PortalIndexWho is it this time!!?? HpD5UwnWho is it this time!!?? 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Who is it this time!!??

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Mizore

Mizore

Who is it this time!!?? UTL8oxA PROFILEPosts : 483
Who is it this time!!?? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water magie, alleen ijs
Klas:
Partner: the one who can make my hart melt away

Who is it this time!!?? Empty
BerichtOnderwerp: Who is it this time!!??   Who is it this time!!?? Icon_minitimema apr 15 2013, 01:47

Mizore had het behoorlijk op haar heupen. Ze had lucht gekregen dat er een nieuwe legendarische magican was verkozen voor vrouwe van het water. Met zware voetstappen denderde ze door de school heen onderweg naar de toren om naar de kamer te gaan waar de nieuwe vrouwe van het water zou zitten. Met een mistige wolk om haar heen van haar magie die ze niet langer binnen kon houden om haar heen deinsden verschillende leerlingen opzei. Degene die dit niet deden sloeg ze met een hamerslag tegen de zijkant van de gang aan dat ze er zeker door kon. Haar geduld was opgeraakt. Ze was verkozen door Neara als opvolgster. Toen die verdween kwam er een ander in de plaats Fealwen. Daar had ze dan nog enige begrip voor aangezien ze niet zo lang pupil was geweest. Daar had ze ook al om lopen stieren maar dat bleef nog binnen perken. Nu had ze het helemaal gehad. Neara had weinig naar haar omgekeken maar de gesprekken en ontmoetingen die ze hadden gehad waren vrij rustig verlopen. Nadat Fealwen was gekomen had ze haar woeden ook niet altijd even in begrip kunnen houden en zeker niet toen die haar ook nog eens haar krachten wilden zien, al had ze het daar niet zo zeer laten merken. Ze had toen haar woeden later in de kerkers losgebarsten omdat Lance daar op stond. Hooguit belachelijk vond ze het. Legendarische magicans voelen toch de krachten van mensen dichtbij!? Die van haar was al zo sterk dat ze bij niemand onopgemerkt langs kon lopen. Zelfs als ze naar Savador dacht te gaan dan wist hij het al voordat zij haar eerste stap had gezet. De helft van haar route nu afgelegd te hebben en haar gedachte als een tornado door haar hoofd heen ging bleef haar woede maar ophopen. Iedere stap die ze zetten lied een plakkaat ijs achter en om haar heen was het gaan sneeuwen. De eerste ijsvorm was te voorschijn gekomen. Haar blauwe ogen waren wit geworden. De paarse lokken waren massief wit ijs en haar handen waren in ijsklauwen veranderd. Bij iedere paar stappen die ze zetten groeide de wolk tot dat ze uiteindelijk niet meer het einde van haar bestemming kon zien zonder dat er sneeuw viel. De sneeuw die viel was zo koud dat het brandwonden achter lied als het op je neer viel. De trappen die ze liep waren op haar leeftijd niet erg gemakkelijk maar het boeide haar helemaal niks op het moment. Voor de deur snoof ze een dikke witte wolk gecondenseerde adem uit en beukte met een stoot met haar ijsklauw de deur aan diggelen. De houten deur spatte uiteen en de splinters sprongen door de kamer alsof de deur maar een waterballon was geweest. Met haar witte ogen keek ze strak de kamer in waar ze niemand zag zitten. Ze wist dat ze de gehele ruimte vanuit hier niet geheel kon zien. “Waar zit je!” riep ze uit volle kracht. “Hoe veel komen er nog na jou!? Ben ik een grapje voor jullie of zo!” bulderde ze uit. Met haar ogen op iedere beweging in de kamer gericht merkte ze de openhaard op waar vuur in stond te branden. Met een woeste beweging naar het vuur toe bevroor ze de halve kamer. “Waar hang je uit! Laat je zien” bulkte ze verder en stampvoetend verder de kamer in waar ze met gemak de splinters van de houten deur verder aan stuken trapte terwijl ze de kamer in liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoire

