PortalIndexAnonieme Shop~ [GESLOTEN] HpD5UwnAnonieme Shop~ [GESLOTEN] 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Anonieme Shop~ [GESLOTEN]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Earia

Earia

Anonieme Shop~ [GESLOTEN] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Anon~
Posts : 926
Anonieme Shop~ [GESLOTEN] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water||Light
Klas: Mentorklas Miss Eres
Partner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet

Anonieme Shop~ [GESLOTEN] Empty
BerichtOnderwerp: Anonieme Shop~ [GESLOTEN]   Anonieme Shop~ [GESLOTEN] Icon_minitimedo mei 23 2013, 13:17

Anon's shop voor Avatars, Signatures en Profile pictures. Come on in and take a look~


Ik werk voornamelijk met Photoshop CS6, maar soms ook met Illustrator en Fireworks. Heel soms maak ik zelfs extra dingetjes in Cinema 4D of Maya voor 3D dingetjes, maar dit is ook alleen maar wanneer ik genoeg tijd ervoor heb en zin heb...


Voorbeelden:


Voor mensen die geïnteresseerd zijn, gelieve dit lijstje in te vullen:

Lijstje:


Toelichting over het lijstje:

Avatar||Signature||Profielplaatje Onderstreep wat je aanvraagt
Naam erop: Ja/Nee
Font naam: Heb je zelf een lettertype waarin je de naam van je character op de aanvraag wil? Zo niet, wat voor een soort lettertype zou je graag willen hebben? Grof, dikke letters, sierlijk, krullend, etc.
Quote: Een extra tekstje op de aanvraag? Mocht je hier niet helemaal over uit zijn, ik ga NIET iets voor je verzinnen als je hierom vraagt. Dat mag je zelf doen.
Font quote: Zie "Font naam". Ik werk standaard altijd met het font "pixelation", of met "04b03", zoals terug te zien is bij de voorbeelden. Als je dit vlak leeg laat, zal ik met één van die fonts werken voor de quote.
Karakter/Mood: Tijdens het maken van een avatar/signature/profielplaatje let ik op hoe het character qua persoonlijkheid in elkaar zit. Hiermee geef ik mezelf richtlijnen voor kleur, licht, textures, etc. Dus wat zijn de "belangrijkste" punten van je character die je graag terug zou willen zien in je aanvraag? Hoe moet de sfeer van de aanvraag worden zodat het past?
Stijl: Zoals je bij de voorbeelden waarschijnlijk wel gezien heb; ik experimenteer altijd heel erg veel met signatures. Ik werk niet graag in één constante stijl, omdat ik dat saai vind. Heb je een stijl tussen die voorbeelden zien staan die je wel aanspreekt en die je graag terug wil zien in je eigen aanvraag? Dit onderdeel leeg laten als je geen voorkeur heb en ik zelf wat dingen mag proberen.
Pictures: Plaatjes die ik moet verwerken in de aanvraag.
Faceclaim: Mocht ik moeilijkheden hebben met de gegeven plaatjes, zou ik het fijn vinden om zelf nog even verder te kunnen zoeken naar andere plaatjes. Dit geeft me ook wat meer ruimte en vrijheid mocht ik niet helemaal tevreden zijn met de samenstelling van de gegeven plaatjes.
Extra:Nog extra bijzonderheden voor de aanvraag die niet bij de bovenstaande dingen vermeld konden worden?

Om het voor mezelf rustig te houden, werk ik met slots. Per ronde mogen twee mensen een aanvraag plaatsen, waarna de shop dicht zal gaan en pas weer open gegooid word wanneer ik die aanvragen af heb. Wanneer er een aanvraag geplaatst word terwijl de shop dicht is, negeer ik deze.



