PortalIndexTwo Girls And Some Hot Tea - Sugar HpD5UwnTwo Girls And Some Hot Tea - Sugar 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Two Girls And Some Hot Tea - Sugar

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Razina

Razina

Two Girls And Some Hot Tea - Sugar UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Lizzy
Posts : 275
Two Girls And Some Hot Tea - Sugar UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner: You could just better go, cause I will never let you get close to me

Two Girls And Some Hot Tea - Sugar Empty
BerichtOnderwerp: Two Girls And Some Hot Tea - Sugar   Two Girls And Some Hot Tea - Sugar Icon_minitimewo aug 14 2013, 21:06

[Haha eerste topic o3o]

Met statige passen loopt de zwartharige dame op haar stiletto-hakken door de lerarengang. Normalitter zou ze hier niet zonder toestemming mogen komen, maar deels door haar ongeduldigheid en het feit dat ze Miss Sugar toch had gezien, en snel had gevraagd of ze mocht komen voor een tweepersoons-gesprek liep ze nu om half zes in de morgen door de gang. Ja, het was vroeg, maar het zou heel wat tijd in beslag nemen. Ze begon een beetje te schuifelen op haar hakken en keek zenuwachtig naar de deur. "Miss Sugar? Bent u al wakker?" zegt ze dan zacht, maar wel hoorbaar voor de mevrouw die in de kamer achter de deur sliep. Zacht deed ze de deur open en stapte half naar binnen. "Miss Sugar?"

[Derp beginpost.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Sugar

Miss Sugar

Two Girls And Some Hot Tea - Sugar UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Suikerklontje
Posts : 387
Two Girls And Some Hot Tea - Sugar UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air en Dark
Klas: -
Partner: I'll take you away deep into my heart so no person in the world can ever get you back.

Two Girls And Some Hot Tea - Sugar Empty
BerichtOnderwerp: Re: Two Girls And Some Hot Tea - Sugar   Two Girls And Some Hot Tea - Sugar Icon_minitimeza aug 17 2013, 22:33


    Het was vandaag in van de zeldzame vrije dagen zonder lessen of nakijkwerk. Gegeven haar klassen is er altijd veel huiswerk om na te kijken. Het was haar vrije dag en nog word ze elke dag wakker om stipt vier uur. Op zich deed ze veel op dit soort dagen. In de ochtend had ze zelfs een één-op-één gesprek met een leerling. Eigenlijk vond ze dat deze meid naar haar mentor moeten gaan, maar ze liet het toch toe. Wie weet was haar mentor mannelijk. Mannen wisten niets van vrouwenproblemen dus zag ze een enkel gesprek wel door de vingers. Behalve als het een serieus probleem zou zijn.
    Na tien minuten wakker in bed gelegen te hebben, besloot ze toch maar uit bed te gaan. Hop. Al haar kleding ging uit en ze stapte onder de douche waar ze al heel snel weer klaar me was. Nog maar half vijf. Alle dieren te eten geven dus. Ze liep naar een van de kasten in haar kamer. Een van de twee eigenlijk. De een dicht en middelmatig groot, normaal kledingkast formaat dus. En dan had je haar kledingkast, een vier bij vier en vijftig centimeter diep kolossaal ding wat het woongedeelte scheidde van het slaapgedeelte van haar en haar zeven honden. Die allemaal een apart bakje droge brokken kregen. Deze bakken stonden achter de bak van haar komodovaraan stonden. Een grote bak met water erbij en uit het zicht. Heel handig. Haar komodovaraan kreeg een lekker mager stukje vlees en een muis, beide hadden supplementen en vitaminen erin.
    Met haar magie liet ze een leuk zwart setje met kant uit haar kast komen en trok dit aan. Dit in combinatie met de bijbehorende netkousen en charatels. Nog te lui om de rest van haar kleding aan te doen ging ze even een snel ontbijtje maken en opeten, in haar lingerie. Na een heel ochtend ritueel was het alweer bijna half zes. Tijd om even te rekken en te strekken. Op het moment dat ze zittend op de grond met haar benen wijd naar haar voeten reek, klopte iemand op haar deur. ‘Miss Sugar? Bent u al wakker?’ Ze hoorde het niet door het voorover gebogen zitten. En ineens ging haar deur open. ‘Miss Sugar?’ De leerlinge van het gesprek kwam binnen terwijl haar docent in een gênante houding zat in lingerie. Erg professioneel… ‘Euh…Ik had je later verwacht.’ Ze stond snel op en trok een leverbruine rok aan met een lichtgroen topje. Ze liep de enkele meters naar de deur om Razina formeel binnen te laten. ‘Kom binnen.’ Ze begeleide haar richting de grote relaxbank. ‘Thee?’ Ze liep even van Razina af naar het kookgedeelte om thee te maken. Ze wou zelf gewoon thee dus maakte het niet veel uit of ze voor één of voor twee zette. Even later kwam ze terug met een dienblad met theekopjes, theekannen en die soort dingen. Voor zichzelf een kopje met een paar klontjes suiker en wat melk. Heerlijk die thee.