Victoire

Who is it this time!!?? UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Marit
Posts : 88
Who is it this time!!?? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water
Klas: -
Partner:

Who is it this time!!?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who is it this time!!??   Who is it this time!!?? Icon_minitimezo apr 28 2013, 22:06

Met gesloten ogen genoot Victoire van de opkomende zon. Het was pas acht uur en hoewel ze vandaag geen afspraken had vond ze dat geen reden om tot elf uur in haar bed te blijven luieren. Ze had een kleine tafel en een aantal stoelen op haar balkon gezet en zat daar nu haar ontbijt te nuttigen. Er lag condens op de bladeren van de klimop die langs het balkon en de grote glazen deuren die naar haar kamer leidden. Toen ze haar ogen weer opende keek ze uit op het bos en het meer. Er waren nog geen mensen op het terrein, iedereen zat nu waarschijnlijk aan het ontbijt.
Nadat ze klaar was met eten ruimde ze haar servies op en ging aan haar bureau zitten. Cassia was rustig vergeleken met een aantal andere planeten. De planeet had een lijn van stabiele leiders gehad en kon dus wel tegen een stootje. De beruchte Cassiaanse piraten waren ook al in tijden geen probleem meer geweest en ziektes waren vrijwel genezen. De bevolking was welvarend en stabiel. Als Legendarische Magiër van deze planeet kon ze erg tevreden zijn. Net toen ze aan haar eerste reactie op een brief wilde beginnen voelde ze een grote stroom magie haar kant op komen. Ze hechtte er niet veel waarde aan, Mizore was haar al eerder opgevallen. Victoire had haar redenen om niet naar haar toe te gaan, maar vandaag leek haar een geschikte dag om eens kennis met haar pupil te maken. Het viel haar gelijk op dat het meisje boos was en daar op haar eigen manier mee om ging. Ze was duidelijk geen typische Cassiaan, die zo’n situatie met verstand op zou lossen, maar liet juist door middel van haar magie haar emoties zien. Victoire was blij met zo’n pupil, zelf was ze ook geen typische Cassiaan, al wisten de meeste mensen dat niet. Tien minuten nadat de magie van het meisje haar was opgevallen hoorde ze vanuit de voorkamer de deur in duigen vallen. Kalm stond ze op om er naartoe te lopen. Daar stond haar opvolger te tieren. Victoires enige reactie was haar mondhoek licht optrekken, maar verder keek ze Mizore strak aan tot ze klaar was. ‘Ik vroeg me al af wanneer je je gezicht hier zou laten zien Mizore,’ sprak ze uiteindelijk vanuit de deuropening van de studeerkamer. Met een opgetrokken wenkbrauw liet ze haar blik over de splinters van haar houten deur gaan. ‘Je bent hier met veel vragen, neem ik aan. Een daarvan is waarschijnlijk waarom jij nog geen Legendarische Magiër bent,’ concludeerde ze. Ze nam een aantal seconden de tijd om Mizore te bestuderen. Ze zag er sterk en standvastig uit en Victoire begreep gelijk waarom ze was uitgekozen. ‘Misschien is dat je antwoord,’ antwoorde ze nu ietwat kil terwijl ze met haar hand naar de overgebleven stukken deur wees. ‘Ik neem aan dat simpel kloppen je punt niet helemaal duidelijk had gemaakt.’ De glimlach was inmiddels van haar gezicht verdwenen. Hoewel ze blij was met Mizore als haar leerling kon ze onmogelijk al haar daden door de vingers zien. Ze deed een aantal stappen naar voren, maar liet een aantal stappen naar voren, maar liet nog twee meter tussen hen in. ‘Ik ben zeer benieuwd naar wat je precies met dit gedrag wilde bereiken. Je had toch niet verwacht dat dit mij slechts een beetje van mijn stuk zou kunnen brengen?’ IJskoud keek ze het meisje aan terwijl ze het gevoel kreeg dat dit meisje opleiden misschien wel haar lastigste taak tot nu toe kon zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mizore

