PortalIndexCan you still find me in the dark? HpD5UwnCan you still find me in the dark? 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Can you still find me in the dark?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Cat
.
.
Cat

Can you still find me in the dark? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Marit
Posts : 1877
Can you still find me in the dark? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do

Can you still find me in the dark? Empty
BerichtOnderwerp: Can you still find me in the dark?   Can you still find me in the dark? Icon_minitimezo apr 21 2013, 21:33




Fwinn
Snel beende Cat weg van een vermoeiend gesprek met een van haar klasgenoten en liet hem verbaasd achter. Terwijl ze door de gang liep bedacht ze dat ze wel heel vaak hetzelfde excuus gebruikte om een oninteressant gesprek te beëindigen. “Het spijt me, maar ik moet echt heel nodig naar de wc” was dan ook wel heel makkelijk om te zeggen en werd meestal wel geaccepteerd. Niemand wilde graag met iemand praten met het risico dat ze na een tijdje in haar broek zou plassen. Niet dat zo iets ooit op school was gebeurd, maar die mogelijkheid was er wel degelijk.

Met een klap ging de deur van het toilethokje open. Er was geen speciale reden dat Cat zoveel kracht had gebruikt om het ding open te krijgen, maar vandaag was ze gewoon niet zo gecontroleerd als normaal. Zelf wist ze daar de reden niet voor, maar die was er wel degelijk.
Twee minuten lang hield ze haar handen onder het ijskoude water dat uit de kraan stroomde. De afvoer zat blijkbaar verstopt, dus toen ze de kraan dicht deed was een groot gedeelte van de wastafel nat. Ze zette haar handen neer op de wastafel en keek zichzelf aan. Op het eerste gezicht was er niet veel veranderd aan haar uiterlijk, maar een verdere inspectie liet andere dingen zien. Donkerpaarse strepen onder haar ogen gaven haar slaapgebrek aan en haar gezicht was smaller omdat ze de laatste tijd bijna niets door haar keel kreeg. Het ergste was dat ze niet wist waarom ze zich zo gedroeg. Ze had wel vaker nachtmerries waardoor ze niet kon slapen, maar meestal was het hetzelfde scenario. Nu werden de dromen steeds levendiger en kwamen er meer mensen in haar dromen voor. Om zichzelf niet aan te hoeven kijken dwaalde haar blik af naar de rest van de kamer. Verkleurd natuursteen betegelde de volledige kamer. Er waren een aantal ramen aan de muur, maar je kon er niet goed doorheen kijken en ze hingen vrij hoog. Het was vrij donker, de lampen gaven weinig licht en het werd al avond, maar Cat was gewend aan het donker. Sterker nog, ze voelde zich er veilig in.
Terwijl ze voor zich uit staarde raakte ze weer in haar gedachten verzeild. Met haar koude handen drukte Cat tegen haar slapen, in de hoop dat het haar wat verfrissing zou geven. Toen ze zich iets beter voelde kreeg ze door dat er iemand anders in de ruimte was. Onmiddellijk trok ze haar wenkbrauw op. Wat moest hij hier nou? Zonder zich te bewegen bekeek ze hem voor een tijdje. Er was iets aan hem wat niet klopte, maar ze kon haar vinger er niet op leggen. Haar blik veranderde naar een bezorgde uitdrukking toen hij haar nog niet had begroet. Ze draaide zich om en deed een aantal stappen in zijn richting, maar hield nog twee meter afstand. Pas vanaf deze afstand kreeg ze een idee over wat er mis met hem kon zijn. ‘Fwinn?’ vroeg ze met een duidelijk aanwezige bezorgdheid in haar stem. ‘Wat doe je hier?’

Titel is een beetje raar, maar ik vond deze lyrics er toch wel bij passen.



Terug naar boven Ga naar beneden
Kristh
.
.
Kristh

Can you still find me in the dark? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Little pig
Posts : 301
Can you still find me in the dark? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: -
Partner: You ain't nothing more then a distortion in a perfect taken photograph

Can you still find me in the dark? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Can you still find me in the dark?   Can you still find me in the dark? Icon_minitimevr mei 03 2013, 20:23

Het was weer eens daglicht, de zonnestralen schenen de ziekenzaal met een warme gloed binnen. Fwinn lag roerloos in zijn bed en was in een warme slaap. Hij merkte ook niet dat het lichter werd doordat de zenuwen in zijn ogen het niet meer opnamen. Zijn ogen hielden zich koppig gesloten toen de jongeman uitgerust overeind kwam en zichzelf even rook. ‘Dokter! Ik zou graag een douche willen!’ sprak hij met een wat verheven stem om zich duidelijk hoorbaar te maken. Na wat hulp stond hij in de douche en lieten de dokters hem met rust. Hij liet het water over zich heen stromen in de hoop dat het zijn zorgen weghaalde en het zwarte scherm voor zijn ogen mee wegspoelde. Het besef dat hij werkelijk blind was kwam langzaam aan in zijn botte hersenen. Het besef dat hij meer moest inleveren dat hij had gedacht kwam nog harder aan. Hij taste met zijn handen de kraan af en draaide alles dicht. Hij liet zijn handen glijden langs de gladde tegels van de doucheruimte en pakte iets wat als badhanddoek aanvoelde. Hij droogde zich af en zocht tussen zijn nieuwe kleding iets dat klein was en toch paste. Het ondergoed. Langzaam trok hij de kleding aan die voor hem was klaargelegd. Een spijkerbroek met daarboven een witte blouse. Hij deed het rustig in zijn broek zodat hij er netjes bij liep en voelde langs zijn riem of hij zeker geen stuk vergeten was. Zwijgzaam zocht hij zijn weg naar zijn bed en liep met zijn gezicht met een harde klap tegen het kozijn van een deur. Hij vloekte even hevig en ging rustig zitten op de rand van zijn bed. Hij dacht na, waarom hier hangen als hij naar buiten kon. Hij wist zich nog wel hoe hij ongeveer moest lopen. Hij luisterde aandachtig en zo te horen waren de dokters druk in overleg. Hij stond op en liep met een rechte lijn richting de uitgang, waar hij vermoedde dat deze was. Zwijgzaam strekte hij een arm uit en gleed langs de koude stenen van de muur om zijn weg te vervolgen. Hij hoorde een aantal leerlingen praten over het feit dat hij blind was. Hij wierp een giftige blik op de bron van het geluid. Ze slikte even. ‘Fijn he! Om te kunnen zien waar je heen gaat!...’ hapte hij hun toe. De twee dames liepen licht geschrokken weg. Fwinn balde een vuist en sloeg deze met een kracht tegen de muur waardoor zijn knokkels licht beschadigde door de ruwe stenen. Hij beet zijn kaken op elkaar. De toilet moest hier in de buurt zijn. En nu hij er zo over nadacht, hij moest wel nodig. Zwijgzaam liep hij richting de toiletdeuren en hij stond even twijfelend tegenover de twee deuren. Want wat was nu de jongenstoilet? Het was rechts! Hij kon het zich zeker nog herinneren. Hij liep zwijgzaam de deur door, niet doorhebbend dat hij door het geluid dat het produceerde al iemand alarmeerde. Hij tastte met zijn hand langs de muur en volgde deze. Hij leek even vreemd te kijken toen hij besefte dat de toilethokjes aan de verkeerde kant stonden. Sinds wanneer hadden ze de toiletten heringericht? Hij tastte verder en liep langs de hokjes met zijn hand als zijn geleider. De urinoirs kwamen verderop. Hij zweeg even toen hij besefte dat de hokjes maar door bleven gaan. Hij stond even stil om na te denken. Ineens hoorde hij een paar voetstappen. ‘Is daar iemand?’ vroeg hij toen vragend. De stem die volgde deed hem even slikken. ‘Wat doe ik hier?!’ zei hij licht geschrokken. ‘Wat doe jij in het mannentoi…..’ hij stopte abrupt. ‘Het mannentoilet, hé…’ sprak hij zuchtend. Hij draaide zich naar een van de toilethokjes en sloeg zijn vuist er ruw tegen. Dezelfde als de vorige keer en nu begonnen zijn knokkels licht te bloedden. Het bloed kroop de wondjes voorzichtig uit. ‘Well, funny isn’t it…’ sprak hij in het Shadraans tegen zichzelf. ‘Loop je zomaar even het vrouwentoilet in…’ sprak hij. ‘Het zou vast wel een waas zijn geweest, hehehe…’ sprak hij ontwijkend naar Cat over zijn blindheid om weer om te draaien en weg te willen lopen. Hij liep recht door de leegte, in zijn ogen, en wilde de deur open maar greep mis naar de klink. Hij zuchtte even en draaide zijn rug naar de muur voor hij er tegen aan ging leunen. ‘Dus…’ sprak hij zacht. ‘Cat?’ sprak hij. ‘Ik denk dat het verstoppen geen nut heeft….’ Sprak hij met een zachte stem. Hij kneep zijn ogen dicht en zuchtte even niet goed wetend hoe hij het moest uitleggen aan Cat. Dat hij niets meer zag. Dat hij haar niet meer in de ogen kon kijken en haar mooie glimlach niet meer kon zien. Dat hij haar totaal niet meer zag en enkel op de tast zou moeten vinden. Hoe kon hij dat ooit tegen haar zeggen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cat
.
.
Cat

