PortalIndexOne year <3 HpD5UwnOne year <3 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 One year <3

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Roakes
.
.
Roakes

One year <3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
One year <3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

One year <3 Empty
BerichtOnderwerp: One year <3   One year <3 Icon_minitimema jun 24 2013, 07:36

Well, hello mensen.
Ik kan het me precies niet voorstellen. Eén jaar, 365 dagen. Het is zo lang, maar toch leek het zo kort, voor mij toch.
Ik kan me de dag nog voorstellen. Ik zat ervoor op een andere rpg [vergeten welke, lol] en ik was aan het kijken naar de linkpartners omdat ik op zoek was naar een nieuwe rpg. Tussen die linkpartners stond Starshine Academy. Ik klikte erop. Het leek me wel een leuke site, dus ik sloeg 'm op en besloot later een account aan te maken, omdat ik toen midden in de examens zat en moest leren.
Dan was het 24 juni, één jaar geleden, en ik had een vrije dag na m'n examens. Ik zat op de computer en besloot dat ik nu wel een nieuw account kon aanmaken. Ik ga naar Starshine Academy en druk op 'register'. Ik vul m'n gegevens in, en ook de naam 'Roakes'. Geen idee hoe ik daarop kwam, ik had 'm ooit eens zelf verzonnen, denk ik.Ik verzin haar karakter en haar uiterlijk en begin vol enthousiasme aan m'n eerste topic, later ook mijn eerste voorsteltopic bij 'real life'. [This
 one
]
En ja, toen zat ik officieel op de site
In het begin hoorde ik er echt nog niet bij, maar dat is logisch, natuurlijk. Omdat ik nieuw was, maar misschien ook omdat ik soms best raar deed, like, ik postte in random open topics van anderen of lessen die afgelopen waren en m'n posts waren soms nog geen 4 regels lang. Heb ooit zelf eens mijn sheets in iemand anders z'n dumptopic gezet omdat ik niet wist dat dat niet mocht, haha. Ik lach mezelf uit, ja. Omdat het gewoon zo erg was o_Ô
Maar later begon ik wat socialer te worden, meer in de off-game, langere posts, tralala. Nog steeds niet een van de populairste, maar toch, ik was niet meer een van de groentjes als in het begin.
En dan zitten we nu hier. Een jaartje later. Ik heb hier geweldige vrienden gemaakt. Hier is het nooit die ruzie of die drama die je met real life vrienden hebt. Jullie zijn dus net als echte vrienden, alleen zie ik jullie niet en is er nooit ruzie :]Er was wel altijd iemand voor me als ik iemand nodig had. Ik zei iets dat me dwarszat en meteen waren jullie er om me op te vrolijken. Ook heb ik me vaak ziek zitten lachen als ik met jullie chatte of praatte in het onzin topic. Jullie brengen me altijd aan het lachen.
Bedankt Gast. Bedankt om me hier te laten blijven omdat je zo geweldig bent. Zonder jou zou ssa niet ssa zijn! Weet dat ik van je hou, you're amazing <3 
Ik hoop dat ik jullie nog enkele jaren mag irriteren met mijn random derpyheid~ 
Jullie zijn fantastisch, sweethearts. Ik hou van jullie allemaal en zonder jullie zou ik echt niet kunnen.
Me, with a message for you all [warning, big&ugly]:
Right, nu over naar de normale, random, hypere ik.
FOTOOOOOS <3
I'm so happy <3:
*hugs everyone*:
Now bring the food.:
Now let's dance a little <3:
Bedankt dat je je tijd wou verspillen aan het lezen van dit topic. Respect
Xoxo, jullie Talita <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

One year <3 UTL8oxA PROFILE
One year <3 UTL8oxA MAGICIAN

One year <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One year <3   One year <3 Icon_minitimema jun 24 2013, 09:31

D'aaaaaaaw Talita <3
Free hugs over here~
Ik weet altijd helemaal niets op dit soort topics te zeggen, alleen dat ik blij bent dat je onder ons bent :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

One year <3 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
One year <3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

One year <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One year <3   One year <3 Icon_minitimedi jun 25 2013, 10:27

Naww, Tali, dats so sweet ^w^
Is het alweer een jaar?
Time goes fast o__o
Het voelt alsof u al veel langer een lid bent.
En die vergissingen geven allemaal niets lieverd, fwaha :3 Alsof de SSA-veteranen hier ook niet ooit als newbies waren begonnen. Ik vind u toch wel bij de well-known SSA'ers horen heuwr. Maargut - iedereen hier is gelijk en het doet er niet toe hoe 'populair' je bent. Want iedereen is hier stuk voor stuk darn awesome as you say~
NOW LET ME HUG YOU
One year <3 Tumblr_mggftaP9Q31r6k2dgo1_500
Dat u nog lang onder ons mag blijven Rainbow Sheep
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

One year <3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
One year <3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

One year <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One year <3   One year <3 Icon_minitimedi jun 25 2013, 14:59

Oooooh Talletje :3
t is al weer een jaartje geleden zo blijkt
tijd vliegt inderdaad
ik kan me nog goed het topicje herinneren dat we ooit eens in ons begin hier op ssa hadden
mooie tijd, mooie tijd
anywyz glad you're here C;
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Roakes
.
.
Roakes

One year <3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
One year <3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

One year <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One year <3   One year <3 Icon_minitimedi jun 25 2013, 17:12

>Jinte; Yay free hugs Woot!

>Noah; Yes, und thankies :3 *hugs back*
Master Savador schreef:
Maargut - iedereen hier is gelijk en het doet er niet toe hoe 'populair' je bent. Want iedereen is hier stuk voor stuk darn awesome as you say~
Da's waar ^^

>Rani; Oooooh Raantje :3 Yes, ik herinner me ook dat topic hehe xD Good memories o3o
Thanks, I'm also glad you're here c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



One year <3 UTL8oxA PROFILE
One year <3 UTL8oxA MAGICIAN

One year <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One year <3   One year <3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

One year <3

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» and a Happy New Year~
» Year of the babbeeeh!!!
» A New School Year ~ Introductie
» It's The Most Wonderful Time Of The Year~
» [New Years Event] Happy New Year!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Chatzone-