PortalIndexOnce upon a time~ HpD5UwnOnce upon a time~ 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Once upon a time~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
TJ
.
.
TJ

Once upon a time~ UTL8oxA PROFILEReal Name : Kaatje
Posts : 41
Once upon a time~ UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht
Klas:
Partner:

Once upon a time~ Empty
BerichtOnderwerp: Once upon a time~   Once upon a time~ Icon_minitimewo sep 11 2013, 18:06


Sommigen weten het misschien al, anderen dan weer niet. Ik volg op school een Grafische opleiding en die heeft betrekking tot dingen die op de computer gemaakt worden en stuff zoals tekeningen, spelletjes, teksten etc.
Nu heb ik best graag feedback voor mijn werk voordat ik het dump bij de leraar en deze daar dus punten op kan geven. Wel, een site zoals deze leek me een goed idee om tekeningen op te zetten zodat mensen eventueel kunnen helpen met foutjes, ideeën en alles wat je maar kunt bedenken c;
Zeggen of je het mooi vind of niet is voor mij in principe al genoeg, al is het misschien leuker om te weten waarom je iets slecht vind en wat je eraan zou veranderen. Alles mag gezegd worden aangezien ik er meestal wel iets mee doen en heus niet hard bijt. Dan is alles gezegd denk ik zo..
_____________________________________________________________

1. Banner

De eerste opdracht die ik gekregen heb is dus het maken van een banner op papier voor een site die binnenkort gemaakt wordt om deze daarna uit te tekenen op de computer (met Illustrator of Flash). De bedoeling is om er elementen in te stoppen die met jezelf te maken hebben en het moet eigenlijk een geheel worden. Op dit moment is hij nog lang niet af though, maar ik heb drie foto's van de tekening als ik eraan bezig was x)
En jawel, ik heb al hulp nodig. Het is dus de bedoeling dat ik alles wat aan elkaar koppel, maar ik weet dus niet met wat ik dat het beste kan doen. Sommige hebben regenboogachtige dingen gebruikt en andere tekenen dan alles weer heel dicht tegen elkaar aan. Ik was zelf aan het denken om misschien lyrics van liedjes te gebruiken, maar ben er eigenlijk nog niet helemaal zeker over. De vraag is dus wat jullie misschien zouden gebruiken om de boel een beetje op te vullen c;

sketch one:

sketch two:

sketch three:
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Once upon a time~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» You were on time, at the wrong time
» Everything comes in it's time..
» It's time...
» Time with you.
» It is time to say..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Atelier-