Can you still find me in the dark? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Marit
Posts : 1877
Can you still find me in the dark? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do

Can you still find me in the dark? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Can you still find me in the dark?   Can you still find me in the dark? Icon_minitimema mei 13 2013, 21:42




Flut, sorry. Volgende keer is het beter
De afgelopen dagen had Cat op automatische piloot geleefd. Verdoofd door haar vermoeidheid volgde ze haar lessen en maakte haar huiswerk. Meestal was ze alert en veel scherper, maar de afgelopen dagen kon ze dat simpelweg niet opbrengen. Vandaar dat ze niets had meegekregen over Fwinn’s problemen.
Ze wilde hem al vertellen dat hij het vrouwentoilet was ingelopen, maar blijkbaar had hij die conclusie zelf al getrokken. ‘Het geeft niet,’ mompelde ze aarzelend. Geschrokken kromp ze ineen toen hij plotseling tegen het toilethokje sloeg. De onvoorspelbaarheid was wat haar liet schrikken, niet zozeer dat hij dit deed. Haar ogen draaiden richting het bloed dat op zijn knokkels verscheen en ze wilde naar hem toe lopen om hem te helpen, maar hij draaide zich al om. Verbaasd bleef ze midden in de ruimte staan en keek Fwinn na. Het was wel duidelijk dat er iets niet in orde was, al leek Fwinn het te willen verbergen. Toen hij de deurknop mistte bleef hij staan en draaide zich om. Na zijn woorden werd Cat overspoeld door een vlaag van medelijden en bezorgdheid. Snel liep ze naar hem toe. ‘Vertel me wat er is,’ fluisterde ze zo mogelijk nog zachter dan hij. Voorzichtig pakte ze zijn gewonde hand vast en bekeek het bloed dat uit de wondjes sijpelde. Het was niet heel ernstig, dus ze liet de hand langzaam weer los. Toen ze op keek probeerde ze oogcontact met Fwinn te zoeken, maar zijn blik was afwezig. Zonder een geluid te maken bracht ze haar hand voor zijn ogen en bewoog die langzaam heen en weer, maar Fwinn reageerde niet. Haar vermoedens leken bevestigd te worden. ‘Je bent ..’ Haar zin stokte in haar keel en ze kon slechts een klein gepiep uitbrengen. Daarna hield ze haar mond en bedacht dat Fwinn het zelf zou moeten zeggen. Een tijd lang was het zo stil dat hun ademhaling het enige was dat je kon horen en Cat geloofde haast dat ze haar eigen hartslag hoorde, maar misschien kwam dat door Fwinn. ‘Is er iets wat ik kan doen?’ doorbrak ze de stilte. Toen de vraag uit haar mond was begreep ze hoe dom ze klonk. Als haar vermoedens klopten dan was er waarschijnlijk vrij weinig wat zij als individu kon doen.




Terug naar boven Ga naar beneden
Kristh
.
.
Kristh

Can you still find me in the dark? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Little pig
Posts : 301
Can you still find me in the dark? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: -
Partner: You ain't nothing more then a distortion in a perfect taken photograph

Can you still find me in the dark? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Can you still find me in the dark?   Can you still find me in the dark? Icon_minitimewo mei 15 2013, 17:23

Fwinn sloeg uit frustratie met zijn volle vuist tegen een van de toilethokjes die een overduidelijke bons maakte. Zijn hand haalde hij er mee open doordat hij ongetwijfeld vaker met zijn knokkels een hard oppervlakte had gehaald. Hij beet zijn kaken op elkaar uit diezelfde frustratie en draaide zich om. Hij wilde weg hier, genoeg gênante fragmenten voor hem. Hij had niet gemerkt dat Cat in elkaar was gedoken van de onverwachte actie van Fwinn. Fwinn liep naar de deur en miste de deurklink. Hij draaide zich om en ging naast de deur tegen de muur staan. ‘Ik kan het dus niet verbergen…’ sprak hij met een zachte stem tegen haar. Fwinn hoorde zachtjes voetstappen en concludeerde dat Cat dichterbij kwam. Hij liet haar zijn hand pakken en ze liet het al weer snel los, alsof ze iets bekeek. Hij voelde het prikken dus het zou wel open liggen. Zwijgzaam hoorde hij Cat haar woorden en hij beet zijn kaken op elkaar. Hij kwam wat naar voren en voorzichtig strekte hij een arm naar haar uit. Hij voelde haar schouder, tenminste die conclusie trok hij. Voorzichtig liet hij het glijden naar haar nek en zijn conclusie werd bevestigd. Hij dwong haar dichterbij en zwijgzaam omhelsde hij haar en begroef zijn gezicht in haar nek en schouder. Langzaam kwamen er tranen uit zijn ogen. ‘Ik….ben inderdaad…’ kwam er tussen het half gesnik door. ‘Blind, Cat.. Ik ben blind…’ sprak hij met een directe aanpak. Hij verstevigde zijn grip op haar en legde zijn hoofd op haar schouder en ‘staarde’ naar het leegte voor hem. ‘Het doet zo’n pijn. Ik raak alles langzaam kwijt. Mijn baan ben ik al kwijt, een goede vriendin wordt overgeplaatst en mijn motivatie keldert met de dag de diepte in.’ Sprak hij met een zachte trilling in zijn stem die aangaf dat hij ergens bang voor leek te zijn. Hij liet haar toen los en zette een stap naar achteren. ‘Ik zie je niet, en het doet me pijn om de schoonheid die ik ooit heb mogen fotograferen misschien permanent verdwenen is van mijn netvlies…’ sprak hij zacht. ‘Gaat het een beetje met je? Ik heb je al een tijdje niet gezien namelijk…’ sprak hij zachtjes. ‘of beter gezegd, gesproken…’ sprak hij zachtjes.

Het lukte niet echt, sorry daarvoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cat
.
.
Cat

Can you still find me in the dark? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Marit
Posts : 1877
Can you still find me in the dark? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do

Can you still find me in the dark? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Can you still find me in the dark?   Can you still find me in the dark? Icon_minitimema mei 27 2013, 23:38

Je zou kunnen zeggen dat Cat niet zou weten hoe ze met dit soort situaties om zou moeten gaan. Tenminste, als je je mening zou baseren op haar andere karaktertrekken. In werkelijkheid was dit iets wat ze al haar hele leven deed. Zelfs als klein meisje verzorgde ze de zieken en troostte de mensen met verdriet. Er was slechts een persoon waar ze nooit voor had willen zorgen en dat was haar moeder, maar misschien was dat omdat Catheryn bang was voor de haast onbekende vrouw. Dat Fwinn troosten tegen haar, uit noodzaak aangeleerde, gewoontes inging zorgde in eerste instantie voor een tweestrijd in haarzelf. Ze wilde zich niet teveel aan een persoon hechten, maar Fwinn had haar steun nodig en hij was een van de weinigen op school waar ze werkelijk om gaf. Daarbij vond ze dat het tijd was om een punt te zetten achter de dingen die in het verleden waren gebeurd. Het was inmiddels een jaar geleden en het werd tijd dat ze stopte met zeuren. Misschien klonk dit hard voor zichzelf, maar dat was Catheryn altijd al geweest.
Hoewel de knuffel haar enigszins overrompelde beantwoordde ze hem direct. Fwinn’s tranen voelden warm aan op haar doorgaans koude huid. Met een hand streek ze over Fwinn’s rug heen in een poging om hem te sussen. ‘We vinden wel een manier om hier mee om te gaan,’ was haar eerste reactie sinds hij haar had verteld dat hij niets meer kon zien. Ze verplaatste haar hand naar zijn hoofd en hield hem zo vast tot hij haar los liet.
Ze fronste kort na Fwinn’s vraag. Hij was blind en moest zich een compleet nieuwe levensstijl aanwennen en dan vroeg hij naar hoe het met haar ging. ‘Met mij gaat het prima,’ loog ze. Prima was niet hoe ze het zou willen beschrijven, maar haar problemen vielen in het niet vergeleken met die van hem. Intussen probeerde ze een oplossing te bedenken voor Fwinn’s probleem. ‘Misschien zijn er dokters op Nova die je kunnen helpen,’ opperde ze. ‘Je hebt alleen geld en een familielid nodig als getuige.’ Toen de laatste zin uit haar mond was begreep ze hoe stom ze klonk. Als Savador hem had willen helpen dan had hij dat al lang gedaan. Het schoolhoofd gaf in haar ogen geen zak om zijn oudste zoon en liet hem zelfs op dit moment in de steek. Maar nu hij blind was had Fwinn waarschijnlijk een familielid nodig om voor hem te tekenen en andere zaken te regelen. En zelf had hij waarschijnlijk niet genoeg geld om zo’n bijzondere operatie te betalen. ‘Het spijt me,’ mompelde ze op een schuldige toon, terwijl ze automatisch haar blik van hem wegdraaide. Fwinn had hier niets aan. Het zou best kunnen dat hij niet geholpen kon worden of überhaupt naar een dokter kon gaan en hij dus nooit meer iets kon zien.
Cat wilde het niet toegeven, maar als ze eerlijk was had ze geen idee hoe ze met Fwinn’s situatie om moest gaan. Ze had wel eens gehoord van mensen die hun zicht kwijt waren geraakt, maar met behulp van magie toch bepaalde dingen konden zien om zich een weg te kunnen banen. Maar zo iets had ze nog nooit gezien.
Toen ze weer naar hem opkeek voelde ze meer medelijden dan ze eerder had gevoeld toen ze erachter kwam dat hij blind was. Het was nog steeds Fwinn: trots, koppig en roekeloos, maar zijn trots was gekrenkt. Ze deed weer een stap naar hem toe zodat er nog maar een kleine ruimte tussen hen in was en legde een hand op zijn bovenarm. ‘Zeg me wat ik kan doen,’ begon ze op een haast smekende toon. Ze wilde hem iets geven waarvoor hij kon vechten en hem laten zien dat hij zich ook zonder zicht kon redden, maar ze wist niet wat dat was of hoe het voelde om blind te zijn. ‘En dat je mij niet kunt zien is echt niet zo erg,’ mompelde ze terwijl ze bijna grinnikte om zijn eerdere opmerking. ‘Ik hoop tenminste dat ik meer ben dan een mooi uiterlijk.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Kristh
.
.
Kristh

