PortalIndexGina? Waar ben je? HpD5UwnGina? Waar ben je? 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Gina? Waar ben je?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Zaid

avatar

Gina? Waar ben je? UTL8oxA PROFILEPosts : 248
Gina? Waar ben je? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht
Klas: N/A
Partner: Well, fear is sometimes mightier than the brain I must say.

Gina? Waar ben je? Empty
BerichtOnderwerp: Gina? Waar ben je?   Gina? Waar ben je? Icon_minitimewo maa 10 2010, 20:24

Mudly liep met zijn nieuw huisdier door de bossen. De blauwige gekko zat op de schouder van Mudly en likte af en toe zijn ogen schoon. Het gaf een vreemd geluidje. Alsof iemand een klein nipje van de thee nam. Mudly liep rustig door het bos. Gina was een woudmagier en waar kon ze anders zijn dan in het woud. Echter twijfelde hij of ze er wel was. Hij had haar al een lange tijd niet meer gezien. Mudly zuchtte even. "Gina?...Gina!" riep hij even en keek daarna naar de grond. De gekko kroop naar de andere schouder waar het nu schaduw was. Mudly keek er even naar. "Jij weet zeker ook niet waar ze is?" vroeg hij. De gekko likte snel maar duidelijk zijn oogjes. Mudly rolde met zijn ogen. "Ik praat tegen een gekko..." zei hij en rolde even met zijn ogen. De blauwe schim schoot weer naar de andere kant. Zo probeerde het in de schaduw te blijven.

Spoiler:

(Dit topic is voor Gina en Mudly. Mocht je willen reageren, zou je dan willen wachten tot Gina heeft gereageerd...)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gina.
.
.
Gina.

Gina? Waar ben je? UTL8oxA PROFILEPosts : 162
Gina? Waar ben je? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud, Gren
Klas: VijfdeJaars / Klas van Master Norwood
Partner: Mudly

Gina? Waar ben je? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gina? Waar ben je?   Gina? Waar ben je? Icon_minitimewo maa 10 2010, 21:04

Gina was tijdelijk weg geweest van Starshine Academy, ze was aanwezig op haar planeet Gren. Haar konijntje was dood, en haar uiterlijk was veranderd. Ze was op zoek naar Mudly in het duistere bos. "Mudly?...Mudly!" riep ze ook in de richting van Mudly. "O Mudly. Ik ben het, Gina. Herken jij mij?" vroeg ze in de richting van Mudly, en wachtte zijn antwoord af. "Metamorfose" zei ze. Voorlopig zei ze nog niks over haar konijntje, en over haar nieuwe huisdier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zaid

avatar

Gina? Waar ben je? UTL8oxA PROFILEPosts : 248
Gina? Waar ben je? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht
Klas: N/A
Partner: Well, fear is sometimes mightier than the brain I must say.

Gina? Waar ben je? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gina? Waar ben je?   Gina? Waar ben je? Icon_minitimedo maa 11 2010, 20:51

Mudly keek op toen hij iemand zijn naam hoorde roepen. Hij draaide om en zag een meisje met lange groene haren staan. Hij keek even met verbaasde ogen naar haar. "Hoe weet jij mij...." ondertussen werd hij onderbroken. "G-gina?" mompelde hij. "Maar die heeft bruin haar en die heeft altijd een konijntje bij..." zei hij en slikte even. Was dit werkelijk Gina. De woorden die volgde deden hem grinniken. Het was haar werkelijk. Hij liep naar haar toe en omarmde haar. Hij duwde zijn hoofd tegen die van haar en bleef haar onophoudelijk in haar ogen kijken. "Ik heb je gemist..." zei hij kalm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gina.
.
.
Gina.

Gina? Waar ben je? UTL8oxA PROFILEPosts : 162
Gina? Waar ben je? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud, Gren
Klas: VijfdeJaars / Klas van Master Norwood
Partner: Mudly

Gina? Waar ben je? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gina? Waar ben je?   Gina? Waar ben je? Icon_minitimewo mei 12 2010, 12:12

Gina keek in de richting van Mudly. "Hij herkent mij" mompelde ze, gelukkig maar. Ze kwam dichterbij, bij Mudly. "Het spijt mij" zei ze, hij liep naar haar toe en onarmde haar. Ze kreeg traantjes in haar oogjes. "Ik heb je gemist" zei hij kalm, onophoudelijk bleef hij haar in haar ogen kijken. "Ik heb je ook gemist" zei ze, en onophoudelijk keek ze in zijn ogen. "Ik had problemen gehad, op Gren. Begrijp jij? Mijn konijntje is dood. Mijn metamorfose" vervolgde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Gina? Waar ben je? UTL8oxA PROFILE
Gina? Waar ben je? UTL8oxA MAGICIAN

Gina? Waar ben je? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gina? Waar ben je?   Gina? Waar ben je? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Gina? Waar ben je?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Gina
» Met Gina bij de bronnen
» Gina en Mudly in het bos
» Met gina in de kassen
» (Alvast) Hartelijk Gefeliciteerd, Gigi, Gina, Julija etc. ;D

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Dark Forest-