PortalIndexI'm the new one ~ | Rhys HpD5UwnI'm the new one ~ | Rhys 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 I'm the new one ~ | Rhys

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Rosie

Rosie

I'm the new one ~ | Rhys UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita ~
Posts : 454
I'm the new one ~ | Rhys UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire ~ Earth
Klas:
Partner: I'm gonna make you fall for me, but I won't catch you

I'm the new one ~ | Rhys Empty
BerichtOnderwerp: I'm the new one ~ | Rhys   I'm the new one ~ | Rhys Icon_minitimezo feb 24 2013, 15:07

I'm the new one ~ | Rhys Rosie_Postplaatje
Haar vader zat onderuitgezakt in de sofa, waardoor zijn vieze witte shirt omhoog was gekropen en zijn vette buik zichtbaar was. Hij had een halflege fles drank in zijn handen waar hij een grote slok van nam. Zijn ogen waren rood van het huilen en van de moeheid. Hij was nog steeds niet over de dood van Eleonora, hoe zielig. Na 3 jaar had hij het nog niet verwerkt, maar Rosie had het meteen opzij geschoven.
'Ben weg, pap.' zei ze. Hij keek op, mompelde iets onverstaanbaar dat leek op 'dag, om 1 uur terug thuis hè'. Hij was vast vergeten dat Rosie niet uitging. Rosie ging naar een andere school op een andere planeet. Veel anders zat er niet, nu de mensen op haar vorige school erachter kwamen hoe ze in elkaar zat. De bitch, de leugenaar, de bedrieger. Ze had nog niet iedereen bedrogen maar de personen die ze wel al had bedrogen, hadden doorverteld wat Rosie deed en iedereen keerde zich tegen haar. Geen probleem, ging ze gewoon weg.
In haar koffer had ze een hele hoop kleren gestopt, make-up, producten voor haar haar, gezicht en lichaam, haar mobieltje... Ze nam ook een hoop geld, Eleonora was een rijke vrouw geweest en ze had veel geld achtergelaten voor Rosie en Nicolas. Nicolas kocht er vooral drank mee, en Rosie kocht er regelmatig kleding mee. Meer niet, de rest kon ze aftroggelen van andere mensen.
Rosie gooide de deur open en zocht de weg naar het lanceringsplatform. Wat ze natuurlijk niet vond. Ach ja, met haar charmes moest ze wel iemand kunnen overtuigen om haar de weg te tonen. Ze liep naar een jongeman, ze schatte hem een jaar of 20, en vroeg waar het lanceringsplatform. Boos keek hij haar aan, en zei: 'Zoek het zelf uit. Mijn zus heeft ook alles zelf uit moeten zoeken toen ze jou om hulp vroeg, maar je negeerde haar.' Hij draaide zich om en liep weg van haar. Oh ja, de mensen kenden haar hier nogal. Als het geen slachtoffer van haar was was het familie die haar ook niet wou helpen. Ach ja, ze zocht wel iemand anders.
Rosie sprak nu een andere jongen aan, iemand die ze nooit eerder had gezien. Hij was ongeveer even oud als haar. 'Weet jij waar het lanceringsplatform is?' vroeg ze. Hij beschreef de weg en voegde eraan toe: 'Heb je misschien zin om eens met me uit te gaan?' Op Rosies mond vormde zich een speelse glimlach, en ze antwoordde: 'Ik zou wel willen, maar ik ga weg van hier.' Ze knipoogde nog even en draaide zich om, de weg volgend die de jongen net had uitgelegd.
Uiteindelijk kwam ze aan bij het lanceringsplatform. Ze wachtte op de shuttle waar ze in moest. Als die aankwam, liep ze er snel in. Ze plofte neer op een stoel, schoof haar koffer onder haar stoel en sloot haar ogen. Ze ging slapen tot ze aankwam waar ze moest zijn.
Door een tikje op haar schouder werd Rosie wakker. Het was een meisje die haar vriendelijk aankeek. 'Ik denk dat jij er hier uit moet.' zei ze. Rosie knikte, bedankt het meisje en nam haar koffer, waarna ze snel de shuttle uitsprong voor de deuren weer sloten en de shuttle wegging van hier.
Rosie keek even rond en stapte toen naar het gebouw waar de school was. Ze koos een willekeurige deur en stapte binnen. Na even had ze wel door dat dit de slaapzalen waren, want er liepen leerlingen haastig rond en gingen een bepaalde deur binnen of buiten. Goed, nu haar etage vinden, de Earth etage. Moest ze ook maar aan iemand vragen.
Ze stapte op een random persoon af en zei: 'Uhm... Hallo, ik ben nieuw en weet mijn weg hier nog niet zo goed... Weet jij waar de Earth Magicians Etage is of weet je iemand anders die me misschien verder kan helpen? Want ik ben niet van plan om op een random plaats op de grond te slapen. Een slaapzaal op mijn etage zou wat comfortabeler zijn.' Ze lachte even kort. Met haar ene hand hield ze stevig haar koffer vast en met de andere streek ze door haar bruine haren, haar voeten schoven gespeeld nerveus over de grond. Met haar ogen, één groene en één blauwe, keek ze naar de persoon, wachtend op een antwoord.