Can you still find me in the dark? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Little pig
Posts : 301
Can you still find me in the dark? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: -
Partner: You ain't nothing more then a distortion in a perfect taken photograph

Can you still find me in the dark? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Can you still find me in the dark?   Can you still find me in the dark? Icon_minitimevr jun 07 2013, 00:01

Fwinn zijn houding was gebroken maar hij had toch nog enige kracht die zich verborgen ging in de ogen, hoe starend ze in het niets keken. Fwinn zijn houding was wat slapjes en hij keek waar de geluidsbron van Cat vandaan kwam. In deze ruimtes waren de akoestiek het meest vervelende en het galmde soms iets teveel door. Fwinn zuchtte even en merkte dat ze ineens voor hem stond. Hij keek recht voor zich, waardoor hij ongeveer naar haar voorhoofd zou kijken. Hij herinnerde zich dat ze iets kleiner was en herstelde zich door zijn hoofd wat lager te richten, maar hij wist niet precies of hij goed zat. Hij omhelsde haar toen en verborg zijn gezicht, het was allemaal teveel voor hem op het moment en de tranen kon hij niet bedwingen. Cat beantwoorde de omhelzing direct en dat gaf hem een warm gevoel van vertrouwen en begrip. Hij genoot even van de omhelzing en wist zowaar even zijn problemen weg te duwen. Even de wereld vergeten, maar hij bouwde zelf weer afstand op en met een klap was het besef ook weer terug. Hij veegde zijn tranen weg en draaide zich om van Cat en ze begon over een heelmeesters in Nova. Hij draaide zich in een ruk om met een hoopvolle blik en ergens was een kleine glimlach. Hij had voldoende geld dus dat moest lukken. Toen ze begon over familielid werd zijn blik star en verdween zijn glimlach. ‘De enige….’ Sprak hij zachtjes. ‘Die kan tekenen geeft geen zak om me…’ sprak hij met een zucht. ‘Ik heb zijn hulp ook niet nodig…’ kwam er hatelijk uit. ‘Ik vind een manier om te zien, ik zal weer gaan zien en ik zal hem bewijzen dat ik niet onderaan de tak hang ookal doe ik fotografie…’ sprak hij met een lichte hatelijke ondertoon en zijn houding verstrakte wat. Hij voelde de hand van Cat op zijn bovenarm en gelijk werd hij weer ontspannen door de zachte aanraking die hem gerust stelde. Hij hoorde haar vraag en hij draaide zich om naar haar en keek haar aan met een blik die niets uitstraalde als angst. ‘Ik ben mijn passie kwijt. Fotografie kan ik niet doen als ik niet zie wat ik vastleg. Ik ben een van mijn beste vrienden kwijt, door het verlies van baan. Beloof me…..’ sprak hij moeizaam. ‘Beloof me dat je me niet alleen laat staan…’ sprak hij haast smekend. Hij was doodsbang dat Cat hem verliet door dit, Lightning leek al afstandelijk gedrag te vertonen sinds het ongeluk en de angst om nog meer mensen te verliezen was er dermate aanwezig dat hij zijn trots ook niet er door kon opbouwen. Hij zweeg even en keek haar toen weer zo recht mogelijk aan en probeerde een traan van angst te bedwingen. ‘Ik wil niet nog meer mensen verliezen, Cat…’ sprak hij met een zachte toon. Haar woorden deden hem even glimlachen. ‘Je bent echt een prachtig beeld, maar veel meer dan dat…’ sprak hij met een zachte stem. ‘Een foto kan mooi zijn, maar zonder verhaal of inhoud is het niets waard, Cat…’ sprak hij. ‘Ik ben niet bevriend met je geraakt omdat je mooi bent, jij hebt een verhaal. Je karakter maakt een prachtige inhoud aan je fotogeniek uiterlijk…’ sprak hij met een vriendelijke toon en glimlachte even wat breder. Hij grinnikte even. ‘Maar mensen zijn vaak geneigd meer naar de foto te kijken dan naar het verhaal dat het moet vertellen. En zelfs ik als fotograaf kan daarbij in de mist schieten, Cat…’ sprak hij met een zachte toon die vriendelijk klonk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cat
.
.
Cat

Can you still find me in the dark? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Marit
Posts : 1877
Can you still find me in the dark? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do

Can you still find me in the dark? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Can you still find me in the dark?   Can you still find me in the dark? Icon_minitimedo jul 04 2013, 11:29

Ze was nieuwsgierig naar zijn verhaal en hoe hij zijn zicht kwijt geraakt, maar daar zou ze later nog wel om vragen. Natuurlijk zou zijn vader hem niet willen helpen. Het was een stom voorstel en ze kon zichzelf wel voor haar kop slaan.
Met haar hand op Fwinn’s arm praatte ze verder. Catheryn had een simpeler antwoord verwacht. Twijfelend beet ze op haar onderlip terwijl hij zijn woorden uitsprak. Nee, ze zou hem niet laten vallen omdat hij blind was, maar ze kon hem niet beloven om hier te blijven. Het was beter dat Fwinn niet wist dat ze hiervoor al plannen had gemaakt om te vertrekken, want dat zou hem momenteel niet veel goed doen. ‘Nee,’ suste ze. ‘Ik blijf bij je.’ Haar woorden klonken oprecht, maar haar houding was ietwat terughoudend. Fwinn’s angst was te begrijpen, al kon ze zich niet voorstellen hoe blind zijn was.
Het voelde goed om Fwinn te zien glimlachen om haar onbenullige opmerking. Grijnzend keek ze hem aan en grinnikte kort. Ze voelde zich niet gevleid en het was ook niet haar bedoeling om met complimenten overladen te worden, maar toch was het een vriendelijk gebaar. ‘Kom,’ sprak ze nu een stuk zelfverzekerder. Ze greep zijn hand vast en leidde hem door de ruimte. Hun voetstappen weergalmden zachtjes. ‘Je zult nu je andere zintuigen moeten gebruiken.’ Midden in de ruimte liet ze hem los. Er waren geen voorwerpen waar Fwinn zich aan vast zou kunnen houden. Hij zou slechts doormiddel van zijn gehoor zich moeten oriënteren. Tevens was deze ruimte door de akoestiek een extra uitdaging. Zonder iets te zeggen ging ze tegenover hem staan en boog naar zijn oor. ‘Luister goed en probeer dan op me af te komen,’ fluisterde ze waarna ze zo stil mogelijk naar een andere plek in de ruimte liep. Stil als een muis bleef ze daar staan en wachtte tot Fwinn haar zou vinden. Het enige geluid dat ze produceerde waren haar ademhaling en haar hartslag.
Dit was typisch iets voor Cat. Ze had Fwinn even getroost, maar ze vond dat er nu actie moest worden ondernomen. Als Fwinn zich zonder zicht wilde redden dan moest hij een andere manier vinden. En stilzitten zou hem daar niet bij helpen.
‘Hierzo,’ fluisterde ze na een tijdje. Hij was een snelle leerling, dus ze vertrouwde erop dat hij dit snel onder de knie zou krijgen. Toen hij haar eenmaal had gevonden glimlachte ze voldaan. ‘Zintuig horen voltooid, nu alleen de andere drie en je magie. Kies maar.’ Cat hoopte dat ze hem duidelijk kon maken dat dit niet het einde van de wereld was. Hoewel hij niet gelijk weer de oude kon zijn en dat ook nooit meer helemaal zou worden wist ze dat hij vanzelf zijn weg wel zou vinden. Met of zonder haar hulp.