Slot I - Charlie
Slot II - Ludwig


Laatst aangepast door Earia op wo nov 19 2014, 23:56; in totaal 76 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Mefla

Mefla

Anonieme Shop~ [GESLOTEN] UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Melle
Posts : 788
Anonieme Shop~ [GESLOTEN] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire/Earth
Klas: -
Partner: Oh no no no, I don't do shit like that

Anonieme Shop~ [GESLOTEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anonieme Shop~ [GESLOTEN]   Anonieme Shop~ [GESLOTEN] Icon_minitimedo mei 23 2013, 13:35

Avatar||Signature||Profielplaatje Onderstreep wat je aanvraagt
Naam erop: Ja/
Font naam:
Quote: Oh boy I'm crazy..hehehe
Font quote:
Karakter/Mood: Eng, creepy, lugeber
Pictures: http://fc05.deviantart.net/fs70/i/2012/314/9/a/league_of_legends___veigar___speedpaint_by_xxrocmaxx-d5kg6ip.jpg
https://2img.net/h/i164.photobucket.com/albums/u24/anjimito1987/League_of_Legends___Veigar_by_Anarki3000.jpg
Faceclaim: Veigar van League of Legends
Extra: Kun je, als het kan een kleine appel ergens in een hoek plaatsen? ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Earia

Earia

Anonieme Shop~ [GESLOTEN] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Anon~
Posts : 926
Anonieme Shop~ [GESLOTEN] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water||Light
Klas: Mentorklas Miss Eres
Partner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet

Anonieme Shop~ [GESLOTEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anonieme Shop~ [GESLOTEN]   Anonieme Shop~ [GESLOTEN] Icon_minitimedo mei 23 2013, 13:50

Oeh, dat was snel xD
I'm on it~
Terug naar boven Ga naar beneden
Lust

Lust

Anonieme Shop~ [GESLOTEN] UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Emma
Posts : 444
Anonieme Shop~ [GESLOTEN] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en bliksem
Klas: nvt
Partner: If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror, look a little closer, stare a little longer. Because there is something inside you that made you keep trying despite everyone told you to quit.

Anonieme Shop~ [GESLOTEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anonieme Shop~ [GESLOTEN]   Anonieme Shop~ [GESLOTEN] Icon_minitimedo mei 23 2013, 17:04

Avatar||Signature||Profielplaatje Alles >D If you dont mind of course xD
Naam erop: Niet op de ava haha. Bij de rest graag, tenzij het mooier is zonder n___n
Font naam: Niet dun en sierlijk. Eerder of slordig, breder handschrift achtig of bijvoorbeeld Castellar.~
Quote: Op le OS: Embrace the night. Because without the dark, we would never see the stars
Op le pf: Keep your feet on the ground, when your head's in the clouds [alleen als het mooi geplaatst kan worden, anders liever niet n__n]
Font quote: PF Arma Five als je dat hebt x3 Anders gwn die die je gebruikt c;
Karakter/Mood: Lief, zachtaardig. Verstopt zich graag achter zijn haar, zijn capuchon of houdt zijn mouwen voor z'n gezicht. Onzeker, kan niet tegen verantwoordelijkheid, is bang voor mensen met autoriteit. Lust is decenia lang door Shadranen misbruikt in een bordeel, dus hij is nogal schrikachtig. Maar hij ziet ook de goede kanten van mensen [letterlijk, als hij zijn ogen sluit/zich erop focust] en gelooft dat hij samen met Ayre een verschil kan maken in de balans tussen goed en kwaad. Hij kan zich heel erg hechten aan imperfecte dingen of kleine schatten [zoals een kopje waaruit een hoekje mist etc]
Mood: Verwachtingsvol, hopend dat hij de op hem gelegde verantwoordelijkheid aan kan.
Pictures: http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20130201000557/amnesia-series/images/e/ee/Shin_Visual_Novel.jpg http://www.wallpowper.com/wallpaper/2012/07/28/one-piece-amnesia-shin-iztic-844233.jpg De bewerkte versie -> 1 bewerkt 2 3 4 5 6 omg sorry voor de grote hoeveelheid //dies 7 8 8 9
Zo.. I stopped myself here x3
Well, die hoeven er natuurlijk niet allemaal in, de keuze is aan jou c:
Faceclaim: Shin (AMNESIA)
Extra: Als het mooi past graag de naam half op en half niet op het plaatje [zoals bij jouw OS of bij die die ik nu heb x3] Voor de kleuren hoef je je niet aan het roze dat ik gebruikt heb te houden.
En als laatste: Thanks alvast c:


Laatst aangepast door Lust op do mei 23 2013, 18:07; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Earia

Earia

Anonieme Shop~ [GESLOTEN] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Anon~
Posts : 926
Anonieme Shop~ [GESLOTEN] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water||Light
Klas: Mentorklas Miss Eres
Partner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet

Anonieme Shop~ [GESLOTEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anonieme Shop~ [GESLOTEN]   Anonieme Shop~ [GESLOTEN] Icon_minitimedo mei 23 2013, 17:31

Yay, arbeid voor Anon Woot! I'll get to it.