Mizore

Who is it this time!!?? UTL8oxA PROFILEPosts : 483
Who is it this time!!?? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water magie, alleen ijs
Klas:
Partner: the one who can make my hart melt away

Who is it this time!!?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who is it this time!!??   Who is it this time!!?? Icon_minitimewo mei 01 2013, 00:00

De woede gierde door haar lichaam. De eerste keer kon ze het begrijpen. Ze was nog niet ver genoeg in haar lessen geweest om het te zijn. Dat had ze met veel moeite ook links kunnen laten liggen, maar twee keer was haar te veel. In haar eerste ijsvorm stormde ze de kamer binnen en bij het zien bewegen van het vuur bevroor ze het. Haar ogen keken vol haat de kamer door. Ze zag iemand de hoek omkomen. De mondhoeken van de persoon stonden omhoog wat haar nog kwader maakte. De kalme stem die dingen begon te vertellen maakte haar alleen maar bozer. Harder op haar tanden bijtend bleef ze kwaad Victore aan kijken. Herinnerend aan de lessen en oefeningen de Lance haar had gegeven probeerde ze zich iets te kalmeren. Al ging dit veel moeilijker omdat ze hem al een tijd niet gezien had. Victoire stopte met praten en ze zag hoe ze haar bestudeerde. Haar kille zin daarna schoot echter weer bij haar in het verkeerde keelgat. "Kloppen doe ik alleen voor mensen die ik respecteer. Daar ben jij duidelijk niet iemand van." Mizore ging recht staan en liet haar handen half ontspannen langs haar lichaam hangen. "Waarom ben je niet naar mij gekomen?" Bracht ze tandenknarsen uit. Ze wilde verder ratelen met haar vragen maar besloot ze deze keer maar rustig te vragen. "Wat ik hier probeer te bereiken is dat je me niet onderschat. En dat zal ik je gelijk duidelijk uitleggen." Een flinke wolk condens verlate haar lippen en de sneeuwstorm verdween. Haar witte ogen stonden diep en leeg op die van Victoire gericht. "Neara heeft me uitgekozen en ik had veel respect voor haar. Zij is een van de weinigen de mijn krachten herkenden. Fealwen heb ik een beetje leren respecteren. Ook zij heeft de kans genomen om mijn krachten te herkennen." Met haar ijsklauw de nu weer terug veranderde in een hand schoof ze een ijslok weg die weer van wit ijs in paars haar veranderde waarna de rest van haar haar volgde. "Je hebt de kans niet genomen om mij op te zoeken. Ik weet hoe erg mijn krachten uitstralen dus ik weet dat je me kon vinden." De haat in haar ogen sprong er bijna uit. "Ik ben geen klein meisje al zie ik er wel zo uit. Ik ben geen 16 of 17 of hoe oud je me dan ook schat. Mijn echte leeftijd ga ik hier niet staan te verkondigen en er is er maar een die mijn werkelijke leeftijd weet."

~x~ Flut, sorry~! ~x~
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoire

Victoire

Who is it this time!!?? UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Marit
Posts : 88
Who is it this time!!?? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water
Klas: -
Partner:

Who is it this time!!?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who is it this time!!??   Who is it this time!!?? Icon_minitimewo mei 01 2013, 01:19

