PortalIndex[GZ]  Vervanger voor Bellingar (tweelingbroer van Nearvus) HpD5Uwn[GZ]  Vervanger voor Bellingar (tweelingbroer van Nearvus) 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 [GZ] Vervanger voor Bellingar (tweelingbroer van Nearvus)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Nearvus
.
.
Nearvus

[GZ]  Vervanger voor Bellingar (tweelingbroer van Nearvus) UTL8oxA PROFILEReal Name : Mies
Posts : 111
[GZ]  Vervanger voor Bellingar (tweelingbroer van Nearvus) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wind magie
Klas: 5e
Partner: a book is good enough.

[GZ]  Vervanger voor Bellingar (tweelingbroer van Nearvus) Empty
BerichtOnderwerp: [GZ] Vervanger voor Bellingar (tweelingbroer van Nearvus)   [GZ]  Vervanger voor Bellingar (tweelingbroer van Nearvus) Icon_minitimema maa 18 2013, 12:01

Eloow,

Ja de titel zegt het al gedeeltelijk. Ik ben opzoek naar de tweelingbroer van Nearvus. De vorige persoon die dit samen met me deed is gedeeltelijk gestopt met RPG'en dus vandaar.
Ik ben opzoek naar mensen die goed actief zijn en als het kan niet al te veel accounts al hebben. Ook goed met een mannelijke persoonlijkheid om kan gaan en loverboy/zwijmel-achtig kan posten.

Een paar dingen staan echter al wel vast aan het account:
- Zijn naam is Bellingar Cruentus
- Zijn faceclaim is Usui Takumi van Kaichou wa maid-sama
- Hij is een charmeur en een rokkenjager en vrijwel altijd beleeft naar vrouwen.
- Hij komt van een rijke familie waarvan hun vader eigenaar is van een paar grote banken op Razen.
- Hij kent de etiketten goed en gebruikt deze ook, al doet hij dit niet altijd.
- Een ongelofelijke haat tegen dieren
- Heel close met zijn broer ( leg ik verder uit aan de geïnteresseerde).
- Zijn magie is Vuurmagie.

Hoe het echter verder zit met persoonlijke relaties van Bellingar en sommige studenten en zo hier weet ik niet erg, sorry daar voor.

Voor vragen en aanmeldingen voor dit account graag hier beneden plaatsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ephony
Ere Oud-Lid
Ere Oud-Lid
Ephony

[GZ]  Vervanger voor Bellingar (tweelingbroer van Nearvus) UTL8oxA PROFILEReal Name : Elodie
Posts : 2621
[GZ]  Vervanger voor Bellingar (tweelingbroer van Nearvus) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht magie.
Klas: Mentorklas van sexy Saf :3
Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥

[GZ]  Vervanger voor Bellingar (tweelingbroer van Nearvus) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Vervanger voor Bellingar (tweelingbroer van Nearvus)   [GZ]  Vervanger voor Bellingar (tweelingbroer van Nearvus) Icon_minitimedi maa 26 2013, 17:10

Voor specifieke vragen over Bell kan je bij mij zijn c:, als Nearv het niet erg vindt.
HIJ IS EEN SUPERCOOL KARAKTER MENSEN! 8D
Terug naar boven Ga naar beneden
 

[GZ] Vervanger voor Bellingar (tweelingbroer van Nearvus)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» [GZ] Fam. Voor Jojotje ^^
» [Gevonden] Tweelingbroer Saito
» *Nearvus
» [GZ] Slachtoffers voor Gio
» Voor de leraren

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Accountmarkt-