Terug naar boven Ga naar beneden
Kristh
.
.
Kristh

Can you still find me in the dark? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Little pig
Posts : 301
Can you still find me in the dark? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: -
Partner: You ain't nothing more then a distortion in a perfect taken photograph

Can you still find me in the dark? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Can you still find me in the dark?   Can you still find me in the dark? Icon_minitimezo jul 07 2013, 15:18

Fwinn voelde haar hand op zijn bovenarm en het gaf hem gek genoeg een goed gevoel dat hij de support van haar had. En toch speelde de angst met hem dat ze hem zou verlaten met zijn hoofd en vertrouwde hij niet direct op haar woord. Alsof ze toch ergens iets van plan was dat hem bang maakte ookal kon hij zijn vinger er niet op drukken wat het dan precies kon zijn. Zwijgzaam keek hij haar aan toen ze zei dat ze bleef haalde hij even huiverend ademhaling, ergens voelde de gerustelling te goed om waar te zijn. Alles had hem tot dus ver verlaten. Hij sloot zijn ogen even en liet zijn hoofd wat hangen om vervolgens even te zuchten. Kennelijk was zijn houding niet de beste want hij werd gelijk er op in actie gezet. Hij voelde hoe Cat zijn pols pakte en hij keek even verbaasd in haar richting. ‘Gebruik dingen waarvoor ze bedoeld zijn niet voor andere zaken…’ mompelde hij even tegen zichzelf maar ging toch gedwee mee met de opdracht die Cat hem gaf. Fwinn werd in het midden gezet en gelijk direct ging zijn armen in zijn omgeving toen Cat weg liep de paniek dat hij midden in een ruimte zat zonder iets om hem heen nam de overhand. Fwinn’s grootste angst, in iedere variant mogelijk, bleef opgesloten zitten. En niets voelen betekende niets om je heen en niets om je heen betekende een simpele zwarte doos waar hij in zat. Hij balde een vuist en stond in gebogen houding met toegeknepen ogen in licht trillende houding. Zijn kaken spande zich aan. Fwinn had altijd gezien, altijd de persoon geweest die zocht naar iets wat hij zag en anderen weer niet. Het vastleggen was zijn passie. Fwinn was altijd bezig geweest met kijken, kijken en voelen. Dat waren zijn belangrijkste zintuigen geweest in het leven. Maar wee als hij moest luisteren, als hij moest horen ging het mis. En nu was de taak om op gehoor haar te vinden in de lege ruimte waar hij in stond was Cat ergens. In de zwarte massa stond ze ergens verborgen voor hem. Maar kon hij haar nog steeds vinden. De paniek sloeg eigenlijk in hem over en hij verbeet even zijn angst. Nee, hij moest focussen hij moest haar vinden en zou het ook doen ook. Maar ze was al niet meer in beweging stond stil. En hoe kon hij haar zien of horen zonder dat hij iets van geluid had. Fwinn focuste zich maar naast zijn eigende racende hart en onrustige ademhaling die door de aanwezige angst weinig luisterde naar zijn kalmerende gedachten hoorde hij weinig tot niets. En alles leek te weergalmen in dit stinkend hol. Hij balde opnieuw een vuist en vloekte wat in het Shadraans.
’Calm down, my son…’ sprak een zachte vriendelijk en warme vrouwenstem. Fwinn zijn ogen verwijdde zich en zwijgzaam herhaalde hij de naam van zijn moeder, Meleana? Hij hoorde haar zachtjes praten en luisterde aandachtig. ’See the air. You are strong with sound magic but you don’t listen. Use you body as antenna, like bugs uses it..’ sprak haar warme stem in zijn gedachten. Hij wist niet hoe of waar haar stem vandaan kwam maar het hielp hem. Fwinn leek gelijk gekalmeerd en het was te zien aan zijn houding. Het was fiers en krachtiger zoals de trotse Fwinn altijd had gestaan. Zijn houding was gebald en zijn ogen op een punt recht voor hem gericht met een zekere vastberadenheid. Cat stond in die richting dat ook zei de verandering ongetwijfeld op had kunnen merken. Hoewel ze niets had kunnen opmerken hoe Fwinn’s moeder hem had geholpen, het was immers zijn angst die met hem speelde, was het ongetwijfeld niet te missen. Fwinn knipte eenmaal in zijn vingers en misschien was dit voor Cat teken genoeg hij had het immers ooit tegen haar gebruikt. Hij ging met zijn handen in zijn jaszak en pakte een setje oordopjes er uit en knipte een tweedemaal. Hij wierp het naar haar en had een onheilspellende grijns op zijn gezicht. ‘Cat, doe ze maar beter in…’ sprak hij toen met lichte dwang en knipte een vierde maal. Bij de vijfde maal schoot er een hoge pieptoon door de ruimte. Fwinn zijn oren waren ditmaal niet geblokkeerd en hij was noodgedwongen er naar te luisteren. ‘Zie….’ Sprak hij zacht. ‘de lucht…’ herhaalde hij de woorden an zijn moeder. Hij was wat door zijn knieën gezakt maar hervond zich zelf. Hij hield zijn ogen gesloten en concentreerde zich. ‘Hoe moet ik de lucht zien in godsnaam!’ vloekte hij even. Antenne. Antenne! Hij probeerde zich te focussen op zijn gevoel en een vage witte vlek werd zichtbaar. Zijn ogen verwijdde zich. W…wat was dat? Nogmaals probeerde Fwinn zijn gevoel te laten spreken en hij kreeg langzaam contrasten in het licht te zien. Het waren heftige golven die uit hem kwamen en het schoot door in een nieuwe weerkaatsing. De toiletruimte was een wazige mist maar voldoende om te zien dat Cath voor hem bevond en niet achter hem. Op het moment dat ze zachtjes de hint in spraak gaf kwam er vanuit haar een krachtige golf die de kamer even helderder verlichtte. Zwijgzaam begon hij te lopen en liep naar Cat hij maakte met wijs en middelvinger en zijn duim een omgekeerd pistool-achtige houding en grijnsde. ‘Found you…’ sprak hij en liet het pieptoon zachter worden. Stabieler en haast onhoorbaar voor anderen. Gelijk verdween het enorm wazige beeld weer en werd het weer donker. Zijn ogen sloten zich en hij glimlachte zachtjes. Gelijk verdween de glimlach toen bleek dat Cat nog meer in petto had. ‘Voelen, dan maar..’ sprak hij toen zachtjes en keek even naar waar ze zou moeten staan om te wachten wat die opdracht inhield.

[Wat Cat doet was eigenlijk bestemd voor het training tussen Fwinn en Celia xD. But well gezien dat ook niet echt loopt vind ik dit ook prima. Sterker nog, was Cat de eerste waarmee ik dit idee eigenlijk in beeld had :3]
Terug naar boven Ga naar beneden
Cat
.
.
Cat

Can you still find me in the dark? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Marit
Posts : 1877
Can you still find me in the dark? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do

Can you still find me in the dark? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Can you still find me in the dark?   Can you still find me in the dark? Icon_minitimevr jul 26 2013, 02:10