ஐ725 woordenஐOnly RhysஐIk hoop dat je er wat mee kan ^^ஐ
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

I'm the new one ~ | Rhys UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
I'm the new one ~ | Rhys UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

I'm the new one ~ | Rhys Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm the new one ~ | Rhys   I'm the new one ~ | Rhys Icon_minitimewo feb 27 2013, 12:00

Het was al een tijd geleden dat Rhys zo geweldig goed had geslapen op zo’n bed. Ze waren eigenlijk niet van zo’n geweldige kwaliteit vond hijzelf, maar hij moest het er maar mee doen, hij had dikke pech dat hij op deze school belandt was. Maar het was ook zijn eigen keuze geweest dus nu moest hij er maar mee leren leven dat hij eigenlijk een niet al te geweldige keuze had gemaakt. Dit gebeurde niet vaak Rhys Hitsugaya, die een fout begaat en dus echt een slechte keuze had gemaakt. Stiekem baalde hij er wel van, maar kon hij er iets aan veranderen? Nee, hij zat hier vast voor een tijd sinds zijn ouders hem gewoon hadden buitengeschopt. Maar hoe zou je zelf zijn als je zo’n onhandelbaar hatend kind in huis had? Dan zou je toch helemaal hetzelfde doen? Met een zucht draaide hij zich om in bed en sloeg de dekens helemaal over zich. Hij had geen zin om op te staan, het liefst bleef hij de hele dag hier onder de wollen dekens liggen. Nee, veel zin om sociaal te doen had hij niet. Het was nog ochtend en de jongen was meestal niet te genieten op een ochtend. Maar uiteindelijk stond hij toch op en wandelde hij in zijn blote bast naar de wasruimte waar hij zich klaarmaakte voor de dag. Hij moest zijn masker hooghouden en dus mensen bedriegen dat hij vrij goed gezind was. Voor de spiegel begon hij te glimlachen. Gelukkig waren de spiegels groot genoeg zodat hij zich niet hoefde te bukken. Toch hadden ze gelukkig enige voorzieningen hier, dus dat was echt geweldig vriendelijk van de mensen hier. Dus dat vond hij toch wel handig eigenlijk. Maar voor de rest vond hij dit hier een rotschool, een rotschool waar hij zo snel mogelijk weg wilde, dus nog eventjes moest hij zijn best doen. Dat was vast snel gepiept. Nu waste hij zich en poetste hij zijn tanden. Okay, dat was klaar, dus dan kleedde hij zich aan, zwart shirt, zwarte broek en sportschoenen want andere mooie schoenen pasten niet voor hem, hij had een grote schoenmaat. Weer een zucht terwijl zijn groene ogen de omgeving even bekeken voor hij weer verderging.

De jongen ging op het bed zitten en staarde voor zich uit terwijl anderen hectisch probeerden hun spullen bij elkaar te zoeken. Het waren sloddervossen, ze konden ook echt niets netjes achterlaten, dat was best hatelijk, want zij zorgden voor alle drukte. En in al die drukte kon Rhys niet nadenken. Normaal had hij er wel iets over gezegd, maar iets in hem hield hem tegen. Nu moest hij gewoon rustig blijven en zijn oren afsluiten voor het geluid van de buitenwereld. Hij was hier nu al wel een kleine twee weken en hij had al verscheidene lessen meegedaan die eigenlijk op zich nog goed meevielen. Maar nog steeds had hij het hier totaal niet naar zijn zin, maar dat zag je niet aan hem, hij was eigenlijk een waar mysterie voor anderen sinds je nooit wist wat zijn werkelijke emotie was, of hij nou fakete of niet, je wist het niet. Je zou het ook vast ook nooit weten, zeker niet als hij je niet kon hebben. 'Uhm... Hallo, ik ben nieuw en weet mijn weg hier nog niet zo goed... Weet jij waar de Earth Magicians Etage is of weet je iemand anders die me misschien verder kan helpen? Want ik ben niet van plan om op een random plaats op de grond te slapen. Een slaapzaal op mijn etage zou wat comfortabeler zijn.' Een meisje was tegen hem gaan spreken en Rhys richtte zijn hoofd op, zijn gifgroene ogen naar het meisje kijkend. “Nieuw?” vroeg hij terwijl er een kleine grijns zijn gelaat sierde, het was een retorische vraag. “Welkom, u bent nu in de dark magicians etage, je bent wel serieus de verkeerde weg uitgegaan amai.” Hij stond recht en keek naar het kind. “Ik zal je de weg wel wijzen, mijn naam is trouwens Rhys, Rhys Hitsugaya” (667, mweh, beetje derp)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosie

Rosie

I'm the new one ~ | Rhys UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita ~
Posts : 454
I'm the new one ~ | Rhys UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire ~ Earth
Klas:
Partner: I'm gonna make you fall for me, but I won't catch you

I'm the new one ~ | Rhys Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm the new one ~ | Rhys   I'm the new one ~ | Rhys Icon_minitimewo feb 27 2013, 20:37

