PortalIndexThe feeling ignites, i'm in control.The crowds in the palm of my hands. what is the truth? What's an illusion? Your Searching for proof. But are you certain? Whatever you see, is what you get. If words paint a picture then a betcha i can getcha yet.-Lie  - Pagina 2 HpD5UwnThe feeling ignites, i'm in control.The crowds in the palm of my hands. what is the truth? What's an illusion? Your Searching for proof. But are you certain? Whatever you see, is what you get. If words paint a picture then a betcha i can getcha yet.-Lie  - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel

The feeling ignites, i'm in control.The crowds in the palm of my hands. what is the truth? What's an illusion? Your Searching for proof. But are you certain? Whatever you see, is what you get. If words paint a picture then a betcha i can getcha yet.-Lie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Gast
Gast

The feeling ignites, i'm in control.The crowds in the palm of my hands. what is the truth? What's an illusion? Your Searching for proof. But are you certain? Whatever you see, is what you get. If words paint a picture then a betcha i can getcha yet.-Lie  - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
The feeling ignites, i'm in control.The crowds in the palm of my hands. what is the truth? What's an illusion? Your Searching for proof. But are you certain? Whatever you see, is what you get. If words paint a picture then a betcha i can getcha yet.-Lie  - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

The feeling ignites, i'm in control.The crowds in the palm of my hands. what is the truth? What's an illusion? Your Searching for proof. But are you certain? Whatever you see, is what you get. If words paint a picture then a betcha i can getcha yet.-Lie  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The feeling ignites, i'm in control.The crowds in the palm of my hands. what is the truth? What's an illusion? Your Searching for proof. But are you certain? Whatever you see, is what you get. If words paint a picture then a betcha i can getcha yet.-Lie    The feeling ignites, i'm in control.The crowds in the palm of my hands. what is the truth? What's an illusion? Your Searching for proof. But are you certain? Whatever you see, is what you get. If words paint a picture then a betcha i can getcha yet.-Lie  - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 09 2013, 20:42

-

Laatst aangepast door Lie op ma apr 17 2017, 15:43; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Razina

Razina

The feeling ignites, i'm in control.The crowds in the palm of my hands. what is the truth? What's an illusion? Your Searching for proof. But are you certain? Whatever you see, is what you get. If words paint a picture then a betcha i can getcha yet.-Lie  - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
The feeling ignites, i'm in control.The crowds in the palm of my hands. what is the truth? What's an illusion? Your Searching for proof. But are you certain? Whatever you see, is what you get. If words paint a picture then a betcha i can getcha yet.-Lie  - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner: You could just better go, cause I will never let you get close to me

The feeling ignites, i'm in control.The crowds in the palm of my hands. what is the truth? What's an illusion? Your Searching for proof. But are you certain? Whatever you see, is what you get. If words paint a picture then a betcha i can getcha yet.-Lie  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The feeling ignites, i'm in control.The crowds in the palm of my hands. what is the truth? What's an illusion? Your Searching for proof. But are you certain? Whatever you see, is what you get. If words paint a picture then a betcha i can getcha yet.-Lie    The feeling ignites, i'm in control.The crowds in the palm of my hands. what is the truth? What's an illusion? Your Searching for proof. But are you certain? Whatever you see, is what you get. If words paint a picture then a betcha i can getcha yet.-Lie  - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 09 2013, 21:12

Don't break my heart,

before i give it to you.

Don't tell me no,

before i ask you to.

Don't say it doesn't fit,

Before you try it on.

There's too much to lose to be wrong.