Na jarenlang als lid van een bende geleefd te hebben wist Cat precies hoe ze zich zo stil mogelijk moest houden. En dat was ook precies wat ze nu deed. Het had geen zin om het nu gemakkelijk voor Fwinn te maken, want dat zou hem niet op de toekomst voorbereiden. Cat zou altijd rekening met hem houden, maar waarschijnlijk zou de rest van de wereld dat niet doen. De meeste mensen hadden wel iets anders aan hun hoofd.
Afwachtend keek ze Fwinn aan. Ze wist dat hij zou slagen, maar wist niet hoe hij deze opdracht aan zou pakken. Terwijl ze Fwinn zag worstelen met zich oriënteren beet ze zachtjes op haar onderlip en twijfelde of ze hem moest helpen, hoewel dat tegen haar principes in zou gaan. Het was vreemd om hem zo te zien terwijl hij niet wist wat hij moest doen. Fwinn had altijd een scherpe blik gehad en was daardoor altijd alert. Nu hij daar midden in de ruimte stond deed het haar denken aan de keer dat ze via een illusie in zijn hoofd had gekeken. Achttien jaar lang had alleen opgesloten gezeten. Cat stelde zich voor dat blind zijn in eerste instantie ook zo een gevoel moest geven. Maar ze zou er voor zorgen dat hij leerde dat blind zijn iets anders was.
Na een tijdje merkte ze een plotselinge verandering in Fwinn’s houding op. Zijn ogen verwijdden zich iets en hij rechtte zijn rug. Blijkbaar had iets hem motivatie gegeven. Een grijns brak Cat’s gezicht open. Dit was haar Fwinn: Trots en sterk. Vol vertrouwen wachtte ze tot hij zijn weg naar haar zou vinden, want dat kon nu niet erg lang meer duren.
Na Fwinn’s eerste knip met zijn vingers trok ze argwanend een wenkbrauw op. Niet opnieuw.. Ze herkende deze techniek onmiddellijk omdat hij dit bij hun eerste ontmoeting had gebruikt. Maar deze keer kon ze geen koepel om zich heen trekken, dat zou haar positie immer vrijgeven. Ze bedwong de neiging om opgelucht adem te halen toen Fwinn de oordopjes tevoorschijn haalde. Het setje belandde een meter naast haar, maar ze kon ze geruisloos oppakken. Vervolgens wist ze niet hoe snel ze de dingen in haar oren moest stoppen voordat Fwinn zijn spreuk af zou maken. Ze hoorde amper iets van de hoge pieptoon, maar wist ongeveer hoe die klonk. Het verbaasde haar dat de spiegels en de ramen nog niet waren gesprongen. Dankzij de oordopjes kon ze zich nu beter op Fwinn focussen. Zelfs nu hij zijn techniek had bepaald had Fwinn nog moeite om zijn weg te bepalen. Dat was logisch aangezien het de eerste keer was dat hij dit deed. Geconcentreerd bestudeerde ze Fwinn. Hij had zijn schouders laten vallen, maar herpakte zich weer snel. Hij was immers vastberaden om dit goed te doen. Ze wist dat deze techniek werkte toen zijn ogen zich voor de tweede maal verwijdden. Ze besloot dat het nu wel geoorloofd was om hem een hint te geven. ‘Hierzo.’
Toen Fwinn eenmaal voor haar stond grinnikte ze. Zijn gevoel voor humor was hij in ieder geval niet kwijtgeraakt. Ze ging er van uit dat het nu veilig was om haar oordopjes uit te doen en legde het setje in zijn hand. ‘Je weet dat je me met die techniek nog eens doof maakt,’ grapte ze terwijl ze hem zacht in zijn bovenarm kneep als teken dat ze trots op hem was.
Zelfvoldaan liet ze hem nog even van zijn overwinning genieten, maar niet te lang. Ze liet hem de keuze maken en had dit wel verwacht. Proeven en ruiken zouden hem namelijk niet echt helpen met zich oriënteren.
‘Hmm, misschien kan ik je ook buiten het damestoilet helpen,’ zei ze terwijl ze kort naar de ruimte keek. Zonder Fwinn’s antwoord af te wachten pakte ze zijn hand vast en leidde hem voorzichtig de toiletruimte uit. Op de gang naast de deuren stonden vier meisjes die hen met een verbaasde blik nastaarden. Zodra Fwinn en Cat de hoek om waren hoorde ze een gedempt gegiechel uit hun richting komen. Ze trok er niets van aan. Je zag Cat niet iedere dag met een jongen hand in hand lopen. Dat was veel te close voor haar idee. Maar dit was simpelweg de handigste manier om Fwinn zo snel mogelijk naar zijn bestemming te brengen en daarbij voelde het bij hem vrij normaal.  ‘Denk je dat er een manier is om de dingen die je hebt gehoord en gevoeld op te slaan in je hoofd zodat je een soort beeld in je hoofd vormt?’ vroeg ze toen ze de trappen naderden. ‘We gaan nu een trap op,’ waarschuwde ze. Langzaam beklom ze de treden zodat ze Fwinn zou kunnen helpen als dat nodig was, maar hij leek zich prima te redden. Opnieuw viel het haar op dat zijn huid iets warmer was dan de hare en ze voelde zijn ruwe handpalm tegen haar haast egale huid. Toen ze doorkreeg dat ze aan het grijnzen was trok ze snel haar gezicht weer in de plooi. Eenmaal bovenaan de treden leidde ze hem een aantal gangen door. Waarschijnlijk kende hij hier ongeveer de weg, dit was immers de etage van de Shadranen waar zijn kamer ook was. ‘Hier is het,’ kondigde ze aan en stopte met lopen. Uit haar zak haalde ze een ringetje met vier sleutels eraan. Een voor haar kamer, een voor haar kluis en twee voor het huis op Erd. Ze opende een deur en leidde Fwinn naar binnen.
Haar kamer was waarschijnlijk enigszins geschikter om Fwinn te helpen. Cat wilde voorkomen dat er iemand de wc’s binnen zou lopen als Fwinn zijn hart aan het luchten was of iets waarvan ze wist dat het anderen niets aanging.
Haar kamer was licht voor een Shadraan, maar kon gemakkelijk verduisterd worden door de zware gordijnen naast het grote raam. Ze had de meeste meubels zelf gekocht en hierheen laten verslepen toen ze merkte dat ze de kamer met niemand hoefde te delen en er ruimte zat was. Een groot hemelbed stond aan de rechterkant en een aantal kasten en haar bureau dat was bedolven onder huiswerk en boeken stond aan de linkerkant. Op een tafeltje naast haar bed stond een kristallen vaas met een bos pioenrozen die ze had geplukt nadat ze de bloemen met Fwinn had ontdekt. De rozen hadden een prettige geur die niet al te sterk aanwezig was.
Pas nadat ze de deur achter zich dicht had gedaan bedacht Cat dat Fwinn niet kon zien waar ze waren aangezien hij hier nog nooit was geweest. ‘Dit is mijn kamer,’ mompelde ze om het zo nonchalant mogelijk te laten klinken. De laatste keer dat er een jongen op haar kamer was geweest en niet direct met haar in bed was gesprongen was best een tijdje geleden en waarschijnlijk was het iemand geweest om haar kamer schoon te maken of een meubelstuk te repareren. Er was slechts een stoel in het vertrek, dus ze moesten op het bed gaan zitten. ‘Het bed staat aan de rechterkant, daar kan je gaan zitten terwijl ik wat water inschenk,’ zei ze terwijl ze naar een kastje liep om een fles water en twee glazen te pakken. ‘Tenzij je graag iets sterkers drinkt,’ voegde ze toe met een scheve glimlach op haar gezicht. Ze schonk in wat Fwinn wilde en nam voor zichzelf hetzelfde om vervolgens met de glazen naar hem toe te lopen. Voorzichtig duwde ze het glas tegen zijn hand aan zodat hij wist waar het was en ging daarna op het bed in kleermakerszit zitten. Terwijl ze een aantal slokken nam keek ze Fwinn over de rand van haar glas aan. Zo zonde. Hij had een goede toekomst voor zich en door dit ongeluk werd dat allemaal van hem afgenomen. Hij was knap en humoristisch, dus aan een vriendin komen zou geen probleem voor hem zijn. Maar Cat wilde er niet aan denken dat hij haar gezicht nooit zou kunnen zien. Dat bracht een idee in haar op.
‘Je zult een manier moeten vinden om de dingen die je hebt gevoeld of gehoord hebt te onthouden. Grotere dingen zoals kasten en muren zullen niet erg moeilijk zijn, maar gezichten of kleine voorwerpen zijn waarschijnlijk veel moeilijker.’ Voor een aantal seconden was ze stil om haar plan uit te werken en om een slok uit het glas te nemen. 'Al weet ik nog niet hoe je dat zou moeten oefenen,' ging ze aarzelend verder. Alles wat ze bedacht was geïmproviseerd, dus Fwinn zou zijn eigen invulling moeten geven. ‘En als dat lukt vertel je me over hoe dit allemaal is gebeurd.’



Oeps, nogal veel geschreven 1415 woorden..
En Cat zou zich beledigd voelen als ze Fwinn niet zou mogen helpen
Terug naar boven Ga naar beneden
Kristh
.
.
Kristh

Can you still find me in the dark? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Little pig
Posts : 301
Can you still find me in the dark? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: -
Partner: You ain't nothing more then a distortion in a perfect taken photograph

Can you still find me in the dark? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Can you still find me in the dark?   Can you still find me in the dark? Icon_minitimema aug 19 2013, 01:07

