PortalIndexIn de bieb. HpD5UwnIn de bieb. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 In de bieb.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Marcus
.
.
Marcus

In de bieb. UTL8oxA PROFILEPosts : 162
In de bieb. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Erd, earth magic en duistere magie
Klas: /
Partner: Never.

In de bieb. Empty
BerichtOnderwerp: In de bieb.   In de bieb. Icon_minitimedo aug 20 2009, 12:35

Selavin was nog steeds op zoek naar het kantoor van Madeline. In plaats daarvan vond hij de bliebliotheek. ''Rotschool. Je kan hier ook helemaal niks vinden'' vloekte hij zachtjes. Hij liep langs de rijen met boeken. Hij trok er een uit die over de geschiedenis van de school ging. Selavin liep ermee naar een tafel en sloeg het boek wat ruw open. Hij bladerde het geirriteerd door terwijl hij eigenaardig soort sigaret opstak. Hij blies de rook uit en bekek een bladzijde waarna hij verder bladerde. Doordat hij enkel zijn aandacht bij het boek hield had hij niet gemerkt dat er iemand binnen was gekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.
.
.
Rose.

In de bieb. UTL8oxA PROFILEPosts : 610
In de bieb. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

In de bieb. Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de bieb.   In de bieb. Icon_minitimedo aug 20 2009, 12:55

Rose liep wat rond in de gang om naar de bibliotheek te gaann waarna ze dan rustig binnenliep. Even keek ze in het rond, en ze liep dan rustig verder. Ze hoopte enkel dat er hier geen jongens van dat groepje waren, want anders zou ze zich te pletter gillen. Plots zag ze die man zitten aan een tafel, en ze liep dan vlug door naar de mythische wezens om opzoek te gaan naar een boek over de phoenix. Rustig zocht ze naar het boek, en ze keek gelijk ook naar andere boeken. Ze zucht heel even diep, en ze kon er eerlijk gezegd niet bij het boek. Ze probeerde het te nemen, maar algauw vielen er enkele boeken op de grond. Alweer slaakte ze een diepe zucht, en ze raapte de boeken weer op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marcus
.
.
Marcus

In de bieb. UTL8oxA PROFILEPosts : 162
In de bieb. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Erd, earth magic en duistere magie
Klas: /
Partner: Never.

In de bieb. Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de bieb.   In de bieb. Icon_minitimedo aug 20 2009, 13:08

Het vallen van de boeken had Selavin`s aandacht direct getrokken. Hij stond op en liep op het geluid af. Hij herkende het meisje van het lanceringsplatform. Hij stampte met een voet een keer op de grond. Die gooide de boeken omhoog en Selavin ving ze op. ''Je moet echt beter uitkijken met wat je doet. Bij sommige dingen kom je er namelijk niet zo snel vanaf'' zei hij enkel. Daarna gaf hij het stapeltje boeken aan Rose.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.
.
.
Rose.

In de bieb. UTL8oxA PROFILEPosts : 610
In de bieb. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

In de bieb. Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de bieb.   In de bieb. Icon_minitimedo aug 20 2009, 13:14

Rose schrok even van de man, en ze keek hem dan even blozend aan. "Uhm sorry meneer, maar ik wilde dat boek over de phoenix nemen, alleen ik kan er niet echt bij en daardoor vielen de boeken." Zei Rose dan blozend, en ze keek dan naar de grond. Ze nam de boeken aan, en ze legde die weer op de juiste plaats. "Uhm nogmaals bedankt van daarstraks meneer." Zei ze dan zachtjes tegen hem, en ze hoope dat de blosjes zouden verdwijnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marcus
.
.
Marcus

In de bieb. UTL8oxA PROFILEPosts : 162
In de bieb. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Erd, earth magic en duistere magie
Klas: /
Partner: Never.

In de bieb. Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de bieb.   In de bieb. Icon_minitimedo aug 20 2009, 13:24

''Selavin, is de naam'' zei hij tegen het meisje. ''Je zag er wel uit alsof je hulp nodig had. Andere zouden in mijn plaats waarschijnlijk hetzelfde hebben gedaan'' zei Selavin en wende even zijn blik af. Het leek alsof hij de titels op de kaften van de boeken las. Daarna keken zijn paarse ogen weer naar het meisje hoewel een van zijn ogen niet te zien was vanwege de pluk haar die ervoor hing.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.
.
.
Rose.

In de bieb. UTL8oxA PROFILEPosts : 610
In de bieb. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

In de bieb. Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de bieb.   In de bieb. Icon_minitimedo aug 20 2009, 13:30

Rose keek hem aan, en ze glimlacht heel even. ze kreeg die blosjes maar niet weg, en even schud ze kort met haar hoofd. "Uhm aangenaam ik ben Rose dochter van de leider van de phoenixclan." Zei Rose dan vriendelijk tegen hem, en ze keek dan naar het boek van de phoenix. Normaal praatte ze nooit over de clan, maargoed ze zei het voor deze ene keer toch maar even. Je wist maar nooit of men die clan kende, en ze keek dan weer naar de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marcus
.
.
Marcus

In de bieb. UTL8oxA PROFILEPosts : 162
In de bieb. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Erd, earth magic en duistere magie
Klas: /
Partner: Never.