Ze voelde zijn glimlach gewoon breder worden. [b style="color: rgb(138, 134, 128);"] 'Schat, je moest eens weten hoeveel ik van je hield.'[/b] Fluisterde hij terug. De zon begon te zakken, het was net een scene. Een verliefd koppeltje in een park, de zon die de hemel roze kleurde en voorbijgangers die hen blij aankeken maar snel weer doorliepen bij het zien van haar  kwade blik die zei dat iedereen moest ophoepelen. Ze wou dat dit moment voor eeuwig kon duren, maar dat zou natuurlijk niet kunnen. Ze twijfelde of ze hem alles moest vertellen, over Suki. Over zichzelf..over de vloek die ze over zich uitgesproken had gekregen. Over het feit dat ze eigenlijk blond was en niet zwart, Over het feit dat vincent.. Ze stopte met denken en probeerde zich te concentreren op zijn ademhaling. "Lie..Heb je nog iets dat je moet vertellen?" Ze keek rustig omhoog, proberend niet te blozen door alleen al naar hem te kijken. Dat lukte natuurlijk niet, een kleine blos drong door en stond op haar wangen. "Ik bedoel...zoiets als een vloek ofzo?" ze probeerde onverschillig te klinken, wat nogal mislukte en keek naar beneden.
Gast
Gast

The feeling ignites, i'm in control.The crowds in the palm of my hands. what is the truth? What's an illusion? Your Searching for proof. But are you certain? Whatever you see, is what you get. If words paint a picture then a betcha i can getcha yet.-Lie  - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE

BerichtOnderwerp: Re: The feeling ignites, i'm in control.The crowds in the palm of my hands. what is the truth? What's an illusion? Your Searching for proof. But are you certain? Whatever you see, is what you get. If words paint a picture then a betcha i can getcha yet.-Lie    The feeling ignites, i'm in control.The crowds in the palm of my hands. what is the truth? What's an illusion? Your Searching for proof. But are you certain? Whatever you see, is what you get. If words paint a picture then a betcha i can getcha yet.-Lie  - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 11 2013, 15:18

-

Laatst aangepast door Lie op ma apr 17 2017, 15:43; in totaal 1 keer bewerkt
Razina

Razina

The feeling ignites, i'm in control.The crowds in the palm of my hands. what is the truth? What's an illusion? Your Searching for proof. But are you certain? Whatever you see, is what you get. If words paint a picture then a betcha i can getcha yet.-Lie  - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:

BerichtOnderwerp: Re: The feeling ignites, i'm in control.The crowds in the palm of my hands. what is the truth? What's an illusion? Your Searching for proof. But are you certain? Whatever you see, is what you get. If words paint a picture then a betcha i can getcha yet.-Lie    The feeling ignites, i'm in control.The crowds in the palm of my hands. what is the truth? What's an illusion? Your Searching for proof. But are you certain? Whatever you see, is what you get. If words paint a picture then a betcha i can getcha yet.-Lie  - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 11 2013, 15:29

Hij schudde zijn hoofd, maar toen hij vroeg hoe het met haar zat hoorde ze duidelijk dat hij loog. "Niet Liegen Lie." Kwam er haast grommend uit. "Ja er is weldegelijk wat.. Maar sinds jij me niet verteld hoe het met jou zit, ik ook niet aan jou." Bij die woorden was ze rechtop gaan zitten en achteruit geschoven. Ze had haar armen over elkaar geslagen en keek hem sereen aan. Hij kon krijgen wat hij wou. Maar hij mocht niet tegen haar liegen. "Ik geef je de kans, vertel op." Zelfs dit klonk meer als een bevel dan als een soort vraag. Haar handen waren tot vuisten gebald, klaar om naar hem uit te halen als hij nog een keer durfde te zeggen dat het niet zo was. Haar zwarte ogen hadden een rood randje gekregen en vrijwel meteen was het duidelijk dat ze echt woedend op hem was. Een groepje kwam voorbij gelopen en begon te lachen. Razina keek feeks naar het groepje. "Als jullie kleine achterlijke etterbakken niet maken dat jullie wegkomen zal het laatste wat jullie zien zijn jullie eigen ingewanden die ik er persoonlijk uit trek." Siste ze naar hun. Het groepje holde weg waarop een tevreden grijns op Razina's lippen zakte. Maar mee dat ze zich terug keerde tot Lie werd het een streep. "Vertellen." Was een simpel, maar dwingend woordje. Ze zag er zelf dreigens nog beter uit als dan ze niet dreigde, maar ja. We hadden het over Razina.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: The feeling ignites, i'm in control.The crowds in the palm of my hands. what is the truth? What's an illusion? Your Searching for proof. But are you certain? Whatever you see, is what you get. If words paint a picture then a betcha i can getcha yet.-Lie    The feeling ignites, i'm in control.The crowds in the palm of my hands. what is the truth? What's an illusion? Your Searching for proof. But are you certain? Whatever you see, is what you get. If words paint a picture then a betcha i can getcha yet.-Lie  - Pagina 2 Icon_minitimema aug 12 2013, 21:16