Nocte heb ik net ook even snel tussen het animeren door in elkaar geflanst. Deze vond ik persoonlijk het best gelukt. Hope you like them, als er iets aangepast moet worden hoor ik het graag~

Tada~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mefla

Mefla

Anonieme Shop~ [GESLOTEN] UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Melle
Posts : 788
Anonieme Shop~ [GESLOTEN] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire/Earth
Klas: -
Partner: Oh no no no, I don't do shit like that

Anonieme Shop~ [GESLOTEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anonieme Shop~ [GESLOTEN]   Anonieme Shop~ [GESLOTEN] Icon_minitimedo mei 23 2013, 17:36

Oh my, I love them Very Happy

Ze zijn echt mooi ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Anonieme Shop~ [GESLOTEN] UTL8oxA PROFILE
Anonieme Shop~ [GESLOTEN] UTL8oxA MAGICIAN

Anonieme Shop~ [GESLOTEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anonieme Shop~ [GESLOTEN]   Anonieme Shop~ [GESLOTEN] Icon_minitimedo mei 23 2013, 17:37

Wauw...Dat is echt mooi gelukt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Earia

Earia

Anonieme Shop~ [GESLOTEN] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Anon~
Posts : 926
Anonieme Shop~ [GESLOTEN] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water||Light
Klas: Mentorklas Miss Eres
Partner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet

Anonieme Shop~ [GESLOTEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anonieme Shop~ [GESLOTEN]   Anonieme Shop~ [GESLOTEN] Icon_minitimedo mei 23 2013, 17:39

Glad you like them, it was fun to work with ^^

En nu verder met Japanse tuinen maken en animeren Stare
Terug naar boven Ga naar beneden
Lust

Lust

Anonieme Shop~ [GESLOTEN] UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Emma
Posts : 444
Anonieme Shop~ [GESLOTEN] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en bliksem
Klas: nvt
Partner: If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror, look a little closer, stare a little longer. Because there is something inside you that made you keep trying despite everyone told you to quit.

Anonieme Shop~ [GESLOTEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anonieme Shop~ [GESLOTEN]   Anonieme Shop~ [GESLOTEN] Icon_minitimedo mei 23 2013, 18:09

*is een warhoofdig derpje en heeft tekstjes veranderd*
Ik dachtt: laat t voor de zekerheid even weten :3
En ik moet me inhouden om niet ook voor Tsunami een superpwettyfull OS van awesome Anon aan te vragen want die van mij is lelijk xD

Dat zal ik nog wel even uitstellen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Grim..

Grim..

Anonieme Shop~ [GESLOTEN] UTL8oxA PROFILEReal Name : Pomme
Posts : 160
Anonieme Shop~ [GESLOTEN] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: Lazy-ass bum class?
Partner: She's like music in my ears and oxygen for my longs.

Anonieme Shop~ [GESLOTEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anonieme Shop~ [GESLOTEN]   Anonieme Shop~ [GESLOTEN] Icon_minitimedo mei 23 2013, 19:45