In de bieb. Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de bieb.   In de bieb. Icon_minitimedo aug 20 2009, 13:33

''De Phoenixclan? Daar heb ik wel ooit iets over gehoord ja'' zei Selavin nadenkend. ''Ik ben het hoofd van het bestuur voor magisch onderwijs. Ik zocht eigenlijk Miss Madeline maar ik verdwaal telkens'' zei Selavin met een kleine klunzige glimlach. Deze verdween snel weer en maakte plaats voor zijn normale gezichtsuitdrukking.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.
.
.
Rose.

In de bieb. UTL8oxA PROFILEPosts : 610
In de bieb. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

In de bieb. Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de bieb.   In de bieb. Icon_minitimedo aug 20 2009, 13:40

Rose keek op bij het horen van zijn woorden, en ze keek hem even in de ogen aan. "Helaas zijn ze allemaal vermoord, en enkel ik en mijn neef Gwydion zijn de enige overlevenden." Zei Rose dan met een brok in de keel, waarna ze dan even naar de grond keek. Ze hoorde dan zijn woorden, en ze glimlacht heel even kort. "Het spijt me dat ik u eerder niet kon helpen, maar zelf ben ik nog niet naar daar moeten gaan, en anders had ik het u wel verteld waar het is." Zei ze dan glimlachend tegen hem, en ze keek weer even naar het boek van de phoenix. "Weet u het kenmerk eigenlijk van de clan?" Vroeg ze dan nieuwsgierig aan hem, en ze keek hem weer in de ogen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marcus
.
.
Marcus

In de bieb. UTL8oxA PROFILEPosts : 162
In de bieb. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Erd, earth magic en duistere magie
Klas: /
Partner: Never.

In de bieb. Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de bieb.   In de bieb. Icon_minitimedo aug 20 2009, 13:47

''Volgensmij was dat een Phoenix. Vandaar ook hun naam'' zei Selavin terwijl hij even voor zich uit staarde alsof het antwoord voor hem in de lucht geschreven was. Daarna keek hij Rose weer aan. ''Ik vind het vanzelf wel, maak je daar maar geen zorgen over. Desnoods ga ik terug naar Kale'' zei hij daarna tegen Rose.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.
.
.
Rose.

In de bieb. UTL8oxA PROFILEPosts : 610
In de bieb. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

In de bieb. Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de bieb.   In de bieb. Icon_minitimedo aug 20 2009, 13:51

Rose keek hem rustig aan, en ze glimlacht naar hem. "Ja, alleen word die er ingebrand in de rug." Zei Rose dan tegen hem, en ze liet het teken dan zien. Daarna deed ze haar topje weer omlaag, en ze keek hem dan aan. "Uhm ok dan." Zei ze zachtjes tegen hem, en ze voelde dat de blosjes minder werden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marcus
.
.
Marcus

In de bieb. UTL8oxA PROFILEPosts : 162
In de bieb. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Erd, earth magic en duistere magie
Klas: /
Partner: Never.

In de bieb. Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de bieb.   In de bieb. Icon_minitimedo aug 20 2009, 14:33

Waar Selavin wel verbaasd over was, was het feit dat Rose hem niet eens gevraagd had waarom hij eigenlijk hier was. Niet dat hij er veel moeite mee had. Hij zou het haar immers toch niet verteld hebben. Hij kleurde lichtjes toen Rose haar topje omhoog deed al was het enkel om de gebrandmerkte Phoenix te laten zien. Selavin kreeg een paar minuten later zijn normale huidskleur weer terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.
.
.
Rose.

In de bieb. UTL8oxA PROFILEPosts : 610
In de bieb. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

In de bieb. Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de bieb.   In de bieb. Icon_minitimedo aug 20 2009, 14:45

Rose keek hem rustig aan, en ze glimlacht naar hem. Ze had zijn kleurtje niet gezien, en ze keek dan even naar haar voeten. Toch richt ze haar ogen weer op hem, en ze vond hem wel een vriendelijke persoon. "U bent tenminste vriendelijker dan master Savador." Zei ze dan rustig tegen hem, en inderdaad ze vroeg het niet aan hem wat hij hier deed. Aangezien het haar zaken niet waren, en ze leunde dan met haar evenwicht op één been.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marcus
.
.
Marcus

In de bieb. UTL8oxA PROFILEPosts : 162
In de bieb. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Erd, earth magic en duistere magie
Klas: /
Partner: Never.

In de bieb. Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de bieb.   In de bieb. Icon_minitimedo aug 20 2009, 14:48

Schijn bedriegt Rose, schijn bedriegt dacht Selavin. Hij glimlachte even naar haar. ''Ik zal maar weer eens verder zoeken. Ik moet Madeline immers nog vinden'' zei hij daarna. ''Ik zie je binnekort vast nog wel eens Rose'' zei hij tegen haar. Daarna vertrok Selavin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.
.
.
Rose.

In de bieb. UTL8oxA PROFILEPosts : 610
In de bieb. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

In de bieb. Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de bieb.   In de bieb. Icon_minitimedo aug 20 2009, 14:53

Rose keek hem aan, en ze keek dan in het rond. "Uhm is goed men... ik bedoel Selavin." Zei ze dan tegen hem, en ze hoorde daarna zijn andere woorden. "Ok dan tot de volgende keer misschien." Zei Rose dan vriendelijk, en ze besloot het maar op te geven om het boek van de phoenix te nemen. Zij liep zelf ook gewoon weg, en ze keek dan in het rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



In de bieb. UTL8oxA PROFILE
In de bieb. UTL8oxA MAGICIAN

In de bieb. Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de bieb.   In de bieb. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

In de bieb.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» De bieb.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: The Great Hall-