-

Laatst aangepast door Lie op ma apr 17 2017, 15:44; in totaal 1 keer bewerkt
Razina

Razina

✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:

BerichtOnderwerp: Re: The feeling ignites, i'm in control.The crowds in the palm of my hands. what is the truth? What's an illusion? Your Searching for proof. But are you certain? Whatever you see, is what you get. If words paint a picture then a betcha i can getcha yet.-Lie    The feeling ignites, i'm in control.The crowds in the palm of my hands. what is the truth? What's an illusion? Your Searching for proof. But are you certain? Whatever you see, is what you get. If words paint a picture then a betcha i can getcha yet.-Lie  - Pagina 2 Icon_minitimema aug 12 2013, 21:38

Hij begon -eindelijk- met praten. 'Ik draag een ziekte met mij mee, de ziekte is dodelijk en ik kan jou pijn doen.heb het verteld,' Zei hij ijskoud en woedend keek hij haar aan. Ze snoof, ze was echt niet bang aan het worden hoor. Ze was al zo vaak pijn gedaan.'Nu mag jij.' Zijn stem was nog steeds niet vriendelijk, en zijn handen waren licht begonnen met trillen. " Ooit gehoord van de Vloek Van Kortez? Hebzucht. Ik zal alleen ongeluk krijgen in mijn leven, zelfs tussen mooie dingen door. Ik heb er woedenaanvallen door alsof iets anders mij bestuurd. In Sommige gevallen vermoord ik zelfs mensen." haar stem trilde licht, maar niet van woede. Het was van de pijn. Ja dat was nog zo iets, vanbinnen at iets haar op, alsof het juist dat was wat Kortez wou. En dat was het namelijk ook. Mensen die van zijn schatten stolen moesten met een hoge tol betalen. "I-ik vermoorde A-Aeiri.." kwam er hakkelend uit. Aeiri WAS haar dochtertje, tot ze in een van haar woedenaanvallen haar bloedeigen dochtertje zowaar doormidden gescheurd had.

[is oke hoor schat, gewoon posten als je zin hebt.]
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: The feeling ignites, i'm in control.The crowds in the palm of my hands. what is the truth? What's an illusion? Your Searching for proof. But are you certain? Whatever you see, is what you get. If words paint a picture then a betcha i can getcha yet.-Lie    The feeling ignites, i'm in control.The crowds in the palm of my hands. what is the truth? What's an illusion? Your Searching for proof. But are you certain? Whatever you see, is what you get. If words paint a picture then a betcha i can getcha yet.-Lie  - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 13 2013, 17:53

-

Razina

Razina

✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:

BerichtOnderwerp: Re: The feeling ignites, i'm in control.The crowds in the palm of my hands. what is the truth? What's an illusion? Your Searching for proof. But are you certain? Whatever you see, is what you get. If words paint a picture then a betcha i can getcha yet.-Lie    The feeling ignites, i'm in control.The crowds in the palm of my hands. what is the truth? What's an illusion? Your Searching for proof. But are you certain? Whatever you see, is what you get. If words paint a picture then a betcha i can getcha yet.-Lie  - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 13 2013, 19:07

Ik trok een wenkbrauw op. "Morfinepillen, Serieus? Ik dacht eerder aan (Oke me even faalend: XTC) Heel veel Alcohol." Ik zucht even kort, maar algauw worden mijn ogen getrokken naar de pillen die in zijn jas verdwenen. Ze.zou.ze.te.pakken.krijgen. "Sorry dat ik zo uitviel.." Zei ik schuldig en pakte zacht zijn hand, mijn gezicht stond alsof ik elk moment kon breken in duizend stukjes. "I'm so..so sorry." Zei ik en liet me haast huilend tegen hem aan vallen met mijn armen om zijn middel. "So..So..Sorry"Snikte ik en mijn hand kon onopgemerkt zijn jaszak in, de strip pakte ik net met mijn nagels vast en haalde ik voorzichtig uit zijn jas zak, klemde die in mijn hand en deed die toen in mijn jaszak. Ha, niemand spot met Razina Marina. 