Avatar||Signature||Profielplaatje Graag een ava en een siggie :3
Naam erop: Enkel op de signature mits dat mooi uit ziet.
Font naam: Umm, als dan graag grof. Hij is zelf ook niet echt zacht en krullerig of sierlijk dus yep. xD
Quote: To the right, to the left we will fight to the death. To the edge of the earth, it’s a brave new world from the last to the first. Maar echt alleen als het niet te lang word etc.
Font quote: Wat je nu gebruikt is prima ^^
Karakter/Mood: Um, he's pretty military-based en daar naast de LM van het woud dus groenig, of modderig zou leuk zijn. Bloederig zou ook best mogen. Hij is vrij stil, glimlacht vrijwel nooit en heeft een voorliefde voor wapens. Hij gelooft wel in kameraden en alles, maar is verder behoorlijk lui en laat zijn werk liever door anderen doen. Ondanks dat hij over grote kracht beschikt gebruikt hij dit nauwelijks. Hij gelooft dat het lichaam minstens even sterk moet zijn als de magie die je bezit. Verder um, rookt hij en heeft hij dus vroeger in het leger gezeten en shizzl, daar is hij een arm verloren en sindsdien is hij van de aardbol verdwenen tot hij plots opgeroepen werd voor LM bladiebla xD Mood: Saddish/oorlogachtig/bloederig/donkerder/groenig/plantig naja ^^'
Pictures: Hier kom ik over een paar uur even op terug if you don' mind ^^'
Faceclaim: // Heeft geen faceclaim. Is niet van een spel/serie/etc.
Extra:Have fun with it, en experimenteer maar een beetje. Ik ben snel tevreden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Anonieme Shop~ [GESLOTEN] UTL8oxA PROFILE
Anonieme Shop~ [GESLOTEN] UTL8oxA MAGICIAN

Anonieme Shop~ [GESLOTEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anonieme Shop~ [GESLOTEN]   Anonieme Shop~ [GESLOTEN] Icon_minitimedo mei 23 2013, 19:57

Avatar||Signature||Profielplaatje
Naam erop: Ja, Yinthe
Font naam: Iets schoolachtigs. maar wel vrij netjes.
Quote: Buzz says the bee. The buzz says bee.
Font quote:
Karakter/Mood: Yinthe is een ,soms rustige, bezige meid die graag haar beste beentje voorzet maar gewoon iets te lui daar voor is. Ze is altijd blij maar heeft soms last van mood-swings waardoor ze ook heel serieus kan zijn. Ze heeft een goed gevoel voor humor [vind ze zelf] en is graag iemand die iedereen irriteert. Ze is creatief, brutaal en heeft een hele grote fantasie. Ze is erg fan van een bepaalde acteur ^^. Ze komt erg raar over maar trekt daar vaak niets van aan.
Pictures: http://www.zerochan.net/1458752
http://www.zerochan.net/1420010
http://www.zerochan.net/1228082
http://www.zerochan.net/975222
http://www.zerochan.net/310585
Faceclaim: Sawasa [Alle meisjes met zwart, lang haar]
Extra: -
Terug naar boven Ga naar beneden
Earia

Earia

Anonieme Shop~ [GESLOTEN] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Anon~
Posts : 926
Anonieme Shop~ [GESLOTEN] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water||Light
Klas: Mentorklas Miss Eres
Partner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet

Anonieme Shop~ [GESLOTEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anonieme Shop~ [GESLOTEN]   Anonieme Shop~ [GESLOTEN] Icon_minitimedo mei 23 2013, 20:03

Oh my, zoveel aanvraagjes binnen 1 dag o-o
AANVRAGEN GESLOTEN TOT IK ZE AF HEB GEMAAKT! Ik hou van Caps Lock...
Well, ik ga ze zo snel mogelijk in elkaar zetten peeps. Straks begin ik met Lust, dus heb ik die hopelijk morgen voor je Emma :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Earia

Earia

Anonieme Shop~ [GESLOTEN] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Anon~
Posts : 926
Anonieme Shop~ [GESLOTEN] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water||Light
Klas: Mentorklas Miss Eres
Partner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet

Anonieme Shop~ [GESLOTEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anonieme Shop~ [GESLOTEN]   Anonieme Shop~ [GESLOTEN] Icon_minitimedo mei 23 2013, 23:02

Dubbelpost terrorist! Omgness!

So, ik heb een beetje lopen expirimenteren met de plaatjes van Lust, hope you don't mind dat je aanvraag hier het slachtoffer van is geworden, Emma. En ik ben een beetje een nieuwe stijl aan het proberen. Maar ik weet niet of dit helemaal is wat je wil, so plaats ik een paar previeuws die ik net heb gemaakt.

Sparkle:

Ik heb een paar delen zelf opnieuw gepaint op de plaatjes, ik hoop niet dat het er teveel uitspringt in noobstyle, ik probeerde ook maar wat xd
Met het font voor de naam ben ik ook nog even aan het klooien, so negeer dat aub voor nu even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lust

Lust

Anonieme Shop~ [GESLOTEN] UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Emma
Posts : 444
Anonieme Shop~ [GESLOTEN] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en bliksem
Klas: nvt
Partner: If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror, look a little closer, stare a little longer. Because there is something inside you that made you keep trying despite everyone told you to quit.