Mijn excuses voor de vaagheid. Ik zat net aan de sterke drank...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/dcasteleijn
Razina

Razina

Two Girls And Some Hot Tea - Sugar UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Lizzy
Posts : 275
Two Girls And Some Hot Tea - Sugar UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner: You could just better go, cause I will never let you get close to me

Two Girls And Some Hot Tea - Sugar Empty
BerichtOnderwerp: Re: Two Girls And Some Hot Tea - Sugar   Two Girls And Some Hot Tea - Sugar Icon_minitimezo aug 18 2013, 13:18

ik dacht srs dat je een grap maakte toen o..o

Two Girls And Some Hot Tea - Sugar 9k=
Gedeeltelijk verbaast keek ze naar Miss Sugar die nog niet eens volledig aangekleed was. Eigenlijk wou ze in lachen gaan uitbarsten, maar liet haar in haar waarde en hield het bij een simpele "Stoor Ik?" ‘Euh…Ik had je later verwacht.’ Ze stond snel op en trok een leverbruine rok aan met een lichtgroen topjeZe liep de enkele meters naar de deur om haar  formeel binnen te laten. ‘Kom binnen,Thee?’ Rustig knikte ze. Ze liep even van haar af naar het kookgedeelte om thee te maken. Even later kwam ze terug met een dienblad met theekopjes, theekannen en die soort dingen. Voor zichzelf een kopje met een paar klontjes suiker en wat melk. Dankbaar keek ze naar de vrouw en moest in haar hoofd nog steeds lachen. Ze zou eigenlijk best gemeen zijn als ze het zou vertellen aan Lie, en Lie weer aan andere. Dus hield ze dit voor zichzelf. "Sorry, dat ik zo onverwacht binnen kwam.." Zegt ze, en kijkt naar de grond. Genánt moment voor beide dus eigenlijk. "Ik kwam voor eh..Dat gesprek.. U weet wel..over mijn zusje Aressuka." zei ze, alsof ze bang was dat Sugar haar elk moment terug buiten kon zetten en zeggen: "Ga maar naar de hoofdmeester!". Niet dat ze hem op het eerste gezicht onaardig mocht lijken, maar ze had iets meer vertrouwen in een dame, een man was daar voledig bij uitgesloten natuurlijk.


Beetje derp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Sugar

Miss Sugar

Two Girls And Some Hot Tea - Sugar UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Suikerklontje
Posts : 387
Two Girls And Some Hot Tea - Sugar UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air en Dark
Klas: -
Partner: I'll take you away deep into my heart so no person in the world can ever get you back.

Two Girls And Some Hot Tea - Sugar Empty
BerichtOnderwerp: Re: Two Girls And Some Hot Tea - Sugar   Two Girls And Some Hot Tea - Sugar Icon_minitimewo aug 21 2013, 19:57