I'm the new one ~ | Rhys Rosie_Postplaatje

Nadat Rosie haar vraag had gesteld, bekeek ze even goed de jongen die ze voor zich had. Een opvallend rood kapsel en gifgroene ogen. Niet één van de knapste jongen die ze in haar leven had gezien, maar ook niet bepaald lelijk te noemen. Bij deze jongen zou ze toch wel even proberen hem te krijgen. Ze probeerde het bij alle jongens, maar de knappe jongens kregen altijd meer moeite van haar. Hij moest niet knap zijn, de lelijke jongens waren meestal makkelijk te krijgen, en dat was wel handig. Maar als ze een knapperd tegenkwam zou ze die zeker niet laten schieten, voor hem zou ze meer moeite doen. Want wat was er nu leuker dan kunnen pronken met een knappe jongen?
'Nieuw?' zei de jongen. Op zijn gezicht stond een kleine grijns. Ja, ze was nieuw, dat had ze net gezegd. Ze gaf een zacht knikje, waardoor haar pony wat uit model kwam. Ze streek hem met één beweging terug, iets wat ze wel vaker deed. Het was wel een beetje een tic, ze deed het regelmatig.
'Welkom, u bent nu in de dark magicians etage, je bent wel serieus de verkeerde weg uitgegaan amai.' Hij stond op en keek met zijn groene ogen naar Rosie. 'Ik zal je de weg wel wijzen, mijn naam is trouwens Rhys, Rhys Hitsugaya.' zei Rhys. Zo, nu had ze een naam op om te schrijven in haar jongensboekje.
Haar jongensboekje was een klein, dik donkergroen notitieblokje met een slotje, waar ze zelf met pen een hartje op had getekend. Onder het hartje stond haar naam en streepjes. Voor de buitenwereld was het niet duidelijk wat erin stond en wat die streepjes waren. Maar Rosie wist het maar al te goed.
De streepjes telden het aantal veroverde jongens. En binnenin het boekje stonden alle namen van de jongens die ze tegen was gekomen. Er stond een tekening bij, wat ze van hen vond, en of het was gelukt om hen binnen te draaien. Bij drie kwart van de jongens stond er wel een hartje, maar de anderen waren niet geïnteresseerd of waren er na even achter dat ze hen toch ging bedriegen.
Het was eigenlijk wel grappig. Ze had zo veel jongens gehad en had ze bijna allemaal bedrogen maar daarna bleef ze zonder problemen jongens veroveren. Als ze weer een slachtoffer had gemaakt hadden die het nooit echt doorverteld, of aan niet veel mensen. Iedereen bleef er maar in trappen. Best dom.
Rosie antwoordde even op wat Rhys net had gezegd. 'Leuk je te leren kennen, Rhys.' Ze stopte even om haar perfect witte tanden te tonen in een mooie glimlach. Iedereen was mooier als ze glimlachten, dus Rosie glimlachte vaak. Het trok mensen aan, als je er vrolijk uitzag gingen mensen zich ook vrolijk voelen. Een boos gezicht trekt niemand aan.
Ze praatte verder. 'Ik heet Rosie Milanes. En bedankt dat je me de weg wil tonen naar de Earth Magicians Etage, anders ging ik waarschijnlijk in een ander bed slapen, en het zou nogal ongemakkelijk worden als ik in iemand anders zijn bed zou liggen.' Ze grijnsde breed, maar niet te breed dat het er raar uit ging zien. Humor trok mensen aan.
Rosie deed grappig en lachte veel: ze hoopte leuk te lijken voor Rhys. Hoe zou Rhys over haar denken?


ஐ553 woordenஐDerpஐ
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

I'm the new one ~ | Rhys UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
I'm the new one ~ | Rhys UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

I'm the new one ~ | Rhys Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm the new one ~ | Rhys   I'm the new one ~ | Rhys Icon_minitimedo feb 28 2013, 22:51