Anonieme Shop~ [GESLOTEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anonieme Shop~ [GESLOTEN]   Anonieme Shop~ [GESLOTEN] Icon_minitimedo mei 23 2013, 23:30

*purrs* now I'm gonna fall asleep with awesome images on my mind yay =w=
I like the first one. And the second one.. And the third- Oh screw it, I like them all xD
Ben zeer benieuwd naar het eind resultaat :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Grim..

Grim..

Anonieme Shop~ [GESLOTEN] UTL8oxA PROFILEReal Name : Pomme
Posts : 160
Anonieme Shop~ [GESLOTEN] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: Lazy-ass bum class?
Partner: She's like music in my ears and oxygen for my longs.

Anonieme Shop~ [GESLOTEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anonieme Shop~ [GESLOTEN]   Anonieme Shop~ [GESLOTEN] Icon_minitimevr mei 24 2013, 15:49

Sorry voor de vertraging hier komen de plaatjes:
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Earia

Earia

Anonieme Shop~ [GESLOTEN] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Anon~
Posts : 926
Anonieme Shop~ [GESLOTEN] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water||Light
Klas: Mentorklas Miss Eres
Partner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet

Anonieme Shop~ [GESLOTEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anonieme Shop~ [GESLOTEN]   Anonieme Shop~ [GESLOTEN] Icon_minitimezo mei 26 2013, 02:21

Omg, I'm SO sorry I'm late people! D': Ik had de hele zooi eigenlijk gister al af willen hebben, maar toen kwamen er weer dingen tussendoor waardoor ik steeds bij m'n laptop weggetrokken werd en stuff. En schoolwerk/ werk riep ook om aandacht. So sorry >.<
Hope it was worth the wait.

Lust:

Grim:

Yinthe:

Also, people die en beetje verward zijn over de stijl waarmee ik werk, let me make this clear; ik werk nóóit in één vaste stijl. Dat deed ik eerst wel op andere sites. Maar toen ik daar een shop had geopend kwam zo ongeveer de halve site met aanvragen, dus liep de halve site rond met signatures en avatars in allemaal dezelfde stijl. And I don't like that. Ik zie graag een beetje variatie in alles, zodat het niet lijkt alsof er een zooitje klonen van elkaar rondlopen. Sorry dus voor de mensen die een bepaalde stijl van één van de voorbeelden verwachtte, hope you won't get mad ^^'

Anyway, dat was hem voor deze ronde, hope you guys like them. Aanvraagjes zijn vanaf nu ook weer geopend~
Terug naar boven Ga naar beneden
iiiiiiiiiiii
.
.
avatar

Anonieme Shop~ [GESLOTEN] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Pio
Posts : 2302
Anonieme Shop~ [GESLOTEN] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Anonieme Shop~ [GESLOTEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anonieme Shop~ [GESLOTEN]   Anonieme Shop~ [GESLOTEN] Icon_minitimezo mei 26 2013, 02:32

Thank you so much :3
That siggie is Gorgeous with a capitol G.
Vind de Ava's anders ook heel nice geworden hurr~~

Ergens had ik wel gedacht dat Grim lastig zou worden, hij is gewoon lástig. xD
Dankuu <3

EDIT: Merk nu dat de ava's te groot zijn qua KB's om te gebruiken. ^^'
Mogen maar max 65kb zijn geloof ik. Je maakt gewoon té HQ dingen haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Earia

Earia

Anonieme Shop~ [GESLOTEN] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Anon~
Posts : 926
Anonieme Shop~ [GESLOTEN] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water||Light
Klas: Mentorklas Miss Eres
Partner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet

Anonieme Shop~ [GESLOTEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anonieme Shop~ [GESLOTEN]   Anonieme Shop~ [GESLOTEN] Icon_minitimezo mei 26 2013, 11:24