[sorry zo kort]
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: The feeling ignites, i'm in control.The crowds in the palm of my hands. what is the truth? What's an illusion? Your Searching for proof. But are you certain? Whatever you see, is what you get. If words paint a picture then a betcha i can getcha yet.-Lie    The feeling ignites, i'm in control.The crowds in the palm of my hands. what is the truth? What's an illusion? Your Searching for proof. But are you certain? Whatever you see, is what you get. If words paint a picture then a betcha i can getcha yet.-Lie  - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 13 2013, 19:26

-

Razina

Razina

✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:

BerichtOnderwerp: Re: The feeling ignites, i'm in control.The crowds in the palm of my hands. what is the truth? What's an illusion? Your Searching for proof. But are you certain? Whatever you see, is what you get. If words paint a picture then a betcha i can getcha yet.-Lie    The feeling ignites, i'm in control.The crowds in the palm of my hands. what is the truth? What's an illusion? Your Searching for proof. But are you certain? Whatever you see, is what you get. If words paint a picture then a betcha i can getcha yet.-Lie  - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 13 2013, 19:47

Zo liet ze zich dus niet behandelen. "Je naam staat er niet op." zei ze onverschillig en haar handen die warmer waren als normaal pakte zijn pols en draaide zijn arm op zijn rug. Ze drukte hem boos tegen een boom, de rode rand om haar zwarte ogen was er weer en ze was in staat van martelen. Haar handen waren zo warm dat het leek alsof ze van vuur waren, maar menig mensen zouden weten dat ze nu gewoon woedend was omdat hij zo met haar om ging. De fles klapte ze kaopt tegen de boom. "En ik doe wat ik wil. Je bent geen moeder, geen vader. Dus je hebt daar niks over te zeggen." haar stem klonk raar, Kil maar tegelijk ook zo warm. Ze liet hem los, en mee dat ze dat deed vervaagde de rode rand om het zwart en keek ze verontschuldigend maar ook bang naar hem. "Omg..Sorry.." kreeg ze er alleen maar uit.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: The feeling ignites, i'm in control.The crowds in the palm of my hands. what is the truth? What's an illusion? Your Searching for proof. But are you certain? Whatever you see, is what you get. If words paint a picture then a betcha i can getcha yet.-Lie    The feeling ignites, i'm in control.The crowds in the palm of my hands. what is the truth? What's an illusion? Your Searching for proof. But are you certain? Whatever you see, is what you get. If words paint a picture then a betcha i can getcha yet.-Lie  - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 14 2013, 14:48

-

Razina

Razina

✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:

BerichtOnderwerp: Re: The feeling ignites, i'm in control.The crowds in the palm of my hands. what is the truth? What's an illusion? Your Searching for proof. But are you certain? Whatever you see, is what you get. If words paint a picture then a betcha i can getcha yet.-Lie    The feeling ignites, i'm in control.The crowds in the palm of my hands. what is the truth? What's an illusion? Your Searching for proof. But are you certain? Whatever you see, is what you get. If words paint a picture then a betcha i can getcha yet.-Lie  - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 14 2013, 15:50