Veel erger dan dit kon het toch niet worden? Een leerling die een docent bijna naakt zag. Zelfs alle rare dingen uit haar collegetijd waren niet zo erg. Maar gebeurd is gebeurd. Nu maar hopen dat dat moment niet de hele school door gaat. Enfin, ze zaten nu op de luie bank met een kopje thee. Noord-Shadraanse melange om precies te zijn. De juiste thee voor bij een serieus gesprek. Ze bleef er heel rustig over. Ze zat niet voor de klas dus was ze tamelijk aardig. ‘Sorry, dat ik zo onverwacht binnen kwam...’ Ze had een goede bui dus het was geen probleem. ‘Geeft niets. Ik had je alleen wat later verwacht’ Ze lachte aardig naar Razina. Hopelijk zou ze er niet raar van opkijken dat Elisabeth anders is in de les dan in haar vrije tijd. ‘Ik kwam voor eh…Dat gesprek…U weet wel…over mijn zusje Aressuka.’ Ach. Dat was waar ook. Dat zei ze toen ze Sugar vroeg om een gesprek. ‘Maar natuurlijk. Ik ben een en al oor. Ik kan je nou niet bepaald weg sturen. Daar doe ik niet aan. Dus vertel maar. Wat is er met Aressuka?’ Rustig, koel en vriendelijk. Dat was haar aura op het moment. Ze wou de meid niet naar een ander sturen nu en al helemaal niet naar een van haar mannelijke collega’s. Savador en Norwood hadden al ervaring met dit soort gesprekken, maar Elisabeth kon het echt niet over haar hart krijgen om haar naar een van hun te sturen. Straks was het een vrouwenprobleem. Wisten die mannen daar wat van? Nee. Echt niet dus. Savador kan dan wel een perfecte man wezen maar vrouwenproblemen konden enkel en alleen door vrouwen worden begrepen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/dcasteleijn
Razina

Razina

Two Girls And Some Hot Tea - Sugar UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Lizzy
Posts : 275
Two Girls And Some Hot Tea - Sugar UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner: You could just better go, cause I will never let you get close to me

Two Girls And Some Hot Tea - Sugar Empty
BerichtOnderwerp: Re: Two Girls And Some Hot Tea - Sugar   Two Girls And Some Hot Tea - Sugar Icon_minitimewo aug 21 2013, 20:20

De geur van de thee die ze had gekregen herkende ze uit duizend als Noord-Shadraanse Melange. Iets wat ze bij haar oom altijd dronken.‘Geeft niets. Ik had je alleen wat later verwacht’ Ze lachte aardig naar Razina. ‘Ik kwam voor eh…Dat gesprek…U weet wel…over mijn zusje Aressuka.’ had ze een beetje nerveus mede gedeeld. ‘Maar natuurlijk. Ik ben een en al oor. Ik kan je nou niet bepaald weg sturen. Daar doe ik niet aan. Dus vertel maar. Wat is er met Aressuka?’  Ze vond Sugar een stuk aardiger als ze soms had gezien als ze voorbij haar lokaal was gelopen. Maarwat wist zij er zelf van? Ze was tenslotte heel wat gewend, als je haar vergeleek met andere. "nou ehh.. weet u al iets van wat er op Shadra is gebeurd of heeft ze er zelf nog niks over gezegd? Wacht natuurlijk zou ze dat niet." Te zenuwachtig om goed na te kunnen denken begon ze in een adem er een lap tekst uit te praten. " Nadat we door onze oom naar Shadra zijn gehaald omdat er op Puffoon zogenaamd een epedemie heersde, heeft Aressuka een keer toen mijn oom en ik ruzie hadden iemand vermoord. Maar, daar is echter een soort duistere kant aan blijven hangen." Een beetje zenuwachtig haalde ze weer adem. "Niet dat ik zelf ook meer de liefste ben, maar het is een serieus probleem. Als ze ook maar een beetje te boos word, geïrriteerd raakt of iemand zegt iets verkeerd zou het zo opnieuw kunnen gebeuren. En eigenlijk zou ik hier eerst ook afstuderen, alleen ik ben met opzet in de verkeerde shuttle gestapt zodat mijn oom mij zou volgen want hij denkt natuurlijk dat ze bij mij zou blijven. En ik weet dat hij me zoekt, maar geloof me hij wilt niets liever dan ons uit de weg." En daar ging een nieuwe hap adem. Ze ging het nog moeilijk krijgen hiermee, ze was al overemotioneel na dat gedoe met Vincent. En dan ook nog eens dat hele verhaal vertellen. Een paar tranen blonken al in haar zwarte ogen en verwoed knipperde ze met haar wimpers. "Het is gewoon..Ik wil het beste voor haar en dat kan dus echt niet als ze met die kant blijft zitten. En misschien zal hij ons zelfs hier weg halen! Sinds hij weet dat ik hier ook ben, want ik kreeg laatst een brief van hem of ik goed was aangekomen, en dat hij me wel zou vinden. En ons mee terug zou nemen. En..en.." Nee, ze hield het niet meer en de tranen vloeide uit haar zwarte ogen. "Het is gewoon oneerlijk.. Waarom ben ik nou niet degene die dat heeft." Snikte ze.