Het meisje had tegen hem gesproken, hem gevraagd waar haar etage was. Ze was dus echt wel serieus verkeerd gelopen, dom wicht, had ze dan geen kaart gekregen, of was ze te lomp om een kaart serieus te kunnen lezen? Vast wel, anders was ze niet naar hem gekomen om de weg te komen vragen. Echt serieus hoe dom kon je zijn? Vast niet erger dan het wijf dat voor hem stond, afwachtend op zijn antwoord. Bah, wicht, ga toch weg, ik wil slapen! Dacht hij met een woedende klank die door zijn hoofd ging. Even had hij gewoon zin om het irritante wezen uit de slaapzaal te duwen en te zeggen dat ze de kaart moest leren lezen. Maar ze kon een slachtoffer van zijn leugens worden. Dus eigenlijk was het wel een goed idee dat ze hier bleef en dat hij haar rond zijn vinger kon wikkelen. 'Nieuw?' zei Rhys, een retorische vraag die ze niet moest beantwoorden, als ze slim was, ging ze er niet op in. Op zijn gezicht stond een kleine grijns, een fake grijns, maar wie wist er dat die fake was? Niemand, want niemand had de eer gehad om zo dicht bij zijn hart te komen, al de deuren te openen, de sleutel te zijn naar zijn ziel. Het wicht knikte, bah, ze was zo dom, dat kon je al zien aan de kleding, ze was een jongensmagneet en ze hield vast van die aandacht. Maar helaas ging die truc van versieren niet bij hem werken. Maar misschien kon hij de schijn opwekken dat hij zogezegd wel interesse had? Hmm, goed plan, zeer goed plan. Elk mens had zijn zwakheden, en als hij die van dit dom wicht zou te weten komen… hij zou ze misbruiken, en nogal op een felle manier ook nog. Haar pony viel niet meer in model en meteen streek ze die in model… Ijdeltuit…. Rhys walgde nu al van dit kind, nadat hij haar de etage had getoond, zou hij in de eerste beste wc over zijn nek gaan. 'Welkom, u bent nu in de dark magicians etage, je bent wel serieus de verkeerde weg uitgegaan amai.' Hij stond op en keek met zijn groene ogen naar het meisje. 'Ik zal je de weg wel wijzen, mijn naam is trouwens Rhys, Rhys Hitsugaya.' Even voorstellen, zijn naam mocht ze weten, dat was dan ook werkelijk het enigste wat hij vertelde tegen de mensen, zijn naam. Voor de rest wisten ze niets van hem, werkelijk geen ene sikkepit. Ze mochten maar er naar graaien, ze zouden toch bot vangen of hun achterste lelijk verbranden. 'Leuk je te leren kennen, Rhys.' Zei ze, oh die stem, die was zo… zo… Irritant! Bah bah bah en nog eens bah! Dat hij er maar rap aan wende want dit was echt… hatelijk. Ze glimlachte, een reeks witte tanden bloot. Haast onmerkbaar dat hij zichzelf dwong kwam er een glimlach op zijn gezicht. Ook hij had spierwitte tanden en het kon hem niet schelen wat dat wicht over hem dacht, het kon hem echt geen zak schelen. Zijn impressie over dit wijf was al zeker slecht, meteen had ze een slechte indruk gemaakt, dus ze was niet goed bezig. Rhys had al haast meteen door dat ze hem wilde, dat ze probeerde om hem te krijgen, gewoon al aan de kledingsstijl en de tonnen make-up op haar gezicht. 'Ik heet Rosie Milanes. En bedankt dat je me de weg wil tonen naar de Earth Magicians Etage, anders ging ik waarschijnlijk in een ander bed slapen, en het zou nogal ongemakkelijk worden als ik in iemand anders zijn bed zou liggen.' Zei ze en Rhys grijnsde. “Ja… Heel ongemakkelijk inderdaad. Aangenaam trouwens Rosie, hopelijk hebben we een leuke tijd samen...” een verleidelijke blik, een grijns. Hopelijk viel ze ervoor gelijk een blok. Ze was vast zo’n type dat vanalles snel geloofde. Rhys' plan ging nu in actie schieten als zij er positief op inging..

(Rhys in full action, beware :Y hopelijk draagt ze veel make-up anders pas ik de post wel aan xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosie

Rosie

I'm the new one ~ | Rhys UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita ~
Posts : 454
I'm the new one ~ | Rhys UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire ~ Earth
Klas:
Partner: I'm gonna make you fall for me, but I won't catch you

I'm the new one ~ | Rhys Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm the new one ~ | Rhys   I'm the new one ~ | Rhys Icon_minitimevr maa 01 2013, 21:48

