PortalIndexPandora's Box [Verhaallijn] HpD5UwnPandora's Box [Verhaallijn] 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Pandora's Box [Verhaallijn]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Master Savador
 
 
Master Savador

Pandora's Box [Verhaallijn] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Pandora's Box [Verhaallijn] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Pandora's Box [Verhaallijn] Empty
BerichtOnderwerp: Pandora's Box [Verhaallijn]   Pandora's Box [Verhaallijn] Icon_minitimeza jun 29 2013, 06:31

Pandora's Box [Verhaallijn] 2l8b40i

Heb je je nog niet aangemeld voor de verhaallijn en wil je dit wel?
Kijk in dit topic voor meer informatie

" ‘De wereld is aan het veranderen. Maar is een Ziener als ik de enige, werkelijk de enige die het merkt?’ Met een sierlijkheid en gemak van jaren aan keizerlijke brieven schrijven ging zijn veer over het stuk perkament. ‘Het komt. Ja, het komt.’ Besloot Kuran het bewuste stuk in zijn dagboek.
Al snel schoof hij het werk ver van zich af, alsof hij er liever niets meer mee te maken wilde hebben. Maar het was niet zijn geschreven tekst waar hij vanaf wilde zien, nee, maar van wat komen ging.
Het stond er duidelijk: hij voelde het aan alles; deze duistere, wrede kracht die de gewoonte had de gewone man geestesziek te maken in zijn honger naar macht.
Ook Kuran voelde de verleiding om op zoek te gaan naar deze duisternis, meer om zijn eigen lust naar kennis te bevredigen. Was het waar? Hadden de beelden in zijn hoofd hem niet verloochend? Was Pandora’s Kist werkelijk op weg naar hier..?

Een zucht ontsnapte zijn lippen toen Kuran opnieuw zijn veer in de inktpot doopte om deze vervolgens op een rol perkament te drukken. Dit keer was het echter niet een bericht aan zichzelf – snelle krabbels van zijn gedachtes om de flarden die hij nog aan een visioen had overgehouden zich later nog te kunnen herinneren.
Het was een brief met daarop de exacte woorden vastgepind die hij enkele personen toe wilde fluisteren. ‘Woorden van verdoemenis’, zou zijn oude leermeester gezegd hebben.
Het voelde dan ook als vergif in zijn mond toen hij met onvaste stem de tekst een keer hardop aan zichzelf voorlas.

Na even getwijfeld te hebben of hij hier niet de zaken mee verergerde, gaf hij toe aan zijn eigen verlangen om deze school te beschermen tegen het wrede lot wat hen binnenkort zou treffen.
De jonge leraar ging staan, rechtte zijn rug en sloot zijn ogen. Voor zich zag hij alle gezichten van de Legendarische Magicians, diens adviseurs en andere leraren die zich op de Starshine Academy bevonden. “Gegroet.” Begon hij ditmaal met een zekere, ernstige stem. Hij wist dat zijn woorden evenwel als zijn gezicht nu als een flits in de gedachtes van de desbetreffende personen moest verschijnen. “Ik zou u graag persoonlijk willen benaderen, maar ik vrees dat veiligheid en enige geheimhouding nu van uiterste noodzaak zijn. Mijn naam is Kuran Saito Hayabusa, leraar Waarzeggerij op deze school. Het valt mij zwaar dat ik dit aan u moet mededelen, maar ik voel dat de taak mij is weggelegd u te vertellen dat een groot kwaad naar Starshine Academy op weg is. Uiteraard heeft u vernomen van de Tragedie bij het huis Pandora. Maar hier houdt het niet op. Duistere machten zijn op dit moment bezig aan hun reis hiernaartoe. Het bewuste voorwerp wat deze wreedheid in zich draagt staat beter bekend als ‘Pandora’s Box’. Zoals de diepste duisternis zelf, zal ook dit object niet zonder gevaren arriveren. Daarom druk ik u op het hart: alstublieft, waak over de school, uzelf en de leerlingen, want de tijd is gekomen dat velen de proef van hun leven zullen krijgen!”

