PortalIndexHooi allemaal :D HpD5UwnHooi allemaal :D 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Hooi allemaal :D

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Yaëra
.
.
Yaëra

Hooi allemaal :D UTL8oxA PROFILEReal Name : -
Posts : 296
Hooi allemaal :D UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas:
Partner:

Hooi allemaal :D Empty
BerichtOnderwerp: Hooi allemaal :D   Hooi allemaal :D Icon_minitimezo feb 24 2013, 20:59

Hooi,

Ik ben net hier binnengedwarreld vanuit newbie-land, enneh, jullie hebben dus een nieuw lid erbij Razz
Ik zal mezelf eerst even voorstellen, daarna ga ik jullie lekker bestoken met vragen *Muhaha!*
---

Verder ben ik redelijk perfectionistisch sommige dingen, maar op een of andere manier doe ik andere dingen juist verschrikkelijk slordig, zoals schrijven (niet het taalgebruik, maar het handschrift ^^)

Ik ben meestal in hele hypere stuiter-hihihi-boingboingboing-hahahahaaaa melige buien en dan valt er geen land met me te bezeilen. Dan kraam ik alleen een hoop onzin uit en ren ik rondjes rond een tafel. (Nee, dat is overdreven, maar ik moet het toch een beetje proberen uit te drukken in woorden, toch? Alhoewel, ik denk dat jullie wel begrijpen waar ik het over heb, want ik heb al een beetje zitten lezen op dit forum, en jullie zijn soms ook hyper, hahaha)

En nu komen wat vraagjes xD (Ik moet het toch ergens zetten?)
- Ik krijg mijn avatar niet erop gezet.. Er komt telkens de melding: 'De URL is niet compleet'  of ik krijg een plaatje dat het niet doet. Ik gebruik photobucket.
- Hoe zit het hier met karakterkaarten/omschrijvingen van karakter/of hoe jullie het hier noemen? Kunnen jullie me alsjeblieft wat meer uitleg geven over wat voor soorten magie leerlingen al kunnen of gaan leren als ze naar school gaan?

Groetjes!

Edit: Dat met de avatar is al gelukt!


Laatst aangepast door Yaëra op di mei 03 2016, 12:22; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic

Hooi allemaal :D UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 4478
Points : 15
Hooi allemaal :D UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark-x-Light
Klas: Master Savador
Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||

Hooi allemaal :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hooi allemaal :D   Hooi allemaal :D Icon_minitimezo feb 24 2013, 21:05

Hellootjes en welkom hier :3
Altijd leuk, nieuwe leden om te bijten >D
Hmmmnnn vraagjes xD
- Ik krijg mijn avatar niet erop gezet.. Er komt telkens de melding: 'De URL is niet compleet' of ik krijg een plaatje dat het niet doet. Ik gebruik photobucket.
Kun je de link naar je plaatje anders even hier neerzetten? :}

- Hoe zit het hier met karakterkaarten/omschrijvingen van karakter/of hoe jullie het hier noemen? Kunnen jullie me alsjeblieft wat meer uitleg geven over wat voor soorten magie leerlingen al kunnen of gaan leren als ze naar school gaan?
Je zou deze topics kunnen doorlezen;
1. https://staracademy.forumtwilight.com/t2798-informatie-planeten
2. https://staracademy.forumtwilight.com/t2799-academy-informatie
3. https://staracademy.forumtwilight.com/t3399-informatie-elementen
Daarin staat alles wel uitgelegd. Woot!

Mijn naam is Emma en Do is mijn psycho kant :Y
Veel plezier hier en als je nog meer vragen hebt: U roept maar Stare
~Emma
Terug naar boven Ga naar beneden
Faline
.
.
Faline

Hooi allemaal :D UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Creepines
Posts : 1387
Points : 0
Hooi allemaal :D UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: air
Klas:
Partner:

Hooi allemaal :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hooi allemaal :D   Hooi allemaal :D Icon_minitimezo feb 24 2013, 21:06

welkom~

wel voor je plaatje moet je de optie 'direct link' gebruiken of je klikt gewoon op je profiel bij avatar, dan bladeren en kan je het gewoon van je pc afhalen
wel, voor karakter-omschrijvingen ben je vrij om te doen zoals je wil, je kan gaan kijken bij andere mensen hoe zij dat doen
en voor magie kies je één of twee magiesoorten waarin je char goed is en de rest kan je hier bij komen leren

Emma was te snel Stare
ik wens je nog veel plezier en stufjes op dit forum en als je meer vragen hebt, vraag maar ^^

x nes
Terug naar boven Ga naar beneden
Cat
.
.
Cat

Hooi allemaal :D UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Marit
Posts : 1877
Hooi allemaal :D UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do

Hooi allemaal :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hooi allemaal :D   Hooi allemaal :D Icon_minitimezo feb 24 2013, 21:07

Welkom!