Victoire kon een geduldig persoon zijn. Ze kon meelevend, begripvol en vriendelijk zijn. Maar alleen als zij daar ook profijt van kon hebben. In Mizores geval wist ze niet zeker of dat wel kon. Met een emotieloos gezicht liet ze haar uitrazen. Het had toch geen zin en dat zou ze haar snel genoeg duidelijk maken. Victoire was dit soort dingen wel gewend. Natuurlijk niet zo extreem als nu, maar er waren wel vaker mensen boos op haar geweest. En na al die jaren deed het haar niet zoveel meer. ‘Ik geloof dat het jou nog niet helemaal duidelijk is hoe het hier werkt,’ begon ze rustig. Ze wist niet helemaal wat Mizore van haar verwachte. Wilde ze dat ze nu tegen haar begon te schreeuwen of dat ze op haar knieën om vergiffenis ging vragen. ‘Ik, dus niet jij, ben verkozen tot Legendarische Magiër van het water. Fealwen had daar haar redenen voor, die ik inmiddels ook wel kan raden, dus daar moeten we mee leren leven. Dat betekent ook dat mijn watermagie vele malen sterker is dan die van jou en dat ik de heerschappij over een planeet heb. Ik begrijp dat ik mijn respect moet verdienen, maar dan is het toch geen moeite om gewoon te kloppen?’ Het moest duidelijk gemaakt worden wie er hier hoger in rang was. Eindelijk stopte het meisje met haar sneeuwstorm, waarmee ze toch al niets had bereikt. Voor een kort moment brak Victoire het oogcontact en ging op een stoel zitten. Vervolgens keek ze het meisje weer aan en luisterde naar wat ze te zeggen had. Ergens had Victoire wel begrip voor de beweegredenen van Mizore. Ze was al een tijdje opvolger van de legendarische magiërs en wilde zichzelf eindelijk eens bewijzen, maar Victoire had het gevoel dat ze deze baan ontzettend onderschatte. Ze kon geen planeet vertrouwen aan zo’n heethoofd. ‘Er zijn een heleboel goede magiërs op deze school. Er zijn een aantal die sterker zijn dan jij, al weten de meesten het zelf niet. Ik heb je zeker niet over het hoofd gezien, maar aangezien ik nog steeds hoger in rang sta leek het me logisch dat jij naar mij toe zou komen. En misschien is het in je opgekomen dat ik belangrijkere taken heb dan me bezig houden met een of ander heethoofd?’ Vervolgens stond ze op en liep naar een kastje toe. Met een sleutel die ze uit haar broekzak haalde opende ze een van de laatjes. Het was een magische sleutel, dus het was onmogelijk om zonder het ding de la open te krijgen. Uit de la haalde ze een zilveren koord met aan het uiteinde een witgouden ring met een saffier in het midden. ‘Dit is de ring die aan de opvolger van de legendarische magiër van het water wordt gegeven. Ik ben de enige die de macht heeft om deze ring uit te delen.’ Ze draaide zich om en liet de ketting met de ring aan Mizore zien. Ieder Legendarische Magiër had zo’n ring. Queralena had de ring al aan Savador laten zien, maar van de anderen wist ze het nog niet. ‘Natuurlijk kan je proberen om de ring met geweld te stelen, maar ik beloof je alvast dat je, hoe speciaal je ook mag zijn, echt niet sterker dan ik kan zijn.’ Ze bewoog het koord even heen en weer en legde het vervolgens weer terug in het laatje dat ze op slot deed. De sleutel verdween in de palm van haar hand. ‘Ik ben niet de enige die respect verdiend,’ zei ze veelbetekenend. ‘En aangezien we toch met elkaar opgescheept zitten - want ik ben niet van plan om je van je positie te ontheffen – beginnen we maar met eerlijkheid. Als leermeester moet ik bepaalde zaken over je weten.’ Na dat gezegd te hebben draaide Victoire zich om en liep richting de studiekamer en het balkon. Mizore kon zelf bepalen of ze mee liep. De deur liet ze even voor wat het was. ‘Begrijp me niet verkeerd,’ zei ze tegen Mizore. ‘Ik onderschat je krachten zeker niet, maar je zult toch dingen van me moeten leren. Begin dus maar met je beleefd en naar je rang te gedragen.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Who is it this time!!?? UTL8oxA PROFILE
Who is it this time!!?? UTL8oxA MAGICIAN

Who is it this time!!?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who is it this time!!??   Who is it this time!!?? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Who is it this time!!??

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» You were on time, at the wrong time
» Time has come....
» A lot of time
» Time-out
» Its time

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Headmaster's Office :: The Tower :: Ilma - The Room of Water-