Haar hoofd liet ze tegen hem aan hangen, net als zichzelf eigenlijk. Bijna had ze..ze kon het niet eens zeggen in haar eigen hoofd. Een paar verloren tranen dwarrelde langs haar witte wangen naar beneden, en brandde een klein gaatje in de kleren van Lie. Het deed haarzelf ook pijn om te huilen, het brandde verschrikkelijk, waardoor haar ogen juist meer begonnen te tranen. Krampachtig hield ze hem vast, alsof hij elk moment in stof zou kunnen vergaan. "H-het spijt m-me zo.." Snikte ze in zijn jas, terwijl de brandende tranen nogsteeds op hem vielen. "I-ik..Sorry.." Haar snikken bleef door gaan en ze voelde zich steeds veiliger in zijn armen. Waarom kon ze nou nooit eens normaal doen? Ze zuchtte, de tranen waren eindelijk opgehouden en haar ogen deden er nu gewoon pijn van. Waarom was het leven soms zo een hel? Ze drukte haar hoofd in de holte van zijn nek, gewoon puur om niet te laten zien dat ze zo zwak was. Teminste zwak, bang om te laten zien hoe bang ze van zichzelf was, hoe bang ze was dat ze hem iets aan deed. "Lie..Vergeef me." Zijn sussen konden het niet verhelpen dat ze steeds sorry zei en om vergeving vroeg aan hem.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: The feeling ignites, i'm in control.The crowds in the palm of my hands. what is the truth? What's an illusion? Your Searching for proof. But are you certain? Whatever you see, is what you get. If words paint a picture then a betcha i can getcha yet.-Lie    The feeling ignites, i'm in control.The crowds in the palm of my hands. what is the truth? What's an illusion? Your Searching for proof. But are you certain? Whatever you see, is what you get. If words paint a picture then a betcha i can getcha yet.-Lie  - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 18 2013, 21:54

-

Razina

Razina

✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:

BerichtOnderwerp: Re: The feeling ignites, i'm in control.The crowds in the palm of my hands. what is the truth? What's an illusion? Your Searching for proof. But are you certain? Whatever you see, is what you get. If words paint a picture then a betcha i can getcha yet.-Lie    The feeling ignites, i'm in control.The crowds in the palm of my hands. what is the truth? What's an illusion? Your Searching for proof. But are you certain? Whatever you see, is what you get. If words paint a picture then a betcha i can getcha yet.-Lie  - Pagina 2 Icon_minitimema aug 19 2013, 17:41

'Het komt wel goed,' Ze schudde haar hoofd. "Niet." Haar snikken bleef door gaan maar na een klein tijdje stopte het. Ze voelde zich niet goed worden, alsof ze elk moment in elkaar kon zakken en nooit meer op zou staan. Alsof ze elk moment haar hart uit zou kunnen kotsen. 'Het komt wel goed,' Boos schudde ze weer haar hoofd. "Het zal nooit meer goed komen, Snap dat nou." Klonk het zacht, maar toch boos. Toen ze om vergeving vroeg kreeg ze de zin die ze het hardste nodig had. 'Ik zal je altijd vergeven.' Fluisterde hij, alsof hij bang was dat iemand de woorden uit zijn mond zou ontnemen en het tegen hem zou gebruiken. "Het doet verschrikkelijk veel pijn." Begon ze weer te snikken. En ze loog niet, het brandde. Alsof het haar vanbinnen verbande, het wou dat ze pijn leed. Dat wist ze al, maar zo erg was haast overdreven. Ze werd eigenlijk alleen nog overeind gehouden door Lie, want zelf had ze er de kracht niet eens meer voor.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: The feeling ignites, i'm in control.The crowds in the palm of my hands. what is the truth? What's an illusion? Your Searching for proof. But are you certain? Whatever you see, is what you get. If words paint a picture then a betcha i can getcha yet.-Lie    The feeling ignites, i'm in control.The crowds in the palm of my hands. what is the truth? What's an illusion? Your Searching for proof. But are you certain? Whatever you see, is what you get. If words paint a picture then a betcha i can getcha yet.-Lie  - Pagina 2 Icon_minitime

The feeling ignites, i'm in control.The crowds in the palm of my hands. what is the truth? What's an illusion? Your Searching for proof. But are you certain? Whatever you see, is what you get. If words paint a picture then a betcha i can getcha yet.-Lie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Soortgelijke onderwerpen

-
» Searching for the words
» Bijles: Song of Illusion || Lie
» Les Airmagic: Illusion Sword
» Les: Song of Illusion (Night en Romance)
» [Bijles] Illusion sword - Penny

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Oak's Field :: Kovomaka's Gardens-