Well that's weird, want Earia der avatar is ook groter dan 65 kb en die kan ik ook gewoon gebruiken via de upload van m'n laptop. Weird... ah well, dan moet je geloof ik de laatste blak kiezen, "Gebruik avatar van andere site". Hier heb je de linkjes, hoop dat het nu wel gewoon werkt~

https://2img.net/h/oi40.tinypic.com/vcwjrb.jpg

https://2img.net/h/oi39.tinypic.com/2vbncdw.jpg

https://2img.net/h/oi44.tinypic.com/e6tvvc.jpg
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Anonieme Shop~ [GESLOTEN] UTL8oxA PROFILE
Anonieme Shop~ [GESLOTEN] UTL8oxA MAGICIAN

Anonieme Shop~ [GESLOTEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anonieme Shop~ [GESLOTEN]   Anonieme Shop~ [GESLOTEN] Icon_minitimezo mei 26 2013, 11:30

Ze zijn prachtig ty!
Terug naar boven Ga naar beneden
Earia

Earia

Anonieme Shop~ [GESLOTEN] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Anon~
Posts : 926
Anonieme Shop~ [GESLOTEN] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water||Light
Klas: Mentorklas Miss Eres
Partner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet

Anonieme Shop~ [GESLOTEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anonieme Shop~ [GESLOTEN]   Anonieme Shop~ [GESLOTEN] Icon_minitimezo mei 26 2013, 11:32

Glad you like them, I enjoyed making them Woot!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightning
.
.
Lightning

Anonieme Shop~ [GESLOTEN] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noelani
Posts : 4399
Points : 10
Anonieme Shop~ [GESLOTEN] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire|Darkness
Klas: Master Savador
Partner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...

Anonieme Shop~ [GESLOTEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anonieme Shop~ [GESLOTEN]   Anonieme Shop~ [GESLOTEN] Icon_minitimezo mei 26 2013, 11:47


Avatar||Signature||Profielplaatje
Naam erop: Ja/Nee
Font naam: sierlijke
Quote: Held by the cross, I look up at the sky. Repent! Repent!
Font quote:
Karakter/Mood: Iets triestigs, ze heeft veel meegemaakt en maakt en nu nog steeds eigenlijk. Ze is nog steeds redelijk achterdochtig, dus ook iets mysterieus aangezien ze niks van haar verleden aan anderen verteld.
Pictures: https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/577/megurinelukafull1499948.jpg/
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/441/ansparent.png/
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/405/megurinelukafull375016f.jpg/
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/27/witchhuntsongfull879820.jpg/
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/801/lonerenderbyfayenyted11.png/


Faceclaim: Luka megurine, maar ik kleur nu wel altijd haar haar bruin xd
Extra:euhm...niet dat ik voor het moment het weet ^^"

Terug naar boven Ga naar beneden
Roakes
.
.
Roakes

Anonieme Shop~ [GESLOTEN] UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
Anonieme Shop~ [GESLOTEN] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

Anonieme Shop~ [GESLOTEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anonieme Shop~ [GESLOTEN]   Anonieme Shop~ [GESLOTEN] Icon_minitimezo mei 26 2013, 12:08

Avatar||Signature|Profielplaatje Onderstreep wat je aanvraagt
Naam erop: Ja/Nee
Font naam: Groot, grof, drukletters
Quote: Old enough to know better, too young to care
Font quote:
Karakter/Mood: Brutaal, snel boos/geïrriteerd, zelfzeker, denkt niet aan haar verleden, sarcastisch, geeft niet op, niet erg intelligent (meer een doe-type), stoer, geeft niks om de regels, roekeloos, muziekliefhebber
Pictures: http://www.zerochan.net/1074424 & https://2img.net/h/s14.postimg.cc/wlvtcyh81/Roakes_2.png
Faceclaim: Mio Akiyama uit K-on
Extra: Kan je ergens één rode roos bijzetten op de achtergrond?
__
Avatar||Signature||Profielplaatje Onderstreep wat je aanvraagt
Naam erop: Ja/Nee
Font naam: nvt
Quote: nvt
Font quote: nvt
Karakter/Mood: Brutaal, snel boos/geïrriteerd, zelfzeker, denkt niet aan haar verleden, sarcastisch, geeft niet op, niet erg intelligent (meer een doe-type), stoer, geeft niks om de regels, roekeloos, muziekliefhebber
Pictures: http://www.zerochan.net/1074424 & http://www.zerochan.net/1073346 Kan je van elk plaatje een maken ajb?
Faceclaim: Mio Akiyama uit K-on
Extra:
__
Avatar||Signature||Profielplaatje Onderstreep wat je aanvraagt
Naam erop: Ja/Nee
Font naam: Groot, grof, drukletters
Quote: You only live once, so baby, lets have fun.
Font quote:
Karakter/Mood: Brutaal, snel boos/geïrriteerd, zelfzeker, denkt niet aan haar verleden, sarcastisch, geeft niet op, niet erg intelligent (meer een doe-type), stoer, geeft niks om de regels, roekeloos, muziekliefhebber
Pictures: http://www.zerochan.net/1213225 en/of http://www.zerochan.net/1073346
Faceclaim: Mio Akiyama uit K-on
Extra: Again, kan er ergens een rode roos bij? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Auru
.
.
Auru