Na zijn laatste woorden maakte Kuran zich weer los uit de telepathische lijn. Vermoeid liet hij zich even op zijn bureau zakken. Zijn gezicht stond ongewoon bezorgd en vertoonde tekenen van lichte nervositeit. De tijd die komen ging was er dan ook één van pure ellende, besefte hij. Diep in zijn hart hoopte hij dat zijn bericht effect had gehad. Met de Legendarische Magicians, Adviseurs en leraren aan hun kant kon er immers niks gebeuren…toch?
Maar Kuran wist wel beter…

Echter kon zelfs de leraar Waarzeggerij op dat moment niet vermoeden dat op vele andere plekken op het schoolterrein meer en meer personen zich bewuster werden van een vreemde, sinistere verandering.
De Kist was al gearriveerd. "

___________________________________

Welkom bij de verhaallijn Pandora’s Box!
Jij hebt je samen met vele andere, enthousiaste leden opgegeven om deel te nemen aan een avontuur.
Een duister avontuur.

Aangezien er zoveel deelnemers zijn, is hier een nieuwe indeling van de topics:
Amare en de Legendarische Magicians:
Deze samenstelling kan nog veranderen, maar tot nu toe zijn Eodan, Reá, Grim en Eragon de deelnemende Legendarische Magicians. Amaranthe’s belangrijkste reden waarom zij naar de Starshine Academy is gekomen, is dat zij in eerste instantie de hulp zoekt van de Legendarische Magicians. Met hen hoopt ze een manier te kunnen vinden om de Kist voor eens en altijd te vernietigen.
Plot: na de verontrustende boodschap van Master Kuran besluiten de Legendarische Magicians een vergadering te houden over de aankomende gebeurtenissen. Maar tijdens hun gesprek, gebeurt er iets merkwaardigs…
Let op: Eodan mag dit topic openen, tenzij daar bezwaar tegen is. Keuze van de plek is vrij, zolang veiligheid en geheimhouding in dit geval twee streefpunten blijven.
Overige deelnemers: uitgesloten

Master Kuran & Suicune:
Plot: is bekend bij de huidig deelnemende characters.
Overige deelnemers: deelname toegestaan met toestemming van Master Kuran & Suicune.

Battle Scenes: Deze topics bevatten grof geweld! Ze kunnen door iedere deelnemer georganiseerd worden, mits ze maar met de verhaallijn te maken hebben (de strijd om de Kist). Ook kunnen er grotere gevechten voor gaan komen (Clash of the Teams). Deze zal ik bij genoeg animo van tevoren aankondigen via een pm en eventueel in het aanmeldtopic van de verhaallijn.

THE EPIC END BATTLE: Dit topic zal pas later in de verhaallijn verschijnen. Hij is bedoeld voor alle geïnteresseerde deelnemers. The Epic End Battle zal bestaan uit een regelrechte confrontatie tussen het Pandora Team, Jaqen en zijn mannen & het Zalazar Team. De characters die Team Overig zijn gebleven,  kunnen als zij meedoen aan deze strijd natuurlijk zelf bepalen bij welke groep ze uiteindelijk horen.
Het topic wordt van tevoren aangekondigd via een pm en eventueel in het aanmeldtopic. Ik (Julia) of iemand met mijn toestemming zal dit organiseren.
_________________________

Team Pandora leden: Jullie zijn vrij zelf te bepalen hoe jullie characters bij de verhaallijn betrokken raken. Dit kan eventueel met de hulp van één van de ingelichte characters (Amare, de Legendarische Magicians, hun adviseurs & de SSA leraren), maar dit is niet verplicht!
Let wel: Gebeurtenissen waar de Kist rechtstreeks bij betrokken is (bijv. het stelen van de Kist), móeten plaatsvinden in de aanwezigheid van de huidige bezitter van de Kist. Op dit moment is dat Amare.

Team Zalazar leden: Jullie zijn vrij zelf te bepalen hoe jullie characters bij de verhaallijn betrokken raken. Dit kan eventueel met de hulp van één van de ingelichte characters (Amare, de Legendarische Magicians, hun adviseurs & de leraren), maar dit is niet verplicht!
Let wel: Gebeurtenissen waar de Kist rechtstreeks bij betrokken is (bijv. het stelen van de Kist), móeten plaatsvinden in de aanwezigheid van de huidige bezitter van de Kist. Op dit moment is dat Amare.