I'm the new one ~ | Rhys Rosie_Postplaatje


Ook Rhys grijnsde. Hij vond haar grappig, dacht ze toch. Kon ook dat hij net aan iets grappig dacht. 'Ja… Heel ongemakkelijk inderdaad. Aangenaam trouwens Rosie, hopelijk hebben we een leuke tijd samen...' zei hij. Op haar gezicht las ze een verleidelijke blik en een grijns.
Hij viel ervoor, ze kon nu langzaam beginnen. Niet direct, ze zou het langzaam opbouwen. Eerst wat subtiel flirten, dan misschien al wat opvallender. Maar wat gaf het dat ze het niet erg subtiel deed? Dan had hij het misschien wel door dat Rosie hem 'zag zitten'. Want die gevoelens die ze leek te tonen waren natuurlijk allemaal nep. Zij werd niet echt verliefd. Dat fakete ze gewoon.
In de 'relatie' die ze dan verkreeg, troggelde ze vanalles af aan haar lover. Maar dan ook echt alles. Drank, geld, etentjes in dure restaurants, de oplossingen voor een taak, spieken bij een toets,... Maar vanaf haar vriend haar iets vroeg, was ze weg. Verdwenen uit diens leven. Ze deed alsof ze hem nooit had gekend. Als hij tegen haar praatte, antwoordde ze simpelweg 'ken ik jou?' en draaide zich om, de persoon verslagen achterlatend.
Maar het beste deel hiervan was dat ze ervan genoot. Zo iemand gewoon achterlaten. Zich niks aantrekken van de verbouwereerde blik op hun gezicht en gewoon doorlopen met een brede grijns.
Ze was wel niet zo dom om dit te doen waar iedereen bij was. Nee, anders zouden ze het allemaal zien en weten dat Rosie niet te vertrouwen was. Dus het scenario speelde zich vaak af op een verlaten plek, of soms zelf aan haar deur. Dan gooide ze de deur gewoon dicht, om daarna onopvallend door het raam naar hun reactie te kijken.
De meesten barstten dan in huilen uit, anderen hadden een verbaasde blik op hun gezicht, sommigen haalden hun schouders op, draaiden zich om en liepen gewoon terug naar hun huis.
De huilebalken vertelden het vaak door aan hun vrienden, maar de anderen lieten het voor wat het was. Die eerste soort was één van de redenen waarom ze naar Starshine Academy gekomen was. Zij hadden het doorverteld aan iedereen en de roddel had zich verspreid over de hele school.
De andere reden was dat ze bij bijna elke jongen op school had geprobeerd om hem voor haarzelf te winnen. De jongens die ze nog niet had verleid, waren ofwel niet geïnteresseerd in haar ofwel hadden ze van iemand anders gehoord wat Rosie deed. En dan verdween de interesse natuurlijk als sneeuw voor de zon. Niemand wou bedrogen worden.
Maar dan had je ook nog sukkels die dachten dat Rosie veranderd was na 1 keer, nadat Rosie een vriend van hen had bedrogen. Die trapten gewoon in Rosies leugens en ondergingen hetzelfde lot als hun vriend. Wat jammer nou. Maar het was hun eigen schuld, ze moesten het zelf maar geweten hebben. Rosie verandert niet.
'Inderdaad, een leuke tijd...' zei ze mysterieus. Hij zou niet echt een leuke tijd beleven als hij in haar trucjes zou trappen. 'Kan ik wel voor zorgen. Misschien kunnen we eens samen naar een cafeetje of zo gaan.' Ze wist dat een café geen goede optie was voor haar. Ze zou sowieso dronken eindigen, dat gebeurde altijd. Maar dan zou hij haar op de weg naar huis moeten ondersteunen omdat ze niet meer op haar benen zou kunnen staan.
Of als ze echt te veel zou drinken, zou ze misschien bewusteloos kunnen raken. Dat was al eens gebeurd. Haar date had haar naar huis moeten brengen. Hij had aangebeld. Haar vader had opengedaan. De jongen had haar binnen in een zetel gelegd en daarna gebeurde er niet veel meer. Haar vader was ook dronken. Na even was ze wel wakker geworden met een vreselijke kater. Zoals elke keer dat ze uitging.
Ze was het al gewoon.


ஐ634 woordenஐZe draagt niet overdreven veel make-up maar laten we het maar gewoon veel noemen c:ஐHehe, 2 leugenaartjes. Ben best benieuwd naar de afloop van dit topic :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

I'm the new one ~ | Rhys UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
I'm the new one ~ | Rhys UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

I'm the new one ~ | Rhys Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm the new one ~ | Rhys   I'm the new one ~ | Rhys Icon_minitimeza maa 02 2013, 00:32