Ik ben Marit en ik begon hier ook op m'n veertiende, dus je leeftijd valt wel mee. Naast Cat heb ik ook nog Miss Keira en Legendarische Magician Victoire.

Dat met de avatar weet ik even niet, maar over de rest kan ik wel wat vertellen. Het is aan jou om te beslissen of je karakter nieuw is op school en eerst op een andere school heeft gezeten of al zijn/ haar hele leven op SSA zit. Als je karakter een woud magiër is dan zal hij/ zij heel hard z'n best moeten doen om bijvoorbeeld vuurmagie te kunnen besturen, maar kan wel beter woudmagie besturen dan anderen. Je kunt maximaal twee basis magiesoorten kiezen. Daarbij moet je ervoor zorgen dat je magiër niet te overpowered wordt door krachten toe te voegen als tijdreizen etc en hij/ zij mag niet sterker zijn dan een rang hoger. Verder is alles vrij duidelijk uitgelegd onder het kopje informatie en regels.

Nog veel plezier hier!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic

Hooi allemaal :D UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 4478
Points : 15
Hooi allemaal :D UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark-x-Light
Klas: Master Savador
Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||

Hooi allemaal :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hooi allemaal :D   Hooi allemaal :D Icon_minitimezo feb 24 2013, 21:09

Dat komt omdat ik een superspeedy ninja ben >D
Haha, moet niet spammen hier stiekem Rolling Eyes
Dus dan doe ik er maar een vraagje terug bij:
Op welke andere rpg's zit je allemaal~?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Hooi allemaal :D UTL8oxA PROFILE
Hooi allemaal :D UTL8oxA MAGICIAN

Hooi allemaal :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hooi allemaal :D   Hooi allemaal :D Icon_minitimezo feb 24 2013, 21:12

Je lijkt heel erg op mij Stare

Maar welkom, ik ben Jinte en ik ben 14 jaar, dus er is niets raars aan c:

xx Jinte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zack
.
.
Zack

Hooi allemaal :D UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
Hooi allemaal :D UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

Hooi allemaal :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hooi allemaal :D   Hooi allemaal :D Icon_minitimezo feb 24 2013, 21:14

Welkom en veel plezier hier.
Ik ben Anne en ik rpg al sinds mijn 14 dus zo raar is dat niet Razz
*is nu al 18 :'*

XxAnne
Terug naar boven Ga naar beneden
Yaëra
.
.
Yaëra

Hooi allemaal :D UTL8oxA PROFILEReal Name : -
Posts : 296
Hooi allemaal :D UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas:
Partner:

Hooi allemaal :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hooi allemaal :D   Hooi allemaal :D Icon_minitimezo feb 24 2013, 21:17

Wow, wat een snelle reacties Surprised
Ik ga even weg, en woooooosh, boembamboem meteen heel dit topic vol x)
Haha, dat vind ik een goed teken, dat betekent dat het hier goed actief is, yay.

Ik zit op myrofas.nl (valt dit niet onder reclame?), daar ben ik heel actief op, en ik zit/zat/ben zwaar inactief op harrypotterrpg.nl. Daar zit ik al een jaar niet meer op, ofzo. Ik heb ook nog een tijdje (voordat ik ging forum-rpg'en) op habbo geroleplayed, maar daar ben ik vanaf gegaan omdat dat zo verschrikkelijk knullig is, naar mijn mening.