Fwinn ging opnieuw de meest horrible spreuk gebruiken die je maar kon bedenken en wederom moest weer Cat de getuigen zijn van deze spreuk. Ditmaal wierp Fwinn de oordopjes een richting in die toevallig ook haar plek wisten te bereiken. Ze had ze op tijd in, en Fwinn deed bewust wat langere tijden tussen zijn knippen in zodat ze de tijd kreeg. Het duurde even maar Fwinn wist een wazige beeld te vormen. Het was als een constante bliksemschicht die lijnen had getekend, het schiebert enorm voor je ogen maar het was nog wel dat je iets zag. Het geluid dat Cat maakte vormde even een rust in de wazige beelden en gaven haar locatie direct vrij. Voorzichtig bewoog Fwinn zich in haar richting, nog steeds niet vertrouwend op wat hij nu precies zag. Hij maakte een pistoolvorm met zijn hand en hield deze op zijn kop voor de neusbrug van Cat. ‘Found ya….’ Sprak hij plagend met slecht britisch accent. Hij keek toen even glimlachend naar haar en het bemoedigende kneep in zijn bovenarm deed hem even opgelucht adem halen. Maar ze ging gelijk door en Fwinn wist direct te vertellen wat hij het beste kon gebruiken bij oriënteren. Zijn gevoel. Hij voelde hoe ze zijn hand vast pakte en subtiel meetrok. ‘Misschien wel beter…’ sprak hij zacht en volgde haar gedwee over de gang. Keek even naar het gegiechel met serieuze blik dat zich al snel verstomde. Hij liep zwijgzaam langs haar de trappen op, wat door de juiste constructie goed te raden was hoe hoog ze waren en volgde haar een gang in. De geur was vrij fruitig en fris en het voelde wat koel, wat wees voor hem op iets schaduws. De weg die ze gelopen waren in combinatie met de trappen deed hem vermoeden waar ze waren maar hij zei nog niets en volgde gedwee Cat een ruimte in. Fwinn voelde dat ze stopte en hoorde haar de deur sluiten. Hij legde een vinger op haar lippen toen ze wilde zeggen wat het was. Even haalde hij diep adem en glimlachte. ‘Laat me raden, dit is je kamer?’ sprak hij zacht. ‘Ik ruik hetzelfde in de lucht als dat je momenteel op hebt, het is een bepaald luchtje, maar kan niet plaatsen wat…’ sprak hij kalm. ‘En het ruikt best lekker…’ sprak hij er glimlachend achter aan. Hij naam rustig plaats op de rand van het bed en liet zich alles even bezinken. Hij voelde het koude glas tegen zijn hand gedrukt raken en een lichte beweging in het bed dat hem vertelde dat Cat niet ver van hem vandaan was nu. Hij nam vluchtig een slok en keek opzij toen ze begon over grote dingen, maar de kleine dingen net zo belangrijk waren. Hij keek even naar haar toen ze vertelde dat ze niet wist hoe ze dat moesten oefenen. Hij keek even verward opzij, haar stem had bepaalde intonaties en haar handelingen waren zo onverwacht, dat Fwinn bijna een directe vraag wilde gooien maar hij hield zich koppig in. Hij legde zijn hand richting haar bovenlichaam en voelde dat hij haar schouder had. Voorzichtig liet hij zijn hand naar haar wang glijden en voelde met zijn duim langs haar bovenlip. ‘First of all, don’t stop smiling…’ was het eerste wat hij zei. Haar toon had serieus geklonken en ze leek ergens nerveus of bezorgd. Zwijgzaam slokte Fwinn in een enkele teug zijn glas leeg en zette het neer waar het veilig leek. Hij ging tegenover haar op het bed zitten en sloot zijn ogen even. ‘Je weet omtrent mijn situatie met Lightning, neem ik aan. Ik heb haar een paar weken terug mee uitgenomen om het officieel te maken. Echter ging het anders dan gepland, mannen in pak wilde mij een kopje kleiner maken. Ik verdedigde mezelf maar ze gooide me door de vooruit van de bokkenburcht en ik belandde op een paaltje met mijn rug, waardoor een ruggenwervel licht verschoven is, het was niet dat wat me blind maakte maar een enorme klap op mijn achterhoofd gaf me het bewustzijn weg en kennelijk ook mijn zicht. De ware oorzaak weten de doktoren nog niet…’ sprak hij zachtjes. Hij keek even wat sip opzij en liet zich achterover vallen en tuurde naar het plafond. ‘Alles leek weg te glippen. Lightning werd enorm afstandelijk, mijn passie fotografie ging onder me vandoor en ik heb bewust Noëla, de persoon die ik het meest vertrouw, laten overzetten naar een andere fotograaf…’ sprak hij zachtjes. ‘Ik zou me niets verbaasd hebben als ik ook jou zou kwijt zijn geraakt…’ sprak hij toen met een angstig ondertoontje. Hij keek toen naar waar Cat zou moeten zitten. ‘you are smiling, aren’t you? You better be…’ sprak hij toen en keek weer terug naar waar het plafond moet zijn.

Zit wat in, en nu moet ik het toch wel even weten dus check je PB even..
Terug naar boven Ga naar beneden
Cat
.
.
Cat

Can you still find me in the dark? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Marit
Posts : 1877
Can you still find me in the dark? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do

Can you still find me in the dark? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Can you still find me in the dark?   Can you still find me in the dark? Icon_minitimevr nov 01 2013, 23:21

Hoe lang had ze nog? Misschien een aantal maanden, misschien slechts een week. Het beangstigde haar dat ze niet wist hoe lang haar lichaam alles nog zou trekken. Al een tijdje merkte ze veranderingen aan zichzelf. De nachtmerries waren heviger dan ooit, haar wangen steeds holler en ze had het gevoel alsof ze overdag op automatische piloot door de gangen wandelde. Maar dat was niet het ergste. Cat’s probleem was dat ze in de korte tijd iets belangrijks moest doen. Ze kon het niet accepteren dat ze deze plek achter zich zou laten zonder één ding goed te doen. Want dat was haar plan: Starshine verlaten. Al haar nachtmerries wezen naar één bepaalde plek en Cat was vrijwel zeker dat ze daar naartoe zou moeten gaan. Misschien zou ze niet voor altijd wegblijven, dat hing van de dingen af die ze op haar bestemming zou vinden. Maar ze kon Fwinn niet in deze staat achter laten. Enerzijds voor zichzelf, maar voornamelijk omdat ze zoveel om de jongen tegenover haar gaf. Ze had zichzelf al eerder afgevraagd of ze Fwinn als meer dan een vriend zag en wist het antwoord nog steeds niet. Dat kwam waarschijnlijk doordat Cat doodsbang was dat dat wel het geval zou zijn en ze daarmee haar belangrijkste afspraak met zichzelf zou verbreken. En misschien was het juist door die angst dat ze patronen zag die helemaal niet bestonden. Bij iedere handeling of gedachte van zichzelf zette ze vraagtekens waar ze uiteindelijk zo gek van werd dat ze zichzelf noodgedwongen had opgelegd dat er momenteel andere prioriteiten waren, zoals Fwinn helpen. Dit was voor haar ook het enige voordeel van Fwinn op Starshine achterlaten: de twijfels bleven ook achter.
Automatisch verscheen er een kleine glimlach op haar gezicht toen Fwinn haar oplegde om niet te stoppen met glimlachen. Zonder een woord te zeggen, haast zonder adem te halen, luisterde ze naar Fwinn’s verhaal. Hoe hard ze ook probeerde, de al kleine glimlach verdween langzaam van haar gezicht. Het was de enige normale reactie die iemand als Cat zou kunnen hebben. Dat Fwinn’s verhaal heftig was, had ze van tevoren al geweten. Maar dat het haar zo… zo bekend voorkwam realiseerde ze zich nu pas. Het willen beschermen van een geliefde, de klap, de black out. Alles deed haar denken aan een van haar laatste dagen op Erd, aan die ene allesbepalende avond. Maar het verschil in de twee verhalen zorgde ervoor dat ze Fwinn benijdde: degene die hij had willen beschermen was nog steeds in leven. Langzaam voelde Cat vanuit haar onderrug kippenvel opkomen waarvan ze de oorzaak slechts voor een deel kon plaatsen.
’Het is beangstigend hoe bekend dit me voorkomt,’ doorbrak ze mompelend de stilte die in de tussentijd was ontstaan. Fwinn liet zich achterover vallen en de deken waar ze op zaten werd naar hem getrokken waardoor Cat iets meer naar hem toe leunde. In principe hoefde ze hem helemaal niet aan te kijken, aangezien hij het toch niet zou merken, maar ze had besloten dat ze niet op die manier misbruik van hem zou maken. In plaats daarvan bestudeerde ze iedere beweging van zijn gezicht en prentte het in haar hoofd, voor het geval dat.
‘En het zou met niets verbaasd hebben als ik ook jou zou kwijt zijn geraakt.’ De zin voelde als een messteek in haar rug. Want hem verlaten was precies wat ze van plan was, al was het niet om deze reden. Om zichzelf gerust te stellen probeerde ze zichzelf wijs te maken dat hij waarschijnlijk beter af was zonder haar en haar eeuwige problemen, maar dat wist ze inmiddels niet zo zeker meer.
You are smiling, aren’t you?’
’Ik.. euh..’ Ze had haar mond open gedaan om te antwoorden, maar haar kaken klapten weer dicht. Moeizaam slikte ze haar woorden in, twijfelend over wat ze had kunnen zeggen. Ze draaide zich van hem weg en ging aan de rand van het bed zitten. Haar blik was gericht op haar blote voeten die een paar centimeter boven de vloer hingen. Rusteloos schudde haar voeten heen en weer terwijl ze nog steeds nadacht over een antwoord. Ze voelde vocht aan de randen van haar ogen opkomen, maar dwong zichzelf om niet aan zo iets nutteloos als tranen toe te geven.
’Als het verlies van zicht door een klap komt, betekent dat dan ook hetzelfde voor je dierlijke vorm?’ vroeg ze na een pijnlijkere stilte dan de vorige. Het leek haar het best om van onderwerp te veranderen. Sowieso was de dierlijke vorm voor haar een uitkomst geweest. Nadat ze Erd had verlaten had ze zich wekenlang aan de dierlijke instincten van de zwarte panter overgegeven zodat ze de pijn niet meer hoefde te voelen. Haar dagen veranderden uiteindelijk in een aaneensluitende routine van jagen, eten en slapen. Als dier voelde ze zich verdoofd en dat was precies wat ze nodig had gehad, dacht ze. Plotseling merkte Cat dat ze niet wist wat voor dier Fwinn als dierlijke vorm had, al kon ze het wel ongeveer raden.
Nog steeds was ze er van overtuigd dat een betere dokter zou kunnen bepalen wat Fwinn’s blindheid veroorzaakte. Op Nova, en waarschijnlijk ook op Shadra, waren verschillende specialisten en daar moest minstens één tussen zitten met expertise op dit gebied.
’Laat me met je vader praten,’ begon ze voorzichtig. ’Misschien kan ik hem overhalen om je op zijn minst toestemming voor een dokter te geven.’ Cat vertrouwde er op dat ze Fwinn hoe dan ook bij een goede arts terecht kreeg. Er moest tenminste iets zijn waardoor Fwinn zijn leven weer op zou kunnen pakken.
Met een ietwat huiverige zucht trok ze haar knieën tegen zich aan en rustte haar hoofd. Ze concentreerde zich op Fwinn’s gestage ademhaling en sloot haar ogen waarvan de wimpers inmiddels vochtig waren geworden.

