan energie. Dit is energie die uit de stralen van een maan worden opgenomen. Daarom is voor de meeste rituelen die Duistere Magie gebruiken het licht van een volle maan nodig. Helaas, is deze vorm van magie ook gebruikt door Magicians met minder goede bedoelingen in het verleden. De zogenaamde “Heksen” zoals ze toen genoemd werden. Dit geloof zet zich vandaag de dag nog door in de zin van dat bijna iedere niet-Shadraan Duistere magie maar niets vindt. Maar afijn, we dwalen af van het onderwerp.
In ieder geval, de beginnelingen in Duistere Magie beginnen vaak met simpele spreuken. Bijvoorbeeld een klein voorwerp laten zweven, een deel van iets onzichtbaar maken, etc. etc. Ze zouden dan erachter komen dat Duistere Magie zeer moeilijk is en lang niet voor iedereen weggelegd is. Shadranen schijnen minder moeite met deze vorm van magie te hebben. Maar dat is vanzelfsprekend uiteraard. Naarmate men beter wordt, kan men zich gaan richten op het generen van stralen Duistere Magie. Meestal zijn deze van paarsachtige kleur, of zwart. Bij Novanen zijn deze stralen echter wit. Men kan deze stralen vergelijken met vonken van elektriciteit. Echter kunnen ze niet gebruikt worden om apparaten te activeren. Deze kunnen omgevomd worden in bollen of andere figuren, hoewel de stralen toch wel de meest gebruikte vormen zijn. Als men nog verder gaat experimenteren, zal men in staat zijn om zogenaamde spirtual beasts te ontketenen. Dit zijn de dierlijke vormen die iedere mens in zich heeft. Verder zal ik niet op de overige technieken ingaan, omdat deze strikt bewaard blijven voor mensen die geen duistere magie beoefenen. Noteer dit."
Er verscheen weer een samenvatting op het bord. Roger wachtte even. "Zijn er verder nog vragen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



[bijles Dark Magic] The basics (Nikita) UTL8oxA PROFILE
[bijles Dark Magic] The basics (Nikita) UTL8oxA MAGICIAN

[bijles Dark Magic] The basics (Nikita) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [bijles Dark Magic] The basics (Nikita)   [bijles Dark Magic] The basics (Nikita) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

[bijles Dark Magic] The basics (Nikita)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Bijles Dark Magic ~ Aubree Kingston
» Dark Magic Les 1~ Hoe te werken met Dark Magic Pistols
» Introductie les Dark Magic
» [ Bijles ] The basics as our succes! [ Shintaro ]
» Dark Magic les 1 ~ Schaduwvormen en Illusies

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Classrooms :: Klaslokaal Dark Magic-