Haar Zwarte Ogen:
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Sugar

Miss Sugar

Two Girls And Some Hot Tea - Sugar UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Suikerklontje
Posts : 387
Two Girls And Some Hot Tea - Sugar UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air en Dark
Klas: -
Partner: I'll take you away deep into my heart so no person in the world can ever get you back.

Two Girls And Some Hot Tea - Sugar Empty
BerichtOnderwerp: Re: Two Girls And Some Hot Tea - Sugar   Two Girls And Some Hot Tea - Sugar Icon_minitimema aug 26 2013, 10:31

'Nou ehh.. weet u al iets van wat er op Shadra is gebeurd of heeft ze er zelf nog niks over gezegd? Wacht natuurlijk zou ze dat niet.' Ze kreeg bijna medelijden met de meid. De zenuwen spongen er als het ware van af. 'Doe maar rustig. Ik bijt niet.' Ze schonk haar een klein rustig lachje. Niet veel bijzonders maar hopelijk was het voor haar vertrouwelijk en een beetje rustgevend. 'Nadat we door onze oom naar Shadra zijn gehaald omdat er op Puffoon zogenaamd een epedemie heersde, heeft Aressuka een keer toen mijn oom en ik ruzie hadden iemand vermoord. Maar, daar is echter een soort duistere kant aan blijven hangen. Niet dat ik zelf ook meer de liefste ben, maar het is een serieus probleem. Als ze ook maar een beetje te boos word, geïrriteerd raakt of iemand zegt iets verkeerd zou het zo opnieuw kunnen gebeuren. En eigenlijk zou ik hier eerst ook afstuderen, alleen ik ben met opzet in de verkeerde shuttle gestapt zodat mijn oom mij zou volgen want hij denkt natuurlijk dat ze bij mij zou blijven. En ik weet dat hij me zoekt, maar geloof me hij wilt niets liever dan ons uit de weg. Het is gewoon..Ik wil het beste voor haar en dat kan dus echt niet als ze met die kant blijft zitten. En misschien zal hij ons zelfs hier weg halen! Sinds hij weet dat ik hier ook ben, want ik kreeg laatst een brief van hem of ik goed was aangekomen, en dat hij me wel zou vinden. En ons mee terug zou nemen. En..en..Het is gewoon oneerlijk.. Waarom ben ik nou niet degene  die dat heeft.' Een hele teug informatie kreeg ze over zich heen. Het was heftig en dus was ze even stil om de informatie te verwerken. Even moest ze hier over nadenken. Een moord, duistere kant. En daarop ook nog een nare oom achter hun gat aan? Dit ging nog wel eens moeilijk worden. 'Dus, als ik het goed begrijp heeft Aressuka een duistere kant ontwikkeld na het vermoorden van iemand en zit er een nare oom achter jullie aan. Tegen die duistere kant valt wel wat te doen, maar daar ben ik niet de juiste persoon voor. Daar heb je echt een professional voor nodig. Een legendarische magiër kunnen vast wel wat helpen. Echter,-' Een grimas verscheen op haar gezicht. 'tegen die oom kan ik wel wat vinden. Veel dieren houden zicht over heel kovomaka. Ik kan hem voor jullie vinden als je een foto van die man hebt en ervoor zorgen dat hij jullie niet meer lastig valt.' Haar netwerk van dieren was heel groot. Zij kon veel informatie achterhalen door die dieren. Als een vlieg of vogel wat zou zien van belang, zou zij het wel weten. Daarvoor was ze wel bij de juiste persoon gekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/dcasteleijn
Razina