Ik ben zo ontzettend laat en ik schaam me
Terug naar boven Ga naar beneden
Kristh
.
.
Kristh

Can you still find me in the dark? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Little pig
Posts : 301
Can you still find me in the dark? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: -
Partner: You ain't nothing more then a distortion in a perfect taken photograph

Can you still find me in the dark? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Can you still find me in the dark?   Can you still find me in the dark? Icon_minitimema nov 04 2013, 21:36

Fwinn zat naast Cat op het bed en kwam wat rechter toen hij haar wang zocht. Zijn hand ging over de gladde huid die ze had. De perzikkleurige huid die hij mooi vond en zwijgzaam ging hij met zijn duim over haar bovenlip en vertelde dat ze niet moest stoppen met glimlachen en vertelde zijn verhaal. Hij had niet door dat haar glimlach langzaam verdween en hij bleef in haar richting kijken. Zwijgzaam liet hij zich achterover vallen toen ze zei dat het haar bekend voorkwam. Fwinn zijn ogen gingen naar haar en vroeg of ze glimlachte. Haar hakkelig en ingeslikte woorden deden zijn blik serieus maken. Zijn ogen keken bedenkelijk toen Cat die beredenering had gemaakt. ‘Ik heb het niet zo op mijn dierlijke vorm eerlijk gezegd.’ sprak hij en gleed met zijn hand over de rand van het bed om te peilen waar ze zat. Hij klom achter haar op het bed en ging met zijn rug tegen haar aanzitten. ‘The sun has lost her rays. You ain’t smiling…’ sprak hij zachtjes en sloot zijn ogen terwijl hij zijn lichaam afzocht naar een bepaald boekje.  ‘Cat, Ik wil dat je even je ogen sluit…’ sprak hij kalm en opende het boekje. Het allerlei foto’s van zijn dierbare personen. Zijn moeder zat bovenaan, daaronder Noëla en op haar beurt Cat daaronder stond een foto van Savador. De foto was verkreukt alsof de persoon hem had willen verscheuren maar zich halverwege bedacht had. Fwinn zijn hand gleed over de ribbels aan de zijkant die zich splitste om het hoesje vast te houden. Hij stopte op een zeker punt en haalde de foto er uit en legde deze wat weg van haar. Hij had een ingeving gekregen, maar hij wilde eerst Cat’s idee testen. Hij nam weer plaats achter haar rug. ‘Houd je ogen nog even gesloten.’ Sprak hij kalm en langzaam verdween de druk van Fwinn’s rug tegen die van haar. Fwinn voelde zijn botten akelig krimpen en na een paar minuten was de transformatie afgelopen.
Even bestudeerde Fwinn zijn zicht het was enorm wazig maar hij leek licht te registreren. Het was alsof er een blur over zijn zichtsveld was maar hij kon zich nog net oriënteren. En de snorharen van zijn witte tijgervorm hadden een voordeel hierbij. Zwijgzaam liep het kleine tijgerjong langs de zij van Cat en boorde zijn weg onder haar linkerarm om zo op haar schoot te kruipen. Hij was niet zwaar gezien het feit dat de dierlijke vorm van Fwinn niet met zijn leeftijd mee was gegaan. Het gaf zachte kopjes langs haar buik en keek toen op om een klein geluidje dat leek op een klein grom te geven. Zijn poot ging omhoog en het leek alsof het om aandacht vroeg. Fwinn was op dat moment ook echt het kind en niet bepaald meer de volwassen kerel die naast je zat. Het zag er naar uit en gedroeg zich als een pup. Maar na een tijdje trad de donkerte opnieuw in alsof hij in de overgang even een positieve impuls had gekregen, maar dat het daarna weer verergerde. Gelijk dook het kleine tijgertje ineen en krulde zich op in een bol om op de schoot van Cat te blijven liggen. Het zou minstens nog een paar minuten duren voor Fwinn weer terug kon veranderen dus hij nam het er even van door Cat wat afleiding te geven met zijn dierlijke vorm.

[hopefully you like it. En het kan gebeuren Wink]

geschreven op: https://www.youtube.com/watch?v=cOVXV0S0tg4
Terug naar boven Ga naar beneden
Cat
.
.
Cat

Can you still find me in the dark? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Marit
Posts : 1877
Can you still find me in the dark? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do

Can you still find me in the dark? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Can you still find me in the dark?   Can you still find me in the dark? Icon_minitimedo jan 23 2014, 19:55

Fwinn’s reactie bestond niet uit woorden. Hij keek wat serieuzer en er ontstond een lichte frons tussen zijn wenkbrauwen, maar meer dan dat kreeg Cat niet te zien. Ze durfde niet verder te praten, bang dat ze hem valse hoop zou geven en dat ze zich zou verspreken over haar vertrek. Dat laatste was eigenlijk uitstel van executie, dat wist ze best, maar voor een keer veroorloofde ze dit zichzelf. Ook vanuit egoïstisch oogpunt, want hoewel haar reis onvermijdelijk was, bleef ze liever hier. Afgezien van de nachtmerries die haar bleven tarten was ze flink opgeknapt op deze school. Na zo lang haar eigen regels te hebben gemaakt was de dagelijkse sleur van lessen en regelmaat precies wat ze nodig had, al zou ze het zelf nooit toegeven.
Het was hem blijkbaar al opgevallen dat ze niet meer lachte, maar hij leek niet verbaasd te zijn.
‘The sun lost her rays,’ herhaalde ze zachtjes. ‘Ik weet niet of dat de juiste beschrijving voor mij is.’
Ze zag zichzelf niet als een zon, warm, voedend en verzorgend. Eerder als de maan. Koud, afstandelijk en hard als een schild.
Zijn rug tegen die van haar voelde warm en vertrouwd en ze wist dat ze zelf ijskoud aan moest voelen. Ze sloot haar ogen op Fwinn’s verzoek en oriënteerde zich zoals hij nu ook gedwongen was om te doen. Haar focus lag vooral bij Fwinn. Aandachtig luisterde ze naar zijn rustige ademhaling en naar het geluid van zijn bewegingen. Hij zocht naar iets en het duurde niet lang voordat hij het had gevonden. Cat was nieuwsgierig, maar ze hield haar ogen gesloten zoals hij haar had gevraagd. Waarschijnlijk had hij daar zijn redenen voor, dus wat die ook waren, ze wilde het respecteren.
Heel even was het stil. Alles wat Cat hoorde was Fwinn’s ademhaling. Vervolgens voelde ze de druk van Fwinn’s rug en de bijbehorende warmte langzaam verdwijnen. Fronsend wachtte ze af en hield haar ogen gesloten, vertrouwend dat Fwinn wist wat hij aan het doen was. Het duurde niet lang voordat ze iets tegen haar schouder arm voelde duwen. Ze opende haar ogen en zag een baby tijger. Zonder dat ze het doorhad verscheen er een brede glimlach op haar gezicht. Zelfs haar koude hart kon Fwinn’s dierlijke vorm niet weerstaan. Als ze er over nadacht was het logisch dat Fwinn geen volgroeide tijger was. Hij was immers nog erg jong en blijkbaar was zijn dierlijke vorm niet met de jongen meegegroeid. Voorzichtig aaide Cat het dier achter zijn oren en op zijn kin. Toen hij haar kopjes gaf grinnikte ze. Een geluid dat ze al een hele tijd niet meer uit haar mond had horen komen. Fwinn liet zich helemaal gaan in zijn dierlijke vorm, iets wat Cat een beetje rust gaf. Dit betekende dat hij zich los kon maken van de zorgen die hij als mens had. Zachtjes gromde ze terug en bleef hem met een brede grijns aankijken. Ze was opgelucht dat haar plan leek te werken. Net toen ze dat doorhad dook het tijgertje in elkaar en betrok Cat’s gezicht. Haar plan was mislukt. Met Fwinn nog op haar schoot bewoog ze zich naar het hoofdeinde en leunde tegen de witte kussens. Wachtend tot Fwinn weer terug zou veranderen aaide ze over zijn rug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kristh
.
.
Kristh

Can you still find me in the dark? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Little pig
Posts : 301
Can you still find me in the dark? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: -
Partner: You ain't nothing more then a distortion in a perfect taken photograph

Can you still find me in the dark? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Can you still find me in the dark?   Can you still find me in the dark? Icon_minitimezo feb 02 2014, 22:23

Can you still find me in the dark? 2yp0sup
‘And yet…’