Team Overig leden: Jullie zijn vrij zelf te bepalen hoe jullie characters bij de verhaallijn betrokken raken. Dit kan eventueel met de hulp van één van de ingelichte characters (Amare, de Legendarische Magicians, hun adviseurs & de leraren), maar dit is niet verplicht!
Let wel: Gebeurtenissen waar de Kist rechtstreeks bij betrokken is (bijv. het stelen van de Kist), móeten plaatsvinden in de aanwezigheid van de huidige bezitter van de Kist. Op dit moment is dat Amare.
_________________________________________

De Regels & Aandachtspunten:
Om ervoor te zorgen dat de verhaallijn zo goed mogelijk verloopt, zijn er enkele regels & aandachtspunten gemaakt.

- De Kist is momenteel in Amaranthe ‘Amare’ Pandora’s  bezit. Dit betekent echter niet dat dit zo blijft. Natuurlijk kan de Kist op een gegeven moment van haar afgenomen worden. Echter als jouw character de Kist wil afpakken, moet dit van tevoren met mij besproken zijn. Hetzelfde geldt voor latere veranderingen in bezitter van de Kist; graag altijd in overleg met de vorige eigenaar van de Kist en mij! Dit om te voorkomen dat sommige mensen overpowered raken.

- De Kist zit op slot. Nieuwe bezitters van de Kist kunnen deze dan ook niet openen. Momenteel is alleen Amare op de hoogte hoe de Kist opengaat.

- Iedereen is vrij zelf topics te organiseren welke met de verhaallijn te maken hebben. Houd er wel rekening mee dat belangrijke gebeurtenissen even gemeld moeten worden via een pm aan mij of in het aanmeldtopic. Hieronder kan bijvoorbeeld vallen: het veranderen van Team van een character (dit is toegestaan), het organiseren van grote gevechten en (mocht dit ooit voorkomen) het sterven van een character.

- Alleen de Legendarische Magicians, hun adviseurs en de leraren zijn nu al op de hoogte van de naderende aanwezigheid van de Kist! Andere characters hebben hier dus geen weet van. Uiteraard kunnen ze wel een bepaalde duistere aanwezigheid voelen, zoals beschreven in het openingsverhaal, maar kennis van de Kist kan alleen verkregen worden als één van de ingelichte characters dit met hen deelt. We houden van creativiteit, dus andere manieren zijn eventueel toegestaan, maar overleg deze eerst met mij.

- Zoals ook al bij de algemene regels staat, is het niet toegestaan een ander character zonder toestemming van de eigenaar te doden. Verwonden mag altijd, maar voorkom dat een character overpowered raakt!

- Hou het leuk. We hebben een enorme toestroom aan deelnemers die allemaal graag mee willen doen aan de verhaallijn. Zorg ook dat er geen conflicten onderling ontstaan. Mocht er ooit echt een probleem zijn, ben ik ook altijd bereikbaar via de pm.

- Niet alleen de mensen die zich als Team Zalazar hebben opgegeven proberen de Kist te bemachtigen. Zoals genoemd in het verhaal is ook nog de gevaarlijke magician Jaqen met zijn mannen op zoek naar de Kist. Daarom is het mogelijk dat hier en daar NPC's (Non Playing Characters= characters die geen echt account hebben op SSA en door deelnemers zelf in een topic worden gespeeld) opduiken die hun rooftocht op de school vervolgen. Iedereen is vrij zelf NPC's in hun topic te laten.
Let wel: Jaqen is op dit moment nog niet aanwezig op de Starshine Academy!

________________________

Ik hoop dat hiermee alles duidelijk is. Eventuele vragen &  op/aanmerkingen mogen in het aanmeldtopic worden neergezet of via de pm worden opgestuurd.
Ik wens jullie alvast veel plezier in de verhaallijn van Pandora’s Box!


And may the light of day always keep you out of harm's way,


Amaranthe Pandora
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
 

Pandora's Box [Verhaallijn]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» [verhaallijn] See her.
» PD verhaallijn: What's up with all this?!
» Pandora's Box [verhaallijn]
» [Verhaallijn] The murderur
» Afschaffing van de verhaallijn

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Events :: Archief Events :: Afgesloten Events-