Razina

Two Girls And Some Hot Tea - Sugar UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Lizzy
Posts : 275
Two Girls And Some Hot Tea - Sugar UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner: You could just better go, cause I will never let you get close to me

Two Girls And Some Hot Tea - Sugar Empty
BerichtOnderwerp: Re: Two Girls And Some Hot Tea - Sugar   Two Girls And Some Hot Tea - Sugar Icon_minitimezo sep 01 2013, 16:20

 I D O N ' T   T R U S T   M E N

Terwijl Sugar even stil was, dacht ze na. Gewoon over wat ze dacht dat Sugar ging zeggen, of doen.
En toen kreeg ze haar antwoord. 'Dus, als ik het goed begrijp heeft Aressuka een duistere kant ontwikkeld na het vermoorden van iemand en zit er een nare oom achter jullie aan. Tegen die duistere kant valt wel wat te doen, maar daar ben ik niet de juiste persoon voor. Daar heb je echt een professional voor nodig. Een legendarische magiër kunnen vast wel wat helpen. Echter,-' Een grimas verscheen op het gezicht van de vrouw.'tegen die oom kan ik wel wat vinden. Veel dieren houden zicht over heel kovomaka. Ik kan hem voor jullie vinden als je een foto van die man hebt en ervoor zorgen dat hij jullie niet meer lastig valt.'
Ze beet op haar lip en schudde haar hoofd. "Geen Legendarische Magiër, geen hoofdmeester, geen mannelijke docent." Als Sugar nou ook nog zou gaan vragen waarom geen hoofdmeester of mannelijke docent zou ze gaan schreeuwen, dit deed ze dan al wel vanbinnen, maar vanbuiten dus nog niet. "Mijn oom, Desmond. Weet wat hij doet, als het aan hem ligt zou hij zelfs binnen komen wandelen nu. Als hij wist waar een van ons was, hij wilt ons niet voor niets terug naar Shadra." Ze zuchtte, waarschijnlijk zou Sugar het wel begrijpen. Maar er mee naar een ander gaan - zoals Savador, dat zou ze niet kunnen. Dan zou ze helemaal geen rust kunnen vinden als ze in zijn buurt was. Wat vergeleken met nu aardig ging, teminste ze trilde niet meer en ze was een stuk rustiger nu het eruit was. Ze was ook niet voor niets naar Puffoon gegaan, om te zorgen dat hun oom Suki niet zou vinden. Daarintegen vond ze zelf wel problemen, die de veroorzaking waren dat ze niet op haar gemak was bij mannen. Afgezien van Lie dan tegenwoordig. " Ik kan gewoon niet goed overweg met hoe Savador of Norwood het op zouden vangen." zei ze, echter wel met een trillende stem die verraade dat er wel meer onder speelde dan alleen dat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Sugar

Miss Sugar

Two Girls And Some Hot Tea - Sugar UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Suikerklontje
Posts : 387
Two Girls And Some Hot Tea - Sugar UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air en Dark
Klas: -
Partner: I'll take you away deep into my heart so no person in the world can ever get you back.

Two Girls And Some Hot Tea - Sugar Empty
BerichtOnderwerp: Re: Two Girls And Some Hot Tea - Sugar   Two Girls And Some Hot Tea - Sugar Icon_minitimedo sep 26 2013, 15:12

Eigenlijk wist ze niet wat ze met haar moest doen. Het was best lastig om iemand te helpen terwijl ze dit soort dingen nog nooit gedaan had. Een van de redenen dat ze geen mentor klas had, was voornamelijk de gesprekken. Ze kon het nooit echt goed oplossen. Maar toch vond ze haar voorstel wel goed bedacht. ‘Geen Legendarische Magiër, geen hoofdmeester, geen mannelijke docent.’ Ok, dat was wel begrijpelijk. ‘Mijn oom, Desmond. Weet wat hij doet, als het aan hem ligt zou hij zelfs binnen komen wandelen nu. Als hij wist waar een van ons was, hij wilt ons niet voor niets terug naar Shadra. Ik kan gewoon niet goed overweg met hoe Savador of Norwood het op zouden vangen.’ Inderdaad. Die mannen waren onvoorspelbaar en zeker niet geschikt voor het begrijpen van gevoelens van een vrouw. ‘Dat begrijp ik. Ze zouden kunnen helpen maar dan nemen ze je gevoelens niet in rekening. En hij zou hier niet binnen kunnen lopen. Ten eerste heeft de school een heel goed bewakingssysteem, ten tweede zit er een spreuk op de deuren van de docenten zodat ongewenste personen niet naar binnen kunnen en ten derde kunnen mijn dieren het wel aanvoelen als iemand ongewenste intenties heeft. Ze zouden mij en Savador wel melden als ze iemand zouden zien die hier niet thuis hoort.’ Ze hoeft zich echt geen zorgen te maken over die oom. Als die al in de school kon komen zonder toestemming kon hij in het doolhof van gangen echt niet de weg vinden naar de twee. Als je hier niet bekend was, duurde het wel een tijd voordat je het systeem van gangen in de smiezen had.

