PortalIndexGevonden. HpD5UwnGevonden. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Gevonden.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Aigavlov

Aigavlov

Gevonden. UTL8oxA PROFILEPosts : 28
Gevonden. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra - Dark Magic
Klas: -
Partner: /

Gevonden. Empty
BerichtOnderwerp: Gevonden.   Gevonden. Icon_minitimedo feb 18 2010, 15:35

Aigavlov liep kalm door de gangen. Zijn voetstappen weergalmde in zijn oren. Voor de deuren van de etage van Shadra bleef hij staan. Hij duwde de klink van de deur naar beneden en deed deze open. De etage lag er verlaten bij. Waarschijnlijk waren alle leerlingen inmiddels naar hun lessen. Aigavlov besefte dat zijn gesprek met Rose langer had geduurd dan hij had gedacht. Aigavlov gooide zijn tas op de bank en liep naar de tafel om iets te drinken voor zichzelf in te schenken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
.
.
avatar

Gevonden. UTL8oxA PROFILEPosts : 84
Gevonden. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Gevonden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gevonden.   Gevonden. Icon_minitimeza feb 20 2010, 09:23

No


Laatst aangepast door Mimi op do dec 22 2011, 12:16; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Aigavlov

Aigavlov

Gevonden. UTL8oxA PROFILEPosts : 28
Gevonden. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra - Dark Magic
Klas: -
Partner: /

Gevonden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gevonden.   Gevonden. Icon_minitimeza feb 20 2010, 09:41

Aigavlov dronk zijn glas in een keer leeg. Het glas waste zichzelf daarna spontaan af en zette zichzelf weer schoon op het blad. Aigavlov liep naar de bank en pakte zijn tas toen hij een stem hoorde. Hij keek op en wierp een korte blik over het meisje dat daar stond. Hij hoorde haar woorden en moest zich beheersen zijn emotieloze houding en blik te behouden. ''Misschien ben ik nieuw hier en wist ik niet zeker of dit de juiste etage was. Misschien was ik van plan de deur te sluiten als ik daar eenmaal achter was gekomen. En misschien was ik net onderweg naar de deur om die dicht te doen toen iemand me verwijten kwam maken'' zei hij toonloos. ''Maar ik zie wel dat dat soort conclusies niet gauw getrokken zullen worden hier'' vervolgde hij weer emotieloos. Met die woorden draaide hij zich om en deed de deur van de jongens slaapzaal open waarna hij die met een iets hardere klap dan misschien nodig was weer dichtdeed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Enma
.
.
Enma

Gevonden. UTL8oxA PROFILEPosts : 141
Gevonden. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark Magic
Klas: 5e klasser
Partner: /

Gevonden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gevonden.   Gevonden. Icon_minitimeza feb 20 2010, 09:51

Enma was ondertussen ook binnengekomen. Ze deed de deur zachtjes achter zich dicht en zag nog net het vuurrode haar van Aigavlov door de deur verdwijnen. Haar blik ging even naar Mimi. Koud en emotieloos net als Aigavlov. Ze waren er beide op getraind geen emoties te tonen. Zwijgend liep Enma naar de deur van de jongens slaapzaal en klopte kalm aan. Haar zwak roodgloeiende ogen wachtte geduldig af tot die weer open zou gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
.
.
avatar

Gevonden. UTL8oxA PROFILEPosts : 84
Gevonden. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Gevonden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gevonden.   Gevonden. Icon_minitimeza feb 20 2010, 10:04

No


Laatst aangepast door Mimi op do dec 22 2011, 12:16; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Aigavlov

Aigavlov

Gevonden. UTL8oxA PROFILEPosts : 28
Gevonden. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra - Dark Magic
Klas: -
Partner: /

Gevonden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gevonden.   Gevonden. Icon_minitimeza feb 20 2010, 10:22

Aigavlov had inmiddels een bed uitgekozen die nog vrij was en legde daar zijn tas op. Hij had geen zin om die nu uit te pakken. Hij ging even op de rand van het bed zitten en liet zijn hoofd hangen. Zijn rode haren vielen over zijn schouder en raakte de grond. Het eerste wat Aigavlov deed opkijken was het briefje dat onder de deur door werd geschoven. Daarna hoorde hij het geklop. Aigavlov stond op en liep naar de deur toe. Eerst pakte hij het briefje op en las dat. Ergens had hij evrwacht dat het meisje achter de deur zou staan maar toen Aigavlov de deur weer open deed zag hij Enma staan. ''Naar jou was ik op zoek'' zei hij enkel. Hij keek even naar het meisje dat ook bij Enma stond. Hij knikte enkel kort naar haar ten teken dat hij haar excuses geaccepteerd had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Gevonden. UTL8oxA PROFILE
Gevonden. UTL8oxA MAGICIAN

Gevonden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gevonden.   Gevonden. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Gevonden.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Eindelijk gevonden.
» || Gevonden || Anouchka ||
» Familie [gevonden]
» [Gevonden] Tweelingbroer Saito
» [Gevonden!] Familielid of vriendin

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Floors :: Floor II - Dark Magicians Dormitory-