Een grijns sierde het gezicht van Rhys, een valse grijns, een dikke fakerd, dat was hij. Maar niemand zou het doorhebben, niemand drong door zijn dik schild door, zou ooit een poging wagen om dichter te komen. Nee dat deden ze niet, ze vielen voor elke leugen die hen werd verteld, ze waren naïef, dom en idioot. Ze waren compleet nutteloos en totaal van echt werkelijk geen nut, ze hoorden niet te leven, toch niet in deze vorm. Nee dit wijf was werkelijk het meest hopeloze geval dat hij kende, ze was echt zielig, snakkend naar elk sprankje aandacht dat ze kon krijgen. En als ze aandacht kreeg, dan greep ze zich er aan vast en misbruikte ze het. Maar van Rhys zou ze geen goede liefdevolle aandacht krijgen, ze zou gebruikt worden, opgegeten worden, gekauwd en dan uitgespuugd zoals een stuk smaakloze kauwgum. 'Ja… Heel ongemakkelijk inderdaad. Aangenaam trouwens Rosie, hopelijk hebben we een leuke tijd samen...' zei hij. Een verleidelijke blik en een grijns, het hele plaatje was compleet. Ze zou er in trappen, zoals een schoen in een uitwerpsel van een hond. Dit werd gewoon werkelijk geweldig, fantastisch, zalig. Een mens breken die hoorde te vallen en nog zeer diep ook nog.
Dus als ze voor de relatie ging, dan wist hij ook ineens dat zij het type vriendjeshopper was. Eenmaal ze alles kreeg wat ze wilde, bolde ze het af en de dag erna wist ze je naam geeneens meer. Het was echt het typische voorbeeld van zo’n type. Je moest al echt blind zijn om er gewoon met open ogen in te vallen, in haar net van verleidingen. Maar Rhys waagde een sprong in het diepe en zo zou hij haar ten val brengen, zijn leugens zouden nu zeker goed van pas komen en dan had hij ook ineens zijn reputatie hier. Dit mens, nee ding, genaamd Rosie zou hem niet breken, daar had hij al te veel muur voor opgebouwd, dat zou niet al te gemakkelijk afbrokkelen.
Ze had geen schijn van kans, niemand had gevoelens bij hem kunnen opwekken en zo’n gedrocht zou dat zeker niet kunnen, ze was een schande voor de mensheid, ze schaadde de reputatie van iedereen om zich heen. Rhys wilde haar breken en breken zou ze. Nu eerst haar zwakke plek vinden, maar dat zou vast niet zo moeilijk worden, ze leek hem zo meer het open boek type, makkelijk leesbaar met een extreem groot lettertype. 'Inderdaad, een leuke tijd...' zei Rosie, op een mysterieuze toon, die hem deed walgen, maar aan de buitenkant glimlachte hij alleen maar zoetjes terug. Alsof hij voor haar trucjes viel. Dit ging zo leuk worden, hier zou hij vast wel wat lol aan beleven, zeker weten. 'Kan ik wel voor zorgen. Misschien kunnen we eens samen naar een cafeetje of zo gaan.' Opperde ze en Rhys knikte. Hij kon goed tegen de drank, dus misschien kon hij haar gewoon dronken voeren en dan haar ergens in de goot dumpen of eventjes zien, wat kon hij nog doen om haar het leven zuur te maken? Want hij had al wel een vaag idee, hij wilde haar pijn doen, maar hoe? Dat wist hij nog niet, nu alleen haar zwakke kanten vinden en dan ging alles wel goedkomen. “Is zeker een goed idee, in Oak’s field, een dorpje hier verderop hebben ze geweldig lekkere alcoholische dranken die je echt eens moet geproefd hebben. Dus ik kan je daar wel eens heen brengen? Ik trakteer je.” De eerste drankjes zou hij nog trakteren, maar eenmaal als ze dronken was, en ze dus niet meer wist wat ze deed, zou hij haar portefeuille ledigen en haar schuld terug in zijn zakken steken en de rest van haar geld gewoon gebruiken om haar dronken te voederen. Oké wat was dat eigenlijk een geweldig plan! Hij schrok haast van zijn eigen geniaalheid. “Dus wat denk je? Een cafeetje placeren? Wanneer heb je tijd?” vroeg hij op een lichte verleidelijke toon, ze zou instemmen, elk meisje dat misbruik wilde maken van interesse zou ja zeggen. Alleen toonde Rhys geen interesse, hij zou haar misbruik tegen haarzelf keren.

(This is going to be epic seriously xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosie

Rosie

I'm the new one ~ | Rhys UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita ~
Posts : 454
I'm the new one ~ | Rhys UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire ~ Earth
Klas:
Partner: I'm gonna make you fall for me, but I won't catch you

I'm the new one ~ | Rhys Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm the new one ~ | Rhys   I'm the new one ~ | Rhys Icon_minitimeza maa 02 2013, 15:15

Rhys reageerde positief op haar voorstel om samen een café te bezoeken door te knikken. Dat had ze alvast geregeld dan. 'Is zeker een goed idee, in Oak’s field, een dorpje hier verderop hebben ze geweldig lekkere alcoholische dranken die je echt eens moet geproefd hebben. Dus ik kan je daar wel eens heen brengen? Ik trakteer je.' zei hij.
Natuurlijk ging hij trakteren, dat wist ze al voor hij het zei. Rosie ging zoals altijd 'per ongeluk' haar portemonnee vergeten en dan zeggen dat ze die was vergeten. En dan ging haar date wel zo lief zijn om haar wat drankjes te geven. Nou ja, wat drankjes. Eerder drankjes tot het café sloot. Het was al altijd zo gegaan. Ze had nog nooit geld mee gehad naar een café.
Ze profiteerde altijd van het geld van anderen. Ze deed enkel geld mee als ze alleen ging shoppen. En dan deed ze nooit veel geld mee. Ze maakte gewoon al het geld dat ze had op aan kleren. Als ze dan nog naar een cafeetje ging met iemand die ze tegenkwam moest ze niet zelf betalen. Vals en gemeen, maar zo zat Rosie in elkaar. Vals en gemeen.
'Dus wat denk je? Een cafeetje placeren? Wanneer heb je tijd?' vroeg Rhys. Hij sprak de woorden op een lichte verleidelijke toon. Het zag er dus naar uit dat ze allebei een beetje naar hetzelfde doel streefden. Des te beter voor haar, moest zij wat minder hard proberen.
Wel, wanneer had zij tijd? Ze had eigenlijk altijd tijd voor dit soort dingen. Ze had eigenlijk tijd wanneer het paste voor Rhys. 'Ik heb nog niks gepland voor binnenkort, dus het hangt af van wanneer jij tijd hebt. Mij maakt het niet echt uit wanneer we gaan.' Op haar gezicht stond een vrolijke glimlach en ze hield haar hoofd klein beetje schuin.
'Je zal me wel moeten tonen waar Oak's Field is. Ik ben nieuw, zoals je al wist, en ik heb geen flauw idee waar het is. Dat toon je me dan wel, hè?' Ze was nog steeds aan het glimlachen en haar ogen, 1 groene en 1 blauwe, keken vragend naar Rhys.
Rosie was trots op haar ogen, die verschillend gekleurd waren. Maar niemand wist dat haar ogen eigenlijk niet echt zo waren. Ze was geboren met bruine ogen. Ze haatte die kleur, die zowat exact dezelfde kleur was als haar haar. Het bruin was niet bijzonder genoeg. Dus had ze voor lenzen gekozen. Natuurlijk 2 verschillende kleuren... Daardoor leek ze bijzonder voor de meeste mensen, kreeg ze aandacht van hen. En Rosie genoot van alle aandacht.
Rosies lenzen waren wel geen gewone lenzen. Het waren lenzen met sterkte. Haar ogen waren niet volledig in orde en ze moest eigenlijk een bril dragen, maar dat zag ze niet zitten, het paste niet bij haar. Dan zag ze er nerdy uit en dat was het laatste wat ze wou. Nerds vielen niet in de smaak bij jongens.
Maar wie zou er doorhebben dat haar oogkleur niet aangeboren was? Zolang zij zei dat ze echt waren, geloofde iedereen het. En Rosie bleef het bijzondere meisje met de verschillende ogen.