(Please, gebruik een andere kleur....Het was wat moeilijk te lezen...)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/dcasteleijn
Razina

Razina

Two Girls And Some Hot Tea - Sugar UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Lizzy
Posts : 275
Two Girls And Some Hot Tea - Sugar UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner: You could just better go, cause I will never let you get close to me

Two Girls And Some Hot Tea - Sugar Empty
BerichtOnderwerp: Re: Two Girls And Some Hot Tea - Sugar   Two Girls And Some Hot Tea - Sugar Icon_minitimema okt 28 2013, 21:32

Two Girls And Some Hot Tea - Sugar 9k=
Ergens in het diepste van haar hart hoopte ze dat Sugar het voor zichzelf zou houden en dit nooit met een ander zou bespreken. Ze mocht niet breekbaar overkomen, geen doelwit vormen en vervolgens door andere eraan gepakt worden. Nee dat was uitgesloten, Sugar moest dit voor haarzelf houden koste wat kost. . ‘Dat begrijp ik. Ze zouden kunnen helpen maar dan nemen ze je gevoelens niet in rekening. En hij zou hier niet binnen kunnen lopen. Ten eerste heeft de school een heel goed bewakingssysteem, ten tweede zit er een spreuk op de deuren van de docenten zodat ongewenste personen niet naar binnen kunnen en ten derde kunnen mijn dieren het wel aanvoelen als iemand ongewenste intenties heeft. Ze zouden mij en Savador wel melden als ze iemand zouden zien die hier niet thuis hoort. Het stelde haar gerust, inderdaad. Maar er knabbelde iets aan haar binnenste wat ze niet kon plaatsen. En eigenlijk zonder echt na te denken flapte ze het eruit.
" Maar wat als hij Lie vindt, Lie is Shadraans, en Desmond ook. Wat als hij hem vindt, hij zal hem pijn doen." Een adem teug en ze was weer op adem. Ja, ze had soms de meest belabberde dingen om te zeggen zonder echt na te denken. Maar dat was nou eenmaal hoe Razina in elkaar zat. Niet alleen het eruit flappen, maar ook een vurig temperament. Als ze iets niet kreeg of iemand deed iets verkeerd en ze kreeg haar zin niet kon ze er uren over door gaan zonder echt moe te worden en het de volgende dag toch weer vergeten zijn. " Hij mag hem niet vinden..." Oh wacht, niemand wist waarschijnlijk van hun relatie af. Ik bedoel, Lie is een leerling, zij een stagair. Het woord zegt het al Stagair : oud.

Two Girls And Some Hot Tea - Sugar A-pumpkin-gif_zpse10f485c
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Two Girls And Some Hot Tea - Sugar UTL8oxA PROFILE
Two Girls And Some Hot Tea - Sugar UTL8oxA MAGICIAN

Two Girls And Some Hot Tea - Sugar Empty
BerichtOnderwerp: Re: Two Girls And Some Hot Tea - Sugar   Two Girls And Some Hot Tea - Sugar Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Two Girls And Some Hot Tea - Sugar

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» GIRLS/GIRLS/BOYS [dumptopic]
» Sweet As Sugar~
» What sugar does || Nocte
» [=] Sugar Rush.
» [EVENT] Valentine's day! Sugar hearts!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Floors :: Teacher's Floor-