PortalIndexijsmonster - Pagina 2 HpD5Uwnijsmonster - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 ijsmonster

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Kara
.
.
Kara

ijsmonster - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Michelle
Posts : 56
ijsmonster - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark&Water magic
Klas: Vijfde Klasser
Partner:

ijsmonster - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ijsmonster   ijsmonster - Pagina 2 Icon_minitimezo maa 28 2010, 11:35

:3


Laatst aangepast door Kara op di dec 27 2011, 11:04; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Mizore

Mizore

ijsmonster - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 483
ijsmonster - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water magie, alleen ijs
Klas:
Partner: the one who can make my hart melt away

ijsmonster - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ijsmonster   ijsmonster - Pagina 2 Icon_minitimema maa 29 2010, 21:44

Mizore keek even vragend naar Kara. 'ik ga het niemand leren, ik ben een slechte leraar dus ik ga het ook niet proberen' zei ze kalmpjes maar wel heel sirieus. Ze had niet het de behoefdte om mensen dingen te leren, daar had ze gewoonweg geen geduld voor. 'Ik wil gaan ontdekken waar mijn magie nog meer in licht aangezien niemand of maar heel weinig mensen maar een magie heeft. Mijn familie heeft er drie. Water, duistere en vuur magie.' zei ze met de zelfde kalme stem. Ze keek even naar een knipperend licht boven haar hoofd. Ze deed haar hand naar boven en er schoot een paar ijs stekels de lucht in die de lamp kapot maakte, daarna deed ze een ijsschildje om haar heen om niet geraakt te worden door het glas. 'Ik ben misschien goed in ijsmagie, maar ik kan het niemand aanleren. Het is iets wat je zelf moet doen vind ik.' en ze keek weer terug naar haar boek en streek er even over heen. 'Ik denk dat ik zo maar ga. Ik moet nog een ijsbeer maken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
 

ijsmonster

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: The Great Hall :: The Library-