ஐ526 woordenஐInderdaad, vooral als Rhys dan haar portemonnee zal pakken en er dan geen geld in ziet zitten :3 Maar als-ie haar dumpt in de goot als ze dronken is, dan gaat ze Rhys niet zo tof vinden c:ஐ
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

I'm the new one ~ | Rhys UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
I'm the new one ~ | Rhys UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

I'm the new one ~ | Rhys Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm the new one ~ | Rhys   I'm the new one ~ | Rhys Icon_minitimema maa 11 2013, 22:23

Een positieve reactie, dat had deze meid nodig en wie zou deze geven? Het antwoord lag werkelijk zo voor de hand: hijzelf. Rhys zou het meisje uitnodigen voor een cafeetje terwijl hij haar gezellig zat zou voederen, oke geld opdoen zou wel gebeuren, maar hij had genoeg geld. Dat was helemaal geen probleem, zolang ze maar snel dronken werd. Zijn doel was al helemaal opgesteld, dus genoeg rede om hiermee door te gaan. Ja dit ging lukken en daar zou hij zelf ook helemaal voor zorgen ook nog. Dit kon gewoonweg niet falen, dat was gewoon onmogelijk in deze situatie. 'Is zeker een goed idee, in Oak’s field, een dorpje hier verderop hebben ze geweldig lekkere alcoholische dranken die je echt eens moet geproefd hebben. Dus ik kan je daar wel eens heen brengen? Ik trakteer je.' zei hij. In zijn hoofd vulde hij de zin aan: tot je helemaal stomdronken bent, dan dump ik je wel ergens.
Dat was dus zijn plan, en ook zien hoeveel geld ze werkelijk meehad zodat ze zijn schulden kon afbetalen en als ze niks bijhad, kon hij haar chanteren. Hij had zeker zo zijn trucjes om zo’n typetjes neer te halen. En zo moeilijk was dat helemaal niet eigenlijk. 'Dus wat denk je? Een cafeetje placeren? Wanneer heb je tijd?' vroeg Rhys. Hij sprak de woorden op een lichte verleidelijke toon. Zo zou het zeker moeten lukken, het plan kon niet meer falen, zeker niet toen hij haar blik zag, ze stemde er mee in, zijn plan zou lukken. Nu alleen nog een beetje sluw spelen en dan… bingo. Dan had hij haar en zou hij haar breken. Want geen enkel meisje van dit type wilde in een plas in een drukke straat wakker worden met een fles drank in haar handen. Dat was zo typisch aan deze typetjes, die hielden er niet van als hun make-up uitliep en dus daardoor ze er niet uitzag. 'Ik heb nog niks gepland voor binnenkort, dus het hangt af van wanneer jij tijd hebt. Mij maakt het niet echt uit wanneer we gaan.' Op haar gezicht stond een vrolijke glimlach en ze hield haar hoofd klein beetje schuin.
'Je zal me wel moeten tonen waar Oak's Field is. Ik ben nieuw, zoals je al wist, en ik heb geen flauw idee waar het is. Dat toon je me dan wel, hè?'
Nu pas keek Rhys goed in haar ogen en zag hij beide verschillende kleuren, zeldzaam, te zeldzaam naar zijn zin, dat zou hij ook eens uitvissen of deze echt waren of niet. Want als de pupillen niet vergrootte dan waren ze fake, maar dat kon hij beter bestuderen als ze dronken was. Nu zou het te hard opvallen. Een glimlach sierde zijn gezicht, weliswaar een fake, want nog altijd walgde hij van haar. Ze was gewoon zo zielig, maar niet het type waar je medelijden van zou krijgen. Nee, eerder het type dat je kapot wilde maken vanbinnen. Dat de schaamte van haar gezicht zou druipen. “Hm, ik heb elke dag tijd, dus jij mag een datum vastpinnen waarbij al mijn aandacht naar jou uitgaat.” Zei hij met een grijns die een en al vriendelijkheid uitstraalde. Weer fake, maar goed. Hij zou haar bespelen en haar zo voor schut zetten dat het gewoon grappig zou worden. “Natuurlijk toon ik je de weg naar Oak’s field, dan zal ik jou op de juiste etage afhalen en dan breng ik je na ons afspraakje mooi weg.” Natuurlijk zou hij niet zeggen naar huis, dan kon hij niet betrapt worden op een leugen, dus dan kon ze het zinnetje ook niet tegen hem gebruiken. Oh, Rhys vond zichzelf zo geweldig op dit moment.