Anonieme Shop~ [GESLOTEN] UTL8oxA PROFILEReal Name : Grell
Posts : 158
Points : 0
Anonieme Shop~ [GESLOTEN] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en vuur
Klas:
Partner:

Anonieme Shop~ [GESLOTEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anonieme Shop~ [GESLOTEN]   Anonieme Shop~ [GESLOTEN] Icon_minitimezo mei 26 2013, 12:09

Avatar||Signature||Profielplaatje
Naam erop: Ja graag.
Font naam: Erm, als je een sierlijk font hebt zou dat prachtig zijn.
Quote: Being a rebel is diffcult. Being an expectation is impossible.
Font quote: Misschien dat je iets hebt dat past bij het font van de naam. Zo niet, dan maakt het niet uit.
Karakter/Mood: Iedereen verwacht van Auru dat hij iemand is die hij niet wil zijn. Hierdoor is zijn eigen persoonlijkheid uit elkaar gevallen en bestaat hij uit allemaal verwachtingen van anderen. Die kunnen heel wisselvallig zijn. Soms is hij ontzettend vrolijk en opgewekt, andere keren juist heel agressief en fel.
Pictures:
Spoiler:
Faceclaim: Grell Sutcliff (Kuroshitsuji)
Extra: N.v.t
Terug naar boven Ga naar beneden
Earia

Earia

Anonieme Shop~ [GESLOTEN] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Anon~
Posts : 926
Anonieme Shop~ [GESLOTEN] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water||Light
Klas: Mentorklas Miss Eres
Partner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet

Anonieme Shop~ [GESLOTEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anonieme Shop~ [GESLOTEN]   Anonieme Shop~ [GESLOTEN] Icon_minitimezo mei 26 2013, 12:15

O wauw, dat duurde ook niet lang xD
Aanvragen zijn weer gesloten tot ik deze heb afgemaakt.
Wel even een note voor de mensen die een aanvraag hebben ingediend; ik zal pas beginnen met maken wanneer ik op al mijn topics heb gereageerd, so zal het iets langer duren voordat jullie je stuff binnen krijgen. Hope you don't mind en zo wel, sucks to be you~
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Nannete

Miss Nannete

Anonieme Shop~ [GESLOTEN] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Emma
Posts : 1299
Anonieme Shop~ [GESLOTEN] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: I have my own, sweetheart.
Partner:

Anonieme Shop~ [GESLOTEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anonieme Shop~ [GESLOTEN]   Anonieme Shop~ [GESLOTEN] Icon_minitimezo mei 26 2013, 14:32

Nyaaa, thankyou, they are pwetty ^w^
How am I ever gonna choose between all those versions.. :}

Ik zal je na deze reeks wel storen voor een setje voor Tsunami, omdat ik daarmee ontevreden ben x3 Be prepared.. thunthunthun.. Stare
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Anonieme Shop~ [GESLOTEN] UTL8oxA PROFILE
Anonieme Shop~ [GESLOTEN] UTL8oxA MAGICIAN

Anonieme Shop~ [GESLOTEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anonieme Shop~ [GESLOTEN]   Anonieme Shop~ [GESLOTEN] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Anonieme Shop~ [GESLOTEN]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 10Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» The fruitstand [shop]
» [Shop] Pixel
» Gesloten || Fusion les - Waarzeggerij || Woumagie - Totem Spirits
» This ≠ a shop
» a Little shop of Horrors.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Atelier-