Dat met de avatar is al gelukt, en ik ben nu bezig met iets van school profiel. Ik heb al een leuk idee voor Yaëra Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Hooi allemaal :D UTL8oxA PROFILE
Hooi allemaal :D UTL8oxA MAGICIAN

Hooi allemaal :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hooi allemaal :D   Hooi allemaal :D Icon_minitimezo feb 24 2013, 21:22

Weet wel dat ze niet te overpowerd mag worden c:
En verder heb ik ook op Habbo gezeten, hele geschiedenis en ik had een zus enzo xD
Maar ik zie er zeker naar uit een topicje met jou te hebben c;
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kana

Master Kana

Hooi allemaal :D UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Anne
Posts : 889
Hooi allemaal :D UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud en lucht
Klas: My own
Partner: I guess this was all part of your plan

Hooi allemaal :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hooi allemaal :D   Hooi allemaal :D Icon_minitimezo feb 24 2013, 21:24

Wel, ik zie er ook wel naar uit om eens een topic met jou te hebben c:
Mijn andere accs: Zack, Rhys, Tom
Terug naar boven Ga naar beneden
Yaëra
.
.
Yaëra

Hooi allemaal :D UTL8oxA PROFILEReal Name : -
Posts : 296
Hooi allemaal :D UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas:
Partner:

Hooi allemaal :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hooi allemaal :D   Hooi allemaal :D Icon_minitimezo feb 24 2013, 21:26

Nah, ik denk niet dat ze overpowered wordt, ik vind van die overpowered-marysue karakters ook niet leuk om te spelen omdat ze niet echt falen of iets niet goed kunnen Razz
En dat is soms zo komisch *gemeen lachje*

Ik ben nu bezig met allerlei dingen uitzoeken, maarja, dat is normaal als je nieuw bent Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Hooi allemaal :D UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Hooi allemaal :D UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Hooi allemaal :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hooi allemaal :D   Hooi allemaal :D Icon_minitimema feb 25 2013, 02:16

Herrooo, welkom, welkom ~
Je bent inderdaad één van de jongere leden hier, maar dat maakt niet uit~
Zover ik zie zijn je vragen eigenlijk al beantwoord.
Als je iets verder niet snapt, kom naar me toe. Well, dat gaat eigenlijk een beetje moeilijk :')
Maar stuur me gerust een PB en dan leg ik het je even rustig uit.

Kijk in de RPG uit voor overvliegende Dominics en hongerige Rhines, ze bijt. Stare

Hooi allemaal :D Kb6e76
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Malekith
.
.
Malekith

Hooi allemaal :D UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Donja
Posts : 286
Hooi allemaal :D UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and Air Magic
Klas: Mentorklas van Master Savador
Partner:

Hooi allemaal :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hooi allemaal :D   Hooi allemaal :D Icon_minitimema feb 25 2013, 02:25

Hooi Very Happy

Leuk dat je ook SSA hebt ^^ Je kan me altijd PBen als je iets te vragen hebt, ik bijt niet. Wel graaf ik kuilen voor Rhines die mijn berg proberen in te pikken.

Pas trouwens ook op voor nare Saffies die niet lief zijn :0

Toedeloe ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Aressuka
.
.
Aressuka

Hooi allemaal :D UTL8oxA PROFILEReal Name : Alexa
Posts : 2255
Hooi allemaal :D UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light (met een voor de meeste mensen onbekende dark side)
Klas: -
Partner: You make me shine like a star in the sky

Hooi allemaal :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hooi allemaal :D   Hooi allemaal :D Icon_minitimema feb 25 2013, 09:20

Haay,

altijd leuk om een nieuw iemand te verwelkomen hier. Ik ben zelf 21 (ja echt waar) en dit is mijn eerste RPG ooit (word het nog gekker) Ik ben zelf redelijk nieuw (net een paar weekjes) en geloof me, ze zijn hier superaardig. Als je vragen hebt kan je ze gewoon stellen. We zijn heel behulpzaam.

Veel plezier hier. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Keito
.
.
Keito

Hooi allemaal :D UTL8oxA PROFILEReal Name : Sasha
Posts : 198
Hooi allemaal :D UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire magic
Klas: Master Kana
Partner: Who can heat up my frozen heart..?

Hooi allemaal :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hooi allemaal :D   Hooi allemaal :D Icon_minitimema feb 25 2013, 16:55

Heee!

Allereerst: Welkom!! Yeh! 8D

Oké, dit is bijna eng.. Het klinkt misschien vreemd om dit van mij ineens zo te horen, maar wij lijken best op elkaar.