Words: 422
Status: Afraid
Memo: Hier is ie dan! :3

Fwinn genoot van de zachte aanrakingen die Cat hem gaf en hij reageerde speels terug alsof hij echt een jonge tijger. Het tijgertje was helemaal in zijn sas en op het moment dat Cat terug gromde op speelse wijze deed Fwinn zijn pootje zonder nagels op haar neus en gromde nog een keer op hoge toon. Het tijgertje schoot ineens ineen toen het donkerte weer terug keerde en krulde zich op om de angst die het even had te negeren. Het bewoog amper en voelde hoe Cat zich wat verplaatste. Fwinn kon precies aanvoelen wanneer hij terug kon veranderen. Kort na dat Cat zo was gaan zitten kwamen de oortjes overeind en bewoog het staartje weer wat. Fwinn liep zwijgzaam van haar schoot af en sprong van het bed af en wist zich instinctief goed op te vangen. Het tijgertje groeide en de haren vielen uiteen om daarna tot stof te verdwijnen en geen spoor achter te laten. Fwinn zijn rug kwam tegen de zijkant van het bed aan en zijn hoofd legde hij even naar achteren alsof hij naar het plafond staarde. Hij zuchtte even. Kalm kwam hij overeind en zocht met zijn handen over het bed naar de foto die hij zojuist had gepakt. Zijn hand gleed langs waar haar gezicht zat. Hij zweeg even en keek naar waar Cat zou moeten zitten. Hij borg de foto weer op en vouwde de fotoalbum in om het in zijn borstzak te laten glijden van zijn vest. Fwinn trok de rits uit en liet het vest van zich af glijden om kalm op het bed te gaan zitten. Op het moment had hij niet meer aan dan een zwart shirt en een blauwe spijkerbroek. Hij ging naast Cat op het bed zitten en legde zijn hand zonder iets te zeggen op haar schouders om haar tegen zich aan te trekken. ‘Je bent de enige die ik hier nog vertrouw.’ Sprak hij zachtjes. ‘And yet…’ sprak hij zachtjes. ‘Je hebt iets aan je hoofd, niet?’ sprak hij zachtjes. ‘De intonatie in je stem verraadde dat je iets verbergt en je hartslag zegt me dat je het niet durft te zeggen.’ Sprak hij met een stem terwijl hij zijn hoofd tegen de muur achter hem liet steunen. ‘Vertel het maar.’ Sprak hij zachtjes. ‘Ik kom er vroeger of later toch wel achter wat er in je om gaat.’ Sprak hij met een kalme stem. Zijn ademhaling kalm, maar zijn stem verraadde door een trilling dat hij er toch een vorm van angst aan had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cat
.
.
Cat

Can you still find me in the dark? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Marit
Posts : 1877
Can you still find me in the dark? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do

Can you still find me in the dark? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Can you still find me in the dark?   Can you still find me in the dark? Icon_minitimema feb 03 2014, 00:20

Pas toen Fwinn van haar schoot af sprong vielen Cat de foto’s op. Ze kon niet zien wat er op stond omdat ze wat verder van haar weg lagen. Nieuwsgierig boog ze naar voren om het beter te kunnen zien. Een grijns verscheen op haar gezicht toen ze de foto van zichzelf zag. Tegelijkertijd verbaasde ze zich dat Fwinn de foto’s nog bij zich hield, aangezien hij ze niet meer kon bekijken.
Voordat Fwinn terug was veranderd naar zijn menselijke gedaante schoof Cat weer terug naar het hoofdeinde van haar bed. Ze trok haar knieën tegen zich aan en keek zwijgzaam naar Fwinn terwijl hij de foto’s bij elkaar raapte. Hij trok zijn vest uit en ging weer naast haar zitten. Zonder tegen te werken liet ze zich tegen hem aan trekken. Ze voelde de trillingen door zijn borst gaan terwijl hij praatte. De enige die hij nog vertrouwde… Cat slikte. ‘Van alle mensen die hier rondlopen kies je mij als de persoon die je nog vertrouwt,’ mompelde ze half grappend. Haar schuldgevoel stapelde zich nog wat op. Binnenkort zou Fwinn er alleen voor staan. Haar keuze om te vertrekken leek nu het meest egoïstische wat ze kon doen. En blijkbaar had Fwinn door dat ze iets te verbergen had. Ze zuchtte en bleef even stil om na te kunnen denken.
‘Het zijn de nachtmerries, onder andere. Ze worden steeds erger,’ begon ze aarzelend. Fwinn had gelijk, hij zou er toch wel achter komen. Misschien was nu het juiste moment om het hem te vertellen. Uitstel van executie zou haar toch niets opleveren. Cat kroop nog wat dichter tegen hem aan en legde haar hand op zijn borstkas. ‘Het zijn geen gewone nachtmerries, dat weet ik zeker. Het is net alsof ze me iets proberen te vertellen. En het gekke is dat ik me niet meer kan herinneren hoe de nachtmerries af moeten lopen. Alsof dat deel uit mijn geheugen is verdwenen.’ Met opzet liet ze nog een stilte vallen. Zo hoefde ze niet verder te vertellen over de plannen die ze had gemaakt. Ze keek omhoog naar Fwinn’s gezicht om zijn gezichtsuitdrukking te zien. Hij wist waarschijnlijk dat dit nog niet het einde van het verhaal zou zijn.
‘Ik moet naar Erd gaan en ik weet niet wat ik daar aan zal treffen. En ik weet ook niet of ik wel weer terug kom.’ Binnen een paar seconden waren de zinnen haar mond uit. Ze probeerde toonloos te klinken, maar dat lukte maar half. In afwachting van zijn antwoord schoof ze weer van hem weg richting de zijkant van het bed. Het leek haar beter om hem nu de ruimte te gunnen.


Meh kort en flut, maar ik weet dat ik de komende dagen niet kan schrijven en ik wilde toch even reageren
Dit doet me trouwens aan een bepaalde afbeelding van Cat denken die ik toevallig tegen kwam voordat jij de vorige post schreef: klik
Terug naar boven Ga naar beneden
Kristh
.
.
Kristh

Can you still find me in the dark? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Little pig
Posts : 301
Can you still find me in the dark? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: -
Partner: You ain't nothing more then a distortion in a perfect taken photograph

Can you still find me in the dark? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Can you still find me in the dark?   Can you still find me in the dark? Icon_minitimezo feb 23 2014, 17:06

Can you still find me in the dark? 2yp0sup
‘I hope that you will find what you search for on Erd.’

Words: 358
Status: Relatief kalm
Memo: Gaat Cat definitief weg?

Fwinn had Cat tegen zich aan getrokken en sloot zijn ogen met een nadenkende grimas. ‘Ik heb niemand anders op het moment.’ Waren zijn woorden op haar grappende woorden, maar hij had door dat ze iets verborg. Haar ademhaling leek kort iets gejaagder te gaan toen hij dat had gezegd. Hij voelde aan haar houding dat er iets was en hij vroeg het haar direct en zonder omweg. Hij sloot zijn ogen toen ze begon over nachtmerries. Zijn mond was nog niet veranderd maar de glimlach die zojuist nog even er was had plaatst gemaakt voor een nadenkende en serieuze grimas. Fwinn zijn ogen opende zich niet toen ze verder begon te praten. De conclusie was vrij duidelijk te trekken. Ze ging op zoek naar het antwoord van de nachtmerries, aldus ging ze naar Erd om daar het antwoord te vinden. Fwinn zijn ogen opende zich even om met een lege blik voor zich uit te kijken. Hij voelde hoe ze van hem weg wilde kruipen maar hij pakte haar schouder vast en kneep er even zacht in om haar weer terug tegen zich aan te brengen. Hij legde zijn hoofd tegen die van haar en ‘keek’ in haar ogen. Hij zweeg even kort en opende toen zijn mond. ‘Ik…’ sprak hij zachtjes. ‘Ik hoop dat je vind wat je zoekt op Erd.’ Sprak zijn stem toen zacht met duidelijke toon dat hij haar zijn zegen gaf om te gaan. ‘Ik red me wel…’ sprak hij met een glimlach. ‘Denk ik.’ Sprak hij daarna er mompelend achter aan. Zijn mond vormde een glimlach en legde zijn hoofd op haar schouder. ‘Ik wil je bedanken voor de nodige steun.’ Sprak hij met een zachte toon in zijn stem. ‘Ik hoop dat ik je nog een keer terug zal zien.’ Waren zijn woorden zachtjes tegen haar om zijn tranen te bedwingen. Hij voelde ze prikken achter zijn oogleden, maar hij hield ze koppig tegen. Hij zou zich groot houden en staande houden. Al was het zodat Cat haar antwoord met volle goede moed zou kunnen vinden zonder zich zorgen te maken voor hem. Al zou ze het ongetwijfeld wel doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Can you still find me in the dark? UTL8oxA PROFILE
Can you still find me in the dark? UTL8oxA MAGICIAN

Can you still find me in the dark? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Can you still find me in the dark?   Can you still find me in the dark? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Can you still find me in the dark?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
»  I find it kinda funny, I find it kinda sad | Open
» It's getting dark darling, too dark to see / Ziva, Ronodan & Kalista
» Dark Magic Les 1~ Hoe te werken met Dark Magic Pistols
» Find out what it means.
» Missie 007; Find Nearvus.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Floors :: Student's Bathroom-