(615 woorden, pwetty derp but still awesome reaction from Rhysje xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosie

Rosie

I'm the new one ~ | Rhys UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita ~
Posts : 454
I'm the new one ~ | Rhys UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire ~ Earth
Klas:
Partner: I'm gonna make you fall for me, but I won't catch you

I'm the new one ~ | Rhys Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm the new one ~ | Rhys   I'm the new one ~ | Rhys Icon_minitimewo maa 13 2013, 16:20

I'm the new one ~ | Rhys Rosie_Postplaatje

'Hm, ik heb elke dag tijd, dus jij mag een datum vastpinnen waarbij al mijn aandacht naar jou uitgaat.' zei Rhys met een vriendelijke grijns. Dat kwam mooi uit, kon ze gewoon een willekeurige d atum zeggen en zonder al te veel gediscussieer was het al gepland. Of ze liet hem de datum kiezen, dat kwam wat vriendelijker over. Alles naar zijn wensen, dat zou hij vast weten te appreciëren.
Het tweede deel van zijn zin had ze ook gehoord, maar het betekende niet echt iets voor haar. Hij was ook wat met haar aan het flirten. Ze genoot van zijn aandacht maar het was niks bijzonders, ze was het al wat gewoon.
'Natuurlijk toon ik je de weg naar Oak’s field, dan zal ik jou op de juiste etage afhalen en dan breng ik je na ons afspraakje mooi weg.' zei hij. Lief, maar dat kon ze zelf waarschijnlijk wel, als ze niet te veel ophad. Ze zou het een beetje proberen te minderen, voor ze dronken door de straten van Oak's Field liep waar ook een heleboel leerlingen van Starshine waren en ze zich compleet belachelijk zou maken.
Ze ging profiteren van Rhys' geld maar met mate. Vroeger ging ze er echt over, dan troggelde ze immense bedragen af. Ze beloofde het geld terug te geven maar na de gezellige avond samen vergat ze de naam van haar date.
'Kies jij maar, hoor. Ik kan elke dag en elk uur tijd vrijmaken voor een gezellig cafeetje met een gezellig iemand.' antwoordde Rosie lief op een lichte verleidelijke toon. Ze lachte even. Hoe sneller dit hier gepland was, hoe beter. Na die avond ging Rhys al meteen vergeten. En niet alleen doordat ze door te veel gedronken de meeste dingen vergat.
Nee, zodat hij haar daarna niet meer kon aanspreken over de schulden die zij had bij hem. Als hij achter het geld zou vragen… Sorry, wie ben je? Ik heb je nooit eerder gezien en heb je nooit eerder geld geleend. Ik denk dat je me voor de verkeerde houd. Ik heet Lisa, niet Rosie… Ze verzon gewoon een naam, zodat het echt leek.
De verwarde blikken die ze dan op de namen van haar voormalige dates zag, waren gewoon hilarisch. Maar Rosie draaide zich dan gewoon weer om en liep verder, en vermeed die persoon voor de rest van haar leven. Als het nodig was stapte ze naar een leerkracht, liefst een mannelijke. Met haar charmes had ze de leerkracht zo voor zich gewonnen, en zo won ze ook elke discussie over dat onderwerp.
Ze was al benieuwd naar Rhys' reactie. Zou hij gewoon zijn schouders ophalen en doorlopen? Of zouou hij zo iemand zijn die volledig verward reageerde? Of nog grappiger: iemand die hysterisch begon te roepen en huilen? Dat laatste was altijd grappig. En het was nog grappiger dat ze gewoon wegliep.
Spijt van haar gemene gedrag had ze niet. Spijt was voor watjes, en als ze spijt had zou ze al lang veranderd zijn. Maar ze veranderde niet: ze bleef die gemene, jongensverleidende, liegende Rosie. En dat vond ze niet erg: ze was, vreemd genoeg, blij met hoe ze was.


ஐ528 woorden, derpஐDit wordt echt hilarisch. Maar de vraag is: voor wie zal het het grappigst worden: voor Rhys of voor Rosie? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



I'm the new one ~ | Rhys UTL8oxA PROFILE
I'm the new one ~ | Rhys UTL8oxA MAGICIAN

I'm the new one ~ | Rhys Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm the new one ~ | Rhys   I'm the new one ~ | Rhys Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

I'm the new one ~ | Rhys

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» The name's Rhys. Got it memorized? (WIP)
» What is this? - Crouge & Rhys -
» Just the breeze || Rhys
» Studying late... | Rhys
» Black Roses ║ Rhys

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Floors-