Kort samengevat wat dingetjes die overeen komen:
Mijn hobby's; tekenen, verhalen schrijven, toneel, en RPG-en.
Muzieksmaak: indie, alternatieve muziek (&soundtracks).
Kledingstijl: lekker standaard en weinig kleur. Zwart, yay! Woot!
Anders: Ook zeer, zeer perfectionistisch, maar ik heb ook een slordig, bijna onleesbaar handschrift. XD
En als ik eenmaal melig ben, ben ik écht melig.

o.O Zoals ik zei: eng.

En jong ben je niet echt hoor, wel ietsje jonger dan andere leden hier (ik ben 18), maar ik begon op mijn 13e met RPG-en en eigenlijk denk ik niet dat leeftijd echt een rol speelt. Het draait tenslotte om het schrijven. ;D

Oh ja: ik zag dat je vragen al beantwoord waren, maar met eventuele andere vragen kun je ook altijd bij mij terecht. Ik zit nog niet zolang op dit forum als sommige anderen, maar ik heb inmiddels best wat RPG ervaring, dus wie weet kan ik je toch helpen.

Ehm.. dan nog één ding: VEEL PLEZIER!! Maar dat gaat wel lukken hier. Weet ik zeker. Jump

~Sasha
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosie

Rosie

Hooi allemaal :D UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita ~
Posts : 454
Hooi allemaal :D UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire ~ Earth
Klas:
Partner: I'm gonna make you fall for me, but I won't catch you

Hooi allemaal :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hooi allemaal :D   Hooi allemaal :D Icon_minitimema feb 25 2013, 17:19

Hallo en welkom op ssa ~
Ik hou ook van tekenen, verhalen schrijven, rpg-en ^^
En je bent hier nog niet de jongste: ik ben 13 xD Ik rpg al van mijn 12e c:
Nou, ik wens je hier heel veel plezier toe. Na even ben je waarschijnlijk zoals de meeste onder ons verslaafd aan SSA hehe.
En als je vragen hebt: de meesten hier bijten niet dus stel ze maar ^^
Xoxo, Talita ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Yaëra
.
.
Yaëra

Hooi allemaal :D UTL8oxA PROFILEReal Name : -
Posts : 296
Hooi allemaal :D UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas:
Partner:

Hooi allemaal :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hooi allemaal :D   Hooi allemaal :D Icon_minitimema feb 25 2013, 19:57

Ik bijt wel *muhaha*
Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

Hooi allemaal :D UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
Hooi allemaal :D UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

Hooi allemaal :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hooi allemaal :D   Hooi allemaal :D Icon_minitimewo feb 27 2013, 09:49

Hoi ik ben alois...dus m'n echte naam is tjenise...ik ben hier net is voor me 14gekomen dus het is echt neit raar dat je er op zit. ik bedoel als jong kind ben je lekekr creatief. ik ben nu net 15 Wink maar jha:d je kunt altijd vragen stellen. trouwens ik heb op je topic gereageerd maar eigelijk heb ik een pc verbod tot 1 maart. dus lekker stiekem bezug!!! haha ik heb nog veel meerdere achount. zoals luka macken hannah anefeloz en claude faustus...binnenkort komt m'n eigen gemaakte karakter er ook nog op...maar ik zeg dr naam nog maar neit..laat ik wel een keer aan je horen. ik hoop dat je het leuk gaat vinden op ssa...hoe heb je deze site eigelijk gevonden...ik toen ik ciel phantomhive op zocht! :d maar ja daaag xxx
Terug naar boven Ga naar beneden
Yaëra
.
.
Yaëra

Hooi allemaal :D UTL8oxA PROFILEReal Name : -
Posts : 296
Hooi allemaal :D UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas:
Partner:

Hooi allemaal :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hooi allemaal :D   Hooi allemaal :D Icon_minitimewo feb 27 2013, 15:54

Ik kwam hier doordat ik een rpg zocht over een boek dat ik had gezen Razz Maar door het klikken op een link onderaan die bladzijde kwam ik hier
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Hooi allemaal :D UTL8oxA PROFILE
Hooi allemaal :D UTL8oxA MAGICIAN

Hooi allemaal :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hooi allemaal :D   Hooi allemaal :D Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Hooi allemaal :D

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Het wordt me allemaal teveel....

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: -