PortalIndexHuiswerk maken. - Pagina 2 HpD5UwnHuiswerk maken. - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Huiswerk maken.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Master Savador
 
 
Master Savador

Huiswerk maken. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Huiswerk maken. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Huiswerk maken. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huiswerk maken.   Huiswerk maken. - Pagina 2 Icon_minitimevr apr 02 2010, 23:10

Savador hield Diva eens goed vast. Hij had er behoefte aan en bovendien hielp het zijn zenuwen wat te kalmeren. Er verscheen een bedenkelijke blik in zijn ogen toen hij Diva hoorde zeggen dat het Selavin was die Marcus had overgenomen. En ze had gelijk, besefte hij. Marcus was van nature een volbloed Shadraan en had nooit een andere magiesoort tot zijn beschikking gehad dan de zwarte magie. Hij had deze keer niet voor niets stenen muren kunnen laten verschijnen en een stenen hand creëeren. 'Wat Selavin betreft,' begon Savador loom. Hij leunde wat naar achteren en steunde met zijn voorhoofd tegen dat van Diva, zodat hij haar goed in haar ogen aan kon kijken. 'Vermoord hem maar.' Zijn snode kant leek zijn angst even overtroffen te hebben. 'Maar die keus laat ik over aan jou. Ik wil niet dat je je medeleden in de Suasama op je dak krijgt omdat je hem gedood hebt. Selavin is niet zomaar iemand hier in Kovomaka,' zei hij er zacht achteraan. Savador streek een aantal haren uit Diva's gezicht en gaf haar een tedere kus terug op haar wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Huiswerk maken. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Huiswerk maken. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Huiswerk maken. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huiswerk maken.   Huiswerk maken. - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 07 2010, 14:07

Diva keek Savador even recht aan. ''Ik zal heel zorgvuldig te werk gaan. Ik kan ervoor zorgen dat het lijkt alsof zowel Selavin als Marcus beide nooit bestaan hebben'' zei ze tegen hem. In haar hoofd begonnen zich allerlei dingen af te spelen. Plannen, bergplaatsen, eventuele contacten bij wie ze terecht kon om hem uit alle registers in Kovomaka uit te wissen. ''Tot die tijd, wil ik dat u heel voorzichtig bent'' zei Diva zacht en kuste Savador even op zijn lippen. ''Ik kan het wel hebben maar als marcus zich op u gaat richten kan ik ook niks doen om u te helpen. Fisiek is hij te sterk voor me, vooral nu hij erachter is dat hij Selavins krachten kan gebruiken'' zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Huiswerk maken. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Huiswerk maken. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Huiswerk maken. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huiswerk maken.   Huiswerk maken. - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 07 2010, 18:49

Savador slaakte een zachte, geërgerde zucht en nam Diva's handen beet. 'Hoe voorzichtig ik ook ben, hij zoekt me toch wel op. Ik ben degene die hij het liefst wil hebben, omdat ik degene was die hem zijn leven ontnam,' zei hij zacht terwijl hij haar hopeloos in haar blauwe ogen bleef aanstaren. Hij bracht één van Diva's handen naar zijn mond en drukte er zacht een kus op. 'Ik ben je voor eeuwig dankbaar als het je eens zou lukken die twee vlegels uit te schakelen. Twee vliegen in één klap.' Met een plotseling bezorgde blik in zijn ogen, streek Savador Diva door haar haren. 'Maar wees alsjeblieft voorzichtig, prinses. Wat moet ik zonder jou beginnen?' fluisterde hij zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Gesponsorde inhoud



Huiswerk maken. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Huiswerk maken. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Huiswerk maken. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huiswerk maken.   Huiswerk maken. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Huiswerk maken.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Huiswerk
» Wat huiswerk ontwijken wel niet oplevert ~
» Onderschrift maken
» De aula gereed maken.
» Aangenaam kennis te maken

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: The Great Hall :: The Library-